IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Disavowed Vorige pagina
Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 24-06-2020 23:09 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Die eerste gaat voor mij sowieso niet meer overtroffen worden, die is inmiddels ook al aangekoekt met bijna 20 jaar nostalgie. Alleen die productie daar al. Gelukkig is de lineup sindsdien ook vrijwel onveranderd gebleven (drummers daargelaten) en hoor je ook nu nog steeds die typische Disavowed-riffs.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 25-06-2020 20:47 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Inderdaad. Ik weet ook niet wat het is, ik vind de 99% van dit soort bands gewoon totaal niet boeiend, maar Disavowed heeft een heel catchy element wat mij erg bevalt. Dat vind ik van de eerste Severe Torture trouwens ook zo. Pyaemia ook. En Putrefied, hoewel die die dan over het algemeen weer een stuk minder snel spelen, maar, het heeft dezelfde lompe attitude.
..... nu ik er zo over nadenk......
Misschien dat ik hiermee eigenlijk al wel aangeef wat misschien de reden is : ik noem nu allemaal Nederlandse bands, hahaha !



lampje


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 26-06-2020 11:27 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Arsebreed en de tweede van Prostitute Disfigurement passen ook mooi in dat rijtje van lomp Nederlands spul dat toch catchy elementen heeft. Maar goed, de eerste platen van Severed Savoir en Cerebral Bore of oud spul van Gorerotted bijvoorbeeld kun je dan eigenlijk ook niet achterwege laten.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-06-2020 21:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Klinkt goed!


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 12-08-2022 21:28 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

En zo'n lam(p)straal als dat ik ben, heb ik vorig weekend dan eindelijk de hele plaat eens gecheckt (ik kan sinds kort de Tidal account van mijn broertje gebruiken).

Supervet!!!!

Dus ik heb de elpee maar besteld, shirtje erbij, gewoon omdat, en ik heb ze al binnen ook.
Helemaal blij mee!!!


lampje


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen