IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-09-2009 7:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 september 2009 18:48 schreef Lionheart het volgende:
Dat is dan wel weer een steek, foei Greycloak.
Geen steek, gewoon een observatie.
quote:
Op 7 september 2009 18:50 schreef karnivoor het volgende:
Die extreem kinderachtige toon wordt wel machtig irritant hoor. Misschien tijd om eens serieuze discussies aan te gaan of gewoon je bek te houden?

Edit: verder ben je nog wel lief hoor!
Het is niet mijn toon die irritant is, maar dat weke asielbeleid van de afgelopen paar jaar. Wat stelt die screening nou helemaal voor als je fokking oorlogsmisdadigers welkom heet in je land? En wat voor discussie is hierover mogelijk? Van mij mag je zelf eentje aanzwengelen hoor, misschien dat deze zieke honden wel helemaal niet de grens over zijn gekomen per vliegtuig, maar net als in een jongensboek het land in gesmokkeld, en vervolgens heel voorzichtig op een zolderkamertje zich verstoppen uit angst om ontdekt te worden.
...maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Maar het -kan- op zich prima.
En van "je bek houden" krijg je dit soort praktijken inderdaad. Sterker nog, van "je bek houden" werk je dit soort overduidelijke problemen alleen maar in de hand. Mag hier geen aandacht aan gegeven worden ofzo?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-09-2009 7:40 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Prachtige afketser al ga je al vrij snel in de fout.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-09-2009 7:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 september 2009 7:40 schreef Slechtheid het volgende:
Prachtige afketser al ga je al vrij snel in de fout.
En bedankt voor de info.
Alleen kan ik er niet zoveel mee omdat je niet precies aangeeft waar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-09-2009 7:49 by Silence Profiel van Silence

't is hier vééls te vroeg voor. *gaap* Waar blijft het nieuws?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-09-2009 8:13 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 8 september 2009 7:47 schreef Greycloak het volgende:
En bedankt voor de info.
Alleen kan ik er niet zoveel mee omdat je niet precies aangeeft waar.
Lijkt me vrij duidelijk.
quote:
Op 8 september 2009 7:31 schreef Greycloak het volgende:
Het is niet mijn toon die irritant is


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-09-2009 8:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Juustem, als je denkt dat het me bij die opmerking ging om je mening te onderdrukken, blijkt een gewone discussie niet mogelijk.

Anyway:

------------

Marokkaanse jongeren vast voor lichtere delicten
Uitgegeven: 8 september 2009 06:08
Laatst gewijzigd: 8 september 2009 06:08
UTRECHT - Jongens van Marokkaanse afkomst die in de gevangenis belanden, hebben verhoudingsgewijs lichtere vergrijpen gepleegd dan jongens van Nederlandse komaf.
© ANP

Waar Nederlandse jongens vaak vastzitten voor zedendelicten, geweldpleging of brandstichting, is er bij Marokkaanse jongens meestal sprake van een vermogensdelict, al dan niet met geweld.

Een rapport dat Gonneke Stevens en Violaine Veen van de Universiteit Utrecht dinsdag presenteren, rekent af met een aantal heersende ideeën over Marokkaanse jeugddelinquenten. Vaak worden deze jongens puur en alleen maar weggezet als jonge veelplegers.

Inzicht

Volgens de sociale wetenschapsters is voor het eerst inzicht verkregen in het soort delicten dat deze groep pleegt. Meer dan 80 procent van Marokkaanse jongens zit in een justitiële jeugdinrichting voor een vermogensdelict, tegenover 45 procent bij de Nederlandse groep. Het resterende deel zit vast voor een zwaarder vergrijp.

Opvallend

En dat is niet het enige. Marokkaanse jongens uit beter geïntegreerde gezinnen blijken het vaker aan de stok te krijgen met justitie dan Marokkanen uit armere gezinnen. Opvallend, omdat dit bij de Nederlandse groep precies andersom is.

''Mogelijk zijn Marokkanen die deel willen uitmaken van de Nederlandse samenleving, extra gevoelig voor het leven in een maatschappij die weinig positief staat tegenover hun etnische groep. Bij sommige jongens kan dit tot crimineel gedrag leiden'', lichtte Stevens toe.

Gevangenen

De onderzoeksters namen driehonderd Marokkaanse en Nederlandse gevangenen in de leeftijd van twaalf tot achttien jaar en hun ouders onder de loep. Deze twee groepen werden ook nog eens vergeleken met vijfhonderd leeftijdsgenoten die niet in een gevangenis zitten.

De Utrechtse onderzoeksters richtten zich op jonge delinquenten in voorlopige hechtenis. Deze jongens zijn dus nog in afwachting van een veroordeling. Waarom kozen zij niet voor jongens die al voor de rechter zijn geweest?

''Je wordt niet zomaar voorlopig opgenomen in een jeugdgevangenis. Als dat gebeurt, is er meestal al eerder contact geweest met de politie.''

Justitie

Voor de verschillen tussen jonge gevangenen van Marokkaanse en Nederlandse komaf zijn meerdere verklaringen mogelijk. Het kan iets zeggen over de delicten van Marokkaanse jongens in het algemeen. Maar het kan ook iets zeggen over justitie; uit eerder onderzoek blijkt dat Marokkanen sneller worden opgepakt dan Nederlandse jongens.

Stevens vraagt zich ook af of het justitiële systeem wel even goed werkt voor de Marokkaanse als voor de Nederlandse jongens.
© ANP

-----------------

Leuk onderzoek maar ik ben ook wel benieuwd naar de absolute cijfers, hoeveel % van de gevangenen Marokkaan is ten opzichte van Nederlanders.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-09-2009 8:19]


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-09-2009 8:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 8 september 2009 7:31 schreef Greycloak het volgende:
Geen steek, gewoon een observatie. Het is niet mijn toon die irritant is, maar dat weke asielbeleid van de afgelopen paar jaar. Wat stelt die screening nou helemaal voor als je fokking oorlogsmisdadigers welkom heet in je land? En wat voor discussie is hierover mogelijk? Van mij mag je zelf eentje aanzwengelen hoor, misschien dat deze zieke honden wel helemaal niet de grens over zijn gekomen per vliegtuig, maar net als in een jongensboek het land in gesmokkeld, en vervolgens heel voorzichtig op een zolderkamertje zich verstoppen uit angst om ontdekt te worden.
...maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Maar het -kan- op zich prima.
En van "je bek houden" krijg je dit soort praktijken inderdaad. Sterker nog, van "je bek houden" werk je dit soort overduidelijke problemen alleen maar in de hand. Mag hier geen aandacht aan gegeven worden ofzo?


Ik denk inderdaad dat als jij dit niet hier had gepost het probleem nog veel verder uit de hand was gelopen. Wat wil je nou zeggen gast .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-09-2009 8:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 september 2009 7:31 schreef Greycloak het volgende:
Geen steek, gewoon een observatie. Het is niet mijn toon die irritant is, maar dat weke asielbeleid van de afgelopen paar jaar.

Het asielbeleid was de afgelopen jaren (onder Verdonk met name) juist heel streng. En ook haar opvolgster heeft hier weinig aan veranderd. En met name de screening is heel streng geworden en aan strengere regels onderworpen, maar daarmee is soms juist meer ellende veroorzaakt dan dat het beter is geworden. B.v. als details van het vluchtverhaal in een tweede keer vertellen anders waren, werd het verblijfsverzoek afgewezen. Terwijl juist bekend is dat mensen met een trauma juist daardoor nog weleens verhalen willen vertellen die in detail verschillen, met name als de druk in een gesprek wordt opgevoerd. Terwijl oorlogsmisdadigers die kwaad willen toch niet kijken op een leugentje meer of minder, en een heel consequent verhaal kunnen aanhouden.
Het strengere asielbeleid heeft voornamelijk tot gevolg gehad dat meer mensen onterecht de illegaliteit in zijn gedreven. Dus ook dat lost niet echt iets op.
Al deze verhalen weet ik trouwens van mensen die in asielzoekerscentra en de daklozenopvang werken, dus ik verzin het niet zelf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2009 9:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Streng asielbeleid? Vergelijk het eens met andere landen (UK, USA, Australië)


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-09-2009 9:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 september 2009 9:00 schreef Jenje het volgende:
Streng asielbeleid? Vergelijk het eens met andere landen (UK, USA, Australië)

Vergelijk dan ook eens hoe goed het allemaal gaat in die landen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-09-2009 9:43 by bastianus Profiel van bastianus

Het is gewoon vrij naïef om te denken dat de gevolgen van een mondiaal probleem, namelijk de ongelijke verdeling van welvaart en het bestaan van smerige oorlogen en dictaturen, door zoiets minimaals als een streng of juist week asielbeleid opgelost kan worden. Het blijft symptoombestrijding. Asielzoekers blijven komen zolang deze problemen bestaan en de globalisering alleen maar meer wordt.
Onze welvaart kan ook blijven bestaan dankzij de spotgoedkope werkkrachten en het lage welvaartsniveau in de derde en vierde wereld. Dan zul je ook met de gevolgen daarvan moeten dealen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 08-09-2009 9:50 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Waar ligt de 4e wereld? Die ken ik nog niet


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-09-2009 9:55 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 08-09-2009 9:56 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Geniaal, de armste landen van de 3e wereld dus. Ben je behoorlijk genaaid, is je land zelfs nog te beroerd om bij de 3e wereld te horen, hehe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2009 9:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat is vergelijkbaar aan het geweigerd worden voor een make-over-show omdat je te lelijk bent


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 08-09-2009 10:19 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Of met de troostprijs voor de lelijkste deelnemer bij een schoonheidswedstrijd.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-09-2009 10:27 by XXL Profiel van XXL

Ik zou nu nog een flauwe grap kunnen maken over liposuctie weigeren voor mensen die te dik zijn, maar dat doe ik niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 08-09-2009 10:34 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 8 september 2009 10:27 schreef XXL het volgende:
Ik zou nu nog een flauwe grap kunnen maken over liposuctie weigeren voor mensen die te dik zijn, maar dat doe ik niet.




Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2009 10:44 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 september 2009 7:31 schreef Greycloak het volgende:
Het is niet mijn toon die irritant is
Echt wel

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 08-09-2009 10:44]



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-09-2009 10:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 september 2009 10:27 schreef XXL het volgende:
Ik zou nu nog een flauwe grap kunnen maken over liposuctie weigeren voor mensen die te dik zijn, maar dat doe ik niet.

Uhm, met het risico te laten merken dat ik het niet begreep; dit is ook geen grap, mensen kunnen daadwerkelijk te dik zijn voor liposuctie


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-09-2009 10:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

het is dan ook eem behoorlijk zieke ingreep. bij echte dikkertjes snijden ze dat dan toch? nouja dan heb je ook weer mensen die te dik zijn voor dat soort ingrepen. maargoed dikheid op dat niveau is eigenlijk al zelfmoord.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-09-2009 10:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 september 2009 10:57 schreef ElitE het volgende:
het is dan ook eem behoorlijk zieke ingreep. bij echte dikkertjes snijden ze dat dan toch? nouja dan heb je ook weer mensen die te dik zijn voor dat soort ingrepen. maargoed dikheid op dat niveau is eigenlijk al zelfmoord.

Voor snijden kun je ook te dik bevonden worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-09-2009 11:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat zeg ik toch ook

Maar op dat moment ben ik sowieso niet meer voor operatie maar voor een transport naar Afrika, die kunnen daar weer aardig wat pakjes boter van maken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-09-2009 11:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Woeps, haha. Straal overheen gelezen, sorry


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-09-2009 11:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 september 2009 11:02 schreef ElitE het volgende:
dat zeg ik toch ook

Maar op dat moment ben ik sowieso niet meer voor operatie maar voor een transport naar Afrika, die kunnen daar weer aardig wat pakjes boter van maken

Da's ook een nummer van Kamagurka, "geef hen je vet". Dat het overtollige vet wat bij liposuctie vrijkomt per pijpleiding naar Afrika kan en dan daar bij de mensen ingebracht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen