IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 10:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 oktober 2009 10:02 schreef invictis het volgende:
de hele wereld en het bestaan draait om neuken, wordt eens wakker
oh ja kom maar op met die show, ik neuk ze allemaal Ron Jeremy Stijl!


http://www.vandaag.be/entertainment/17349_big-brother-sluit-seksverslaafden-op-in-huis.html

Leef je uit!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-10-2009 10:15 by Staalman Profiel van Staalman

Zoals jijzelf al melde:

"Brrrrr"


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 10:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-10-2009 10:19 by Staalman Profiel van Staalman

Zullen wij alvast onze foto's posten, dan weet hij alvast hoe wij eruit zien...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 10:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik heb hem al eens real life ontmoet, en mij vergeet je niet zo snel he


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:41 by invictis Profiel van invictis

Duizend tot 1500 krakers en kraaksympathisanten hebben zaterdagmiddag deelgenomen aan een grote pro-kraakoptocht door de druilerige binnenstad. De tocht verliep zonder problemen en in een goede sfeer. De enige smet op het verloop kwam voor rekening van de politie. Die zette overdreven veel agenten in bij de aanhouding van slechts een dronken lastpost.

De protesttocht begon op de Mariaplaats, waar de Rotterdamse dominee Visser en kraker Rogier Meijerink toespraken hielden. Beide spraken zich fel uit tegen de door de Tweede Kamer aangenomen kraakverbod. Visser wees er op dat het verbod er alleen door de steun van de PVV heeft kunnen komen.

De drie uur durende tocht door de binnenstad voerde de krakers onder meer langs het Domplein en langs (voormalige) kraakpanden aan de Ganzenmarkt (Ubica) en de Voorstraat (ACU). Rond 17.00 uur bereikte de stoet het eindpunt bij het Moreelsepark.

Tientallen agenten te voet, te paard en op de fiets begeleidden de tocht. Op diverse plekken buiten de route stond de ME klaar, onder meer bij het Paardenveld. Daar moesten de demonstranten op last van de gemeente en bekrachtigd door de rechter een andere route nemen dan ze eigenlijk wilden. Daarom stonden aan de Daalsesingel enkele bussen ME’ers klaar om zo nodig in te grijpen. Dat bleek niet nodig, de demonstranten hielden zich keurig - zoals ze ook aangekondigd hadden - aan de gemeentelijke route door de Catharijnebak en niet bovenlangs over de Catharijnesingel.

De vlam leek even in de pan te slaan toen de ME’ers in actie kwamen toen vanuit de stoet in de Catharijnebak een drankblikje in de richting van enkele agenten werd gegooid. Tientallen agenten met wapenstokken en honden grepen in. De blikgooier werd aangehouden en vastgezet wegens openbare dronkenschap. Volgens de politie was de man al eerder vervelend geweest.

Het machtsvertoon van de politie bij de aanhouding kon op geen enkel begrip van de demonstranten rekenen en deed ook het publiek langs de weg de wenkbrouwen fronsen. Overigens schat de politie het aantal demonstranten in op slechts zevenhonderd. Hoeveel politiemensen zaterdag zijn ingezet wist een woordvoerder van de sterke arm niet te melden.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:42 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 10:15 schreef MMayo het volgende:
http://www.vandaag.be/entertainment/17349_big-brother-sluit-seksverslaafden-op-in-huis.html

Leef je uit!



hey cool thnx!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:43 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 10:09 schreef Staalman het volgende:
Nee, tijd dat hij eens de studio ingaat en ons allemaaal de mond snoert met zijn dodelijk geniale muziek. Oh boy, ik kan niet wachten... Als hij dan ook nog in het buitenland gaat wonen kunnen mensen zoals hijzelf niet zeiken dat het maar een Nederlands bandje is en dus weinig bijzonder.


hey jij ook hier
helemaal met je eens overgens


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 oktober 2009 10:41 schreef invictis het volgende:
Duizend tot 1500 krakers en kraaksympathisanten hebben zaterdagmiddag deelgenomen aan een grote pro-kraakoptocht door de druilerige binnenstad. De tocht verliep zonder problemen en in een goede sfeer. De enige smet op het verloop kwam voor rekening van de politie. Die zette overdreven veel agenten in bij de aanhouding van slechts een dronken lastpost.

De protesttocht begon op de Mariaplaats, waar de Rotterdamse dominee Visser en kraker Rogier Meijerink toespraken hielden. Beide spraken zich fel uit tegen de door de Tweede Kamer aangenomen kraakverbod. Visser wees er op dat het verbod er alleen door de steun van de PVV heeft kunnen komen.

De drie uur durende tocht door de binnenstad voerde de krakers onder meer langs het Domplein en langs (voormalige) kraakpanden aan de Ganzenmarkt (Ubica) en de Voorstraat (ACU). Rond 17.00 uur bereikte de stoet het eindpunt bij het Moreelsepark.

Tientallen agenten te voet, te paard en op de fiets begeleidden de tocht. Op diverse plekken buiten de route stond de ME klaar, onder meer bij het Paardenveld. Daar moesten de demonstranten op last van de gemeente en bekrachtigd door de rechter een andere route nemen dan ze eigenlijk wilden. Daarom stonden aan de Daalsesingel enkele bussen ME’ers klaar om zo nodig in te grijpen. Dat bleek niet nodig, de demonstranten hielden zich keurig - zoals ze ook aangekondigd hadden - aan de gemeentelijke route door de Catharijnebak en niet bovenlangs over de Catharijnesingel.

De vlam leek even in de pan te slaan toen de ME’ers in actie kwamen toen vanuit de stoet in de Catharijnebak een drankblikje in de richting van enkele agenten werd gegooid. Tientallen agenten met wapenstokken en honden grepen in. De blikgooier werd aangehouden en vastgezet wegens openbare dronkenschap. Volgens de politie was de man al eerder vervelend geweest.

Het machtsvertoon van de politie bij de aanhouding kon op geen enkel begrip van de demonstranten rekenen en deed ook het publiek langs de weg de wenkbrouwen fronsen. Overigens schat de politie het aantal demonstranten in op slechts zevenhonderd. Hoeveel politiemensen zaterdag zijn ingezet wist een woordvoerder van de sterke arm niet te melden.


Welke ME-er wil nu niet een kraker kapot slaan? Kom op, zo werkt de natuur.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:44 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 10:15 schreef Jenje het volgende:
Pas op hoor, anders wordt ie boos!


ja want jouw adres heb ik al


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:45 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 10:27 schreef Jenje het volgende:
Ik heb hem al eens real life ontmoet, en mij vergeet je niet zo snel he


ja iets met een zm festival en wat apparatuur wat jullie wel heel erg goed konden gebruiken voor de dag toch? ja bedoel ik...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 10:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 oktober 2009 10:44 schreef invictis het volgende:
ja want jouw adres heb ik al
Ja die is ook ZO moeilijk te vinden zeg ...

Maar goed, das zo;n eind rijden, dan moet je eerst een auto lenen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 10:47 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 oktober 2009 10:46 schreef Jenje het volgende:
Ja die is ook ZO moeilijk te vinden zeg ...

Maar goed, das zo;n eind rijden, dan moet je eerst een auto lenen.


En benzine en een rijbewijs en een tomtom etc..


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:48 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 10:46 schreef Jenje het volgende:
Ja die is ook ZO moeilijk te vinden zeg ...

Maar goed, das zo;n eind rijden, dan moet je eerst een auto lenen.


nee hoor, connecties heet dat.
ik hoor je nog wel piepen en janken als het zover is


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 10:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 oktober 2009 10:48 schreef invictis het volgende:
nee hoor, connecties heet dat.
ik hoor je nog wel piepen en janken als het zover is


Je moet er ook nog -iemand- voor lenen, met je connecties? OMG!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 10:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 oktober 2009 10:48 schreef invictis het volgende:
nee hoor, connecties heet dat.
ik hoor je nog wel piepen en janken als het zover is
Ja ja, grote mond hoor, wat ga je doen dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 10:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 oktober 2009 10:49 schreef MMayo het volgende:
Je moet er ook nog -iemand- voor lenen, met je connecties? OMG!
Zwolle is dichterbij voor hem hoor, pas uit!


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:51 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 10:49 schreef Jenje het volgende:
Ja ja, grote mond hoor, wat ga je doen dan?


dat merk je dan wel, maar janken zal je


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 10:52 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 10:49 schreef MMayo het volgende:
Je moet er ook nog -iemand- voor lenen, met je connecties? OMG!


het lachen zal ook jou vergaan doos


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 oktober 2009 10:51 schreef invictis het volgende:
dat merk je dan wel, maar janken zal je
Je gaat metal spelen?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2009 10:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 oktober 2009 10:50 schreef Jenje het volgende:
Zwolle is dichterbij voor hem hoor, pas uit!


Spannend!

quote:
Op 26 oktober 2009 10:52 schreef invictis het volgende:
het lachen zal ook jou vergaan doos


Geeft niks, leen ik wel een lach van een ander joh.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 10:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zullen we gewoon een keer op één plek afspreken Mmayo, dan hoeft ie maar één keer bij zijn connecties aan te kloppen.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-10-2009 11:00 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zijn bedreigingen ('ik ga je aan het janken maken') niet verboden op straffe van een ban?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2009 11:03 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 26 oktober 2009 11:00 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zijn bedreigingen ('ik ga je aan het janken maken') niet verboden op straffe van een ban?


ja hoor kom maar op, zullen we dan ook over uitlokking beginnen?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 oktober 2009 11:00 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zijn bedreigingen ('ik ga je aan het janken maken') niet verboden op straffe van een ban?
Bij serieuze wel.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen