IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Immortal - deel II Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 08-11-2009 18:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 18:13 schreef Count Usher het volgende:
Er staat "I", niet "ik".


lol

nee was ff benieuwd waarom je "I" niet op prijs kan stellen?

Geld dat bijvoorbeeld dan ook voor "At the heart of Winter" ?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-11-2009 18:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 18:30 schreef invictis het volgende:
lol

nee was ff benieuwd waarom je "I" niet op prijs kan stellen?

Geld dat bijvoorbeeld dan ook voor "At the heart of Winter" ?


At The Heart of Winter vind ik wel OK, maar 't is natuurlijk niet meer wat Immortal ooit was. Damned in Black en Sons of Northern Darkness vond ik steeds een streepje minder leuk. Maar die nieuwe is naar mijn gevoel gewoon ronduit zwak.
I vond ik klinken als Immortal Light. Slappe hap.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 08-11-2009 18:41]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


valfar
Usericon van valfar
Posted 14-05-2010 23:48 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Immortal komt deze zomer met een live dvd. Het schijfje heet The seventh Date Of Blashyrkh, en hierop staat het optreden van de Noorse band op het Wacken Open Air festival van 2007, waar Immortal een van de headliners was. Ondertussen werkt de band aan nieuwe songs voor het volgende album, en in december is de band de headliner op de Eindhoven Metal Meeting, waarbij we Immortal eindelijk weer in Nederland kunnen zien.


Ten eerste: Nu pas???
En ten tweede: Tering, wat was dat optreden slecht!



ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 14-05-2010 23:56 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2010 23:48 schreef valfar het volgende:
Ten eerste: Nu pas???
En ten tweede: Tering, wat was dat optreden slecht!


verklaring van je ten eerste in je ten tweede? een hoop op te poetsen blijkbaar


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-05-2010 0:39 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

verdomme, immortal blijft echt wel de hardste black metal band ooit!!!


Evil Dick


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-05-2010 7:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2010 0:39 schreef Crypt_666 het volgende:
verdomme, immortal blijft echt wel de hardste black metal band ooit!!!


Verruim je horizon, zou ik zo zeggen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-05-2010 7:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zeer zeker niet de hardste black ever, verre van zelfs. Maar wel erg, erg lekker. Ik vind eigenlijk alles tof behalve Blizzard Beasts.

Storming through red clouds and holocaust winds!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-05-2010 8:48 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2010 7:54 schreef Slechtheid het volgende:
Ik vind eigenlijk alles tof behalve Blizzard Beasts.



Ik vind die net heel leuk. Beetje slappe productie, maar wat een songs!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 15-05-2010 11:48 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Battles...is nog steeds erg gaaf, die gitaarriffs klinken alsof je daadwerkelijk in een gierende sneeuwstorm staat. Het latere Immortal werk is erg op save gespeeld. Ik denk dat dit met name ook komt omdat Abbath een hele zwakke gitarist is. Het is een soort van Heavy Metal met extreme zang.

De vraag die mij altijd bezighoudt als ik Immortal live zie aanklooien is waarom ze niet een 2e gitarist erbij nemen. Die zou op alle fronten een perfecte aanvulling zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 15-05-2010 11:49]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-05-2010 1:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind die heavymetalinvloeden juist een verrijking van hun sound. Het ademt nu ipv dat het dichtgeplamuurd is. Helaas zakt het niveau telkens weer na At the heart of winter. Een tweede gitarist zou live idd flink meer power opleveren.

Cyked voor die aankomende DVD!



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-07-2010 17:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-09-2010 22:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Clipje:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-09-2010 1:12 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-09-2010 1:17 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Abbath en z'n crabdance


Faustian Spirit of the Earth


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-09-2010 1:19 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Damned, wat een klotekutliveband. LOL.


Boeiender


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 04-09-2010 17:37 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Best mooi gedaan, zeker voor Immortal-begrippen.

En is dat trouwens nou Demonaz die rond 3:00 dat spoken word-gedoe playbackt?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-09-2010 18:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Da's Demonaz ja.

Leuke video clip trouwens, beetje in het verlengde van hun oude video clips


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-09-2010 18:54 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ik heb ze nog gezien tijdens Wacken dit jaar. Was weer belachelijk slecht en ze speelde geen oude nummers. Immortal is dead to me.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-09-2010 11:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 05-09-2010 18:39 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Deze clip lijkt wel een soort van goedmakertje na die belachelijke video's van die beroemde 2 track video.

Clip ziet er goed uit


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 05-09-2010 22:14 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Demonaz lijkt wel getekend in die clip, in de zin van: een animatie


Hafgufa


C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 05-09-2010 22:42 by C. Christ Wijzig reactieProfiel van C. ChristQuote dit bericht

Ik vind Immortal best te pruimen!

Battles in the North is een erg vette plaat!
De latere Immortal vind ik ook erg vet (moddervette Tägtgren-productie!)



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2010 4:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2010 1:17 schreef cataclysm child het volgende:
Abbath en z'n crabdance


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-09-2010 19:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2011 21:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



mits kennis van Frans is dit grappig

Mountains of Math


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2011 19:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen