IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Geef uw kroost een naam (Baby-namen topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 18-02-2013 16:50 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 18 February 2013 16:48 schreef Hypnos het volgende:
Usnavy?

Really?




I am mine own redeemer...!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-02-2013 9:46 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Michael J Fox heeft één van z'n kinderen Schuyler genoemd, volgens hemzelve afgeleid van het Nederlandse woord voor 'schoolgaande' of zelfs 'leerkracht' (?).
Hoe spreek je dat trouwens met een Engelse tongval uit?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-05-2013 10:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2013 10:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2009 22:06 schreef MR. N het volgende:
Ik vind het een onwaarschijnlijk lelijke naam.
Nee, Syra is fijn. Alsof je zonder kunstgebit de naam van een Italiaanse trein die verdomt te rijden uitspreekt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-05-2013 11:22 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2013 10:57 schreef bastianus het volgende:
Nee, Syra is fijn. Alsof je zonder kunstgebit de naam van een Italiaanse trein die verdomt te rijden uitspreekt.
Toch vind ik Syra en Tygo enigszins in hetzelfde straatje liggen. Vind ze zelf beiden mooi. Zo'n hippe y en twee lettergrepen, hou ik wel van.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 01-05-2013 11:34 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Oh jee... Tygo.

Wij wonen in een wijk vol me van die 'goed-voor-mekaar-mid-veertigers' met vrouwen met kleurige rokken en jassen, dure laarzen en mannen met leren laarzen en een dikke wolle 'goed-voor-mekaar'-trui. EN dan natuurlijk wat langig, nonchalant haar. Je kent ze.
Da soort types grossiert ook in kindernamen als 'Tygo' en (ach jee, wat als je 40 bent) 'Puk'.


Ja hoor...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 01-05-2013 11:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2013 11:34 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Oh jee... Tygo.

Wij wonen in een wijk vol me van die 'goed-voor-mekaar-mid-veertigers' met vrouwen met kleurige rokken en jassen, dure laarzen en mannen met leren laarzen en een dikke wolle 'goed-voor-mekaar'-trui. EN dan natuurlijk wat langig, nonchalant haar. Je kent ze.
Da soort types grossiert ook in kindernamen als 'Tygo' en (ach jee, wat als je 40 bent) 'Puk'.
Je omschrijft die mensen op een negatieve manier. Waarom?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 01-05-2013 11:41 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Oh ja. Shit.


Sorry.


Ja hoor...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-05-2013 11:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ken een manager die Tymen heet,
past echt niet bij hem.
Een krachtige man met zo een fragiele naam als Tymen...


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-05-2013 11:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 mei 2013 10:57 schreef bastianus het volgende:
Nee, Syra is fijn. Alsof je zonder kunstgebit de naam van een Italiaanse trein die verdomt te rijden uitspreekt.


Misschien zou je de naam wat minder qua waan-van-de-dag moeten interpreteren.

Bas.

Right.

Dus.


Boeiender


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 01-05-2013 12:10 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik heb besloten niet meer te zeuren oer namen. Zie bovenstaand relaas. Is gewoon niet nodig.

Dat omdat ik binnenkort zelf een kind werp*, en twee namen klaar heb staan** die ook niet zo heel erg standaard zijn. Stel je toch voor dat ik hier over 6,5 weken een naam post en ik krijg mijn eigen poep over me heen***.

* mijn vrouw
** want weten niet of het een jongen/ meisje wordt
*** ik ga behoorlijk wat poep over mij heen krijgen, ik weet


Ja hoor...


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 01-05-2013 12:15 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Steef en Lisa?


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-05-2013 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Roger is een vette naam, op zijn Frans dan


of Juul


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 02-05-2013 16:12 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Roger als 'rooger' uitgesproken heeft ook wel iets...Rooger Moore...


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-05-2013 16:26 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2013 16:12 schreef PandroidJack het volgende:
Roger als 'rooger' uitgesproken heeft ook wel iets...Rooger Moore...
Roeger ipv Rotsjer?

quote:
Op 1 mei 2013 12:46 schreef Hypnos het volgende:
of Juul
Die is unisex ook.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-05-2013 16:43 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Jut en Juul als het een tweeling word

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 02-05-2013 16:43]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 02-05-2013 16:48 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Isis voor een girly. En dat heeft eigenlijk weinig met de egyptische shit te maken. Klinkt gewoon als een lekker wijf.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-05-2013 16:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2013 11:34 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Oh jee... Tygo.

Wij wonen in een wijk vol me van die 'goed-voor-mekaar-mid-veertigers' met vrouwen met kleurige rokken en jassen, dure laarzen en mannen met leren laarzen en een dikke wolle 'goed-voor-mekaar'-trui. EN dan natuurlijk wat langig, nonchalant haar. Je kent ze.
Da soort types grossiert ook in kindernamen als 'Tygo' en (ach jee, wat als je 40 bent) 'Puk'.
We komen tegenwoordig redelijk in de buurt van dit profiel. Dus ik denk dat je goed zit. Alleen nog even doorzoeken naar die twee-onder-een-kapper naar onze wens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-05-2013 17:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2013 12:10 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ik heb besloten niet meer te zeuren oer namen. Zie bovenstaand relaas. Is gewoon niet nodig.

Dat omdat ik binnenkort zelf een kind werp*, en twee namen klaar heb staan** die ook niet zo heel erg standaard zijn. Stel je toch voor dat ik hier over 6,5 weken een naam post en ik krijg mijn eigen poep over me heen***.

* mijn vrouw
** want weten niet of het een jongen/ meisje wordt
*** ik ga behoorlijk wat poep over mij heen krijgen, ik weet
Gaaf dat jullie het geslacht nog niet weten. Hoor je weinig meer. Of, onlangs nog, kennissen die een mongooltje weg hebben laten halen. Serieus, wetenschappelijk gezien kunnen we meer dan verstandig is, in onze maakbare maatschappij..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-05-2013 17:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 mei 2013 16:56 schreef bastianus het volgende:
Alleen nog even doorzoeken naar die twee-onder-een-kapper naar onze wens.


Nog steeds geen schot in? Das balen.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-05-2013 17:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2013 17:02 schreef MR. N het volgende:
Nog steeds geen schot in? Das balen.
We willen een oud huis, en beslist niet naar de vinex. Even wachten nog tot de huizenprijzen nog zo'n 20000 zakken, dan komt het goed qua opknapkosten enzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-05-2013 17:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 mei 2013 17:04 schreef bastianus het volgende:
We willen een oud huis, en beslist niet naar de vinex. Even wachten nog tot de huizenprijzen nog zo'n 20000 zakken, dan komt het goed qua opknapkosten enzo.


Ja, wachten is een optie, en een vinexwijk, nee, daar zou ik ook niet heen willen, wat een gruwel.


Boeiender


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-05-2013 17:08 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2013 17:04 schreef bastianus het volgende:
We willen een oud huis, en beslist niet naar de vinex. Even wachten nog tot de huizenprijzen nog zo'n 20000 zakken, dan komt het goed qua opknapkosten enzo.
Zat ik toch aan een gecombineerde dames- en herenkapper te denken, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 02-05-2013 17:09 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

:')


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-05-2013 17:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

We wonen nu in het centrum, met een tuin van een vijfde bunder, voor nog geen 500. Dus iets vinden waarmee we erop vooruit gaan is best lastig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen