IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 27-08-2009 16:59 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 27 augustus 2009 13:40 schreef Greycloak het volgende:
De boodschapper boeit mij nooit zo, maar ik snap prima dat andere mensen het serieuzer nemen als het anders wordt gebracht.
Voor mij blijft een gebakje met of zonder mooi doosje eromheen een gebakje.
Doosjes kan ik niets mee, mooie woorden ook niet.


Jouw boodschapper heet SpitsNieuws, dan kán je sowieso niet te kritisch zijn.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2009 17:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nieuwe partij Jan Nagel een feit


Jan Nagel wil met zijn nieuwe partij OokU (Onafhankelijke Ouderen en Kinderen Unie) meedoen aan de volgende Tweede Kamerverkiezingen. Het partijprogramma is klaar; Nagel gaat nu kandidaten en sponsoren zoeken, zo zei hij donderdag.

Nagel was in het verleden voor de PvdA lid van de Eerste Kamer en zat in het bestuur van die partij. Later stond hij aan de wieg van Leefbaar Hilversum en Leefbaar Nederland.

Nagel heeft zich inmiddels ingeschreven bij de Kiesraad, zo meldt het televisieprogramma EénVandaag donderdag. In een toelichting zegt Nagel dat hij er rekening mee houdt dat het kabinet voortijdig valt en er dus vervroegde verkiezingen komen. Om daarvoor klaar te zijn, heeft hij OokU nu geregistreerd. Aan de gemeenteraadsverkiezingen doet hij niet mee.

Nagel presenteert het partijprogramma over anderhalve week. Oud-PvdA-politici als Bram Peper en Marcel van Dam hebben Nagel de afgelopen tijd geadviseerd, net als opiniepeiler Maurice de Hond en prof. Kees de Lange, voorzitter van de Nederlandse Bond voor Pensioenenbelangen.

Ouderen en kinderen? is dit nu de nieuwe pedopartij?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-08-2009 20:22 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Op internet is een fotoreportage opgedoken die zou zijn geschoten in Thailand. Op de uiterst schokkende foto's zijn enkele mensen in uniform te zien die gehurkt rond een paar lijken zitten.

Op een van de foto's zit een man vrolijk een mensenhoofd kaal te plukken. Een vrouw houdt wel erg triomfankelijk een afgehakte hand omhoog. Op enkele foto's staan zelfs enkele personen rond een barbecue, waarvan men niet kan zien wat voor vlees erop suddert.

Op Reddit is een ware discussie losgebarsten rond de foto's. Zo zouden de mensen geen kannibalen zijn, maar deel uitmaken van een vrijwilligersorganisatie die Thaise begraafplaatsen opruimt. Het logo op de kostuums van de personen op de foto's zou namelijk exact overeenkomen.


En de foto's http://halbot.haluze.sk/?id=5080


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-08-2009 20:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 augustus 2009 13:42 schreef karnivoor het volgende:
Suggestief en objectief daarentegen. Maar goed, het leest wel leuker mits je het met de boodschap eens bent.
Ik ben het met elke boodschap eens. In zoverre de vorm. Een boodschap is iets moois, een melding, een mededeling.
De inhoud ervan is een ander verhaal.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-08-2009 20:25 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hoel lang liggen mensen daar begraven dan, totdat het opgeruimd wordt? Een week? Weird.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-08-2009 20:27 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Mijn boodschap is doorgaans bruin behalve op de zondag dan.


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-08-2009 20:27 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 augustus 2009 20:25 schreef Greycloak het volgende:
Ik ben het met elke boodschap eens. In zoverre de vorm. Een boodschap is iets moois, een melding, een mededeling.
De inhoud ervan is een ander verhaal.




Wat de..? Drugs?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-08-2009 20:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

@ Lijken fileren: Oei, dat is best wel smerig.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-08-2009 20:28]


Bruce Banner


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2009 0:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 augustus 2009 20:22 schreef Rotzak het volgende:
Op internet is een fotoreportage opgedoken die zou zijn geschoten in Thailand. Op de uiterst schokkende foto's zijn enkele mensen in uniform te zien die gehurkt rond een paar lijken zitten.

Op een van de foto's zit een man vrolijk een mensenhoofd kaal te plukken. Een vrouw houdt wel erg triomfankelijk een afgehakte hand omhoog. Op enkele foto's staan zelfs enkele personen rond een barbecue, waarvan men niet kan zien wat voor vlees erop suddert.

Op Reddit is een ware discussie losgebarsten rond de foto's. Zo zouden de mensen geen kannibalen zijn, maar deel uitmaken van een vrijwilligersorganisatie die Thaise begraafplaatsen opruimt. Het logo op de kostuums van de personen op de foto's zou namelijk exact overeenkomen.


En de foto's http://halbot.haluze.sk/?id=5080



Toch zonde om dat vlees weg te gooien.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2009 1:17 by XXL Profiel van XXL

'Geef kind geen ham of salami op brood'
Uitgegeven: 27 augustus 2009 17:07

AMSTERDAM - Ouders kunnen hun kinderen beter geen ham of salami op hun boterham geven. Daarvoor heeft het Wereld Kanker Onderzoek Fonds donderdag gepleit.

Volgens de organisatie leren de kinderen daarmee een ongezond voedselpatroon aan en lopen ze later in hun leven meer kans op bijvoorbeeld darmkanker.

Ham en salami zijn bewerkte vleessoorten. Het fonds stelt dat er sterke aanwijzingen zijn dat bewerkt vlees het risico op darmkanker vergroot.

Kinderen kunnen beter hummus (gepureerde kikkererwten), tonijn, sardientjes, magere kaas of kip- en kalkoenfilet eten, stelt het onderzoeksfonds tegen kanker.

Als ze daarbij wat komkommer of tomaat eten en vruchtensap drinken, zijn ze gezond bezig, aldus de organisatie.
© ANP



OMG. Ik maak me met mijn werk schuldig aan genocide.
Vet trve.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2009 1:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je kunt ze beter geen bewerkt vlees geven, het beste is gewoon een huiskoe en een goede kaassschaaf


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-08-2009 1:28 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Wie eet er tegenwoordig nou nog?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2009 1:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 augustus 2009 1:28 schreef Slechtheid het volgende:
Wie eet er tegenwoordig nou nog?


Hehe, veel mensen die voedingsmiddelentechnologie studeren laten ook erg veel staan, uiteindelijk komen er veel toch terecht bij ondervoeding. Mooi om te zien dat mensen die er veel van weten het misschien wel het slechtste doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2009 7:44 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 augustus 2009 20:22 schreef Rotzak het volgende:
Op internet is een fotoreportage opgedoken die zou zijn geschoten in Thailand. Op de uiterst schokkende foto's zijn enkele mensen in uniform te zien die gehurkt rond een paar lijken zitten.

Op een van de foto's zit een man vrolijk een mensenhoofd kaal te plukken. Een vrouw houdt wel erg triomfankelijk een afgehakte hand omhoog. Op enkele foto's staan zelfs enkele personen rond een barbecue, waarvan men niet kan zien wat voor vlees erop suddert.

Op Reddit is een ware discussie losgebarsten rond de foto's. Zo zouden de mensen geen kannibalen zijn, maar deel uitmaken van een vrijwilligersorganisatie die Thaise begraafplaatsen opruimt. Het logo op de kostuums van de personen op de foto's zou namelijk exact overeenkomen.


En de foto's http://halbot.haluze.sk/?id=5080



Het lijkt een wat ongelukkige fotoreportage van mensen die aan het werk zijn vlees van mensenbotten af te halen en iets van een bbq/eetpartijtje. Mix de plaatjes en het is net alsof ze die lijken vreten, maar gok dat ook die lui moeten lunchen/avond eten als ze tot laat doorwerken. Dat hoop ik dan tenminste, anders is het bahbah.. lijkenvreterij.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2009 8:41 by XXL Profiel van XXL

Gezien de aard van de site waar die pics af komen met veel semi-grappige plaatjes en / of fotoshops ga ik gewoon voor de optie dat het een zeer geslaagde hoax is waar veel net iets te goedgelovige mensen in trappen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-08-2009 8:52]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-08-2009 9:16 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Lollige site trouwens.



Silence
Usericon van Silence
Posted 28-08-2009 9:31 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 27 augustus 2009 20:22 schreef Rotzak het volgende:
En de foto's http://halbot.haluze.sk/?id=5080

ziek Gewoon blijven lachen!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-08-2009 10:03 by Lionheart Profiel van Lionheart

Wat moet je anders doen?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2009 13:19 by XXL Profiel van XXL

Rechter verbiedt wereldreis Laura
Uitgegeven: 28 augustus 2009 10:28

AMSTERDAM - De rechter staat het de 13-jarige Laura Dekker niet toe om de wereld rond te zeilen.


Volgens de kinderrechter in Utrecht zou de reis de ontwikkeling van het meisje kunnen schaden.

De rechtbank zet grote vraagtekens bij Laura's vermogen om met extreme omstandigheden om te gaan.

Laura zal voorlopig onder toezicht van jeugdzorg worden gesteld. Ook is besloten de ouders van het meisje niet de ouderlijke macht te ontzeggen.

Rechtszaak

De Raad voor de Kinderbescherming spande de rechtszaak aan. De raad vindt het onverantwoord dat het meisje de reis van twee jaar in haar eentje maakt.

De kinderbescherming moet concreet laten zien waarom Laura volgens haar de reis niet zou moeten maken.

Ook heeft de kinderrechter een kinderpsycholoog aangesteld om de zeilster te onderzoeken.

Op basis van die onderzoeken bepaalt de kinderrechter eind oktober of Laura langer onder toezicht van jeugdzorg moet blijven.

Goede afweging

Volgens de advocaat van Laura's vader, Peter de Lange, heeft de rechter een goede afweging gemaakt.

Hij zei zeer blij te zijn dat de kinderrechter in Utrecht vrijdag heeft bepaald dat Laura geen slechte ouders heeft en dat zij de voogdij over hun kind mogen houden.

Zorgvuldig

De rechter heeft laten zien dat zij de zaak zeer zorgvuldig heeft afgewogen, aldus De Lange. ''Je bent geen slechte ouders als je meegaat met de ambitie van je kind'', zei de raadsman.

De advocaat legde verder uit dat Laura niet bij de uitspraak aanwezig was in verband met de massale aandacht van de media.

Hoewel ze heeft laten zien dat ze veel aan kan, is er de laatste tijd veel over haar heen gekomen, aldus de raadsman. ''Ze heeft het advies gekregen om niet naar de rechtbank te komen.''

Zeilen

Laura is volgens De Lange aan het zeilen. Hij heeft haar niet rechtstreeks kunnen bereiken. Maar iemand bij haar in de buurt heeft gezegd dat het meisje blij is met de uitspraak omdat deze vooralsnog niet haar plannen doorkruist om voor het einde van het jaar aan haar zeiltocht rond de wereld te beginnen, vertelde de raadsman.

De Lange adviseert Laura en haar ouders om mee te werken aan de onderzoeken die op stapel staan, van een kinderpsycholoog en de Raad voor de Kinderbescherming.

De Lange kondigde aan dat Laura vrijdagavond in het Jeugdjournaal zal reageren op de uitspraak van de kinderrechter.

Wijk bij Duurstede

De gemeente Wijk bij Duurstede schrijft het 13-jarige meisje vrijdag nog niet uit als inwoner van de gemeente.

''Bij het onderzoek naar de juistheid van een uitschrijving betrekken we de uitspraak van de rechter, bureau jeugdzorg en andere betrokken partijen'', aldus een woordvoerster van de gemeente vrijdag.

Het is wel de bedoeling om zo snel mogelijk een beslissing te nemen, vertelt de woordvoerster. Een gemeente heeft het recht om een uitschrijving te weigeren als daar voldoende aanleiding toe is.
© NU.nl/ANP



Iemand dit nog gezien op tv? Ik heb toevallig een stukje gezien van de uitspraak en volgens mij is dit niet helemaal hoe de rechter het heeft gezegd.

Meer iets dat het op grond van wettelijke regels niet verboden kan worden en dat ze voorlopig onder toezicht komt omdat de rechter niet kan inschatten of Laura dat geestelijk wel of niet aan kan. Daarom moet dat komende 2 maanden onderzocht worden en komt er dan pas een definitieve uitspraak. De ouders zijn niet uit de ouderlijke macht gezet omdat de vader aanvankelijk ook geen voorstander was en er geen wantoestanden in het gezin speelden die dat noodzakelijk maakten.
Laura heeft vervolgens, welliswaar met toestemming van haar vader, alle voorbereidingen voor de reis zelf getroffen. Tot aan de sponsoren toe.

Kortom, als het op een eerlijke manier wordt onderzocht en blijkt dat ze dit wel aankan gaat ze eind van het jaar gewoon zeilen.
De rechter was iig al overtuigd van goede voorbereiding van de reis, het zo veel mogelijk uitbannen van eventuele gevaren (bijvoorbeeld zo kort mogelijke routes nemen tussen de verschillende tussenhavens) en de begeleiding en opvang die het meisje onderweg krijgt.

Ik hoop dat Laura die rechtzaak wint.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 28-08-2009 13:41 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 27 augustus 2009 20:22 schreef Rotzak het volgende:
Op internet is een fotoreportage opgedoken die zou zijn geschoten in Thailand. Op de uiterst schokkende foto's zijn enkele mensen in uniform te zien die gehurkt rond een paar lijken zitten.

Op een van de foto's zit een man vrolijk een mensenhoofd kaal te plukken. Een vrouw houdt wel erg triomfankelijk een afgehakte hand omhoog. Op enkele foto's staan zelfs enkele personen rond een barbecue, waarvan men niet kan zien wat voor vlees erop suddert.

Op Reddit is een ware discussie losgebarsten rond de foto's. Zo zouden de mensen geen kannibalen zijn, maar deel uitmaken van een vrijwilligersorganisatie die Thaise begraafplaatsen opruimt. Het logo op de kostuums van de personen op de foto's zou namelijk exact overeenkomen.


En de foto's http://halbot.haluze.sk/?id=5080




Mjum mjum... spareribs!!!

http://halbot.haluze.sk/images/2009-08/5080_DSC09824.JPG

[Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 28-08-2009 13:41]



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-08-2009 13:58 by Mythics Profiel van Mythics

quote:

Ik hoop dat Laura die rechtzaak wint.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 28-08-2009 13:58 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Er is nog geen nieuwsbericht van, maar er is hier zo ongeveer om de hoek een enorme bosbrand gaande. We horen hier nu al een half uur nonstop sirenes, en er zijn gigantische rookwolken te zien.
Kan nog leuk worden met die wind. Zonde van het bos


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-08-2009 14:02 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 28 augustus 2009 1:23 schreef ElitE het volgende:
je kunt ze beter geen bewerkt vlees geven, het beste is gewoon een huiskoe en een goede kaassschaaf



Dat is wel heel zielig voor die koe...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-08-2009 14:24 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 28 augustus 2009 13:58 schreef Mythics het volgende:


zover ik het begrepen heb gaan ze haar persoonlijkheid onderzoeken de komende twee maanden en aan de hand van dat onderzoek wordt bepaalt of ze mag gaan of niet.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 28-08-2009 14:51 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Tja, maar wat willen ze er eigenlijk echt tegen doen? Ben benieuwd wat er gebeurd als ze niet mag gaan en ze gaat toch....



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen