IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Luidsprekers, speakers en monitoren Vorige pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-08-2013 18:03 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 21:41 schreef Helvete het volgende:
Na wat leeswerk ben ik voor de M-Audio Studiophile AV 40 gegaan, €91 incl. verzendkosten. Klinkt goed.
Nog steeds tevreden mee, al had ik misschien liever nog wat meer willen uitgeven voor een betere kwaliteit. Ik ben benieuwd of een losse geluidskaart veel verschil zal maken, want ik gebruik nu nog zo'n standaard onboard ding.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 13-08-2013 18:06]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2018 20:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand tips voor kleine spreakers (niet draadloos - is via versterker)?
liefst 3wegs/actief - of het moet zijn dat daar tegenwoordig nog betere dingen voor bestaan



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-07-2018 20:50]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-07-2018 20:46 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Sonos?


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2018 20:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat ziet er niet slecht uit.

mischien toch best niet draadloos, want via versterker (en dan moet je nog een apparaat extra kopen)


signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 28-07-2018 14:13 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Sonos is goed spul, JBL heeft ook goede draadloze speakers. Gewoon zo'n draadloze bluetooth of wifi speaker halen, ben je ook van het gedoe met versterkers af. Telefoon verbinden met die speaker, spotify aan en gaan.

Voor een fasoenlijke versterker binnen zou ik gewoon altijd goede speakers met kabel er aan hangen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2018 15:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja ik ga met kabel werken.

Sonos ziet er echt goed uit

straks es gaan luisteren, ben benieuwd naar de diepe basssen en de range


signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 28-07-2018 16:28 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Kijk ook eens naar Denon, Marantz of Harmon Kardon.

Is wel een iets hogere prijsklasse als de Sonos, maar de kwaliteit is waanzinnig, ook in het laag.

edit: En niet de allergoedkoopste speakerkabel pakken ofzo, als je fatsoenlijke speakers en een fatsoenlijke versterker hebt, moet je er ook gewoon fatsoenlijke kabel tussenhangen.

[Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 28-07-2018 16:29]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2018 19:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

2.5 mm dacht ik


nu, alles geprobeerd van kleine boxen bij speciaalzaak. Ik ga passen, zonder grote baswoofers klinkt het niet zoals het zou moeten imo

ik ga hier wel eens voor kijken: https://www.adam-audio.com/en/


signature


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen