IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kabouters Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-09-2009 11:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nee, ik geloof er niet in en heb er ook nog nooit een gezien, maar het zijn wel wezentjes die tot de verbeelding spreken. Wat vindt men hier van kabouters? Overigens hebben ze momenteel bij de Xenos alleraardigste beeldjes van kabouters in de handel, misschien dat ik me de hele serie nog aan ga schaffen.


spelfout weggehaald...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-09-2009 11:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kabouters in alle beeldvarianten zijn net zo fout als Geert Wilders die vrijwilligerwerk in een azielzoekerscentrum doet.

Sorry.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-09-2009 11:32]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-09-2009 11:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

NIETUS!!! Alleen tuinkabouters zuigen...


spelfout weggehaald...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-09-2009 11:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik was vroeg keihard into Wipneus und Pim.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-09-2009 11:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 11:33 schreef varanus het volgende:
NIETUS!!! Alleen tuinkabouters zuigen...


WELLUS , nogmaals mijn excuses..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-09-2009 11:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kabouter Prikkeprak!

http://www.dumpert.nl/mediabase/23669/0708b7e4/kreatief_met_kurk._telecommunicatie.html

Een van de meest geniale kabouter-creaties ooit.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-09-2009 11:43]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2009 11:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Kabouters bestaan, punt. Op achtjarige leeftijd heb ik er zelf één gezien in de Loenermark. Dit in tegenstelling tot de God waarvan ze me op school vertelden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-09-2009 11:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Je had die uberkabouter die kon neuken met z'n neus. Wat was z'n naam ook alweer?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-09-2009 11:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 11:50 schreef Slechtheid het volgende:
Je had die uberkabouter die kon neuken met z'n neus. Wat was z'n naam ook alweer?


Als hij het met zijn neus kan moet het wel een jodenkabouter zijn. Hij zal dus wel David heten ofzo.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 07-09-2009 12:00 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht


Oh wat vond ik dat vroeger gaaf en oh wat vind ik dat nog steeds... Ik moet die kabouterboeken van Rien Poortvliet nodig eens op de kop te tikken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-09-2009 12:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Die liggen hier dan ook in de kast. Vooral de eskimo-bouter heerscht

@varanus: Hoezo niet geloven? Je hebt me toch zelf gezien?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2009 12:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 12:00 schreef Jelle het volgende:

Oh wat vond ik dat vroeger gaaf en oh wat vind ik dat nog steeds... Ik moet die kabouterboeken van Rien Poortvliet nodig eens op de kop te tikken.

Toch denk ik dat de afbeelding niet correct is, de grootte wel. De kabouter die ik zag was een stuk magerder en onvriendelijker qua gezichtsuitdrukking. Verder had hij niet zulke mooie kleren en was zijn baard veel minder verzorgd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-09-2009 12:08 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Klinkt als een Trol?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 07-09-2009 12:12 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 12:01 schreef Argus het volgende:
Die liggen hier dan ook in de kast. Vooral de eskimo-bouter heerscht

Hoe heten die ranzige snotneuzen ook maar weer?
Of ben ik nu met een ander serie in de war?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-09-2009 12:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 12:00 schreef Jelle het volgende:

Oh wat vond ik dat vroeger gaaf en oh wat vind ik dat nog steeds... Ik moet die kabouterboeken van Rien Poortvliet nodig eens op de kop te tikken.




spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2009 12:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 11:49 schreef bastianus het volgende:
Kabouters bestaan, punt. Op achtjarige leeftijd heb ik er zelf één gezien in de Loenermark. Dit in tegenstelling tot de God waarvan ze me op school vertelden.


het meest makkelijke is natuurlijk om jou nu uit te lachen maar (met het risico voor de gek gehouden te worden), ik zal je serieus nemen. Ik ben natuurlijk benieuwd naar datgene dat jij dan hebt gezien.
Wat was voor jou datgene dat jij nu, nog op latere leeftijd, het nog als echt accepteert??
Geloof je dan ook in het bestaan van andere "wezens"??



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-09-2009 12:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 12:06 schreef bastianus het volgende:
Toch denk ik dat de afbeelding niet correct is, de grootte wel. De kabouter die ik zag was een stuk magerder en onvriendelijker qua gezichtsuitdrukking. Verder had hij niet zulke mooie kleren en was zijn baard veel minder verzorgd.


Dat is een lilliputter, Bastianus.



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


sneeuwwatje
Usericon van sneeuwwatje
Posted 07-09-2009 12:55 by sneeuwwatje Wijzig reactieProfiel van sneeuwwatjeQuote dit bericht

Bastianus gelooft hier echt in en is er nooit overheen gekomen. Ken dit verhaal al jaren, grappig, want zag het onderwerp en dacht, daar komt broertje weer.
Dus neem hem serieus, anders moet ie huilen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-09-2009 13:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 12:00 schreef Jelle het volgende:

Oh wat vond ik dat vroeger gaaf en oh wat vind ik dat nog steeds... Ik moet die kabouterboeken van Rien Poortvliet nodig eens op de kop te tikken.


Prachtig inderdaad.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2009 13:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 12:55 schreef sneeuwwatje het volgende:
Bastianus gelooft hier echt in en is er nooit overheen gekomen. Ken dit verhaal al jaren, grappig, want zag het onderwerp en dacht, daar komt broertje weer.
Dus neem hem serieus, anders moet ie huilen

Nee hoor. Ik ben er al wel aan gewend dat mensen me op dit en sommige andere punten niet geloven. Dat moeten ze zelf weten. Wat me wel verwondert altijd, is dat mensen meteen alles geloven wat uit geloofsoogpunt of wetenschappelijk oogpunt wordt verteld, maar dan niet iets geloven wat ik met eigen ogen gezien heb.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-09-2009 13:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 13:40 schreef bastianus het volgende:
Nee hoor. Ik ben er al wel aan gewend dat mensen me op dit en sommige andere punten niet geloven. Dat moeten ze zelf weten. Wat me wel verwondert altijd, is dat mensen meteen alles geloven wat uit geloofsoogpunt of wetenschappelijk oogpunt wordt verteld, maar dan niet iets geloven wat ik met eigen ogen gezien heb.

Ik geloof best dat jij dat gezien hebt, maar dat wil niet zeggen dat het er ook is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-09-2009 13:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zie ook wel eens roze olifantjes. Ga je me nu vertellen dat die ook niet echt zijn?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-09-2009 13:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 13:50 schreef XXL het volgende:
Ik zie ook wel eens roze olifantjes. Ga je me nu vertellen dat die ook niet echt zijn?

Dat ga ik je niet vertellen, weest gerust. Daarbij, het enige wat telt is of ze er voor jóu zijn


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2009 14:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De pest tegenwoordig is, het ontbreekt aan mensen die zelfstandig durven denken en geloven. Je mening wordt helemaal voorgekookt en klaargestoomd op school, en bijna niemand durft meer iets te vertellen wat afwijkt van het gebruikelijke. Vandaar dat het zien van kabouters als grappig, absurd of wat dan ook wordt gezien, terwijl massa's mensen klakkeloos aannemen dat één of andere charlatan met reeds lang overleden knakkers zit te ouwehoeren. En daar zie ik juist heel goed dat het allemaal giswerk en mensenkennis is waarmee de mensen bedot worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2009 14:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 14:05 schreef bastianus het volgende:
De pest tegenwoordig is, het ontbreekt aan mensen die zelfstandig durven denken en geloven. Je mening wordt helemaal voorgekookt en klaargestoomd op school, en bijna niemand durft meer iets te vertellen wat afwijkt van het gebruikelijke. Vandaar dat het zien van kabouters als grappig, absurd of wat dan ook wordt gezien, terwijl massa's mensen klakkeloos aannemen dat één of andere charlatan met reeds lang overleden knakkers zit te ouwehoeren. En daar zie ik juist heel goed dat het allemaal giswerk en mensenkennis is waarmee de mensen bedot worden.

nou, ik reageer positief en jij negeert mij helemaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2009 14:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 14:43 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, ik reageer positief en jij negeert mij helemaal
`
Sorry. Toen ik acht was had ik een kinderpartijtje in de Loenermark, en daar zag ik een kabouter. Ik riep heel hard naar iedereen dat ik hem zag, en daar schrok hij zo van dat hij meteen achter een boom schoot. Jarenlang ben ik op familiefeestjes een soort grappige entertainer geweest als ooms mij weer vroegen ervan te vertellen. Vooral omdat ik doodserieus bleef en overtuigd bleef van wat ik gezien had. Het was een mager ventje met vies grijzig haar en ouwe kleren, dus niet zo'n vriendelijk gezet Poortvliet-baasje. Daarom ben ik ook zo overtuigd dat hij echt was, omdat het geen plaatje was zoals uit de boeken over kabouters die ik toen kende.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen