IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2009 15:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 september 2009 15:20 schreef Judge M. het volgende:
Hoezo, dat waren toch moslims?
Oh ok, dan is het goed.

Lekker zwart/wit Judge!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-09-2009 15:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ontsnapte gorilla blijkt jogger

De Britse politie heeft afgelopen woensdag een ontsnapte gorilla in de kraag gevat. De grote aap liep op een snelweg in de buurt van Leicester. Toen de politie nogmaals keek, bleek de gorilla een man in apenpak te zijn, die bezig was met een 230 kilometer lange hardloopwedstrijd ten bate van het goede doel.

Toen enkele automobilisten de grote aap op de snelweg zagen lopen, belden ze gelijk de politie. Bij aankomst bleek de gorilla de 45-jarige Rory Coleman te zijn. De personal trainer was bezig met een hardloopwedstrijd, waarvan de opbrengst gaat naar een organisatie voor de bescherming van gorilla's.

"Ik vertelde de agenten dat ik wel met hen wilde meegaan in ruil voor een banaan", lacht Coleman. De agenten drukten hem een briefje van tien pond in handen en hij mocht weer doorlopen.

haha zou hij ook zo gelopen hebben als een gorrilla

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-09-2009 15:49]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-09-2009 17:00 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

In München is een 25-jarige Britse toerist uit een raam gevallen en daarbij om het leven gekomen. De man die werkzaam was in de scheepvaart had zich van zijn reisgroep afgezonderd. Pas vanochtend vroeg kwam hij stomdronken het hotel weer binnenwandelen.

Naar alle waarschijnlijkheid zocht de man daar naar een toilet. De politie gaat er vanuit dat de man zijn oriëntatievermogen kwijt was. In het trappenhuis van de zesde verdieping opende de man een raam, ging op de vensterbank staan om zijn plas te kunnen plegen en viel toen naar beneden.

Kort na zeven uur werd de man dood aangetroffen in de achtertuin van het hotel. De broek van de man hing nog op half zeven.

Zoals het ernaar uitziet heeft de man zich iets te goed uitgeleefd op het Oktoberfest dat 19 september van start ging. Dit jaar is alweer de 176e keer dat het Oktoberfest gehouden wordt. Tijdens het Oktoberfest komen vele toeristen naar München om te genieten van bratwurst en Duits gebrouwen bier.


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-09-2009 18:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 september 2009 15:40 schreef Greycloak het volgende:
Oh ok, dan is het goed.

Lekker zwart/wit Judge!




Ik denk dat hij een 'Greycloakje' naar je maakte .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2009 19:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 september 2009 18:06 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik denk dat hij een 'Greycloakje' naar je maakte .
Hmja, ach. Snap het probleem niet. Mossels, eigen habitat, goeie baan. Respect. Geen enkel probleem mee.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2009 19:53 by Chelman Profiel van Chelman

Schwarz Gelb ueber alles!




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-09-2009 20:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-09-2009 0:07 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 september 2009 15:40 schreef Greycloak het volgende:
Oh ok, dan is het goed.

Lekker zwart/wit Judge!


Haatbaarden dan?



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 0:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 september 2009 0:07 schreef Judge M. het volgende:
Haatbaarden dan?
quote:
Op 27 september 2009 19:00 schreef Greycloak het volgende:
Hmja, ach. Snap het probleem niet. Mossels, eigen habitat, goeie baan. Respect. Geen enkel probleem mee.


Lezen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2009 0:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:


Habitat requirements


Salinity
Full, variable. Mytilus edulis is tolerant of a wide range of salinity compared to other biogenic reef species and may penetrate quite far up estuaries. However, it may stop feeding during short-term exposure to low salinities (Almada-Villela 1984; Bohle 1972) and the most well-developed beds therefore usually occur low on the shore in the mid to lower reaches of estuaries. Almada-Villela (1984) reported greatly- reduced shell growth for a period of up to a month or so upon exposure to 16‰ compared to 26‰ or 32‰, while exposure to 22‰ caused only a small drop in growth rate. In the longer term (in the order of weeks) M. edulis adapts well to low salinities (Almada-Villela 1984; Bohle 1972) and hence can even grow as dwarf individuals in the inner Baltic where salinities can be as low as 4-5‰ (Kautsky 1982).
Wave exposure
Sheltered, Very sheltered, Extremely sheltered
Substratum Mixed boulders, cobbles and pebbles on muddy sediment. In sheltered areas infaunal beds may occur on gravel or even quite sandy areas, although it is likely that some harder substratum embedded within the more sandy areas is required. Dense settlement also occurs on cockle shells in the Wash and Loughor Estuary where the byssus of the embedded mussels seem to serve a stabilising function. It has long been suggested that larval Mytilus will settle on most substrata provided they are firm and have a rough, discontinuous surface (Mass Geesteranus 1942). Settlement is in any case a two-stage process; initial settlement occurs primarily on filamentous substrata such as sublittoral hydroids and algae, with subsequent secondary dispersal and reattachment later in areas with adult beds.
Zone
Eulittoral-mid, Eulittoral-lower
Height Reef areas are normally found on the lower third of the intertidal, and in shallow subtidal, but can occur down to 10 m in some places such as the Wash and on Caernarfon Bar. Lower zonational limits for M. edulis are usually set by biological factors, normally predation by starfish, crabs and gastropods, and by physical factors. Sand burial has been shown to limit lower regions of M. edulis zonation patterns in New Hampshire, USA (Daly & Mathieson 1977). This is probably important in some British locations, particularly in the case of cobble and boulder scars in areas of shifting sands such as Morecambe Bay and the Solway Firth. Upper limits of distribution are set by physical factors, but growth and therefore size of animals is also affected by reduced feeding time at higher levels. It has been estimated that growth would be zero at approximately 55% aerial exposure (Baird 1966), although clearly this will vary somewhat with local conditions.
Temperature
Mytilus edulis is widely distributed throughout the cooler waters of the world. The most limiting factor for distribution world-wide is thought to be temperature (Stubbings 1954). Damage by extreme low temperatures is minimised in Mytilus by the use of nucleating agents in the haemolymph (Aunaas, Denstad & Zachariassen 1988). Even in more temperate sites M. edulis is periodically subject to potentially lethal freezing conditions periodically, but they can survive even when tissue temperatures fall below –10oC (Williams 1970). Tolerance of high temperatures and desiccation can explain the upper limit of M. edulis on the high shore (Seed & Suchanek, 1992). British M. edulis have an upper sustained thermal tolerance limit of about 29oC (Almada-Villela, Davenport & Gruffydd 1982; Read & Cumming 1967). Recruitment or movement to cracks is known to afford better thermal protection on the upper shore (Suchanek 1985). It can therefore be speculated that dense reef structures might afford some protection from extremes of temperature to the lower animals. In general, however, given the wide temperature tolerance of Mytilus, reefs, which are generally found quite low on the shore, are unlikely to be very sensitive to changes in temperature.
Water quality
Mytilus edulis is widely recognised as being tolerant of a wide variety of environmental variables including salinity and oxygen tension as well as temperature and desiccation (Seed & Suchanek 1992). It is capable of responding to wide fluctuations in food quantity and quality, including variations in inorganic particle content of the water, with a range of morphological, behavioural and physiological responses (Hawkins & Bayne 1992). Excessive levels of silt and inorganic detritus are thought to be damaging to Mytilus once they accumulate too heavily within the reef matrix (Seed & Suchanek 1992), although the degree to which this might be influenced directly by water quality rather than production of faeces and pseudofaeces is unclear.


evenm wat genuanceerder

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-09-2009 0:48]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-09-2009 10:50 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Kabouter Hans is niet meer

Kabouter Hans uit Amersfoort is overleden..

De 54-jarige was in de regio bekend als de medewerker van de begraafplaats die in zijn vrije tijd verkleed als kabouter rondliep, zo meldt RTV Utrecht.

Hans van de Brug maakte paddestoelen van boomstammetjes.

"Aanstaande woensdag ligt Kabouter Hans, ter afscheid opgebaard in zijn eigen kabouterwagen in het bos."


:')


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 12:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Cohen heeft geen thee meer!

quote:
Boerka? Geen uitkering

Een vrouw die haar boerka niet wil afdoen om werk te krijgen, hoeft ook niet om een uitkering te vragen. Dat stelt burgemeester Job Cohen van Amsterdam.

"Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk om een vrouw in een boerka te zien lopen. Maar of ik het al dan niet leuk vind, is geen criterium om het te verbieden'', beklemtoont Cohen in Trouw.

In situaties waar contact met andere mensen nodig is, zoals op school of op het werk, ligt de situatie volgens de burgemeester anders. ,,Ik ben het ermee eens dat als je geen werk kan vinden door die boerka, je dan ook niet langs moet komen om een uitkering aan te vragen.''

In 2006 hield toenmalig wethouder Ahmed Aboutaleb, inmiddels burgemeester van Rotterdam, ook al zo'n pleidooi. Een jaar later floot de Amsterdamse rechtbank de gemeente Diemen terug toen die daadwerkelijk de bijstandsuitkering van een vrouw met boerka introk.

In een reactie daarop nam de Tweede Kamer een motie aan die het korten op de bijstandsuitkering van boerkadragers mogelijk maakt. Een motie om de uitkering in dat geval helemaal in te trekken, kreeg alleen de steun van de PVV.

(SN)

Terecht.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2009 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Donders, wat deed je daar lang over


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2009 13:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vind dit eerlijk gezegd schokkender nieuws. Hoe onze eigen regering onze kenniseconomie om zeep brengt.

quote:
Afschaffen basisbeurs optie bij heroverwegingen
Uitgegeven: 28 september 2009 05:59
Laatst gewijzigd: 28 september 2009 12:45

AMSTERDAM – Minister van Financiën Wouter Bos ziet het afschaffen van de basisbeurs in het hoger onderwijs als een bespreekbare optie bij de brede heroverwegingen.

© ANPIn plaats daarvan zouden studenten al hun studiefinanciering moeten gaan lenen.

Hij reageert hiermee op het plan dat vorige week door de VVD bij de Algemene Politieke Beschouwingen naar voren werd gebracht.



"Het is een interessante optie die zeker naar voren zal komen bij de brede heroverwegingen", aldus de vicepremier in een interview met NU.nl.


Bezuinigingen

Op Prinsjesdag maakte het kabinet bekend dat er, zodra de economie aantrekt, flink bezuinigd zal moeten worden om de overheidsfinanciën op orde te krijgen.

Een aantal werkgroepen is aan het werk gezet om per beleidsterrein de bezuinigingsopties te bekijken.

"We hebben de oppositie toegezegd dat we hun suggesties ook mee zullen nemen. De VVD opperde om de studiefinanciering op de schop te nemen."


Gevolgen

Volgens Bos hoeft de maatregel geen verstrekkende gevolgen te hebben voor studenten.

"Sommige landen kennen al een dergelijk systeem van studiefinanciering. Daar zie je dat studenten na een gewenningsperiode vrij snel genezen van leenangst."


Kenniseconomie

Ook ziet de minister van Financiën, die in 2006 als oppositieleider al pleitte voor herziening van de studiefinanciering, geen gevaar voor de kenniseconomie.

"Het is juist prettig dat er een systeem is dat je alles kunt lenen en niet alles hoeft bij te verdienen."

"Bovendien kun je vervolgens jaren doen over het aflossen, waarbij de termijn ook weer afhankelijk is van het inkomen", aldus Bos. "Met deze veiligheidskleppen kun je het risico beperken."


Leenstelsel

De minister stelt verder dat dit 'sociale leenstelsel' nooit een barrière mag worden om hoger onderwijs te volgen.

"Als een nieuwe vorm van studiefinanciering ervoor zorgt dat studeren alleen nog toegankelijk is voor de elite, dan zal ik daar nooit voor zijn."


Geen voorkeur

Bos wilde in het interview geen voorkeur uitspreken over het wel of niet omgooien van de studiefinanciering.

"Zoals we de afgelopen tijd al vaak hebben aangegeven: er zijn geen taboes meer. Ook op het terrein van hoger onderwijs zal de werkgroep naar alle opties kijken."

"Pas daarna is het tijd voor politieke afwegingen."



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 13:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 september 2009 12:55 schreef Jenje het volgende:
Donders, wat deed je daar lang over
In tegenstelling tot op jouw werk heb ik geen 24/7 beschikking over een pc met i-net.

Gelukkig maar.

Oh en als iemand ergens "lang over deed" dan bedoel je Cohen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-09-2009 13:06 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Lekker dan, en als je nu al moet lenen om je studie te moeten bekostigen?


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 13:07 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 september 2009 13:00 schreef Jenje het volgende:
Vind dit eerlijk gezegd schokkender nieuws. Hoe onze eigen regering onze kenniseconomie om zeep brengt.


Nou en? Eerst de zorg, de nutsbedrijven en het ov, dit is de volgende logische stap.

Ontwikkelingssamenwerking is bijvoorbeeld veul belangrijker. Wie koopt anders het collectieve schuldgevoel af?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-09-2009 13:08 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 28 september 2009 13:07 schreef Greycloak het volgende:
Nou en? Eerst de zorg, de nutsbedrijven en het ov, dit is de volgende logische stap.

Ontwikkelingssamenwerking is bijvoorbeeld veul belangrijker. Wie koopt anders het collectieve schuldgevoel af?


Nou en?! Sorry hoor, je heb het hier over de toekomst van Nederland, hoger onderwijs moet juist beter betaalbaar worden, ik werk en leen me de ziekte om naar school te gaan.


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 13:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 september 2009 13:08 schreef Rotzak het volgende:
Nou en?! Sorry hoor, je heb het hier over de toekomst van Nederland, hoger onderwijs moet juist beter betaalbaar worden, ik werk en leen me de ziekte om naar school te gaan.
Ja, dit kabinet denkt idd "nou en". Denk dat ze geld genoeg hebben om hun eigen koters naar een dikke school te sturen. De koters van anderen... Tsja. Moet je maar op een ander continent gaan wonen, dan geven Balk & Bos je een eerlijke kans.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-09-2009 13:31 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 september 2009 0:40 schreef Greycloak het volgende:
Lezen.


In dat geval neem ik ook aan dat je het een groot verlies vindt dat de lieden die de Boeings het WTC ingejaagd hebben niet meer onder ons zijn. Juist dat soort lui zijn gevaarlijk, in potentie ook voor "ons in het Westen", maar volgens jou mag dat blijkbaar omdat ze een goede baan hebben... Ik volg die gedachtenkronkels van jou steeds lastiger moet ik je eerlijk bekennen.

Persoonlijk laat ik om die 9/11 lui geen traan net als lui die zich met hun goede baan achter een schurk als Achmedinejad scharen. Jij hebt met dat laatste blijkbaar meer moeite.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 13:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 september 2009 13:31 schreef Judge M. het volgende:
In dat geval neem ik ook aan dat je het een groot verlies vindt dat de lieden die de Boeings het WTC ingejaagd hebben niet meer onder ons zijn. Juist dat soort lui zijn gevaarlijk, in potentie ook voor "ons in het Westen", maar volgens jou mag dat blijkbaar omdat ze een goede baan hebben... Ik volg die gedachtenkronkels van jou steeds lastiger moet ik je eerlijk bekennen.

Persoonlijk laat ik om die 9/11 lui geen traan net als lui die zich met hun goede baan achter een schurk als Achmedinejad scharen. Jij hebt met dat laatste blijkbaar meer moeite.
Oh sorry dat ik je gemoedsrust even moet verstoren, maar volgens mij waren die lui die andermans vliegtuig in het WTC parkeerden op dat moment NIET in het land van hun voorouders.

Blijf lezen, Judge, blijf lezen... Nooit iets aannemen, want dan blijf je fouten maken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-09-2009 13:36 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Is Greycloak nu een cultuurrelativist geworden?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-09-2009 13:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 september 2009 13:36 schreef Gemene Lepel het volgende:
Is Greycloak nu een cultuurrelativist geworden?

Ik heb echt geen idee... Volg jij hem nog



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2009 15:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:

Drenthe laat gezinnen proefwonen
Uitgegeven: 28 september 2009 12:34
Laatst gewijzigd: 28 september 2009 12:33

AMSTERDAM – Maar liefst 24 gezinnen uit de Randstad hebben een weekend lang proef gewoond in Drenthe. De nadere kennismaking moest de families overhalen te verhuizen naar de provincie.
De tijdelijke bewoners werden dan ook gehuisvest in huizen die te koop staan, zo meldt RTV Drenthe maandag.

De ‘volksverhuizing’ is een idee van Marketing Drenthe en makelaar Jeltes ten Hoor die het wonen in Drenthe willen promoten. Voor mensen die hun huis te koop hebben staan is het goede manier om in deze economisch moeilijke tijd een huis onder de belangstelling te brengen van potentiële kopers.



Overigens hebben enkele logees het weekend intrek genomen in een camper. Hiervoor plaatste de gemeente er vier op een bouwkavel in de nieuwe wijk Delftanden (Emmen). Of het project in de toekomst herhaald zal worden, is niet bekend.



Meldt ze dan ook direct dat mest stinkt, dat koeien als ze loeien niet in levensnood zijn en dat trekkers toch echt harder zijn dan hun BMW X5.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-09-2009 15:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 september 2009 15:01 schreef Jenje het volgende:
Meldt ze dan ook direct dat mest stinkt, dat koeien als ze loeien niet in levensnood zijn en dat trekkers toch echt harder zijn dan hun BMW X5.




:')


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen