IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-09-2009 23:29 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 16 september 2009 23:13 schreef bastianus het volgende:
O, ik dacht dat hij hem van Geenstijl of Spitsnieuws of een ander Telegraaf-aftreksel gejat had. Ze moeten trouwens keppeltjes ook maar gaan belasten inderdaad. En kruisjes ook, en pentagrammen, en, en, en..


Ach ja, past wel tussen een kolen-tax, crisis-tax, solidariteits-tax, en elke andere onzin welke ik vandaaag gehoord heb.

Naast 't standaard rijtje: inkomstenbelasting, loonbelasting, premie volksverzekeringen, dividendbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting, accijns- en verbruiksbelastingen, kansspelbelasting, successierecht, schenking en overgang, belasting op personenauto's en motorrijwielen (bpm), motorrijtuigenbelasting en belasting zware motorrijtuigen, belastingen van rechtsverkeer, overdrachtsbelasting, assurantiebelasting en kapitaalsbelasting, milieubelastingen (grondwaterbelasting, belasting op leidingwater, afvalstoffenheffing, brandstoffenbelasting en energiebelasting), onroerende-zaakbelasting, baatbelasting, forensenbelasting, toeristenbelasting, parkeerbelasting, hondenbelasting, reclamebelasting, precariobelasting, begrafenisrechten,
havengelden, bouwgrondbelasting, leges, marktgeld, afvalstoffenheffing, reinigingsrecht, rioolheffing en belastingen bij invoer (douanerechten).

Met tot slot ook nog de BTW.

Je moet wat om linkse hobbies in stand te houden en dan ook nog de staatsschuld onverantwoord te laten oplopen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-09-2009 23:32 by bastianus Profiel van bastianus

Rechtse hobbies kosten anders ook geld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-09-2009 1:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zijn we nu nog niet verlost van die termen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-09-2009 1:36 by WMP Profiel van WMP

Hoe loyaal is Hero Brinkman eigenlijk aan Nederland, getuige zijn sympathie voor Israel?
Zou Van Bommel nu ook zonder problemen een Palestijns vlaggetje op zijn bureau kunnen zetten, zonder dat de PVV/Wilders/Brinkman in een stuip schiet?

http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=12289&tx_ttnews[backPid]=111&cHash=333a7a0247


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 6:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 september 2009 23:29 schreef Psychonaut het volgende:
Ach ja, past wel tussen een kolen-tax, crisis-tax, solidariteits-tax, en elke andere onzin welke ik vandaaag gehoord heb.

Naast 't standaard rijtje: inkomstenbelasting, loonbelasting, premie volksverzekeringen, dividendbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting, accijns- en verbruiksbelastingen, kansspelbelasting, successierecht, schenking en overgang, belasting op personenauto's en motorrijwielen (bpm), motorrijtuigenbelasting en belasting zware motorrijtuigen, belastingen van rechtsverkeer, overdrachtsbelasting, assurantiebelasting en kapitaalsbelasting, milieubelastingen (grondwaterbelasting, belasting op leidingwater, afvalstoffenheffing, brandstoffenbelasting en energiebelasting), onroerende-zaakbelasting, baatbelasting, forensenbelasting, toeristenbelasting, parkeerbelasting, hondenbelasting, reclamebelasting, precariobelasting, begrafenisrechten,
havengelden, bouwgrondbelasting, leges, marktgeld, afvalstoffenheffing, reinigingsrecht, rioolheffing en belastingen bij invoer (douanerechten).

Met tot slot ook nog de BTW.

Je moet wat om linkse hobbies in stand te houden en dan ook nog de staatsschuld onverantwoord te laten oplopen.
Raar is dat. Roept iemand "kopvodtax" en dat is dan opeens een ontzettende mongool en als je kijkt wat voor andere belastingen er al zijn dan hoor je er niet echt iemand over, terwijl er veel vreemdere belastingen al zijn.
Neem nu alleen al het feit dat een erfenis, waar al inkomstenbelasting en wellicht vermogensbelasting over is betaald... (Maak mijn verhaal maar af.)

Niet dat ik het ermee eens ben ofzo, maar... Vreemd.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-09-2009 6:46]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 6:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Kamer geschokt door ontsnapping

De Tweede Kamer heeft geschokt gereageerd op de ontsnapping van een veroordeelde mensenhandelaar die als vluchtgevaarlijk te boek stond. Het parlement wil daarover zo snel mogelijk opheldering van minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie.

De crimineel, Saban B., is sinds zaterdag spoorloos. Hij werd vorig jaar tot 7,5 jaar cel veroordeeld. Het gerechtshof in Arnhem, waar B.'s zaak in hoger beroep loopt, had hem voor een week vrijgelaten wegens persoonlijke omstandigheden. Voorwaarde was wel dat hij zich dagelijks bij de politie meldde. Na vrijdag heeft hij dat niet meer gedaan. Inmiddels staat hij internationaal gesignaleerd en is er een Europees aanhoudingsbevel uitgegaan. Kamerleden begrijpen niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.

(SN)

:')

"En het was zo'n attente arrestant, hij haalde zelfs koffie voor ons tijdens zijn verhoor."


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-09-2009 6:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 september 2009 6:46 schreef Greycloak het volgende:
Raar is dat. Roept iemand "kopvodtax" en dat is dan opeens een ontzettende mongool en als je kijkt wat voor andere belastingen er al zijn dan hoor je er niet echt iemand over, terwijl er veel vreemdere belastingen al zijn.



Euh, heb je je thee al gehad Grey?

Dat er rare belastingen zijn, okay, maar veel vreemdere??? Denk het niet.

quote:

Neem nu alleen al het feit dat een erfenis, waar al inkomstenbelasting en wellicht vermogensbelasting over is betaald...


Dat is niet vreemd, wel onterecht....


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 7:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 september 2009 6:56 schreef MR. N het volgende:
Euh, heb je je thee al gehad Grey?

Dat er rare belastingen zijn, okay, maar veel vreemdere??? Denk het niet.
Sterk bakje Earl Grey, as usual, thx.
Ik betaal BPM en motorrijtuigenbelasting op mijn auto. Dat is veel vreemder, want het levert de staat alleen maar geld op op een andere manier. Ik ben productief voor hun bezig en omdat ik dat doe betaal ik belasting. Da's veel vreemder.
quote:


Dat is niet vreemd, wel onterecht....
Dat is vreemd én onterecht. En blijkbaar is "vreemd" in the eye of the beholder. Laten we het "onterecht" noemen, dat is tenminste discutabel.

:thee:


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-09-2009 7:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 september 2009 7:39 schreef Greycloak het volgende:
Sterk bakje Earl Grey, as usual, thx.
Ik betaal BPM en motorrijtuigenbelasting op mijn auto. Dat is veel vreemder, want het levert de staat alleen maar geld op op een andere manier. Ik ben productief voor hun bezig en omdat ik dat doe betaal ik belasting. Da's veel vreemder.

Waarom is dat precies vreemder dan een belasting op hoofddeksels? Als je hoofddeksels wil belasten, hef er dan accijns op (en dan op alle hoofddeksels, dus ook op de prinsjesdagmisbaksels, petjes, keppeltjes en cowboyhoeden...).

Vind je het echt niet vreemd dat onze nepblonde vriend hoofddoekjes wil belasten? En gaarne in plaats van "vreemdere" belastingen een betoog waarom het niet vreemd is.

Ik vind het vreemd omdat hij dus duidelijk discriminerend bezig is, hij wil 1 bepaald soort hoofddeksel belasten en andere niet. Zou net zoiets zijn als alle auto's met een L erop extra belasten omdat het niet mooi staat in het verkeer en de mensen die erin rijden meestal minder goed rijden... (logisch, maarja..).



Boeiender


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 17-09-2009 7:50 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 16 september 2009 19:36 schreef karnivoor het volgende:
Maak me meer zorgen om de overheidsuitgaven eigenlijk. Dat gedweep over die allochtonen zijn ze dik 40 jaar te laat mee.


+1, mogen ze wel een keer mee stoppen.
Plus het feit dat ze ontwikkelingshulp ook wel ff stop kunnen zetten, zijn zat landen die helpen en als wij beter af zijn om het ff stop te zetten, so be it!
Damn, slappe regering ook zeg.

Ik zeg motie van wantrouwen!



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-09-2009 8:12 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 16 september 2009 20:52 schreef Jenje het volgende:
Zei pechtold tegen Wilders kerel ...


Ah, okido, hehe. Heb het allemaal niet live gezien of gehoord, jammer genoeg, alleen achteraf het nodige gelezen en gezien. Die uitspraak kwam me dan ook totaal onbekend over.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-09-2009 8:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 17 september 2009 6:46 schreef Greycloak het volgende:
Raar is dat. Roept iemand "kopvodtax" en dat is dan opeens een ontzettende mongool en als je kijkt wat voor andere belastingen er al zijn dan hoor je er niet echt iemand over, terwijl er veel vreemdere belastingen al zijn.
Neem nu alleen al het feit dat een erfenis, waar al inkomstenbelasting en wellicht vermogensbelasting over is betaald... (Maak mijn verhaal maar af.)

Niet dat ik het ermee eens ben ofzo, maar... Vreemd.


Ik denk dat jij gewoon een andere definitie van vreemd hanteert dan de rest van dit forum.

Wel extra punten voor het feit dat je serieus nog deze extra tax probeert goed te praten ook al zeg je het er niet mee eens te zijn ('want er zijn al zo veel vreemde belastingen dus dit is helemaal niet zo raar in vergelijking met andere belastingen').


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-09-2009 9:04 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Zei ik je toch?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2009 9:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik vind dat alle mensen die PVV stemmen een embleem op de jas moeten krijgen en in een kamp gestopt moeten worden. Dom volk weg.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-09-2009 10:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 september 2009 1:36 schreef WMP het volgende:
Hoe loyaal is Hero Brinkman eigenlijk aan Nederland, getuige zijn sympathie voor Israel?
Zou Van Bommel nu ook zonder problemen een Palestijns vlaggetje op zijn bureau kunnen zetten, zonder dat de PVV/Wilders/Brinkman in een stuip schiet?

http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=12289&tx_ttnews[backPid]=111&cHash=333a7a0247
De PVV speelt sowieso veel onder 1 hoedje met Israel. Wilders gaat er geregeld op bezoek bij de regering aldaar. Het schijnt dat ze in Israel moslims ook niet lief vinden.

En niet alleen Van Bommel maar ook Meulenbelt zet zich in voor de Palestijnse zaak. Ook oud-premier Van Agt maar van hem wordt binnenkort zijn diplomatenpaspoort afgenomen om die reden.



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 17-09-2009 10:16 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 17 september 2009 9:10 schreef Jenje het volgende:
Ik vind dat alle mensen die PVV stemmen een embleem op de jas moeten krijgen en in een kamp gestopt moeten worden. Dom volk weg.


Plus een verbod op het kopen van Schultenbrauer



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2009 10:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 17 september 2009 10:16 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Plus een verbod op het kopen van Schultenbrauer
Oei, dat is wel een 1e levensbehoefte voor ze he ..



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 10:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 september 2009 7:48 schreef MR. N het volgende:
Waarom is dat precies vreemder dan een belasting op hoofddeksels? Als je hoofddeksels wil belasten, hef er dan accijns op (en dan op alle hoofddeksels, dus ook op de prinsjesdagmisbaksels, petjes, keppeltjes en cowboyhoeden...).

Vind je het echt niet vreemd dat onze nepblonde vriend hoofddoekjes wil belasten? En gaarne in plaats van "vreemdere" belastingen een betoog waarom het niet vreemd is.

Ik vind het vreemd omdat hij dus duidelijk discriminerend bezig is, hij wil 1 bepaald soort hoofddeksel belasten en andere niet. Zou net zoiets zijn als alle auto's met een L erop extra belasten omdat het niet mooi staat in het verkeer en de mensen die erin rijden meestal minder goed rijden... (logisch, maarja..).


Ok, ik kom met een motivatie die je wilt zien, maar eerst ga jij me vertellen waar ik precies zeg dat ik dit voorstel "niet vreemd" vind. Ik kan het nergens terugvinden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-09-2009 10:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 september 2009 10:16 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Plus een verbod op het kopen van Schultenbrauer


nu drink ik dat nooit omdat de lidl niet dichtbij is, maar nooit een verbod op goedkoop bier


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 10:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 september 2009 8:22 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik denk dat jij gewoon een andere definitie van vreemd hanteert dan de rest van dit forum.

Wel extra punten voor het feit dat je serieus nog deze extra tax probeert goed te praten ook al zeg je het er niet mee eens te zijn ('want er zijn al zo veel vreemde belastingen dus dit is helemaal niet zo raar in vergelijking met andere belastingen').
*zucht*

Ook voor jou geldt; waar zeg ik dat ik dit "niet vreemd" vind?
Dat voor jou de definitie geldt dat als er dingen zijn die vreemder zijn, dat andere per sé "niet vreemd" is wil nog niet zeggen dat dat voor de rest van het forum ook zo is.
Net zoiets als zeggen dat iemand down heeft terwijl het eigenlijk aan je gebrekkige kennis der Neerlandsche taal ligt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-09-2009 10:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 september 2009 10:44 schreef Greycloak het volgende:
Ok, ik kom met een motivatie die je wilt zien, maar eerst ga jij me vertellen waar ik precies zeg dat ik dit voorstel "niet vreemd" vind. Ik kan het nergens terugvinden.


Nou, okay, je vindt het misschien wel vreemd, maar niet zo vreemd als andere dingen. Zo goed omschreven?


Boeiender


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 17-09-2009 10:47 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 17 september 2009 10:16 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Plus een verbod op het kopen van Schultenbrauer

Als dit erdoorheen komt ken ik een iemand die compleet doordraait, hehe


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 10:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 september 2009 10:37 schreef Jenje het volgende:
Oei, dat is wel een 1e levensbehoefte voor ze he ..


Denk niet dat er in Het Gooi veel Schultenbrauer gekiept wordt eigenlijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-09-2009 10:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 september 2009 10:44 schreef Greycloak het volgende:
Ok, ik kom met een motivatie die je wilt zien, maar eerst ga jij me vertellen waar ik precies zeg dat ik dit voorstel "niet vreemd" vind. Ik kan het nergens terugvinden.


maar je vind dat er belastingen zijn die vreemder zijn dan hoofddoekjes belasting.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-09-2009 10:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 september 2009 10:44 schreef Greycloak het volgende:
Ok, ik kom met een motivatie die je wilt zien, maar eerst ga jij me vertellen waar ik precies zeg dat ik dit voorstel "niet vreemd" vind. Ik kan het nergens terugvinden.

Je zegt nergens dat je het wel vreemd vindt, dat is in deze genoeg. Wees nu eens een keer een man en zeg gewoon wat je denkt. Dat eeuwige suggereren, dwalen, ontduiken en trollen is al lang niet meer leuk.

Wat dat betreft loop je überhaupt nog steeds één antwoord achter; maakt Wilders onderscheid op afkomst of niet?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen