IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Stukjes/samples uit Films als Intro/intermezzo Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 05-02-2004 22:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 21:34 schreef Mies het volgende:
Is dat de Mister Gein uit Dead Skin Mask van Slayer?

Ja


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 06-02-2004 8:10 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

At my signal unleash hell!

Satyricon - Ravenous Hunger

sample uit de Gladiator


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-04-2006 0:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

In het nummer Living dead van Entombed komt er een sample voor die gaat als volgt:

'There is no other god, Satan killed him'

Waarna Satan nog ff achter een drumklop herhaald wordt; ik vind het geniaal, maar waar komt dit van?



Ook vraag ik me af waar de intermezzo's van Gorefest op False en van welke britse documentaire over lijkschouwingen de samples van Carcass op Necroticism - Descanting the insalubrious vandaan komen.

Weet iemand hier wat van?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-04-2006 0:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 27-04-2006 1:29 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 27 april 2006 0:29 schreef Mutilator het volgende:

Ook vraag ik me af waar de intermezzo's van Gorefest op False en van welke britse documentaire over lijkschouwingen de samples van Carcass op Necroticism - Descanting the insalubrious vandaan komen.

Weet iemand hier wat van?


Ken de bewuste samples niet, maar The Berzerker heeft ook van die waanzinnige samples, ook vaak van lijkschouwingen, etc.. Schijnen bijna allemaal van Discovery Channel af te komen!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 28-04-2006 12:52 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Een van de ruigste intro's komt toch wel van One Life Crew. Elton John die aan het zingen is en op de piano speelt. Gaat een deur open en dicht: "Get out of the studio you fake English faggot!" Doorladen en doorzeven. "This is how it should've been done!"

*kuch, vanavond maar eens draaien, kuch*


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2006 13:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 april 2006 12:52 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Een van de ruigste intro's komt toch wel van One Life Crew. Elton John die aan het zingen is en op de piano speelt. Gaat een deur open en dicht: "Get out of the studio you fake English faggot!" Doorladen en doorzeven. "This is how it should've been done!"

*kuch, vanavond maar eens draaien, kuch*


Klinkt leuk; van welk album komt dit intro?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 28-04-2006 16:21 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 13:21 schreef Mutilator het volgende:
Klinkt leuk; van welk album komt dit intro?


Van het 'American Justice' album! Staat vol met ruige intro's!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2006 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 16:21 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Van het 'American Justice' album! Staat vol met ruige intro's!
Dat album word omhoog gehouden door de intro's, verder is het bar matig.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 28-04-2006 18:58 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 16:28 schreef Jenje het volgende:
Dat album word omhoog gehouden door de intro's, verder is het bar matig.


Nope vind ik niet, heerlijke old school hatecore zoals het hoort. Alles en iedereen afzeiken met een giga dosis sarcasme!!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 28-04-2006 19:11 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

http://mjuliano.stormpages.com/

DVD's met clips van bands die intro's gebruiken in het nummer.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-04-2006 19:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind alleen de demo en Crime Ridden Society de moeite waard.

Ik vind de sample van Henri Lee Lucas aan het begin van Those Who Fear Tomorrow van Integrity wel vet, ik weet niet of het hem echt is of uit een film komt.
"My victims hardly knew what was going to happen. I had shootings, knifings, strangulations, beatings and I participated in actual crucifixions of humans. All across the country was people just like me. They just set out to destroy human life."


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-04-2006 19:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Weet iemand uit welke films de volgende intro's afkomstig zijn? Bij voorbaat dank :

Children of Bodom - The Nail (Something Wild)
"You're eyes are full of hate, 41. That's good, hate keeps a man alive, it give him strength"

Deeds of Flesh - Reduced to Ashes
"At the comets ripps the sky, then you and I must die. From the eternal sea he rises, creating armies on either shores, turning man against his brother. Til man excist no more"


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 12-05-2006 0:53 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 1:29 schreef Ethereal het volgende:
Ken de bewuste samples niet, maar The Berzerker heeft ook van die waanzinnige samples, ook vaak van lijkschouwingen, etc.. Schijnen bijna allemaal van Discovery Channel af te komen!


Veel bands met autopsie samples maken deze ook zelf (Impaled, haemorhage etc) Die van The Berzerker komen idd van Discovery, luister alleen al naar de manier waarop bepaalde woorden worden uitgesproken, dat kan niet anders haha


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-05-2006 1:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2002 12:02 schreef Slechtheid het volgende:
Yup, het stuk:

"Did you order a code red?"
-You're goddamn right i did!


Gevolgd door een scheldkannonade, word ook veel gebruikt.


misschien dat het al ergens in het topic hersteld is, maar deze quote komt niet uit Full Metal Jacket, maar uit A Few Good Men.


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 12-05-2006 2:20 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Disiplin's album Anti-life begint als ik mij niet vergis met een stuk uit Cicade de Deus (City of God), dat gebrabbel van die vage medicijnman zeg maar. Heul spooky.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-05-2006 2:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 april 2006 19:33 schreef MetalJan het volgende:
Weet iemand uit welke films de volgende intro's afkomstig zijn? Bij voorbaat dank :

Children of Bodom - The Nail (Something Wild)
"You're eyes are full of hate, 41. That's good, hate keeps a man alive, it give him strength"
...


Dit komt uit 'Spartacus'; de Romeinse officier vertelt het Spartacus die op dat moment een roeislaaf is op een galjoen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-05-2006 7:10 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Marduk - With Satan And Victorious Weapons

"Because you were inspired by the devil?"
"Yes... that's it... I was... inspired... by the devil. I AM INSPIRED BY THE DEVIL!"

Uit 'The Name Of The Rose'.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 10:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

DRINGEND

Is er iemand die de Nederlandse Cartoon Network kan ontvangen en die in staat is om het introfilmpje voor me op te nemen (audio of video, dat maakt me niet uit) van de tekenfilmserie Samurai Jack?

Het gaat me om de Nederlandse versie.

-----

Er is toch wel iemand die het überhaupt kan ontvangen? Ik kom er zelfs voor langs mocht je zelf geen benul hebben van opnemen. Sowieso krijg je van mij de cd waar het op komt gratis van me.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2006 10:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

CHD gaat cartoonmetal maken ja?


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 10:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nederlands Jenje, mag jij raden waar het wél voor is


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-10-2006 10:53 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Wel leuk, conversaties uit films rippen, en dan overelkaar heen mixen...


Heeft iemand mischien trouwens ook een goede sample van "white noise"? Niet uit de film, maar gewoon geruis dus? Of kan ik dat beter zelf van de AM frequentie halen?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-10-2006 11:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 10:53 schreef blonde rockgod het volgende:
Wel leuk, conversaties uit films rippen, en dan overelkaar heen mixen...


Heeft iemand mischien trouwens ook een goede sample van "white noise"? Niet uit de film, maar gewoon geruis dus? Of kan ik dat beter zelf van de AM frequentie halen?

Je leuter in je microfoon ingang (PC) steken en dan opnemen!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 11:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Olav, heeft jou vriendin te A'dam geen NL Cartoon Network?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-10-2006 11:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 11:17 schreef spectre het volgende:
Olav, heeft jou vriendin te A'dam geen NL Cartoon Network?

Ton, ik zal mijn vriendin te A'dam eens vragen!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-10-2006 11:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Olav, fijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen