IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Horrorfilms deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 09-11-2009 13:55 by invictis Profiel van invictis

Dead Snow;


had er niks van verwacht eigenlijk, en...

mweh nee jammer;


-Incorrecte uniformen

-slechte make up

-WEER! snelle zombies!


maar wel leuke gore en setting, dat dan weer wel.


jammer maar helaas, niet voor mij.
maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen dit wel vermakelijk vinden.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-11-2009 21:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Van t weekend 'Dead girl' gezien..was wel aardig; alleen maar kolerelijertjes die aan de lopende band doorverkrachten..herkomst van de staat van die meid werd me niet duidelijk..toch behoorlijke horrorfilm.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-11-2009 21:28 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 november 2009 23:10 schreef Mortis Rex het volgende:
Dat is een pseudo-snuff film zonder verhaal. De film bevat veel ranzigheid maar de constant schreeuwende acteurs en het irritante camerawerk gingen mij snel vervelen.


Hmmm, net even stukje mbv media player gekeken, ziet er idd erg bruut uit, maar een slechte rip, dus deze ga ik echt niet kijken op een megatv.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 09-11-2009 21:32 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

Ik haat snelle zombies. no shit.En dan lees je dit...WTF?

Quote uit de film Automaton Transfusion: It all started back in Vietnam when the army started doing tests to reanimate corpses. In the movies zombies can't think, can't run, in real life the army made them able to think, able to run. The only thing remains is their lust for human flesh.

T is allemaal de schuld van dat pokke leger, hadden er gewoon vanaf moeten blijven.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-11-2009 21:33 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, in Zombieland ook al snelle zombies.


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-11-2009 21:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

@ kaaskop: Die film zit er natuurlijk naast, romero heeft nl. gelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-11-2009 21:39]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 09-11-2009 21:40 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

Hier nog 3 die ik goed vond:

Beast Within (2009)
Evilution (2008)
Autumn (2009)

Iemand hier die ook al gezien?


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-11-2009 0:12 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 9 november 2009 21:28 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hmmm, net even stukje mbv media player gekeken, ziet er idd erg bruut uit, maar een slechte rip, dus deze ga ik echt niet kijken op een megatv.


De August Underground films zien eruit alsof het gefilmd is met een aftands cameraatje (expres natuurlijk, het moeten de homemovies van seriemoordenaars voorstellen), dus de slechte rip is misschien niet slecht, maar de natuurlijke staat van de film.

Op de dubbeldisc versie van de eerste (ja, ik heb alle dubbeldiscs van deze reeks ) staat een stukje film hoe het eruit zag voordat het expres werd gedowngrade, en dat zag er uit alsof het met een nieuwe digitale camera was gefilmd.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-11-2009 19:51 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hmmm. Ik weet niet hoe oud die films zijn, maar je zou toch mogen verwachten dat seriemoordenaars ook wel een normale "goede" camera kunnen kopen.

Ik heb gewoon geen zin om een film in slechte kwaliteit te bekijken, ik heb verdomme niet voor niets een full hd tv en een blu-ray speler gekocht.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 10-11-2009 19:59 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

quote:
Op 9 november 2009 21:39 schreef De Tegenpartij het volgende:
@ kaaskop: Die film zit er natuurlijk naast, romero heeft nl. gelijk.
Heb je email of msn?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-11-2009 20:29 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Check.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-11-2009 20:43]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 10-11-2009 20:36 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

Thanx man, haal maar weer weg, je hebt mail.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-11-2009 20:53 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Kzie nog niks, ff voor de zekerheid:

We wachten af, ik laat het hier weten als ik wat binnen heb.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-11-2009 21:01]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 10-11-2009 20:59 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

Raar, maar heb vandaag meer klachten gehad dat mijn verzonden mail niet aankwam terwijl ik op zeker het juiste mail adres had.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 10-11-2009 22:28 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

@Invictis, incorrecte uniformen, dat heb je toch in 90 procent van de oorlogs films ook? Zwartboek is voor mij de enige film die ik heb gezien waarin de uniformen echt allemaal klopten zowel de Duitse kant als de Geallieerde kant....maar kan het mis hebben hehe.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-11-2009 12:22 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 10 november 2009 22:28 schreef Kaaskop het volgende:
@Invictis, incorrecte uniformen, dat heb je toch in 90 procent van de oorlogs films ook? Zwartboek is voor mij de enige film die ik heb gezien waarin de uniformen echt allemaal klopten zowel de Duitse kant als de Geallieerde kant....maar kan het mis hebben hehe.



valt best mee mbt de nieuwere oorlogsfilms, de oude zoals bridge too far wil ik geen eens over beginnen.

maar in dead snow klopten de splitpinnen niet, geen helmschilden, verkeerde riemen,verkeerde buckels verkeerde bajonetten, verkeerde epauletten, geen insignes/emblemen,etc.
gewoon nul komma nul correctheid.

In outpost & The Bunker, deed men een stuk beter hun best bij wijze van.

zat me er gruwelijk aan te irriteren bij dead snow.

mja ach; ouwe zemelaar zullen we maar zeggen, toch?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2009 13:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Prachtig vind ik dat altijd Dat je accepteert dat er zombies rondlopen (= afwijking van de realiteit) maar niet accepteert dat uniformen niet kloppen vanuit historisch oogpunt (= afwijking van de realiteit); raar.

Ik vind het zelfs in serieuze oorlogsfilms niet zo boeiend, als ze maar redelijk in de richting zitten. Dat je dan gaat klagen dat een Duitse motorhelm van het leger uit 1943 geen punt met gotische versieringen hoort te hebben, tsja... Het is verdorie geen documentaire!

In 'A Bridge too Far' klopte de hele brug al niet, lekker boeien.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-11-2009 13:26 by invictis Profiel van invictis

simpele ziel, veel plezier


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2009 13:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 november 2009 13:26 schreef invictis het volgende:
simpele ziel, veel plezier

Wat bedoel je?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-11-2009 18:58 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 november 2009 13:04 schreef ZelThoR het volgende:
Prachtig vind ik dat altijd Dat je accepteert dat er zombies rondlopen (= afwijking van de realiteit) maar niet accepteert dat uniformen niet kloppen vanuit historisch oogpunt (= afwijking van de realiteit); raar.

Ik vind het zelfs in serieuze oorlogsfilms niet zo boeiend, als ze maar redelijk in de richting zitten. Dat je dan gaat klagen dat een Duitse motorhelm van het leger uit 1943 geen punt met gotische versieringen hoort te hebben, tsja... Het is verdorie geen documentaire!

In 'A Bridge too Far' klopte de hele brug al niet, lekker boeien.


Mooi omschreven, en dat soort dingen interesseren mij ook totaal niet.



Boeiender


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 11-11-2009 19:02 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

quote:
Op 11 november 2009 13:34 schreef ZelThoR het volgende:
Wat bedoel je?
Doe eens een gokje.


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-11-2009 19:04 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 9 november 2009 13:55 schreef invictis het volgende:
Dead Snow;


had er niks van verwacht eigenlijk, en...

mweh nee jammer;


-Incorrecte uniformen

-slechte make up

-WEER! snelle zombies!


maar wel leuke gore en setting, dat dan weer wel.


jammer maar helaas, niet voor mij.
maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen dit wel vermakelijk vinden.

Wat ben je aardig voor die film. Ik vond hem echt ronduit afschuwelijk. Kwam langzaam, laaangzaam opgang. En toen die opgang kwam hebben mijn mondhoeken misschien 5 x omhoog gekruld. En eerder omdat het zo slecht was, dan omdat het grappig was.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-11-2009 20:46 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik vond hem wel leuk. Die uniform onjuistheden, tsja, ik heb daar geen verstand van en heb me daar dus ook niet aan geërgerd. Ik vond het acteerwerk wel goed, geinig verhaal, gave gore en grappige momenten. En leuke verwijzingen naar klassieke horrorfilms.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-11-2009 20:46]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-11-2009 20:18 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Vannacht trick 'r treat kijken, toch wel erg benieuwd ondertussen. Jammer dat ze die niet op blu-ray in de videotheek hadden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-11-2009 20:49 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 november 2009 20:18 schreef De Tegenpartij het volgende:
Vannacht trick 'r treat kijken, toch wel erg benieuwd ondertussen. Jammer dat ze die niet op blu-ray in de videotheek hadden.


Ik ben zeer benieuwd wat je hier van vindt. Even kijken of meer mensen vinden dat het een infantiele film is die net zo goed op telekids uitgezonden had kunnen worden of dat het gewoon puur aan mij lag.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen