IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kabouters Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-09-2009 14:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha als ik in de dingen moet geloven die ik elke dag weg zie schieten dan kan ik wel een behoorlijk boek vullen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


R.
Usericon van R.
Posted 07-09-2009 15:20 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 14:48 schreef bastianus het volgende:
`
Sorry. Toen ik acht was had ik een kinderpartijtje in de Loenermark, en daar zag ik een kabouter. Ik riep heel hard naar iedereen dat ik hem zag, en daar schrok hij zo van dat hij meteen achter een boom schoot. Jarenlang ben ik op familiefeestjes een soort grappige entertainer geweest als ooms mij weer vroegen ervan te vertellen. Vooral omdat ik doodserieus bleef en overtuigd bleef van wat ik gezien had. Het was een mager ventje met vies grijzig haar en ouwe kleren, dus niet zo'n vriendelijk gezet Poortvliet-baasje. Daarom ben ik ook zo overtuigd dat hij echt was, omdat het geen plaatje was zoals uit de boeken over kabouters die ik toen kende.


Vanaf heden ben je ook een grappige entertainment verhaaltje op de feestjes waar ik kom


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-09-2009 15:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 15:20 schreef R. het volgende:
Vanaf heden ben je ook een grappige entertainment verhaaltje op de feestjes waar ik kom

Mooi toch. Ik vertel dan ook niet louter ter leering, maar ook ter vermaeck..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-09-2009 15:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 07-09-2009 16:11 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Als elfjes bestaan (lain)waarom dan geen kabouters?


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-09-2009 16:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ze bestaan wel, alleen noemen de meeste mensen hen lilliputters.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-09-2009 6:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



Zoiets Bastianus?


spelfout weggehaald...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-09-2009 6:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Het zijn vieze mannetjes. deze ooit stiekem in de tuin gekiekt:



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-09-2009 6:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 6:27 schreef varanus het volgende:


Zoiets Bastianus?

Komt meer in de buurt. Deze lijkt wel erg:

Maar dan met langer en vooral viezer haar.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-09-2009 6:50]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-09-2009 17:11 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Je bent zelf een kabouter.


Bareuh...


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 08-09-2009 22:35 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 14:48 schreef bastianus het volgende:
`
Sorry. Toen ik acht was had ik een kinderpartijtje in de Loenermark, en daar zag ik een kabouter. Ik riep heel hard naar iedereen dat ik hem zag, en daar schrok hij zo van dat hij meteen achter een boom schoot. Jarenlang ben ik op familiefeestjes een soort grappige entertainer geweest als ooms mij weer vroegen ervan te vertellen. Vooral omdat ik doodserieus bleef en overtuigd bleef van wat ik gezien had. Het was een mager ventje met vies grijzig haar en ouwe kleren, dus niet zo'n vriendelijk gezet Poortvliet-baasje. Daarom ben ik ook zo overtuigd dat hij echt was, omdat het geen plaatje was zoals uit de boeken over kabouters die ik toen kende.


Je bent niet de enige hoor Bas, toevallig ken ik iemand (zeer dichtbij) die een workshop heeft gevolgd om de natuurwezens die ze zelf al regelmatig zag, nu ook actief te benaderen. Misschien iets voor jou? Als je er toch al ontvankelijk voor bent...
http://www.gaialogie.nl/pages/teksten/G-natuurwezens.html

En voor de rest: als God, Allah, Satan en Jahweh volgens zoveel mensen bestaan, dan bestaan elfjes, draken en roze olifantjes ook. Punt.


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


R.
Usericon van R.
Posted 08-09-2009 22:37 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Zijn jullie serieus nog steeds bezig met deze onzin? Het brein kan veel verkeerde signalen geven, accepteer dat gewoon...

Ik heb in mijn leven ook genoeg gekke dingen gezien (spoken, roterende wielen in de lucht, burzum in een roze panty) maar of ik er in geloof? Nou nee.. 't zit in je hoofd.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-09-2009 23:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik geloof best in Burzum in een roze panty anders...


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-09-2009 2:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Die foto heeft al lang hier op ZM gestaan, beter opletten mensen!

Of juist niet natuurlijk, het is maar hoe je het bekijkt.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-09-2009 7:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 22:37 schreef R. het volgende:
Zijn jullie serieus nog steeds bezig met deze onzin? Het brein kan veel verkeerde signalen geven, accepteer dat gewoon...

Ik heb in mijn leven ook genoeg gekke dingen gezien (spoken, roterende wielen in de lucht, burzum in een roze panty) maar of ik er in geloof? Nou nee.. 't zit in je hoofd.

Kan goed zijn. Maar hoe weet je nou dat andere dingen die je ziet wel echt zijn? Misschien is het hele leven dan wel een illusie. En waarom heb je zo de behoefte om dingen die je ziet die buiten de geijkte zaken vallen meteen dan te ontkennen als zijnde realistisch?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2009 9:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha jij gelooft zeker ook in vliegtuigen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-09-2009 9:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb me vergist.

Kabouters bestaan toch:



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


R.
Usericon van R.
Posted 09-09-2009 9:08 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 7:18 schreef bastianus het volgende:
Kan goed zijn. Maar hoe weet je nou dat andere dingen die je ziet wel echt zijn? Misschien is het hele leven dan wel een illusie. En waarom heb je zo de behoefte om dingen die je ziet die buiten de geijkte zaken vallen meteen dan te ontkennen als zijnde realistisch?


Je geeft het antwoord zelf al:

Ik ben een realistisch persoon zonder een esotorische knobbel. Er is niets meer tussen hemel en aarde... jammer genoeg. Leek me leuk als er echt kabouter waren, kon ik ze fokken tot een meester ras kabouters die greycloak zijn electronica systematisch kapot maakte.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-09-2009 9:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 9:08 schreef R. het volgende:
Leek me leuk als er echt kabouter waren, kon ik ze fokken tot een meester ras kabouters die greycloak zijn electronica systematisch kapot maakte.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2009 9:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

daar heb je geen kabouters voor nodig hoor



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-09-2009 9:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht


Prachtig


spelfout weggehaald...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-09-2009 12:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ze zijn ook prachtig, maar laat ze lekker in de fantasie sfeer waar ze thuis horen.

Straks gaan hier nog mensen posten dat ze Gremlins of Critters hebben gezien.
Of elfjes. (Sorry, lain)


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 09-09-2009 14:22 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com



Only sick music makes money today - Nietsche.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-09-2009 14:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2009 9:08 schreef R. het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al:

Ik ben een realistisch persoon zonder een esotorische knobbel. Er is niets meer tussen hemel en aarde... jammer genoeg. Leek me leuk als er echt kabouter waren, kon ik ze fokken tot een meester ras kabouters die greycloak zijn electronica systematisch kapot maakte.


Ontzettend goed antwoord.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-09-2009 16:16 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com



Kabouter buttplug


Against God and Government


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen