IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "That's a bingo!" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-12-2009 16:33 by Schaep Profiel van Schaep

Dead Snow


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-12-2009 16:41 by spectre Profiel van spectre

Het moet wel je ding zijn idd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-12-2009 16:50 by jbassist Profiel van jbassist

Geniale film deadsnow!!

Is je email nog steeds hetzelfde als die ik in mijn gmail heb staan el spectrino?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-12-2009 16:57 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 29 december 2009 15:32 schreef bastianus het volgende:
Net als die Scandinavische drama's als Festen enzo. Als ik dat soort ellende wil zien ga ik wel naar een familiereunie ofzo.
Geniale film, Festen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-12-2009 16:58 by jbassist Profiel van jbassist

Ah Festen heb ik hier liggen en moet ik nog checken geloof ik.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-12-2009 16:59 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 december 2009 16:57 schreef Helvete het volgende:
Geniale film, Festen.


+1


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-12-2009 17:32 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 29 december 2009 16:50 schreef jbassist het volgende:
Geniale film deadsnow!!

Is je email nog steeds hetzelfde als die ik in mijn gmail heb staan el spectrino?
Jep, binnen. Ik bericht je snel terug


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-12-2009 3:41 by Helvete Profiel van Helvete



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-12-2009 4:03 by Schaep Profiel van Schaep



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-12-2009 7:03 by Helvete Profiel van Helvete



Dersu Uzala, geweldige film.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 30-12-2009 12:21 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Eight Below, over een groep sleehonden die na een expeditie op de zuidpool wordt achtergelaten. Nogal een tranentrekker, maar ik vond 'm toch wel wat hebben.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-12-2009 13:30 by MetalJan Profiel van MetalJan

Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 30-12-2009 15:27 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Avatar 3D.

Vet!



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-12-2009 21:18 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Inglourious basterds
Echt waar? Hier was alle commotie over? Man, wat viel dit tegen zeg! Wat een ongelovelijk langdradige film. Er gebeurt maar zeer weinig en de basterds zelf zijn maar in een aantal scenes te zien. De echte actie en humor stukjes zijn kort en zwaar in de minderheid tegenover de stukken met saaie conversatie. Nee, dit viel me echt vies tegen. Ik had echt een heel andere film verwacht.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-12-2009 23:06 by Nimbus Profiel van Nimbus

Gewoon Hans. Best tof.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 30-12-2009 23:13 by Lalena Profiel van Lalena

quote:
Op 30 december 2009 15:27 schreef Panzerke het volgende:
Avatar 3D.

Vet!




Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 31-12-2009 11:08 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 30 december 2009 21:18 schreef XnegativeX het volgende:
Inglourious basterds
Echt waar? Hier was alle commotie over? Man, wat viel dit tegen zeg! Wat een ongelovelijk langdradige film. Er gebeurt maar zeer weinig en de basterds zelf zijn maar in een aantal scenes te zien. De echte actie en humor stukjes zijn kort en zwaar in de minderheid tegenover de stukken met saaie conversatie. Nee, dit viel me echt vies tegen. Ik had echt een heel andere film verwacht.

Hehe, bij Tarantino draait ALLES om de dialoog. Is dat je na zoveel films pas opgevallen?


Dear dirty delightful old drunken old days


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-12-2009 11:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 30 december 2009 23:06 schreef Nimbus het volgende:
Gewoon Hans. Best tof.
Ook ff gezien. Vond er niet veel aan eigenlijk.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 31-12-2009 11:26 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 31 december 2009 11:08 schreef Schaffelaer het volgende:
Hehe, bij Tarantino draait ALLES om de dialoog. Is dat je na zoveel films pas opgevallen?


Bij Tarantino is het vaak een mix van spetterende actie en sterke, vaak humoristische, dialogen. Die wisselwerking is, meer dan eens, geweldig gebleken.

Maar bij Inglourious basterds viel de actie totaal weg. Hierdoor viel het spanningsveld weg en zat je alleen maar naar ellenlange dialogen te kijken. Die eerste scene waar Hans Landa met die boer aan het praten was duurde al veel te lang.

Begrijp me niet verkeerd, het karakter van Aldo Raine en Hans Landa waren gaaf en er zat zeker sterk acteerwerk in de film. Maar het verhaal sloeg gewoon als een lul op een drumstel. En bij een film waar het meer draait om dialogen dan om actie lijkt het verhaal me juist een vitale rol spelen.

Nee, ik zet liever Reservoir dogs, Pulp fiction of zelfs Kill Bill nog even op en laat deze slappe vaatdoek links liggen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 31-12-2009 13:20 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Gisteren 3 films gekeken

Diary Of The Dead; wel vermakelijk, meer niet.
Cloverfield: verrassend goede film; soort Godzilla, in een modern jasje en meer drama

Ten slotte voor het eerst in jaren The Blairwitch Project weer eens; blijft een klassieker, dat sfeertje


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 31-12-2009 14:32 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Gisteren Knowing gezien, op zich een vette film alleen het einde is een wat ver gezocht.



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-12-2009 14:36 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Gisteren voor het eerst eens de tijd genomen om Alien en Aliens te zien.

En natuurlijk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-12-2009 14:38 by spectre Profiel van spectre

wtf? je ontmaagding?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-12-2009 15:12 by MetalJan Profiel van MetalJan

Oliver Twist (2005)

Mooie verfilming van het beroemde boek van Charles Dickens. Mooie rol voor Ben Kinsley als Fagin.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 31-12-2009 15:41 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 31 december 2009 11:26 schreef XnegativeX het volgende:
Bij Tarantino is het vaak een mix van spetterende actie en sterke, vaak humoristische, dialogen. Die wisselwerking is, meer dan eens, geweldig gebleken.

Maar bij Inglourious basterds viel de actie totaal weg. Hierdoor viel het spanningsveld weg en zat je alleen maar naar ellenlange dialogen te kijken. Die eerste scene waar Hans Landa met die boer aan het praten was duurde al veel te lang.

Begrijp me niet verkeerd, het karakter van Aldo Raine en Hans Landa waren gaaf en er zat zeker sterk acteerwerk in de film. Maar het verhaal sloeg gewoon als een lul op een drumstel. En bij een film waar het meer draait om dialogen dan om actie lijkt het verhaal me juist een vitale rol spelen.

Nee, ik zet liever Reservoir dogs, Pulp fiction of zelfs Kill Bill nog even op en laat deze slappe vaatdoek links liggen.

Spetterende actie? Sorry, maar waar haal je dat vandaan? Als ik terugdenk aan films als resevoir dogs, pulp fiction en jackie brown (toch echt de betere tarantino's) is er iets wat NIET opvalt de spetterende actie. Eerder korte hevige uitbarstingen van geweld, die nota bene nog vaak buiten beeld plaatsvinden ook. Alles draait om de scherpe dialoog en de verering van de films die Tarantino zelf gaaf vind. Veel uit zijn jeugd dus.

Dat is bij zijn laatste niet anders. Het blijft natuurlijk een mening, maar hoe kun je de openingsscene in vredesnaam TE LANG vinden? De openingsscene is werkelijk FENOMENAAL en misschien wel het sterkst van de hele film. De spanning is de SNIJDEN ik zat werkelijk op het puntje van mijn stoel ademloos te kijken naar het schaakspel dat zich magistraal ontvouwde!! Wat een camerawerk!! Wat een acteerwerk!! Wat een dialoog!! Aaarrghh, fantastisch!!

Maar goed, als je het niks vindt, dan niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 31-12-2009 15:42]


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen