IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "That's a bingo!" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-11-2009 10:23 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 30 november 2009 10:17 schreef Slechtheid het volgende:
Paranormal Activity gedownload. Fakking cam versie.




Lijkt me wel leuk eigenlijk, een cam-versie van een cam-film. Wordt ie misschien minder shaky van.

Maar, al gezien? En zo ja, wat vond je ervan?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-11-2009 10:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Nog niet nog niet, vanavond kijken.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-11-2009 10:59 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 november 2009 10:17 schreef Slechtheid het volgende:
Paranormal Activity gedownload. Fakking cam versie.




Haha die film is juist expres zo gemaakt

Of vandaar die smile ook?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 30-11-2009 11:05 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 29 november 2009 0:35 schreef Helvete het volgende:
Jungfrukällan



Vierde film van Ingmar Bergman die ik heb gezien. In een middeleeuws dorpje wordt een meisje met paard op weg naar een kerk gestuurd. Deze was wat minder dan de andere Bergman films die ik heb gezien, vooral door het gebrek aan dialoog en het simpele verhaal.

Minder? Deze is fakking geniaal man!

Nihilisme, moraal en religie, christdom vs heidendom, een typisch middeleeuws verhaal uiterst krachtig verteld, sublieme fotografie, een meesterwerk!


Dear dirty delightful old drunken old days


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-11-2009 11:30 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 30 november 2009 10:59 schreef Burzum het volgende:
Haha die film is juist expres zo gemaakt

Of vandaar die smile ook?
Ja ik was vroeg op.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 30-11-2009 11:46 by Ghislain Lambert Profiel van Ghislain Lambert

Geweldige titel van dit topic! Geweldige one-liner van Hans Landa (schitternde gespeelde rol)

Bestaat er geen ringtone van deze zin?


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-11-2009 19:55 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 30 november 2009 11:05 schreef Schaffelaer het volgende:
Minder? Deze is fakking geniaal man!

Nihilisme, moraal en religie, christdom vs heidendom, een typisch middeleeuws verhaal uiterst krachtig verteld, sublieme fotografie, een meesterwerk!
Hij was ook zeker wel de moeite waard om te kijken, maar ik heb een stuk meer met films als Scener ur ett Äktenskap, Höstsonaten en Persona, waar psychologie de en relatie tussen twee personen een grotere rol speelt.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2009 20:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Mkay, 2012 net gekeken, wat een hilarisch verhaal. Op sommige effecten na niet echt de moeite waard. Jammer van het zoete sausje.


Boeiender


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 01-12-2009 0:21 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer



Na een aantal jaar nog maar eens opgesnord en gekeken. Vind het echt nog steeds supergrappig


But there is no real me: only an entity, something illusory................


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-12-2009 8:31 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Oeps, plaatje doet het niet meer...

Moon dus.

Erg gaaf gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-12-2009 18:19]


Boeiender


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 01-12-2009 10:35 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Doomsday

Geschifte potpourri en visueel tot in de puntjes verzorgd, maar het gevoel bekroop me na een tijd: waar zit ik in godsnaam naar te kijken? Het plot, voor zover dat bestaat, vliegt geregeld compleet uit de bocht.

Vrolijke onzin.


Dear dirty delightful old drunken old days


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 01-12-2009 10:43 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Gisteren nog maar eens Inglourious Bastards, heerlijk!
En daarna de remake van Day of the Dead op Film1 die alleen al de moeite waard was vanwege die onwijs lekkere blonde die ook in American Beauty speelt. *zoekt op* oh Mena Suvari ja!


Op je knie en pijp voor genade!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-12-2009 12:33 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Inglourious Basterds ja, ik weet nou niet of ik het goed of slecht moet vinden. Volgens mij is Tarantino de weg een beetje kwijt.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2009 12:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 december 2009 10:35 schreef Schaffelaer het volgende:
Doomsday

Geschifte potpourri en visueel tot in de puntjes verzorgd, maar het gevoel bekroop me na een tijd: waar zit ik in godsnaam naar te kijken? Het plot, voor zover dat bestaat, vliegt geregeld compleet uit de bocht.

Vrolijke onzin.


De chase met de Bentley was wel gaaf.

In het algemeen een matige film. De regisseur wilde er te veel thema's in stoppen. Dog Soldiers was wat dat betreft veel beter omdat hij daar met een beperkte verhaal werkte en niet te veel uitweek.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2009 13:04 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 1 december 2009 12:33 schreef Naturens Galleri het volgende:
Inglourious Basterds ja, ik weet nou niet of ik het goed of slecht moet vinden. Volgens mij is Tarantino de weg een beetje kwijt.


Waarom denk je dat?


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 01-12-2009 13:19 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 1 december 2009 12:33 schreef Naturens Galleri het volgende:
Inglourious Basterds ja, ik weet nou niet of ik het goed of slecht moet vinden. Volgens mij is Tarantino de weg een beetje kwijt.

Juist niet.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-12-2009 14:01 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 1 december 2009 13:04 schreef Schaep het volgende:
Waarom denk je dat?

Gevoelskwestie, de vorige Tarantino's trok ik ook al niet meer. Het zal wel aan mij liggen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2009 14:12 by Schaep Profiel van Schaep

Kwestie van smaak, denk ik. Ik vond het één van zijn sterkere films.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-12-2009 14:51 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 december 2009 12:33 schreef Naturens Galleri het volgende:
Inglourious Basterds ja, ik weet nou niet of ik het goed of slecht moet vinden. Volgens mij is Tarantino de weg een beetje kwijt.


Nee man, juist na lange tijd eindelijk weer eens een echte dijk van een Tarantino-film, zijn beste werk in jaaaaren!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 01-12-2009 22:47 by Ghislain Lambert Profiel van Ghislain Lambert

Gisteren eindelijk Death Proof gezien en wat is die kut zeg. Die is Tarantino onwaardig. Vooral de dialogen, waar T om bekend staat, sloegen helemaal nergens op... En dan terugkomen met een geweldig goede film als Inglorious basterds, waarin oa die dialogen weer ontzettend rulen!! Respect the man.


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 01-12-2009 23:24 by Dentz Profiel van Dentz

Iemand 'Max Payne' al gezien? Een game verfilming waar Uwe Boll NIET aan heeft gewerkt.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2009 23:27 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 1 december 2009 22:47 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Gisteren eindelijk Death Proof gezien en wat is die kut zeg. Die is Tarantino onwaardig. Vooral de dialogen, waar T om bekend staat, sloegen helemaal nergens op... En dan terugkomen met een geweldig goede film als Inglorious basterds, waarin oa die dialogen weer ontzettend rulen!! Respect the man.


Death Proof vond ik ook leuk hoor, hoewel die zich natuurlijk niet kan meten aan Inglorious Basterds.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 01-12-2009 23:36 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 1 december 2009 12:33 schreef Naturens Galleri het volgende:
Inglourious Basterds ja, ik weet nou niet of ik het goed of slecht moet vinden. Volgens mij is Tarantino de weg een beetje kwijt.

Geniaal stukje film met heel veel wtf-momenten en what-if-momenten. Mr. T is weer goed bezig.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 23:44 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 1 december 2009 12:33 schreef Naturens Galleri het volgende:
Inglourious Basterds ja, ik weet nou niet of ik het goed of slecht moet vinden. Volgens mij is Tarantino de weg een beetje kwijt.
Dude... kijk jij met je kont ofzo?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 02-12-2009 7:28 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 1 december 2009 22:47 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Gisteren eindelijk Death Proof gezien en wat is die kut zeg. Die is Tarantino onwaardig. Vooral de dialogen, waar T om bekend staat, sloegen helemaal nergens op... En dan terugkomen met een geweldig goede film als Inglorious basterds, waarin oa die dialogen weer ontzettend rulen!! Respect the man.


Death Proof was inderdaad niet bepaald z'n beste werk maar de film zit toch erg vakkundig in elkaar.
En Kurt Russel heerscht gewoon keihard!



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen