IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Mistur (Noorwegen) denk Windir
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-09-2009 23:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://www.myspace.com/attende


niet mijn favo genre, maar ik lust dit wel!



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-09-2009 23:32]


signature


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-09-2009 23:56 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Hypnos zij geprezen wat een heerlijke muziek hey!


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-09-2009 0:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wel, ik sta er zelf versteld van
die mp3s rollen hier al voor de derde keer voorbij


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-09-2009 0:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Erg leuk bandje inderdaad, ken vooralsnog alleen de demo maar die klonk al volwassen genoeg!
jammer wel dat ze nog net teveel Windir willen imiteren.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-09-2009 0:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2009 0:00 schreef Hub de Gallier het volgende:
Erg leuk bandje inderdaad, ken vooralsnog alleen de demo maar die klonk al volwassen genoeg!
jammer wel dat ze nog net teveel Windir willen imiteren.


heb je er nog wat van liggen ?


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-09-2009 0:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Niet meer, kan wel eens kijken of ik nog wat van die demo CD's kan krijgen van André.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-09-2009 0:02 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2009 0:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Niet meer, kan wel eens kijken of ik nog wat van die demo CD's kan krijgen van André.


In dat geval ben ik ook zeker geïnteresseerd!


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-09-2009 0:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

me too


signature


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 04-09-2009 7:32 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Same hier

Klinkt lekker dit


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Northward
Usericon van Northward
Posted 04-09-2009 16:44 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Was al onder de indruk van de demo, maar het debuutalbum is zeker zo goed. Erg fijne melodieen en sfeer


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-09-2009 20:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vandaag het debuut gekocht. Leuke band!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 05-09-2009 19:46 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

Dit is inderdaad een hele aardige band, in rijtje Windir en Cor Scorpii. Erg melodieus.

Goeie tip.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-09-2009 18:48 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Lekkere band voor op z'n tijd ja! Prima schijfje.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-09-2012 19:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


livingsin
Usericon van livingsin
Posted 14-09-2012 17:02 by livingsin Wijzig reactieProfiel van livingsinQuote dit bericht

Aanwezig


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 02-05-2016 23:02 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

De nieuwe "In Memoriam" rost lekker weg


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-05-2016 9:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ge moogt gerust zijn


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-05-2016 9:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen