IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Funus Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-09-2011 11:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Taste is nothing. Image is everything.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-09-2011 11:10 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Zingt oud forum held Panda niet in deze band?

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 27-09-2011 11:12 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-09-2011 12:50 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik kan hier niets mee...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 27-09-2011 13:20 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Edit.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 27-09-2011 13:21]

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-09-2011 13:45 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2011 13:20 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Edit.

Welkom op ZM, mijnheer Wolfsen!

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Absurdist
FUNUS - Absurd Psychedelic Doom/Black
Usericon van Absurdist
Posted 27-09-2011 14:18 by Absurdist Wijzig reactieProfiel van AbsurdistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/voidoffunus

[Dit bericht is gewijzigd door Absurdist op 28-09-2011 14:16]

www.myspace.com/voidoffunus // www.youtube.com/VOIDOFFUNUS // Contact: voidoffunus AT gmail DOT com

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 27-09-2011 14:23 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Helaas, dit plaatje kan ik niet laden.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-09-2011 20:40 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

En alweer Wolfsen! Of was het Harry Bosch ditmaal?

Haeresiarch Sr.
Posted 28-09-2011 1:33 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 27 september 2011 13:45 schreef Schuurman het volgende:
Welkom op ZM, mijnheer Wolfsen!

Insgelijks.

Silence
Usericon van Silence
Posted 28-09-2011 19:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik ben ook benieuwd naar de split. Demotje zet ik nog geregeld op. Lekker muziekje.

Hopelijk lukt het me ze binnenkort eens live te zien, weer eens gezellig een biertje met dhr. R drinken.

Absurdist
FUNUS - Absurd Psychedelic Doom/Black
Usericon van Absurdist
Posted 07-10-2011 18:26 by Absurdist Wijzig reactieProfiel van AbsurdistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/voidoffunus

’Wereld van chaos en wetteloosheid’ hoeft niet voor ChristenUnie

Gepubliceerd op 07 oktober 11, 16:11
Laatst bijgewerkt op 07 oktober 11, 16:48

KATWIJK - ’Keiharde black metal met rebellie, chaos en wetteloosheid als uitgangspunt’. Aan de ChristenUnie is dat allemaal niet besteed. De partij is ontzet en protesteert tegen de Kattukse Zwarte Nacht, vanavond in Scum.

De metalband Heersch ’laat je een chaotisch en rebels geluid ervaren en neemt je mee in een wereld van complete wetteloosheid’, belooft Scum in de aankondiging op de website. Ook de band Funus treedt vanavond op. Die ’wil je tijdens hun optredens het pure gevoel van niks in je eigen wereld laten ervaren’.

Raadslid Atie Kuijt–Van den Oever van de ChristenUnie sloeg de schrik om het hart toen ze dat allemaal las. Ze realiseert zich dat het waarschijnlijk te laat is om er een stokje voor te steken, maar haar fractie heeft wel meteen schriftelijke vragen gesteld aan het college - of het niet buitengewoon onverantwoord is dat de Katwijkse jeugd met subsidie van de gemeente aan dit soort anarchie wordt blootgesteld.

Bestuurslid Nicoline Kuijt van Scum viel bijna van haar stoel toen ze het hoorde van de raadsvragen. Ze is zelf liefhebber van het genre en kan bijna niet geloven dat iemand de zwartgallige spierballentaal van metalheads serieus neemt. Metalfans zijn gewone jongens, legt ze door de telefoon uit. ,,Er zit er hier een naast me. Met een spijkerbroek, een petje, hij loopt hier stage. Het zijn gewone, aardige jongens. Ja, soms zien ze er een beetje eng uit. Het is 2011. Kom op, ChristenUnie.’’

Aldus Leidsch Dagblad

www.myspace.com/voidoffunus // www.youtube.com/VOIDOFFUNUS // Contact: voidoffunus AT gmail DOT com

Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-10-2011 14:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2011 18:26 schreef Absurdist het volgende: Ze is zelf liefhebber van het genre en kan bijna niet geloven dat iemand de zwartgallige spierballentaal van metalheads serieus neemt.

Hihihihi...

Quis moderabat ipsos moderatores?

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 08-10-2011 14:47 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Al dat gezeik om deze act heen, al dat gelul, zorgt ervoor dat ik snel mijn intresse verlies.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-10-2011 20:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dat gezever hoeft van mij ook niet nee. Live is Funus toch wel echt verrassend sterk. Wat mij betreft iig een van de betere jonge black metal bands uit Nederland van de afgelopen jaren en live wordt er ook gewoon gespeeld zonder moeilijk gedoe er om heen.

Ik ben wel benieuwd naar nieuw werk want die demo hield mijn aandacht niet echt vast.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 08-10-2011 20:44 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
en live wordt er ook gewoon gespeeld zonder moeilijk gedoe er om heen.

Jij was er vast niet bij in de dB's te Utrecht.
Wierook, kaarsjes, peukjes het publiek inschieten. De heren die zo gretig de leegte trachten te verkondigen vullen deze maar al te graag op met een halfbakken act en internetgezever.

De muziek is wel te pruimen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-10-2011 21:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2011 20:44 schreef Sisyphos het volgende:
Wierook, kaarsjes, peukjes het publiek inschieten. De heren die zo gretig de leegte trachten te verkondigen vullen deze maar al te graag op met een halfbakken act en internetgezever.

Daar was ik niet bij nee. Heb ze tot dusverre 1 keer gezien en dat was in Winschoten.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Maurosis
Usericon van Maurosis
Posted 09-10-2011 19:05 by Maurosis Wijzig reactieProfiel van MaurosisQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2011 20:44 schreef Sisyphos het volgende:

Precies, tel daar bij op de kvarforth imitatie en toen mijn toenmalige vriendin na de show aan de zanger vroeg waarom het nodig was een peuk het publiek in te schieten vertelde hij:

"Ik was verblindt door woede"

Muzikaal vond ik het overigens wel boeien maar met zulk gedrag/attitude ben ik gauw klaar met een band hoe vet de muziek ook is.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-10-2011 19:07 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

"verblindt"

?

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-10-2011 20:57 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 7 oktober 2011 18:26 schreef Absurdist het volgende:

het pure gevoel van niks in je eigen wereld laten ervaren’.

autisme is grappig.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Haeresiarch Sr.
Posted 09-10-2011 22:31 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2011 19:05 schreef Maurosis het volgende:
"Ik was verblindt door woede"

Als dat ding met die snelheid in iemands oog of haar was gekomen, dan was er pas iemand blind van woede geweest.

Maurosis
Usericon van Maurosis
Posted 09-10-2011 22:35 by Maurosis Wijzig reactieProfiel van MaurosisQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2011 19:07 schreef Kvelgeest het volgende:
"verblindt"

?

hehe een kater en typen is geen goede combi.
Verblind uiteraard.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 10-10-2011 0:37 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

O.

Waar blijft die split met Vazal?

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-10-2011 8:57 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2011 0:37 schreef Schuurman het volgende:
O.

Waar blijft die split met Vazal?

Waar blijft die split met Galgeras?

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-10-2011 14:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

die komt er niet, aangezien Galgeras geen reet meer doet....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com