IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-10-2009 21:56 by M. Profiel van M.

quote:
Op 12 oktober 2009 20:07 schreef XXL het volgende:
Dat geneuzel met het aansmeren van polissen komt echt bij de meeste banken wel voor. Daar verdienen ze namelijk geld mee.

Daar verdienen verzekeraars geld mee, geen banken maar allee dan maar, bankverzekeraars verdienen er wellicht ook geld mee.
quote:
Op 13 oktober 2009 17:15 schreef bokaj het volgende:
Die Lakeman zal dat belangen behartigen ook wel niet gratis doen.

Nou inderdaad zeg, gadverdamme, stel je voor, geld vragen voor je dagelijkse professionele bezigheden. Het idee alleen al, pure diefstal.

quote:
Op 13 oktober 2009 19:13 schreef XXL het volgende:
Bovendien benadeelt hij nu iedereen die een spaar / betaal rekening bij DSB heeft ten gunste van een handje vol mensen wat zo dom is zich allerhande zooi te laten aansmeren bij het afsluiten van een hypotheek.

Om nog maar niet te spreken over mensen die een groot bedrag hebben ondergebracht in een achtergesteld deposito.

Die krijgen helemaal niets terug.

Gelukkig kan hij dat goedpraten omdat hij niet voor het algemeen belang werkt.

Dat is een goede analyse denk ik. Er is zo'n 110 miljoen euro aan achtergestelde deposito's. Die 110 miljoen euro is hoogstwaarschijnlijk weg, foetsjie. De mensen die dat kwijt zijn, zijn dus gedupeerd, en de heer Lakeman heeft daaraan meegewerkt. Als Lakeman het over "gedupeerden" heeft, heeft hij het over mensen die (teveel) leningen hebben lopen en die idiote koopsompolissen hebben gesloten. Je kunt je afvragen in hoeverre hij die belangen goed heeft behartigd. Immers, de schuld van die mensen blijft echt wel gewoon staan, ze zullen alleen aan een andere bank hun rente moeten gaan betalen. Het is echt niet zo dat die schulden kwijtgescholden worden of zo, vergeet het maar. Wat dat betreft doet die man meer kwaad dan goed: alle leners moeten nog steeds rente betalen en een hoop spaarders zijn opeens hun knaken kwijt. Mooie boel. Het is wachten op de "Stichting Lakemanleed".


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 13-10-2009 22:59 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 13 oktober 2009 21:56 schreef M. het volgende:Nou inderdaad zeg, gadverdamme, stel je voor, geld vragen voor je dagelijkse professionele bezigheden. Het idee alleen al, pure diefstal.


Daar heb je een . Ik had ook gewoon mijn bek moeten. Niet goed doorgedacht. Ik ging ervan uit dat die arme mensen met hun woekerhypotheken nu ook nog eens het salaris van deze man op moesten hoesten. * kruipt door het stof*


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-10-2009 23:06 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Het hele gebeuren is lullig voor de spaarders die nu geld kwijt zijn, maar ik heb totaal geen medelij met de mensen die zich van alles hebben laten aansmeren.

Hoorde op radio 1 vandaag een gezeur over de schuldvraag, er werd naar iedereen gewezen, behalve naar de mensen die zo graag hapten naar de kluif die voorgehouden werd. Alsof niemand wist dat Frisia en consorten niet de lekkersten waren qua geld lenen....


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2009 23:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 oktober 2009 23:06 schreef MR. N het volgende:
Het hele gebeuren is lullig voor de spaarders die nu geld kwijt zijn, maar ik heb totaal geen medelij met de mensen die zich van alles hebben laten aansmeren.

Hoorde op radio 1 vandaag een gezeur over de schuldvraag, er werd naar iedereen gewezen, behalve naar de mensen die zo graag hapten naar de kluif die voorgehouden werd. Alsof niemand wist dat Frisia en consorten niet de lekkersten waren qua geld lenen....

't Is de schuld van Eva. Als die nu niet van die vrucht van de Boom der Wijsheid had gegeten..
Maar het verbaast mij ook inderdaad dat die mensen die met hun te dure lening DSB-bank financierden nauwelijks ter sprake komen, terwijl bijna iedereen wist wat de risico's zijn. Mij is altijd geleerd niet meer uit te geven dan er binnenkomt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-10-2009 23:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 oktober 2009 23:06 schreef MR. N het volgende:
Het hele gebeuren is lullig voor de spaarders die nu geld kwijt zijn, maar ik heb totaal geen medelij met de mensen die zich van alles hebben laten aansmeren.

Hoorde op radio 1 vandaag een gezeur over de schuldvraag, er werd naar iedereen gewezen, behalve naar de mensen die zo graag hapten naar de kluif die voorgehouden werd. Alsof niemand wist dat Frisia en consorten niet de lekkersten waren qua geld lenen....


Mensen zijn nu eenmaal makkelijk te verleiden. Als Harry de Burger een nieuwere auto wil, de reclame ziet en merkt dat het voor hem uit kan, maar hij verder geen verstand er van heeft, vind ik het niet vreemd dat een verkoper hem makkelijk over de streep kan trekken met leuke verhalen. Maar heeft dan Harry de Burger schuld dat hij geen verstand van financiën heeft maar goed is in straten maken of meneer de verkoper die leeft van 'mogelijkheden creëren'? Ik weet het voor mezelf nog niet, soms denken mensen te simpel en kijken ze alleen naar die mooie kluif in plaats van de negatieve gevolgen ('zal wel loslopen'). Maar soms is er wel degelijk sprake van dat er dingen te rooskleurig worden voorgeschoteld zoals met al die leven/beleggen-constructies met gekoppelde verzekeringen. Ik denk dat het met sommige zaken vrij helder is maar vooral als het aankomt op kredieten en non-verzekeringsproducten de schuldvraag gedeeld kan worden.

Dat er bij consumptieve kredieten vervolgens vaak ten onrechte een (overlijdensrisico) verzekering aan gekoppeld wordt, nijgt in mijn ogen toch echt wel naar slecht advies. Ik heb in het verleden ook wel eens een lastige klant in vaktaal uitgelegd wat er met een polis aan de hand was zodat hij eindelijk z'n bek hield (en dat was geen verzekeringsadvies maar heel wat anders ter indicatie ) dus met maar genoeg mooie taal en doen overkomen of je verstand van zaken hebt, kan je de meeste klanten zo bepraten dat ze wel akkoord gaan en er positiever over gaan denken. Maar of je dat wil, die keus ligt bij de bank/verzekeraar/dienstverlener/tussenpersoon/adviseur/enz.


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-10-2009 23:16 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 13 oktober 2009 23:06 schreef MR. N het volgende:
Het hele gebeuren is lullig voor de spaarders die nu geld kwijt zijn, maar ik heb totaal geen medelij met de mensen die zich van alles hebben laten aansmeren.



Alle spaarders tot 100.000 euro zijn niets kwijt, hooguit misgelopen rente, maar moeten waarschijnlijk wel 3 maanden wachten op hun geld. Wie echt veel kwijt zijn zijn de mensen met achtergestelde deposito's van meer dan een ton. Maar daar heb ik weinig medelijden mee. Je kiest daar uiteindelijk zelf voor. Als je geen risico's zou lopen dan zou iedereen die zijn geld even kan missen die extra procentjes rente wel pakken door het in achtergestelde deposito's te stoppen.

Wat ik niet begrijp is dat mensen met meer dan 100.000 euro hun geld niet gewoon meer spreiden, op elke bank kun je 100.000 euro zetten die gedekt wordt door het garantstelsel.. Zeker na het hele ice-save debakel en alle publiciteit die dat heeft opgeleverd rond het garantstelsel en hoe ver deze reikt snap ik simpelweg niet dat mensen nog steeds zoveel risico nemen met hun geld door meer dan een ton op één plek te plaatsen voor die paar procentjes extra. En dan mogen de gedupeerde spaarders nog blij zijn dat de staat de garantie heeft opgehoogd van 20k naar 100k, anders was het helemaal zuur.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-10-2009 23:17]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-10-2009 23:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Gewoon niet sparen maar alles meteen uitgeven en de lokale economie stimuleren!


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-10-2009 23:19 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ahja, kwijt... je kan er nu in ieder geval even helemaal niets mee. En je krijgt denk ik nog aardig wat rompslomp op je af.

Maar inderdaad, het spreiden is wel zo verstandig, stom van mensen als ze dat niet gedaan hebben.


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-10-2009 23:21 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik zit er ook aan te denken maar een extra rekening te openen bij een tweede bank. Ik wilde dit al langer doen om op die manier een spaarrekening te openen waar ik makkelijker met m'n klauwen vanaf zou blijven. Maar nu blijkt het ook mooi handig om in geval van nood in ieder geval snel je geld te kunnen switchen.


Je moeder.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-10-2009 23:22 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Dat is waar. Je kan er 3 maanden niets mee. Maar dat kon in het achtergestelde depositostelsel volgens mij ook al niet, dat is namelijk een manier waarbij je je geld vast zet..

Overigens twijfel ik nu of je uberhaupt je geld wel terugkrijgt van het garantstelsel bij dergelijke depositoregelingen. Een oud maar ineens erg actueel stukje van "mijngeld.blog.nl" doet anders vermoeden:

http://mijngeld.blog.nl/sparen/2008/02/15/rentebericht-hoge-rente-op-achtergesteld-deposito

EDIT:
Maarja, tijd zal het leren. Ice-save viel ook niet onder het garantstelsel en die spaarders hadden ook mazzel omdat Bos in een gulle bui was dus wie weet wordt er voor de achtergestelde deposito spaarders ook wel wat geregeld.



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-10-2009 23:24]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-10-2009 23:29 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik meende op RTL-Z te horen dat die wel eronder vielen maar pas als allerlaatsten aan de beurt zouden zijn. Heb me der verder niet in verdiept maar het ging als ik het goed heb over juist die groep.

Ah, dezelfde groep toch wel, weer wat geleerd hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-10-2009 23:30]


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-10-2009 23:31 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 oktober 2009 23:29 schreef karnivoor het volgende:
Ik meende op RTL-Z te horen dat die wel eronder vielen maar pas als allerlaatsten aan de beurt zouden zijn. Heb me der verder niet in verdiept maar het ging als ik het goed heb over juist die groep.


Dat staat in die link van Valorian inderdaad. Rente van 7,5 %, dan ga je toch ook nadenken hoe dat kan / wat de eventuele gevolgen zijn?


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-10-2009 23:31 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 13 oktober 2009 23:21 schreef karnivoor het volgende:
Ik zit er ook aan te denken maar een extra rekening te openen bij een tweede bank. Ik wilde dit al langer doen om op die manier een spaarrekening te openen waar ik makkelijker met m'n klauwen vanaf zou blijven. Maar nu blijkt het ook mooi handig om in geval van nood in ieder geval snel je geld te kunnen switchen.


Tsja.. voorlopig zou ik er niet aan beginnen. Ik heb begin 2008, toen de spaarrentes (zonder voorwaarden) torenhoog waren, zo'n rekening geopend bij een Turkse bank met Nederlands hoofdkantoor, dus binnen het garantstelsel. Rente was toen zonder voorwaarden (geen minimuminleg, geen vaste periode (binnen 2 werkdagen kon je geld weer overschrijven naar je betaalrekening bij je huidige bank, zonder extra kosten, etc) 5,4%!! Sinds begin 2009 zijn ze echter hard aan het afbouwen en nu staat de rente op 2,75 procent. Hoogste wat je nu kunt vinden zonder voorwaarden is rond de 3 procent en dus nauwelijks beter dan wat je huidge bank je kan bieden. Binnenkort boek ik alles weer naar mijn normale bank omdat het voordeel van de minimaal hogere rent voor mij niet meer opweegt tegen het gebruiksgemak van alles via één bank kunnen doen en het binnen 10 minuten bij je spaargeld kunnen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-10-2009 23:35 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 oktober 2009 23:31 schreef Valorian het volgende:
Tsja.. voorlopig zou ik er niet aan beginnen. Ik heb begin 2008, toen de spaarrentes (zonder voorwaarden) torenhoog waren, zo'n rekening geopend bij een Turkse bank met Nederlands hoofdkantoor, dus binnen het garantstelsel. Rente was toen zonder voorwaarden (geen minimuminleg, geen vaste periode (binnen 2 werkdagen kon je geld weer overschrijven naar je betaalrekening bij je huidige bank, zonder extra kosten, etc) 5,4%!! Sinds begin 2009 zijn ze echter hard aan het afbouwen en nu staat de rente op 2,75 procent. Hoogste wat je nu kunt vinden zonder voorwaarden is rond de 3 procent en dus nauwelijks beter dan wat je huidge bank je kan bieden. Binnenkort boek ik alles weer naar mijn normale bank omdat het voordeel van de minimaal hogere rent voor mij niet meer opweegt tegen het gebruiksgemak van alles via één bank kunnen doen en het binnen 10 minuten bij je spaargeld kunnen.


Voor mij was op dat moment de belangrijkste aanleiding dat als ik het bij m'n vaste bank zet, ik er te snel alsnog aan zit. Ik zat op dat punt net bij een werkgever zonder pensioenopbouw geregeld dus ik was van plan een leuk startkapitaal op te bouwen op die manier. Maarja, als je het telkens voor je neus ziet, is die verleiding soms wat te groot... Uiteindelijk nooit van gekomen en in de huidige situatie minder relevant maar het kan iig geen kwaad als je alle opties en kleine lettertjes goed bestudeert. Het scheelt wel dat ik nog wel wat dingetjes heb meegekregen toen ik bij Abn Amro werkte en wat productinformatie wel handiger was voor het werken.

O en als ik het doe, sowieso bij één van de grotere NL banken zoals Rabo of ING.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-10-2009 23:36]


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2009 8:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
'Heldere vuurbol zichtbaar boven Nederland'
Uitgegeven: 13 oktober 2009 20:51
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2009 23:49

GRONINGEN - Veel Nederlanders hebben dinsdagavond rond zeven uur een vuurbol in de lucht gezien.
Meteoor boven Nederlandslideshow
De Groningse sterrenkundige Theo Jurriens bevestigde dat het om een zeer heldere meteoor ging die op een gegeven moment in drie stukken uiteenspatte.

Jurriens zei uit heel Nederland ongeveer honderd meldingen te hebben ontvangen van mensen die de vuurbol hebben gezien.



Het KNMI meldde ook een behoorlijk aantal telefoontjes te hebben ontvangen. ''De vuurbol was bijzonder helder, terwijl het nog niet helemaal donker was'', aldus de sterrenkundige.


Seismoloog

Het KNMI bevestigde dinsdagavond dat de seismoloog van het instituut om 19.05 uur een duidelijk signaal heeft geregistreerd dat wijst op een meteoor.

Volgens een woordvoerder scheerde de meteoor vanuit het noorden over Nederland.


Knal

Uit de provincie Groningen kreeg Jurriens ook meldingen van mensen die gerommel of een knal hoorden op het moment dat de meteoor voorbijkwam. Anderen zeiden het gebouw waar ze zich in bevonden, te voelen trillen.

Jurriens deed dinsdagavond een oproep aan bedrijven en instanties met een bewakingscamera om te kijken of het fenomeen op band staat.


Heldere vuurbol in de lucht .. hmm .. de zon? Maar goed, heb de meteoor jammergenoeg gemist



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2009 10:35 by MMayo Profiel van MMayo

Was wel in Groningen, maar ook gemist. Jammer.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 14-10-2009 11:48 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Wilders vrijdag naar Londen
Uitgegeven: 14 oktober 2009 11:41
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2009 11:41
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders gaat vrijdag naar Londen. Dat heeft hij woensdag laten weten.


© ANP
Dinsdag bepaalde een Britse rechter nog dat de Britse regering hem in februari ten onrechte de toegang tot Groot-Brittannië had geweigerd.

Gelukkig ga ik dit weekend net weer terug naar NL, dus ik hoef niet bang te zijn die gast tegen te komen, lol


Dear dirty delightful old drunken old days


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-10-2009 12:38 by invictis Profiel van invictis

puike actie!!!

Huisartsenspreekuur op Twitter

Nederland heeft een eerste tweetspreekuur, een huisartsenspreekuur op Twitter. Dit maakte huisarts Erik Jansen uit Nijmegen, één van de initiatiefnemers, vandaag bekend.

Twitteraars kunnen op @tweetspreekuur vragen stellen over hun gezondheid. Huisarts Jansen en basisarts Bart Brandenburg geven voor zover mogelijk antwoord en adviseren indien nodig mensen naar hun eigen huisarts of naar het acute noodnummer te bellen. Als de twitteraar privacy wil, krijgt hij van @tweetspreekuur een inlogcode. Hij of zij kan dan 'onder vier ogen' verder praten met de dokter op de site tweet.webspreekuur.nl, een ontwerp van partner Filip van Dijk.

Tweetspreekuur geeft geen bindende adviezen, maar neemt wel onrust weg, geeft informatie en verwijst door.

ANP

http://medischcontact.artsennet.nl/discussie/Nieuwsartikel/Huisartsenspreekuur-op-Twitter.htm


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-10-2009 12:39 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 oktober 2009 21:56 schreef M. het volgende:
Het is wachten op de "Stichting Lakemanleed".


Hopla!

http://www.lakemanleed.nl/

Hahaha!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-10-2009 13:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 oktober 2009 12:39 schreef M. het volgende:
Hopla!

http://www.lakemanleed.nl/

Hahaha!

Nostradamus met zijn strakke groene broek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-10-2009 14:09 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Cadeau Llink voor Plasterk

Omroep Llink heeft vanmiddag op het Plein in Den Haag een groen koffertje met eigen programma's aangeboden aan minister Ronald Plasterk.

De programmamakers hopen dat hij na het zien van die programma's over zijn hart strijkt en het door financiële problemen geteisterde initatief een nieuwe kans geeft.

Medewerkers voeren al sinds gisteravond 23:55 uur actie op het plein. Zij vinden het namelijk nodig om alle 153.000 namen van overgebleven leden op te noemen. ''Het lijkt wel een monument voor gevallenen'', grapte Plasterk zojuist, toen hij het tafereel onder ogen kreeg.

De minister belooft het koffertje open te maken. ''Ik ga de kwestie serieus bekijken en zal jullie overwegingen meenemen in mijn besluit.''

(SN)

Plasterk heeft best humor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-10-2009 20:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Verlinde: Jensen is terug

Zou het dan toch gebeuren? De geruchten gaan al een tijdje, maar volgens Albert Verlinde gaat Robert Jensen nu écht zijn comeback maken bij RTL. Dat liet de Boulevard-presentator vandaag weten.

Jensen had enkele jaren een succesvolle talkshow op RTL. Daarin interviewde hij zowel binnen- en buitenlandse gasten met zijn kompaan Jan Paparazzi. In 2008 stopte de show, inmiddels zonder Paparazzi.

Volgens Verlinde zal de blonde presentator dus snel terugkeren. "Robert Jensen komt binnenkort terug op RTL 5. Dan heb ik je maar vast gewaarschuwd."


Dat werd dan ook wel een keer tijd, zeg. Ik hoop dat papaeazzi weer van de partij is.

Eindelijk weer lekker "foute" tv.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-10-2009 21:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 oktober 2009 20:36 schreef De Tegenpartij het volgende:
Verlinde: Jensen is terug

Zou het dan toch gebeuren? De geruchten gaan al een tijdje, maar volgens Albert Verlinde gaat Robert Jensen nu écht zijn comeback maken bij RTL. Dat liet de Boulevard-presentator vandaag weten.

Jensen had enkele jaren een succesvolle talkshow op RTL. Daarin interviewde hij zowel binnen- en buitenlandse gasten met zijn kompaan Jan Paparazzi. In 2008 stopte de show, inmiddels zonder Paparazzi.

Volgens Verlinde zal de blonde presentator dus snel terugkeren. "Robert Jensen komt binnenkort terug op RTL 5. Dan heb ik je maar vast gewaarschuwd."


Dat werd dan ook wel een keer tijd, zeg. Ik hoop dat papaeazzi weer van de partij is.

Eindelijk weer lekker "foute" tv.

Waarom heb je die "Wansmaak Wim"-account überhaupt weggedaan? Yech.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-10-2009 21:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hehehe. Ach, zo ben ik nu eenmaal, ik hou van tenenkrommende tv.

Comeback Jensen zo goed als zeker

Het was dinsdag nog een gerucht dat Robert Jensen terug zou keren met een talkshow, maar het lijkt nu te zijn bevestigd. Maandag beginnen de eerste voorbereidingen.

Uit betrouwbare bron valt te vernemen dat er allerlei mensen zijn aangenomen om het programma van de talkshowhost nieuwe leven in te blazen. Maandag zal er gekeken worden hoe het programma er precies uit gaat zien en in welke setting Jensen zijn show gaat presenteren.

Overigens wordt er bij RTL nog altijd alles ontkend. Ze laten weten dat er wel verschillende dingen gaande zijn, maar dat programmadirecteur van RTL 5 Remko van Westerloo nog een officiële go moet geven.


[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-10-2009 21:42]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2009 21:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

NOU JOOOEEPIE!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen