IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mugabe Volgende pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 23-08-2002 11:44 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Hij jaagt alle blanke boeren z'n land uit, en geeft het aan z'n eigen, onervaren, landgenoten/vriendjes. Verkoopt de graanvoorraad. Weg eten, weg export, weg noodoplossing. Dus hongersnood in Zimbabwe.

Is die man heel dom, of juist heel slim?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 11:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de man is een een extreem rechtse druiloor.
fascistisch


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-08-2002 11:46 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Beetje kortzichtig, maar wel een gezond principe. Die blanke boeren hebben het land ook maar gejat of op andere manier onrechtmatig verkregen.. oprotten ermee dus.


I'm not being rude. You're just insignificant.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2002 11:49 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Heb je enig idee hoe de blanke boeren in Zimbabwe daar tekeer gaan ten koste van de autochtonen ?? Waarom denk je dat die blanke boeren daar met de dood bedreigd worden ? Het zijn motherfuckers die niet het land, maar hun eigen portemonnee spekken.

Met andere woorden: Mugabe, kick some ass !!!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 11:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gezond principe??? volk bedreigen verkiezingen saboteren. de man denkt heus niet aan zijn volk hoor. zijn volk haat hem maar is bang voor zijn leger.
macht


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 23-08-2002 11:50 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 11:44 schreef Killing Zoe het volgende:
Hij jaagt alle blanke boeren z'n land uit, en geeft het aan z'n eigen, onervaren, landgenoten/vriendjes. Verkoopt de graanvoorraad. Weg eten, weg export, weg noodoplossing. Dus hongersnood in Zimbabwe.

Is die man heel dom, of juist heel slim?


die man is erg slim…

die man is niet echt sociaal…

die man houd niet van blanke boeren…

who gives a shit…

gewoon ver van mijn bed show, ik denk ook niet dat ze in zimbabwe wakker zouden liggen als deze situatie zich in nederlnad had voorgedaan


None of us are saints - Albert Fish


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2002 11:50 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 23 augustus 2002 11:46 schreef ghoulliette het volgende:
de man is een een extreem rechtse druiloor.
fascistisch


Jeeezus jij bent lekker bezig vandaag. Waar haal je die wijsheid vandaan ???
Dat soort dingen kun je toch niet zomaar beweren ?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 11:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 11:50 schreef DMTR het volgende:
Jeeezus jij bent lekker bezig vandaag. Waar haal je die wijsheid vandaan ???
Dat soort dingen kun je toch niet zomaar beweren ?


he meneertje, ik houd me gvd elke dag met die onzin bezig, ik studeer het, sorry dat ik meer weet dan jij.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 23-08-2002 11:53 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Misschien kan de VN het bestuur over Zimbabwe overnemen .



Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 23-08-2002 11:55 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 11:51 schreef ghoulliette het volgende:
he meneertje, ik houd me gvd elke dag met die onzin bezig, ik studeer het, sorry dat ik meer weet dan jij.



ben je ongesteld ofzo???

man wat een gepijp


None of us are saints - Albert Fish


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 11:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 11:53 schreef Vinay het volgende:
Misschien kan de VN het bestuur over Zimbabwe overnemen .


wel een heel schattige opmerking hoor

nog 1 keer:

SOEVEREINITEIT


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 11:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 11:55 schreef Arson het volgende:

man wat een gepijp


is dat een freudiaanse verspreking


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2002 11:56 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 23 augustus 2002 11:51 schreef ghoulliette het volgende:
he meneertje, ik houd me gvd elke dag met die onzin bezig, ik studeer het, sorry dat ik meer weet dan jij.



Alleen het feit dat je het studeert, maakt jou nog niet het Orakel. Je vorige posts maken je niet echt geloofwaardig in mijn ogen...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 23-08-2002 11:57 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 11:56 schreef ghoulliette het volgende:
is dat een freudiaanse verspreking


kun je dat even in gewoon nederlands zeggen, ik heb immers niet gestudeerd


None of us are saints - Albert Fish


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 11:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja politiek en muziek, precies het zelfde

maar goed. van sommige dingen heb ik, wel verstand. en in andere gevallen wil ik gewoon het laatste woord hebben

(wel goed hoor, je mening basseren op posts in wel 1 topic, erg wetenschappelijk)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 11:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 11:57 schreef Arson het volgende:
kun je dat even in gewoon nederlands zeggen, ik heb immers niet gestudeerd


ik neem aan dat dit ironisch bedoeld is (aangezien elke 6 jarige weet wie freud is)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-08-2002 12:00 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Geen geflame aub.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 23-08-2002 12:00 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 11:58 schreef ghoulliette het volgende:
ik neem aan dat dit ironisch bedoeld is (aangezien elke 6 jarige weet wie freud is)


fruit ken ik wel.... maar dat eet ik dan ook al mij hele leven


None of us are saints - Albert Fish


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2002 12:00 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

basseren ? is dat een freudiaanse verspreking ?


Waar maak ik me ook druk om...Jullie studenten weten het immers idd toch altijd beter. Ik ben maar iemand die vanaf zijn elfde dagelijks het journaal volgt...

Gaan we nou weer lief doen ?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 23-08-2002 12:02 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 12:00 schreef Lord Morgoth het volgende:
Geen geflame aub.


haal jij dan een emmertje water???


None of us are saints - Albert Fish


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-08-2002 12:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 augustus 2002 11:50 schreef ghoulliette het volgende:
gezond principe??? volk bedreigen verkiezingen saboteren. de man denkt heus niet aan zijn volk hoor. zijn volk haat hem maar is bang voor zijn leger.
macht
Ik zei ook verder niets over de rest van zijn praktijken. Ik zei alleen dat ik het zeer terecht vind dat ie die aso-boeren het land uit kiept.. alsof die zo goed geweest zijn voor de economie en de voedselvoorraad.

En verder.. tja, heel vervelend en alles, maar ik kan het niet helpen dat ik meer geef om de natuur, de planten en de beesten die zich niet kunnen verweren dan een land wat in opstand kan komen. Mensen zijn slecht! En ik word alleen maar pissig van mensen die om dit soort dingen de grootste stampij gaan maken terwijl ze (indirect) de ene soort na de andere om zeep helpen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 12:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

weer lief doen? je hebt nog nooit lief tegen me gedaan


maar over ellende in de wereld gesproken, misschien maar een topic openen over de autralische concentratie kampen (stop alle azielzoekers lekker weg in de woestijn waar men geen last van ze heeft)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 12:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 12:02 schreef helmet het volgende:
Mensen zijn slecht! En ik word alleen maar pissig van mensen die om dit soort dingen de grootste stampij gaan maken terwijl ze (indirect) de ene soort na de andere om zeep helpen.


daarom is het ook zo frustrerend dat mugabe "wraak" wil nemen. als er nu gewoon geen wraak genomen zou worden maar gewoon geprobeert werd samen te werken........
als.........


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2002 12:07 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 23 augustus 2002 12:02 schreef ghoulliette het volgende:
weer lief doen? je hebt nog nooit lief tegen me gedaan


maar over ellende in de wereld gesproken, misschien maar een topic openen over de autralische concentratie kampen (stop alle azielzoekers lekker weg in de woestijn waar men geen last van ze heeft)


HAHA Dat pretendeer ik al jaren !!!

Ik ga dan nu voor het eerst lief doen...Je bent tenslotte een meid van 19 en normaliter doe ik daar mijn best voor..hehe. Wil je bijvoorbeeld iets drinken ?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-08-2002 12:08 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 augustus 2002 12:05 schreef ghoulliette het volgende:
daarom is het ook zo frustrerend dat mugabe "wraak" wil nemen. als er nu gewoon geen wraak genomen zou worden maar gewoon geprobeert werd samen te werken........
als.........
Tja.. als, als, als... Als ze in het Midden-Oosten nou gewoon vriendjes met Amerika wilden worden. Als de Israeliers en Palestijnen nou gewoon in vrede naast elkaar gingen leven. Als Rusland nou gewoon de Tsjetsenen hun zin gaf. Als de Spanjaarden nou de Inca's met rust hadden gelaten. Als de Romeinen nou eens lekker in Rome waren blijven zitten...

Het zit gewoon niet in de natuur van de mens om vreedzaam te zijn.


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 12:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 12:07 schreef DMTR het volgende:
HAHA Dat pretendeer ik al jaren !!!

Ik ga dan nu voor het eerst lief doen...Je bent tenslotte een meid van 19 en normaliter doe ik daar mijn best voor..hehe. Wil je bijvoorbeeld iets drinken ?


oke ik ga lief doen (ik zet me gewoon over mijn humeur heen, hopsa)

18 btw

en thee zou lekker zijn


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen