IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-08-2009 14:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

een boete geven en foei zeggen?


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 28-08-2009 14:54 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 28 augustus 2009 14:53 schreef ghoulliette het volgende:
een boete geven en foei zeggen?


Tja, meer kunnen ze toch ook eigenlijk niet doen.
Zou natuurlijk zwaar overtrokken zijn om het meisje met een politieboot oid stil te zetten en van der zeilboot te sleuren...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-08-2009 14:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

bovendien mag dat alleen indien ze op nederlandse wateren zit. Niet bepaald het grootste stukje water.

In de uiteindelijke uitspraak zal er een sanctie verteld worden denk ik. Iets in de richting van: als u zich hier niet aan houdt dan volgt blabla manden hechtenis of een boete van blabla euro. Die geldt natuurlijk voor de voogd lijkt me.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-08-2009 14:56]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2009 15:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 augustus 2009 14:02 schreef Argus het volgende:
Dat is wel heel zielig voor die koe...




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 28-08-2009 15:35 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 28 augustus 2009 13:58 schreef Mottighaerd het volgende:
Er is nog geen nieuwsbericht van, maar er is hier zo ongeveer om de hoek een enorme bosbrand gaande. We horen hier nu al een half uur nonstop sirenes, en er zijn gigantische rookwolken te zien.
Kan nog leuk worden met die wind. Zonde van het bos


Hoppa, 32 brandweerkorpsen zijn opgeroepen. Geen idee hoeveel wagens (ook politie en ambulances gezien) er zo ondertussen zijn langs gerost, maar ze blijven nog steeds komen. Duidelijk foute boel.
De rook is te zien tot in Obdam, zo'n 30 km verderop


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-08-2009 15:45 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 28 augustus 2009 15:35 schreef Mottighaerd het volgende:
De rook is te zien tot in Obdam, zo'n 30 km verderop


Tja, rook stijgt op he.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 28-08-2009 17:11 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Zo, de nieuwsberichten beginnen te komen.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2009/08/grote_brand_in_schoorl.html

@Mark: Duh, maar wat denk je dat die wind doet? T waait hier behoorlijk hard atm.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-08-2009 18:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Maansteen blijkt nep


Oud-premier Willem Drees (Vadertje Drees) heeft ooit eens een maansteen mogen ontvangen uit handen van de toenmalige Amerikaanse ambassadeur Middendorf. Dit gesteente kreeg hij vanwege het bezoek aan Nederland van de astronauten van Apollo 11. Deze ruimtevaarders landden in 1969 als eerste mensen op de maan.

Het exemplaar werd onlangs uit het Rijksmuseum gehaald en onderzocht door geologen van de Vrije Universiteit. Uit deze onderzoekingen blijkt het helemaal geen maansteen te zijn, maar een stuk versteend hout.

Het Rijksmuseum liet het gesteente destijds voor 100.000 gulden verzekeren. Deskundigen verklaren dat het iets te hoog was verzekerd. Het stuk versteende hout blijkt hooguit 50 euro waard te zijn!


OORLOG!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-08-2009 18:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 augustus 2009 14:24 schreef ghoulliette het volgende:
zover ik het begrepen heb gaan ze haar persoonlijkheid onderzoeken de komende twee maanden en aan de hand van dat onderzoek wordt bepaalt of ze mag gaan of niet.
Als ze nou "Roma" had geheten dan was op haar de leerplicht niet van toepassing.
Rot voor d'r, ik gun het haar wel. Zoiets doe je maar eens in je leven...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-08-2009 19:36 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat, een zeemansgraf krijgen? Klopt, eenmalig .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 28-08-2009 19:48 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Ontvoerd meisje na 18 jaar terecht

CALIFORNIË - Een Amerikaans meisje dat in 1991 is ontvoerd, blijkt tegen alle verwachtingen in nog te leven. Jaycee Lee Dugard liep woensdag een politiebureau binnen in Californië, berichtten Amerikaanse media donderdag op gezag van de politie. De vrouw zou het goed maken.
© ANP

Dugard verdween op 11-jarige leeftijd. Het blonde meisje was voor het laatst gezien toen ze naar de bushalte liep bij haar woning in de stad South Lake Tahoe (Californië).

Haar stiefvader Carl Probyn zou destijds hebben gezien hoe een auto met twee personen naast haar stopte en hoe de inzittenden haar ontvoerden.

Zekerheid

Een agent van de Amerikaanse inlichtingendienst FBI belde woensdag Dugards moeder om te vertellen dat haar dochter is gevonden. ''Jaycee weet alles nog'', zei haar stiefvader.

''Ze spraken elkaar kort via de telefoon en Jaycee beantwoordde alle vragen van mijn vrouw goed. Ik ben er 99 procent zeker van dat zij het is. Ik voel me geweldig, het is net als het winnen van de loterij.'' Probyn hoopt dat zijn stiefdochter de afgelopen achttien jaar goed is behandeld.

Verkrachting

Maar de door de politie gemelde arrestaties in de zaak doen het ergste vermoeden. De politie zei een echtpaar van 55 en 58 jaar te hebben opgepakt. Het stel liep samen met de vrouw een politiebureau binnen om iets te vragen, maar een agent vond de zaak verdacht.

De 58-jarige arrestant, Phillip Garrido, zat eerder in de gevangenis voor verkrachting. Hij wordt momenteel vastgehouden op verdenking van kidnapping, verkrachting en obscene handelingen met een minderjarige. Zijn echtgenote Nancy zit vast op basis van betrokkenheid en ontvoering.
© ANP
Bron: Nu.nl


Blij dat een ontvoeringszaak ook eens goed af kan lopen, zelfs na zoveel jaar!

[Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 28-08-2009 19:53]



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-08-2009 21:31 by Lionheart Profiel van Lionheart

Het is allemaal in scene gezet.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-08-2009 22:12 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 28 augustus 2009 13:58 schreef Mottighaerd het volgende:

Er is nog geen nieuwsbericht van, maar er is hier zo ongeveer om de hoek een enorme bosbrand gaande. We horen hier nu al een half uur nonstop sirenes, en er zijn gigantische rookwolken te zien.
Kan nog leuk worden met die wind. Zonde van het bos

Schoorl zeker?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-08-2009 23:06 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 28 augustus 2009 19:36 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat, een zeemansgraf krijgen? Klopt, eenmalig .

wat ironisch zou zijn: ze mag niet en wordt de volgende dag doodgereden door een auto...

ik laat de discussie over aan de mensen met zeil ervaring en schaam me diep voor de kinderbescherming. wat een professionele rukkers zijn dat toch.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 28-08-2009 23:17 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Ik hoop dat ze voor de kust van Somalie doorgesmeerd wordt door 15 negers.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 28-08-2009 23:24 by Frietbal Profiel van Frietbal

Dat deze onzin volop in het nieuws komt is natuurlijk triest.

Dat wicht moet gewoon fijn een aantal jaartjes wachten en dan doet ze maar wat ze niet laten kan.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-08-2009 23:27 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dat lijkt me ook.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-08-2009 23:29 by Forever After Profiel van Forever After

Of men laat 'r gewoon gaan en is het gezever ook klaar...


 


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 28-08-2009 23:30 by Frietbal Profiel van Frietbal

Juist niet, hoeft maar iets te gebeuren (en die kans is behoorlijk aanwezig) en je hebt nog veel meer gezeik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-08-2009 23:35 by Forever After Profiel van Forever After

Ik snap niet dat een hele Nederlandse bevolking zich hier druk om kan maken. Alsof er niks belangrijkers is waarbij dergelijke betrokkenheid meer op zijn plaats is.

Zij wil het, d'r ouders staan er achter dus laat ze lekker gaan punt.

Mensen die hun kinderen niet in laten enten uit "geloofsoverweging" ontnemen ze ook niet de ouderlijke macht ondanks dat ze hun kind bewust aan gevaar bloot stellen.



 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-08-2009 23:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 augustus 2009 23:06 schreef ghoulliette het volgende:
wat ironisch zou zijn: ze mag niet en wordt de volgende dag doodgereden door een auto...

ik laat de discussie over aan de mensen met zeil ervaring en schaam me diep voor de kinderbescherming. wat een professionele rukkers zijn dat toch.


Metro had een artikel van een volwassen zeilster die het absoluut geen goed idee vond. Goed genoeg?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 28-08-2009 23:40 by Frietbal Profiel van Frietbal

Gewoon een leeftijdsgrens stellen, klaar met gezeik.
Net zoiets als auto rijden, dat mag je ook niet met 13.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-08-2009 23:44 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hele nederlandse bevolking? Het was zelfs internationaal nieuws.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2009 0:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 augustus 2009 23:29 schreef Forever After het volgende:
Of men laat 'r gewoon gaan en is het gezever ook klaar...
Ja, laten we iedereen lekker zijn gang gaan als ze gaan dreigen een andere nationaliteit aan te nemen..

Ow wacht, dat zouden we bij moslims dan weer wel doen om ze maar wat graag het land uit te krijgen. Misschien dat Laura zich maar tot de Islam moet bekeren. En dan ook gelijk goed dus weg met die clit en meteen uithuwelijken



Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 29-08-2009 0:44 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 29 augustus 2009 0:28 schreef Judge M. het volgende:
Ja, laten we iedereen lekker zijn gang gaan als ze gaan dreigen een andere nationaliteit aan te nemen..

Ow wacht, dat zouden we bij moslims dan weer wel doen om ze maar wat graag het land uit te krijgen. Misschien dat Laura zich maar tot de Islam moet bekeren. En dan ook gelijk goed dus weg met die clit en meteen uithuwelijken


Van een kind van 13 naar moslims.
Je lijkt wilders wel.........


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen