IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "That's a bingo!" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-11-2009 1:14 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Er schijnt een film te zijn met 'echte' beelden over geesten die mensen midden in de nacht uit hun bedje sleuren. Heb al een beetje lopen speuren op torrent, maar zonder titel gaat dat nogal lastig. Iemand die weet wat de titel is?


the only pleasure is pain


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 14-11-2009 1:15 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

paranormal activity?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-11-2009 1:19 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Tering, net even de trailer gekeken. Maar dat is hem idd. ivm de voetstappen. Is het wat? Lijkt me zelf wel een leip filmpje om te kijken


the only pleasure is pain


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 14-11-2009 1:20 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

Geen idee, ik heb hem zelf ook nog niet gezien.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-11-2009 12:18 by XXL Profiel van XXL

Now watching: Apollo 13 1/3


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 14-11-2009 14:09 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Paranormal activity is gaaf.


Wil je muilperen?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-11-2009 18:06 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

2012, erg gave special effects maar wederom een beetje zwak verhaal.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 14-11-2009 20:09 by Heidenkloon Profiel van Heidenkloon

Loft, beetje over the top verhaal. Maar best vermakelijk.
Moon, vond het een beetje een kruising tussen Solaris en 2001, maar wel een leuke film.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2009 21:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




beetje te Harry Potter achtig


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2009 21:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

heeft er iemand film-tips in de aard van Cube?




en ik bedoel niet The Cage II, II of IV

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-11-2009 21:54]


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-11-2009 1:14 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Rendition

Uitstekende politieke thriller, maar nogal flauw einde.


Faustian Spirit of the Earth


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-11-2009 9:41 by MMayo Profiel van MMayo

2012:
Zo ongeveer alles aan rampenfilm van de afgelopen jaren kwam voorbij, gemixt met wat actie stukken die we allen kennen uit wat standaard actiefilms. De cast is verdeeld in wat weerloze vrouwen, een paar helden en een aantal anti-helden. Uiteraard mist een dom blondje en een paar lieve onschuldige kids ook niet. De filmbeelden gaan soms erg snel, onder het motto: alles moet kapot! Spectaculaire beelden! Maar qua verhaal echt flinterdun, cliche en erg voorspelbaar. De ene pech na de andere pech stapelen zich op en het einde laat zich gemakkelijk raden. Jammer, want er had een heel gaaf verhaal in kunnen zitten. Al met al vond ik het puur voor het visuele geweld de moeite waard.


Oja en dood aan die groep bioscoopbezoekers die het nodig vonden bij elk stukje actie te joelen en te gaan klappen en de rest van de film te blijven ouwehoeren. Het is dat ik sommige films gewoon op enorm scherm wil zien, maar anders.. downloadeeeen!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-11-2009 9:43]


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-11-2009 14:22 by Daops Profiel van Daops

Let The Right One In, had er meer van verwacht..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-11-2009 15:31 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 14 november 2009 14:09 schreef jelmer2 het volgende:
Paranormal activity is gaaf.


Dan lijkt het me wel een gaaf filmpje voor de bioscoop!


the only pleasure is pain


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-11-2009 15:38 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 15 november 2009 15:31 schreef Vampire_girl het volgende:
Dan lijkt het me wel een gaaf filmpje voor de bioscoop!


Hmmm. In de bios is het wellicht wel een sterke film, daar zal de sfeer wat beter tot z'n recht komen. In het algemeen vond ik 'm niet heel bijzonder. Maar goed, wellicht vind jij 'm wel leuk.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 15-11-2009 17:21 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 15 november 2009 14:22 schreef Daops het volgende:
Let The Right One In, had er meer van verwacht..


Wat had je er nog meer van verwacht dan? Ijzersterke film is het, wat mij betreft.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-11-2009 17:54 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 november 2009 9:41 schreef MMayo het volgende:
2012:
Zo ongeveer alles aan rampenfilm van de afgelopen jaren kwam voorbij, gemixt met wat actie stukken die we allen kennen uit wat standaard actiefilms. De cast is verdeeld in wat weerloze vrouwen, een paar helden en een aantal anti-helden. Uiteraard mist een dom blondje en een paar lieve onschuldige kids ook niet. De filmbeelden gaan soms erg snel, onder het motto: alles moet kapot! Spectaculaire beelden! Maar qua verhaal echt flinterdun, cliche en erg voorspelbaar. De ene pech na de andere pech stapelen zich op en het einde laat zich gemakkelijk raden. Jammer, want er had een heel gaaf verhaal in kunnen zitten. Al met al vond ik het puur voor het visuele geweld de moeite waard.



Vond ik dus ook.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-11-2009 18:54 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 15 november 2009 17:21 schreef Ziona het volgende:
Wat had je er nog meer van verwacht dan? Ijzersterke film is het, wat mij betreft.
Misschien is andere verwachtingen beter gezegd, vond hem zeker niet slecht. Had alleen meer een creepy horrorverhaal verwacht: weinig bloed, veel suspense. Ben niet zo van de vampier en zombie-dingen. Hoewel dit zeker wel een originele benadering was. De eindscene was dan wel weer helemaal top!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-11-2009 19:10 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer


Een film over de gruwel die kinderprostitutie heet, maar zo simpel (lees: amerikaans) kom je er bij kim ki-duk niet vanaf. De film gaat in op de psychologie van het kind en de 'klant', maar gaat vooral over de onvoorwaardelijke liefde van een vader voor zijn dochter. Aanrader!


Dear dirty delightful old drunken old days


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-11-2009 20:18 by Helvete Profiel van Helvete

Leuke film is dat, ja, maar niet een van m'n favorieten van Ki-duk.

Ik heb net deze film in de bioscoop gezien:

Nothing Personal (2009)


Goede film wel, over een Nederlandse vrouw die tijdens haar zwerftocht in Ierland een man ontmoet. In het begin heb ik me flink geërgerd aan de hoofdpersoon, maar dat werd later minder. Mooie beelden van het landschap om een afgelegen huisje. Wel jammer van een aantal grappig bedoelde scènes / dialogen in de film.

Natuurlijk was ik weer verreweg de jongste bezoeker in de zaal. Zijn er dan echt geen jongeren met een goede smaak wat betreft films? Je hoort mij niet klagen in ieder geval, het was tenminste stil in de zaal.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-11-2009 20:22 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Voor vanavond op het programma:

Fighting en Silent Scream


the only pleasure is pain


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 15-11-2009 20:27 by Verval Profiel van Verval

Alien 3 Extended Edition

Haalt het nergens bij deel 1 en 2 maar uiteindelijk is het nog wel een aardig filmpje geworden. Nadeel is de zeer lelijke CGI alien die af en toe opduikt en het wat trage tempo. 139 minuten is gewoon te lang. Verder is het onbegrijpelijk dat er in deze lange cut het stukje verwijderd is dat de alien uit Ripley's lichaam knalt. 70/100


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-11-2009 21:01 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 15 november 2009 14:22 schreef Daops het volgende:
Let The Right One In, had er meer van verwacht..
+1, viel beetje tegen. Vreemde film.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-11-2009 21:02 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 15 november 2009 17:21 schreef Ziona het volgende:
Wat had je er nog meer van verwacht dan? Ijzersterke film is het, wat mij betreft.


Absoluut. Één van de weinige filmjuweeltjes van de afgelopen tijd.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-11-2009 8:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 november 2009 21:02 schreef Illusione het volgende:
Absoluut. Één van de weinige filmjuweeltjes van de afgelopen tijd.


+1 Erg toffe film.

Gisteren gezien:

Zombieland - Gave film wel, humoristisch en deed een beetje denken aan Shaun of the Dead. Woody Harrelson als Tallahassee is behoorlijk briljant.

While She Was out - Vreselijk slechte thriller. Debiel detail: de groep bad guys is politiek correct samengesteld: 1 neger, 1 blanke, 1 aziaat en 1 latino. Uiteraard gaat de neger er wel als eerste aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 16-11-2009 8:26]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen