IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-09-2009 13:19 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 13 september 2009 13:16 schreef Jenje het volgende:
Kudo's voor de ouders, goed opgelet


Je kind Tiësto noemen...


Bareuh...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-09-2009 13:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Tiësto?? :')


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2009 13:21 by XXL Profiel van XXL

Nog meer Kudo's, Jenje:



Peuter verdronken in Capelle aan den IJssel

Laatst gewijzigd: 12 september 2009 20:24
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Een 3-jarig jongetje is zaterdagmiddag in Capelle aan den IJssel verdronken.

Hij speelde vermoedelijk met een groepje kinderen op straat bij zijn tante toen hij door onbekende oorzaak in het water nabij de Torenhof viel.

Hij overleed op weg naar het Erasmus MC in Rotterdam. Dat maakte een politiewoordvoerder bekend.

© ANP



Toen XXS 3 was speelde ze echt niet zonder ouderlijk toezicht op straat in de buurt van veel water.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-09-2009 13:22 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 september 2009 13:16 schreef Jenje het volgende:
Kudo's voor de ouders, goed opgelet
Van Blixembosch naar het Katrien is toch ook al snel een kilometer of 2 a 3. Als dat ook al onder geregeld buitenspelen valt dan kan ik het me ergens wel indenken dat hij nog even probeert om door te trappen richting Gestel (wat volgens mij vanaf Blixembosch via het Katrien meer dan 7 km is maar dat terzijde..)



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-09-2009 13:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 september 2009 13:21 schreef XXL het volgende:
Toen XXS 3 was speelde ze echt niet zonder ouderlijk toezicht op straat in de buurt van veel water.
Paar jaar geleden verzoop een peuter in een erg brede sloot van de gemeente achter een rijtje huizen.
Toen moest van de ouders de gemeente maar eens een hek plaatsen zodat dit niet weer kon gebeuren.

Tsja, je mag ook zélf een hek kopen of opletten denk ik dan.

Sneu, dat zeker, maar zulks kan je verwachten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2009 13:49 by XXL Profiel van XXL

Ik vind het eigenlijk al van de zotte dat de hele buurt hier vol ligt met drempels en andere verkeersremmende-irritaties zodat kinderen veilig op straat kunnen spelen.

De straat is voor verkeer en niet voor spelende koters.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-09-2009 13:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

+1


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2009 14:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah want computerspelletjes is veel beter voor ze, dan kunnen ze al goed wennen aan de hele dag achter een scherm op kantoor zitten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-09-2009 14:22 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2009 14:24 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 13 september 2009 14:18 schreef ElitE het volgende:
jah want computerspelletjes is veel beter voor ze, dan kunnen ze al goed wennen aan de hele dag achter een scherm op kantoor zitten.


En verder is er geen enkel alternatief?
Speelplaats?
Tuin?
Park?

Dat moet dus op straat tussen het verkeer.
Njah, dan weet ik iig van wie het kroost is wat ik straks wellicht onder mijn voorwiel krijg.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-09-2009 16:58 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 13 september 2009 10:04 schreef XXL het volgende:
Kijk aan, het gaat weer de goede kant op met de natuur. Zelfs de wolf komt weer terug.



We hebben er toch al één hier op het forum?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-09-2009 17:01 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

John?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2009 17:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 september 2009 14:24 schreef XXL het volgende:
En verder is er geen enkel alternatief?
Speelplaats?
Tuin?
Park?

Dat moet dus op straat tussen het verkeer.
Njah, dan weet ik iig van wie het kroost is wat ik straks wellicht onder mijn voorwiel krijg.


nouja in bepaalde wijken heb je niet veel anders als straat, en naar de speeltuin moet je lopen, als kind zul je zelfs lopend naar de speeltuin ook nog speels zijn.
Daarnaast zul je in een woonwijk gewoon ook veel onverwacht overstekende kinderen hebben waarbij je sowieso dus een lager snelheid moet hebben.

als ik ooit kinderen krijg stuur ik ze het liefst ook voor jouw voorwielen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2009 20:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Zatlap overreden door TGV maar blijft ongedeerd


Een negentienjarige jongen heeft vanochtend een ontmoeting met een TGV wonderwel overleefd. De supersnelle, Franse trein reed in het Franse departement Morbihan over de stomdronken jongen heen. Hij heeft echter geen schrammetje opgelopen.

De jongeman was tussen de rails in slaap gevallen die worden gebruikt door de TGV van Quimper naar Parijs. Rond tien uur vanochtend bemerkte de machinist de slapende knul, en trok hard aan de rem. Te laat, want de trein reed alsnog over hem heen.

Toen de trein achthonderd meter later eindelijk stilstond, liep de machinist direct naar de jongen toe. Deze had geen schrammetje en lag nog steeds als een marmot te slapen. Zelfs met behulp van brandweer en politie was hij niet wakker te krijgen. Ineens opende de jongeman zijn ogen, stak zijn middelvinger omhoog en ging rustig verder slapen.

Voor de zekerheid is de dronkaard afgevoerd naar het ziekenhuis. Na het uitslapen van zijn roes mag hij zijn gedrag verantwoorden. Men vermoedt dat hij van een nabij georganiseerd popfestival afkomstig is.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-09-2009 20:42 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

kankergeniaal


spelfout weggehaald...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-09-2009 20:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 september 2009 12:05 schreef Gemene Lepel het volgende:

De politicus ergert zich al langer aan het beleid van Balkenende op dit punt. "Mensen als Balkenende en Obama zijn uit op handjes vasthouden en liedjes zingen onder de kerstboom, het hele jaar lang."


Hmm, als moslims al met JP en Barack onder de kerstboom gaan zitten, dan zijn ze toch al behoorlijk geïntegreerd vind ik. Al lijkt een jaar lang onder de kerstboom zitten me wel vermoeiend, je wil toch ook een keer de benen strekken lijkt me.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2009 21:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 september 2009 20:42 schreef varanus het volgende:
kankergeniaal






♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-09-2009 21:46 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 13 september 2009 20:57 schreef bastianus het volgende:
Hmm, als moslims al met JP en Barack onder de kerstboom gaan zitten, dan zijn ze toch al behoorlijk geïntegreerd vind ik. Al lijkt een jaar lang onder de kerstboom zitten me wel vermoeiend, je wil toch ook een keer de benen strekken lijkt me.


Achja, de kerstboom komt ook eigenlijk niet uit de joods-christelijke traditie, ik denk dat dat het punt meer is.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-09-2009 21:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 september 2009 21:46 schreef Gemene Lepel het volgende:
Achja, de kerstboom komt ook eigenlijk niet uit de joods-christelijke traditie, ik denk dat dat het punt meer is.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2009 21:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd, en kerstbomen ondermijnen de war on drugs.



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-09-2009 21:53]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-09-2009 21:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

America, fuck yeah!


Charles Darwin film 'too controversial for religious America'
A British film about Charles Darwin has failed to find a US distributor because his theory of evolution is too controversial for American audiences, according to its producer.


By Anita Singh, Showbusiness Editor
Published: 4:53PM BST 11 Sep 2009

Creation, starring Paul Bettany, details Darwin's "struggle between faith and reason" as he wrote On The Origin of Species. It depicts him as a man who loses faith in God following the death of his beloved 10-year-old daughter, Annie.

The film was chosen to open the Toronto Film Festival and has its British premiere on Sunday. It has been sold in almost every territory around the world, from Australia to Scandinavia.

However, US distributors have resolutely passed on a film which will prove hugely divisive in a country where, according to a Gallup poll conducted in February, only 39 per cent of Americans believe in the theory of evolution.

Movieguide.org, an influential site which reviews films from a Christian perspective, described Darwin as the father of eugenics and denounced him as "a racist, a bigot and an 1800s naturalist whose legacy is mass murder". His "half-baked theory" directly influenced Adolf Hitler and led to "atrocities, crimes against humanity, cloning and genetic engineering", the site stated.

The film has sparked fierce debate on US Christian websites, with a typical comment dismissing evolution as "a silly theory with a serious lack of evidence to support it despite over a century of trying".

Jeremy Thomas, the Oscar-winning producer of Creation, said he was astonished that such attitudes exist 150 years after On The Origin of Species was published.

"That's what we're up against. In 2009. It's amazing," he said.

"The film has no distributor in America. It has got a deal everywhere else in the world but in the US, and it's because of what the film is about. People have been saying this is the best film they've seen all year, yet nobody in the US has picked it up.

"It is unbelievable to us that this is still a really hot potato in America. There's still a great belief that He made the world in six days. It's quite difficult for we in the UK to imagine religion in America. We live in a country which is no longer so religious. But in the US, outside of New York and LA, religion rules.

"Charles Darwin is, I suppose, the hero of the film. But we tried to make the film in a very even-handed way. Darwin wasn't saying 'kill all religion', he never said such a thing, but he is a totem for people."

Creation was developed by BBC Films and the UK Film Council, and stars Bettany's real-life wife Jennifer Connelly as Darwin's deeply religious wife, Emma. It is based on the book, Annie's Box, by Darwin's great-great-grandson, Randal Keynes, and portrays the naturalist as a family man tormented by the death in 1851 of Annie, his favourite child. She is played in the film by 10-year-old newcomer Martha West, the daughter of The Wire star Dominic West.

Early reviews have raved about the film. The Hollywood Reporter said: "It would be a great shame if those with religious convictions spurned the film out of hand as they will find it even-handed and wise."

Mr Thomas, whose previous films include The Last Emperor and Merry Christmas Mr Lawrence, said he hoped the reviews would help to secure a distributor. In the UK, special screenings have been set up for Christian groups.




Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-09-2009 21:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 13 september 2009 21:01 schreef ElitE het volgende:
vies plaatje[/img]



Wat is er mis met mannen dan?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2009 22:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

heeh, en is het zo dat als je drinkt als een meisje dat je erop gaat lijken?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-09-2009 22:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik dacht dat mannen juist op vrouwen gingen lijken door drinken: borsten, emotioneel instabiel, dat soort ongein. Maar blijkbaar werkt 't ook andersom dus dan blijft alles wel in evenwicht!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2009 22:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

met deze kennis hoef ik geen operatie meer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen