IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 24-09-2009 12:17 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Lama.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 24-09-2009 12:17]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-09-2009 12:24 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 24 september 2009 12:13 schreef Greycloak het volgende:
Vreemd, ik krijg voordat ik het definitief overmaak maar nadat ik alles heb ingetypt een soort "maar weet je het zéker?" - schermpje.

Wat voor flutbank was dat?


Wordt een overboeking eigenlijk uitgevoerd als naam en rekeningnummer van de begunstigde niet overeen komen?

Ik dacht namelijk altijd van niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-09-2009 13:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

ING/Postbank halen al-tijd even de naam van de begunstigde die bij het ingevoerde rekeningnummer hoort op je scherm.

Daarom, flutbank ---> overstappen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-09-2009 13:13 by altx Profiel van altx

quote:
Op 24 september 2009 13:02 schreef Greycloak het volgende:
ING/Postbank halen al-tijd even de naam van de begunstigde die bij het ingevoerde rekeningnummer hoort op je scherm.

Daarom, flutbank ---> overstappen.


Gironummers hebben geen elfproef, dus vandaar dat daar op de combinatie naam + nummer gecheckt wordt.

Met de elfproef is het verder zo dat 1 cijfer anders een ongeldig rekeningnummer oplevert, dus je moet een hele resem typfouten maken om weer op een geldig rekeningnummer uit te komen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-09-2009 14:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 september 2009 8:38 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Valt best mee dus.


Jammer dat spits hier de reactie van het KNMI toch achterwege laat.
dit was het bericht van vanochtend.

KNMI meet jaren foute temperatuur

Door een verkeerde opstelling van de thermometer, heeft het weerinstituut KNMI jaren achter elkaar onjuiste temperaturen gemeten. Er werd namelijk gemiddeld een halve graad te hoog gemeten, omdat de thermometer te dicht bij de bomen stond.

Door de fout heeft het KNMI de afgelopen jaren meer dagen tot 'officiële' zomerse en tropische dagen uitgeroepen dan er daadwerkelijk waren. De thermometer is echter voor de afgelopen zomer verplaatst naar een open plek in het meetveld: de dagen die dit jaar tot 'zomers' of 'tropisch' zijn gebombardeerd zouden dit dus ook officieel zijn.

Het KNMI laat weten dat de nieuwe metingen wel betrouwbaar zijn en dat de fout de discussie over klimaatverandering niet of nauwelijks beïnvloed. Onderzoekers gebruiken bij deze discussie namelijk ook gegevens van een groot aantal andere weerstations.


Nu ben ik wel weer van mening dat global warming voor een groot gedeelte door stedelijke opwarming komt, en dat weerstations steeds vaker in de buurt zijn gekomen van menselijke bebouwing(staat mooi in verhouding tot industrialisatie>toename van CO2). Aangezien gemiddelde stads temperatuur al snel 4 graden hoger is ga je dat wel merken aan je meetstations verderop.

Dan hebben we geen global warming maar urban warming, Nog steeds een groot probleem want het is nog steeds temperatuurvervuiling wat toch wel een invloed heeft. Maar als dit scenario waar is is het effect minder ernstig als global warming.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2009 14:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zulke lange berichten snappen ze niet op SN

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-09-2009 14:58]


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 24-09-2009 17:12 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 24 september 2009 10:23 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
PVV'er deelt klappen uit

AMSTERDAM - PVV-Kamerlid Hero Brinkman zou dinsdagnacht klappen hebben uitgedeeld aan een barman van Nieuwspoort omdat hij geen drank meer kreeg. Dat meldt De Telegraaf donderdag.
© ANPToen de medewerker Brinkman een bestelling weigerde, werd de PVV'er zo boos dat hij probeerde zelf drank te pakken achter de bar.

Toen de barman liet merken dat hij daar niet van gediend was, werd hij door Brinkman in het gezicht geslagen. De politicus is niet bereikbaar voor commentaar, schrijft de krant.

Dion Graus

Brinkman is niet de enige PVV'er met losse handjes. Drie jaar geleden werd bekend dat Tweede Kamerlid Dion Graus in 2002 zijn toen hoogzwangere vrouw dusdanig had mishandeld dat ze in het ziekenhuis moest worden opgenomen.

In totaal waren door verschillende mensen zes aangiftes tegen hem gedaan van zaken als mishandeling, bedreiging en stalking.


De boef...



Brinkman erkent drankprobleem
PVV'er Hero Brinkman heeft zijn excuses aangeboden voor zijn wangedrag in Nieuwspoort. In dronken toestand heeft hij zich dinsdagnacht misdragen.

(Novum) - "Ik erken een drankprobleem te hebben en ga er hard aan werken om dit snel tot het verleden te laten behoren." Dat zegt PVV-Kamerlid Hero Brinkman donderdag in een reactie op berichten dat hij dinsdagnacht in sociëteit Nieuwspoort een tapper zou hebben geslagen.

Onder meer De Telegraaf berichtte donderdag over het incident in de Haagse ontmoetingsplek voor journalisten, politici en voorlichters. Brinkman zou ruzie hebben gekregen met de barman omdat deze hem geen nieuwe bestelling wilde geven. Daarop sloegen bij het Kamerlid de stoppen door. De PVV'er probeerde zelf achter de bar te komen om drank te pakken. Toen de tapper hem probeerde tegen te houden, kreeg hij een klap in zijn gezicht, aldus de ochtendkrant.

In een persverklaring biedt Brinkman zijn excuses aan. "Ik heb enorme spijt van het feit dat ik me dinsdagnacht in Nieuwspoort in dronken toestand heb misdragen. Daarom heb ik excuses aangeboden aan de barmedewerker van Nieuwspoort die zich door mijn gedrag geïntimideerd heeft gevoeld. Ik hecht er wel aan te benadrukken dat ik hem niet geslagen heb."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-09-2009 17:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Nog meer nieuws van de meest begaafde partij in NL:

quote:
do 24 sep 2009, 11:27

PVV eist opheldering over KNMI AMSTERDAM - De PVV is geschokt door de foutmetingen van het KNMI. De partij van Geert Wilders wil dan ook snel opheldering van minister Cramer (Milieu) over het feit dat in De Bilt jarenlang foute temperaturen zijn gemeten door de verkeerde opstelling van een thermometer.

"Het KNMI stelt al jaren dat de temperatuurstijging van Nederland en de rest van de wereld is toe te schrijven aan menselijke CO2-uitstoot. Hoe kunnen zij deze bewering volhouden nu blijkt dat zij al jaren een temperatuur meten die een halve graad te hoog uitvalt?", aldus PVV-Kamerlid en woordvoerder milieu Richard de Mos.


Geschokt... eist opheldering... de tering, ze snappen er ook niets van hè...



Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-09-2009 17:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik denk dat ze het artikel uit SN hebben gelezen, dat zoals Elite laat zien, onvolledig is.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-09-2009 17:52 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 september 2009 17:50 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik denk dat ze het artikel uit SN hebben gelezen, dat zoals Elite laat zien, onvolledig is.

Hehe, psies... en dan nog, als het jaren een halve graad te hoog meet, en het gemiddelde gaat omhoog, dan is het toch niet echt relevant dat het een halve graad te hoog gemeten is?



Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-09-2009 17:57 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 24 september 2009 12:13 schreef Greycloak het volgende:
Vreemd, ik krijg voordat ik het definitief overmaak maar nadat ik alles heb ingetypt een soort "maar weet je het zéker?" - schermpje.

Wat voor flutbank was dat?

Ik vind het achterlijk dat je dat geld niet direct teruggestort krijgt als je contact op neemt met de bank en ze op de hoogte stelt van je vergissing. Het is notabene je eigen geld.

Een beetje van de zotte dat je als rekeninghouder bij het overboeken blijkbaar geen fout(en) mag maken.

En dat dat wijf zo achterlijk is dat ze geld, waarvan ze weet dat ze er geen recht op heeft, begint uit te geven is haar probleem. Dan maar meer schuld.


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-09-2009 18:03 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 september 2009 17:57 schreef Forever After het volgende:
Ik vind het achterlijk dat je dat geld niet direct teruggestort krijgt als je contact op neemt met de bank en ze op de hoogte stelt van je vergissing. Het is notabene je eigen geld.

Een beetje van de zotte dat je als rekeninghouder bij het overboeken blijkbaar geen fout(en) mag maken.

En dat dat wijf zo achterlijk is dat ze geld, waarvan ze weet dat ze er geen recht op heeft, begint uit te geven is haar probleem. Dan maar meer schuld.


Je maakt gebruik van een dienst. De bank doet niks met het geld, dat doe je zelf.


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-09-2009 18:08 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 september 2009 18:03 schreef karnivoor het volgende:
Je maakt gebruik van een dienst. De bank doet niks met het geld, dat doe je zelf.
Een bank die niets met geld doet? Waarom denk je dat sommige overboekingen erg lang duren?


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-09-2009 18:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 september 2009 18:08 schreef MR. N het volgende:
Een bank die niets met geld doet? Waarom denk je dat sommige overboekingen erg lang duren?


'Doet niets' als in, ze boeken niks voor je over, de klant bepaalt wat er gebeurt dus draagt dat deel van de verantwoordelijkheid. Daar teken je ook voor.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-09-2009 18:12]


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-09-2009 18:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 september 2009 18:09 schreef karnivoor het volgende:
'Doet niets' als in, ze boeken niks voor je over, de klant bepaalt wat er gebeurd dus draagt dat deel van de verantwoordelijkheid. Daar teken je ook voor.


Ah, mkay.


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-09-2009 18:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

En wat ze er verder wél mee doen, laat ik me maar niet over uit hehe.


Je moeder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-09-2009 18:13 by Lionheart Profiel van Lionheart

Je bent toch een behoorlijke uilskuiken wanneer je een bedrag overschrijft, zeker in het geval van een groot bedrag, je niet alles dubbel checkt.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-09-2009 18:31 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 24 september 2009 18:09 schreef karnivoor het volgende:
'Doet niets' als in, ze boeken niks voor je over, de klant bepaalt wat er gebeurt dus draagt dat deel van de verantwoordelijkheid. Daar teken je ook voor.

En dan is het normaal dat als je een foutje maakt je halsbrekende toeren uit moet halen om het geld terug te krijgen?

En dat als de tegenpartij maar zorgt dat het geld op is je kunt fluiten naar je geld?

Dat ze dan een bepaald percentage aan behandelingskosten in rekening brengen om het weer recht te zetten ipv een soort van "eigen schuld dikke bult" mentaliteit er op na houden.

En verder natuurlijk wel wat Lionheart hierboven zegt.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 24-09-2009 18:38]


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-09-2009 19:05 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 september 2009 18:31 schreef Forever After het volgende:
En dan is het normaal dat als je een foutje maakt je halsbrekende toeren uit moet halen om het geld terug te krijgen?

En dat als de tegenpartij maar zorgt dat het geld op is je kunt fluiten naar je geld?

Dat ze dan een bepaald percentage aan behandelingskosten in rekening brengen om het weer recht te zetten ipv een soort van "eigen schuld dikke bult" mentaliteit er op na houden.

En verder natuurlijk wel wat Lionheart hierboven zegt.


Je vind het raar dat iemand niet zomaar het recht heeft geld van andere af te pakken waarvan hij/zij vindt dat het onterecht is? Dan kunnen alle e-winkels maar beter kappen. Niet voor niks dat storneren alleen bij meervoudige automatische overboekingen kan...

De tegenpartij heeft het recht niet om het uit te geven maar daar heeft een bank geen reet mee te maken.

En logisch dat ze de kosten die ze door jouw fout moeten maken op jou verhalen. Het is geen leger des heils.

En idd wat lionheart zegt

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-09-2009 19:06]


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-09-2009 19:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 september 2009 17:12 schreef Frietbal het volgende:
Brinkman erkent drankprobleem
PVV'er Hero Brinkman heeft zijn excuses aangeboden voor zijn wangedrag in Nieuwspoort. In dronken toestand heeft hij zich dinsdagnacht misdragen.

(Novum) - "Ik erken een drankprobleem te hebben en ga er hard aan werken om dit snel tot het verleden te laten behoren." Dat zegt PVV-Kamerlid Hero Brinkman donderdag in een reactie op berichten dat hij dinsdagnacht in sociëteit Nieuwspoort een tapper zou hebben geslagen.

Onder meer De Telegraaf berichtte donderdag over het incident in de Haagse ontmoetingsplek voor journalisten, politici en voorlichters. Brinkman zou ruzie hebben gekregen met de barman omdat deze hem geen nieuwe bestelling wilde geven. Daarop sloegen bij het Kamerlid de stoppen door. De PVV'er probeerde zelf achter de bar te komen om drank te pakken. Toen de tapper hem probeerde tegen te houden, kreeg hij een klap in zijn gezicht, aldus de ochtendkrant.

In een persverklaring biedt Brinkman zijn excuses aan. "Ik heb enorme spijt van het feit dat ik me dinsdagnacht in Nieuwspoort in dronken toestand heb misdragen. Daarom heb ik excuses aangeboden aan de barmedewerker van Nieuwspoort die zich door mijn gedrag geïntimideerd heeft gevoeld. Ik hecht er wel aan te benadrukken dat ik hem niet geslagen heb."

Nu ook zijn xenofobie nog aanpakken en we komen nog eens ergens



Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 24-09-2009 19:28 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Anglo-Saxon gold hoard found

A massive hoard of Anglo-Saxon gold and silver found by a metal detector enthusiast beneath a field in Staffordshire is so significant that it is has been likened to the discovery of a “new Book of Kells”.

The haul of at least 1,345 items was officially declared to be treasure by a coroner this morning and will now be valued by a committee of experts.

Dr Roger Bland, head of portable antiquities and treasure at the British Museum, said: “I can’t say anything other than we expect it to be a seven-figure sum.”

The cache - the largest hoard of Anglo-Saxon gold yet found - was hailed today as “a fantastically important discovery”.

The haul was found by metal detectorist Terry Herbert (55), just below the surface of a cultivated field in south Staffordshire in July.

South Staffordshire coroner Andrew Haigh said: “This is a magnificent find, both in terms of its content and its likely history.”

Dr Bland told the inquest in Cannock the significance of the find was “only beginning to dawn” on the small number of experts who have examined it. “It is at least as significant as any of the major discoveries of this period that have been made in the past," he said.

Conceding it may be difficult to establish the story which lies behind the astonishing find, Dr Bland added: “It is a fantastically important discovery. It is assumed that the items were buried by their owners at a time of danger with the intention of later coming back and recovering them.”

Archaeologist Dr Kevin Leahy said none of the experts involved in the discovery had seen anything like it before.

He told a press conference at Birmingham Museum and Art Gallery: “These are the best craftsmen the Anglo Saxons have got, working with the best materials, and producing incredible results.”

Ian Wykes, head of Staffordshire County Council’s historic environment team, said some of the objects - many of them related to warfare - were found lying on top of the soil.

Archaeologists were “fairly confident” there was no more treasure buried at the site, he added.

Dr Bland said the hoard - thought to date back to between 675 and 725AD - was unearthed in what was once the Kingdom of Mercia. “I think wealth of this kind must have belonged to a king but we cannot say that for absolute certain,” he said.

A total of 1,345 items have been examined by experts, although the list includes 56 clods of earth which have been X-rayed and are known to contain further metal artefacts, meaning the total number of items is likely to rise to around 1,500.

More than 30 other objects found with the hoard have been deemed to be of modern date and were not found to be treasure.

Dr Bland confirmed that copper alloy, garnets and glass objects were discovered at the undisclosed site, but the “great majority” of the treasure was gold or silver.

Experts have so far established that there are at least 650 items of gold in the haul, weighing more than 5kg (11lb), and 530 silver objects totalling more than 1kg (2.2lb) in weight.

Dr Bland said the Staffordshire find was quite different from the Sutton Hoo burial site, which was uncovered in Suffolk in 1939.

The finder of the haul and the owner of the land have agreed to split the proceeds of the sale of the artefacts, which include sword pommels and at least two crosses.

Mr Haigh heard just 30 minutes of evidence before deciding that the haul should be formally classed as treasure.

Expressing hopes that the collection will eventually be bought by a museum and go on display in Britain, preferably in the West Midlands region, the coroner said: “This is a massive and fantastic find.

“These seem to be largely male items, probably military-linked items. Having heard the evidence, it is clear to me ... that these 1,345 items should be considered to be treasure.”

Archaeologists have said the discovery in Staffordshire is so significant that it is akin to the discovery of a “new Book of Kells”.

Mr Herbert, from Burntwood, Staffordshire, has described unearthing the haul as “more fun than winning the lottery”.

“My mates at the (metal detecting) club always say that if there is a gold coin in a field, I will be the one to find it. I dread to think what they’ll say when they hear about this,” he said.
A strip of gold bearing a Biblical inscription is seen amongst a hoard of Anglo-Saxon treasure named 'The Staffordshire Hoard' at the Birmingham Museum and Art gallery today.


Zo gaaf dit.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2009 19:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja ommeunig ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2009 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 september 2009 19:09 schreef Judge M. het volgende:
Nu ook zijn xenofobie nog aanpakken en we komen nog eens ergens
En idd, geen gevolgen voor een eventuele volksvertegenwoordiger ...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-09-2009 19:42 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 24 september 2009 19:05 schreef karnivoor het volgende:
Je vind het raar dat iemand niet zomaar het recht heeft geld van andere af te pakken waarvan hij/zij vindt dat het onterecht is? Dan kunnen alle e-winkels maar beter kappen. Niet voor niks dat storneren alleen bij meervoudige automatische overboekingen kan...

De tegenpartij heeft het recht niet om het uit te geven maar daar heeft een bank geen reet mee te maken.

En logisch dat ze de kosten die ze door jouw fout moeten maken op jou verhalen. Het is geen leger des heils.

En idd wat lionheart zegt

Eeh, ik denk dat die man zeker wel aannemelijk kan maken dat het geld onterecht bij iemand is terecht gekomen.

Als een instantie geld van jouw rekening laat boeken en jij bent het daar niet mee eens kun je het wel binnen 30 dagen laten storneren. Hoe weet de bank dan dat jij het bij het rechte eind hebt en niet die instantie? Dat kunnen ze alleen maar door het bij beide partijen na te trekken. In een situatie als die van die slaapkop kan dat volgens mij net zo simpel.

En dat ze daar dan kosten voor berekenen lijkt me volkomen terecht. Ik weet trouwens niet of ze dat wel doen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Wel dat er onterecht geld van mijn rekening was afgeschreven btw, maar dat was met een telefoontje richting bank weer opgelost.

Dit is btw godverdegodver de 3e keer dat ik dit intyp omdat mijn internetverbinding een keer flipte en daarna ZM nog een keer...


 


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 24-09-2009 19:45 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 24 september 2009 19:33 schreef Jenje het volgende:
Ja ommeunig ..


Leek.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen