IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Ron Brandsteder Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-09-2009 21:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-09-2009 21:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehehe, dan maar wansmaak (is mij niet bepaald vreemd), maar ik vind dit gewoon leuk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-09-2009 21:24 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2009 21:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Tsja, ik ben met 'em opgegroeid. Die oude shows van hem vind ik nog steeds geniaal.



Hele dikke +1! Ik heb hier twee videobanden van elk 4 uur liggen met allemaal materiaal van hem uit begin jaren tachtig, geweldig!


Bareuh...


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 28-09-2009 23:46 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

WTF??????????


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 29-09-2009 0:38 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ontopic!!



watery black
Usericon van watery black
Posted 29-09-2009 0:48 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht





"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-09-2009 0:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ron Brandsteder was vanavond nog op tv bij een of andere quiz en weer zo nu en dan die lach. HIIIIGHHHH
Te geniaal


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-09-2009 18:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ja, zat ik ook te kijken, geweldig. Dat ze die man laat ze maar lachen afgepakt hebben en het robert ten brink nu laten doen. Ik kijk gelijk niet meer, dat zal die schobbejakken leren!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 29-09-2009 18:37 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De ouderen van tegenwoordig hebben gelijk. Televisieprogramma's waren vroeger zo veel beter!






Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 29-09-2009 18:42 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 29 september 2009 18:37 schreef Morridin het volgende:
De ouderen van tegenwoordig hebben gelijk. Televisieprogramma's waren vroeger zo veel beter!






+1



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-09-2009 18:46 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2009 0:49 schreef Burzum het volgende:
HIIIIGHHHH


Als ik het bovenstaande maar hoef te lezen schiet ik al in de lach.
Ben ik dan een humorloze aap?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-09-2009 18:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Juist niet! Elke smaak is ook een smaak.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-09-2009 22:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2009 21:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Tsja, ik ben met 'em opgegroeid. Die oude shows van hem vind ik nog steeds geniaal.

Kijk nou hier naar, briljant!




Historisch!
Edit: Maar waar het mis ging met hem:
Op een gegeven moment ging hij alles herkauwen. B.v. die van die rooie wijn die niet in huis was, die herhaalde hij weer in de campingwinkel met "die hebben we niet" als er weer een artikel aangeboden werd.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-09-2009 22:39]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-10-2009 23:25 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-10-2009 23:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

5:08!


HIIIIGHHHHHH


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-10-2009 23:31 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

2.02 is nog genialer


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-10-2009 23:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hehe


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-10-2009 23:46 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:

Wie hebben we daar? Ron Brandsteder, de olijke showbizzpresentator. Hij maakt zijn opwachting in alweer de achtste film over kabouter Plop. De 58-jarige televisiecoryfee speelt daarin een kabouter.
Nieuws dat me niet onberoerd laat. Steeds wanneer ik Ron Brandsteder voorbij zie komen, moet ik denken aan het boek ‘Vals Licht’ van Joost Zwagerman, uit 1991. Een roman over prostitutie waarin ook een lange, donkerharige quizmaster figureert. In een donker peeskamertje komt hij hevig zwetend en loeiend als een zeehond aan zijn gerief. Heel Nederland herkende Brandsteder in het personage. Sindsdien is het seksleven van de presentator met de bronstige stem het onderwerp van roddel en achterklap. Meest hardnekkig is het gerucht dat Brandsteder in bordelen aan poepseks doet en daarbij een voorkeur aan de dag legt voor – hoe zeg ik dat netjes – de rol van levende toiletpot.

Wilt u dat niet weten? Nee? Ik ook niet, maar ik word er wel regelmatig aan herinnerd. Een voorbeeld. Elke keer wanneer Jensen of Ruud de Wild het over Ron Brandsteder hebben, komen zinnetjes voorbij als “wat ruik ik toch” en “ik heb zo’n donkerbruin vermoeden”.
Dat Brandsteder vreemde seksuele voorkeuren heeft, staat buiten kijf – anders trouw je niet met Patty Brard. Opvallende bijkomstigheid: Patty doet niet moeilijk over haar poep fetisj. Een paar jaar terug kon heel Nederland haar wijdbeens boven een toilet zien hangen, met een slangetje in haar poeperd. Onder het oog van de camera liep ze zuchtend en steunend leeg in een vergiet.

Op televisie uit de kast komen. Ik hoop dat Ron het ooit durft. Maar dan wel in stijl. Brandsteder te gast bij Rik Felderhof. Op de veranda in zijn buitenhuis, in een badkuip boordevol kapucijner poepsoep. Dat olijke hoofd dat schaterend tussen de drijvende drollen uit steekt. Zal het er ooit van komen? Ron heeft nog een lange weg te gaan. Zijn rol van kabouter Buttplug in de nieuwe Plop-film is in ieder geval een mooie eerste stap zijn.


quote:

Ron B. doet aan poepsex


1) Hij huurt poepsexbanden in de videotheek van Maarssen
2) Hij heeft een Vinkeveense motelkamer eens besmeurd achterlaten
3) Een prostituee heeft alles uit de doeken gedaan omdat ze kwaad was dat Ron B. zijn kind niet zou erkennen (van een andere vrouw weliswaar, maar die prostituee nam het op voor haar).. dit was Actueel van 2002 ergens mei
4) Een taxichauffeur vertelde mij eens dat hij Ronnie B. regelmatig naar Bilthoven bracht, en dan niet naar de kinderboerderij
5) Beau van Erven Dorens bevestigde mij persoonlijk tijdens een forum dat heel Hilversum het wel weet van 'die gast'.

Ik had in totaal 6 onafhankelijke bronnen/stukken maar die 6e ben ik even vergeten. In ieder geval is dat van het motel, videotheek, beau en de taxichauffeur uit 1e hand. Nuff said?



HIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGH


[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-10-2009 23:55]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-10-2009 0:15 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

-->>Hieghh!!



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-10-2009 0:21 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

@Argh: Foto's of filmpjes erbij?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-10-2009 0:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Die 4e snap ik niet.
Wat is er voor iets bijzonders in Bilthoven dan?


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-10-2009 2:15 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

geen idee, ik citeer ook maar wat ik op het net vind :')


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-10-2009 2:16 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Het RIVM zit in Bilthoven.


Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 08-10-2009 16:13 by Bierrrrr Wijzig reactieProfiel van BierrrrrQuote dit bericht

quote:

Ron B. doet aan poepsex


1) Hij huurt poepsexbanden in de videotheek van Maarssen
2) Hij heeft een Vinkeveense motelkamer eens besmeurd achterlaten
3) Een prostituee heeft alles uit de doeken gedaan omdat ze kwaad was dat Ron B. zijn kind niet zou erkennen (van een andere vrouw weliswaar, maar die prostituee nam het op voor haar).. dit was Actueel van 2002 ergens mei
4) Een taxichauffeur vertelde mij eens dat hij Ronnie B. regelmatig naar Bilthoven bracht, en dan niet naar de kinderboerderij
5) Beau van Erven Dorens bevestigde mij persoonlijk tijdens een forum dat heel Hilversum het wel weet van 'die gast'.

Ik had in totaal 6 onafhankelijke bronnen/stukken maar die 6e ben ik even vergeten. In ieder geval is dat van het motel, videotheek, beau en de taxichauffeur uit 1e hand. Nuff said?



Niet slecht voor een Nijenrodiaan. Ik droom ook van Nijenrode, ik heb een erg slechte inborst en houd ervan om er SODOMIETISCH op los te leven.




Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-10-2009 19:36 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

uit 1e hand.




Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen