IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws in het nieuws (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 11-11-2009 13:41 by WMP Profiel van WMP

Serieus Greycloak, haal jij je nieuws ook nog ergens anders vandaan, of leest je echt alleen SN?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-11-2009 13:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 november 2009 13:37 schreef Ralph het volgende:
StraatNieuws.
Nou, ik zou mensen met 40 miljoen op de rekening toch geen "zwervers" durven noemen...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-11-2009 13:46 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 november 2009 13:43 schreef Greycloak het volgende:
Nou, ik zou mensen met 40 miljoen op de rekening toch geen "zwervers" durven noemen...




Ik ook niet, maar net zoals Jan is het erg vrijdagmiddagsfeer hier.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-11-2009 13:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 november 2009 13:41 schreef WMP het volgende:
Serieus Greycloak, haal jij je nieuws ook nog ergens anders vandaan, of leest je echt alleen SN?
quote:
Op 1 november 2009 21:51 schreef Greycloak het volgende:
"Nieuws" wil ik het niet noemen, maar wel leuk dat eindelijk de cijfers eruit zijn:


(Elsevier)

Eigenlijk moeten partijen als de SP en Groen Links niet zeiken, dit werkt enorm mee om hun hobbies te bekostigen.


Als nieuws voor mij werkelijk interessant is zoek ik het nog weleens op op AD, Elsevier of CNN ja. Voor de rest vind ik het fijn dat tussen de nieuwsfeitjes ook berichten met knipogen en humor staat. Ik smeer mijn brood ook liever dan dat ik het droog vreet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-11-2009 13:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik zou het bijzonder knap vinden als ze geen uitgaves gedaan hebben. Iets zegt me dat de inkomsten uitgaven redelijk met elkaar in evenwicht zijn want anders mag het als nationaal voorbeeld gesteld worden hoe je 40 miljoen opgespaard krijgt. Daar had de DSB wat van kunnen leren



WMP
Usericon van WMP
Posted 11-11-2009 14:07 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 11 november 2009 13:46 schreef Greycloak het volgende:
Als nieuws voor mij werkelijk interessant is zoek ik het nog weleens op op AD, Elsevier of CNN ja. Voor de rest vind ik het fijn dat tussen de nieuwsfeitjes ook berichten met knipogen en humor staat. Ik smeer mijn brood ook liever dan dat ik het droog vreet.


Je vindt het dus geen probleem als een 'nieuwsbron' het ook niet zo nauw neemt met de feiten. Ah ja, dan weet ik hoe serieus ik jouw bijdragen moet nemen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-11-2009 14:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 november 2009 14:07 schreef WMP het volgende:
Je vindt het dus geen probleem als een 'nieuwsbron' het ook niet zo nauw neemt met de feiten. Ah ja, dan weet ik hoe serieus ik jouw bijdragen moet nemen.
Quote me even waar ik een onjuist bericht heb neergeplakt, dan praten we verder.
En dat je me niet serieus neemt was me al wel langer duidelijk hoor, maar bedankt voor de herhaling, misschien was ik het wel vergeten.



En ik vind je een beetje voorbarig door te stellen dat ik dingen "geen probleem" vind, maar goed, er is me via ZM wel meer niet-kloppend gedrag aangemeten waar ik me tegenwoordig alleen nog maar te pletter om lach, omdat het dingen laat zien.
...maar geen dingen over mij, gelukkig.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-11-2009 14:30 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 11 november 2009 14:13 schreef Greycloak het volgende:
Quote me even waar ik een onjuist bericht heb neergeplakt, dan praten we verder.



Hoe weet je dat iets niet klopt als je over het algemeen niet verder kijkt dan SN?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-11-2009 14:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 november 2009 14:30 schreef WMP het volgende:
Hoe weet je dat iets niet klopt als je over het algemeen niet verder kijkt dan SN?
Omdat ik eerst ff elders kijk voordat ik het neerplemp misschien? Ik heet geen WMP die onjuiste info verspreidt ofzo.
Misschien een keer een mening waar niet iedereen het mee eens is, maar het nieuws moet wel een feitje zijn hoor.



Dat en:

Quote me even waar ik een onjuist bericht heb neergeplakt, dan praten we verder.

Suc6.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-11-2009 14:32]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-11-2009 14:41 by WMP Profiel van WMP

Dat is in het verleden al meerdere keren gedaan, niet alleen door mijzelf. Je ging er alleen heel laf niet op in.


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-11-2009 14:42 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 11 november 2009 14:32 schreef Greycloak het volgende:
Ik heet geen WMP die onjuiste info verspreidt ofzo.



Ohja: quote mij dan eens wanneer ik dat gedaan zou hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 11-11-2009 14:43]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2009 14:56 by MMayo Profiel van MMayo

Hier kinders, neem een lekkere:







Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-11-2009 15:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 november 2009 14:41 schreef WMP het volgende:
Dat is in het verleden al meerdere keren gedaan, niet alleen door mijzelf. Je ging er alleen heel laf niet op in.
Nieuwsberichten? Weet je zéker dat het niet om een mening ging? Quote me ff dan.

quote:
Op 11 november 2009 14:42 schreef WMP het volgende:
Ohja: quote mij dan eens wanneer ik dat gedaan zou hebben?


quote:
Op 11 november 2009 14:07 schreef WMP het volgende:
Je vindt het dus geen probleem als een 'nieuwsbron' het ook niet zo nauw neemt met de feiten.
<--- daar.

Nu jij.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2009 15:07 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 november 2009 15:05 schreef Greycloak het volgende:
Quote me ff dan.





Een ander mag van de modjes niet zo te werk gaan, maar jij wel (omdat je modje bent)? Kutkleuters! Beiden! Ga msn-en ofzo.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2009 15:10 by MMayo Profiel van MMayo

Haai doet keizersnede bij soortgenote

WELLINGTON - Een zwangere haai heeft in een aquarium in Nieuw-Zeeland ongewild een keizersnede ondergaan. De haai bracht acht gezonde baby's ter wereld, nadat ze door een andere haai in haar buik was gebeten.
Bekijk de video.

Dat leidde tot veel commotie onder de bezoekers van het aquarium, meldden lokale media.

De bezoekers waarschuwden medewerkers van het aquarium dat de babyhaaitjes uit de buik van moeder kwamen zwemmen.

De haai en de eerste vier kleintjes werden meteen in een aparte tank geplaatst, waarna nog eens vier gezonde haaitjes geboren werden. Ook de moeder maakt het goed.


Gered

Volgens een medewerker van het aquarium heeft de bijtende haai het leven van de kleintjes gered. Het aquarium wist niet dat de haai zwanger was en zij zwom dus nog tussen haar soortgenoten. Na de bevalling zouden de baby's vermoedelijk snel opgegeten zijn door de andere haaien.

Het komt vaker voor dat haaien elkaar bijten. Maar dat daardoor babyhaaien geboren worden, is volgens het aquarium niet eerder voorgekomen.



Bizar hoor!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-11-2009 15:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Naja, nieuws dan:

WMP ein-de-lijk een keer zelf de hoek in gedreven door mod.

En wat MMayo zegt; on topic. De kans is toch miniem dat WMP nog eens iets zegt dat hout snijdt.





What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-11-2009 15:11 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 november 2009 15:05 schreef Greycloak het volgende:
<--- daar.


Hoezo, "<--- daar." Daar is niks.



En hop:

quote:
Paus brengt zijn debuut-cd uit
Uitgegeven: 10 november 2009 22:01
Laatst gewijzigd: 11 november 2009 11:56
ROME - Paus Benedictus XVI brengt eind deze maand zijn eerste muziek-cd uit. Het hoofd van de Rooms-Katholieke Kerk zingt zelf een gebed op de cd die dinsdag in Rome is gepresenteerd.
© ANP

Bekijk de video

Daarnaast bevat de cd Alma Mater overpeinzingen van de kerkvorst, gebeden tot de maagd Maria, klassieke muziek en koorgezang.

De 82-jarige Duitse paus spreekt op de cd vijf verschillende talen. Hij wordt begeleid door onder meer het Royal Philharmonic Orchestra. De opbrengst van de cd gaat naar een goed doel.
© ANP


(NU)

Binnenkort een review op ZM.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2009 15:13 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 november 2009 15:11 schreef Ralph het volgende:
Hoezo, "<--- daar." Daar is niks.









Oh en:

Vrouw verzint borstkanker voor borstvergroting


AMSTERDAM - Trista Joy Lathern, een 24-jarige vrouw uit Texas, loog over het hebben van borstkanker en keek vervolgens toe hoe haar vrienden tijdens een benefiet 10.000 dollar voor haar inzamelden. Met dat geld heeft ze een operatie voor borstimplantaten betaald.

Inertia StockTrista wilde met de leugens haar huwelijk van zeven maanden redden. Ze vertelde daarbij niet alleen dat ze kanker had en dat ze het geld zou gebruiken voor chemotherapie, ze had ook haar hoofd kaal geschoren om er meer als een echte kankerpatiënt uit te zien.

Haar man William Lathern heeft na het uitkomen van Trista’s geheim hun huwelijk nietig laten verklaren. Volgens William heeft Trista hem ‘overgehaald om te trouwen door middel van fraude’, zo meldt Wacotrib woensdag.

Gearresteerd

Woensdag is Trista gearresteerd omdat zij het inzamelingsgeld voor de borstvergroting heeft gebruikt.

Goede doelen die zich inzetten voor mensen die echt kanker hebben verdrietig gereageerd op Trista's verhaal. Ze zijn bang dat mensen door dergelijke incidenten het vertrouwen verliezen en geen geld meer geven.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-11-2009 15:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ralph, voordat ik de auto in duik, welk gedeelte van "on topic" snap je precies niet..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2009 15:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 november 2009 15:14 schreef Greycloak het volgende:
Ralph, voordat ik de auto in duik, welk gedeelte van "on topic" snap je precies niet..?


Hetzelfde deel die je zelf niet helemaal begrijpt.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-11-2009 15:14 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 november 2009 15:13 schreef MMayo het volgende:
Oh en:

Vrouw verzint borstkanker voor borstvergroting


AMSTERDAM - Trista Joy Lathern, een 24-jarige vrouw uit Texas, loog over het hebben van borstkanker en keek vervolgens toe hoe haar vrienden tijdens een benefiet 10.000 dollar voor haar inzamelden. Met dat geld heeft ze een operatie voor borstimplantaten betaald.

Inertia StockTrista wilde met de leugens haar huwelijk van zeven maanden redden. Ze vertelde daarbij niet alleen dat ze kanker had en dat ze het geld zou gebruiken voor chemotherapie, ze had ook haar hoofd kaal geschoren om er meer als een echte kankerpatiënt uit te zien.

Haar man William Lathern heeft na het uitkomen van Trista’s geheim hun huwelijk nietig laten verklaren. Volgens William heeft Trista hem ‘overgehaald om te trouwen door middel van fraude’, zo meldt Wacotrib woensdag.

Gearresteerd

Woensdag is Trista gearresteerd omdat zij het inzamelingsgeld voor de borstvergroting heeft gebruikt.

Goede doelen die zich inzetten voor mensen die echt kanker hebben verdrietig gereageerd op Trista's verhaal. Ze zijn bang dat mensen door dergelijke incidenten het vertrouwen verliezen en geen geld meer geven.




Zag ik ook ja. Raar.

quote:



Pas op of ik graaf ook Oddleif weer op.

Edit: oh ja. Dit is een dreigement.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 11-11-2009 15:15]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-11-2009 15:16 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 november 2009 15:14 schreef Greycloak het volgende:
Ralph, voordat ik de auto in duik, welk gedeelte van "on topic" snap je precies niet..?


Dude, ik heb er een nieuwsberichtje bij gezet, uit eigen beweging nog voordat de woorden on topic gevallen werden, damn.. Verder heb je natuurlijk gelijk, maar pot verwijt ook de ketel en zo. Selectief de moderator uithangen zo, maar point taken.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 11-11-2009 15:18]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2009 15:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 november 2009 15:14 schreef Ralph het volgende:
Zag ik ook ja. Raar.



Pas op of ik graaf ook Oddleif weer op.

Edit: oh ja. Dit is een dreigement.


Oddleif!
Met je belchinees en je 30 minuten treinen..



IJdele boef niet tevreden met opsporingsfoto

LONDEN - Een door de politie gezochte man heeft een Britse krant een foto van zichzelf opgestuurd omdat hij niet tevreden was over de opsporingsfoto die eerder was afgedrukt.
© ANPDe 23-jarige ijdeltuit, die gezocht wordt voor inbraak, poseert op zijn foto uitgerekend voor een politieauto.

De politie in Wales had de oude 'onvoordelige' foto aan lokale media verspreid voor tips die leiden tot zijn aanhouding.


De krant South Wales Evening Post drukte de foto af, net als de nieuwe foto waarop hij beter te zien is.


Slim

De politie is blij met de hulp uit onverwachte hoek. ''Hij denkt dat hij slim is, maar we zullen hem snel hebben. Wat een idioot'', citeerde de krant Daily Mail een van de inspecteurs die betrokken is bij het onderzoek.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2009 15:18 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 november 2009 14:32 schreef Greycloak het volgende:
Quote me even waar ik een onjuist bericht heb neergeplakt, dan praten we verder.

Deze heb jij laatst gepost: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/10/polen_krijgen_geen_boetes.html

Dit artikel zegt/suggereert dat Polen nooit boetes krijgen voor door rood rijden en te hard rijden. Daarbij zegt het dat Polen niet te traceren zijn aan de hand van hun nummerbord en dat je met een Pools nummerbord dus veilig bent.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2899603.ece/Geen_boete_voor_hardrijdende_Polen.html

Dit artikel begint hetzelfde (in principe) maar vertelt wél de complete waarheid. Notoire overtreders blijken wel gepakt te (kunnen) worden en er wordt op bepaalde plaatsen actief gecontroleerd; 'feiten' SN zijn dus onzin.

Daarbij weet het artikel ook nog te melden dat het probleem wordt aangepakt, iets wat bij SN even vergeten wordt omdat de onderbuik anders geen honger meer heeft.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-11-2009 15:19 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 november 2009 15:17 schreef MMayo het volgende:
Oddleif!
Met je belchinees en je 30 minuten treinen..


Oh ja, die chinees. Maar goed, mag niet meer nu.



quote:
IJdele boef niet tevreden met opsporingsfoto

LONDEN - Een door de politie gezochte man heeft een Britse krant een foto van zichzelf opgestuurd omdat hij niet tevreden was over de opsporingsfoto die eerder was afgedrukt.
© ANPDe 23-jarige ijdeltuit, die gezocht wordt voor inbraak, poseert op zijn foto uitgerekend voor een politieauto.

De politie in Wales had de oude 'onvoordelige' foto aan lokale media verspreid voor tips die leiden tot zijn aanhouding.


De krant South Wales Evening Post drukte de foto af, net als de nieuwe foto waarop hij beter te zien is.


Slim

De politie is blij met de hulp uit onverwachte hoek. ''Hij denkt dat hij slim is, maar we zullen hem snel hebben. Wat een idioot'', citeerde de krant Daily Mail een van de inspecteurs die betrokken is bij het onderzoek.




Tsk. Wat een idioot. Hij denkt dat hij slim is, maar ze zullen hem snel hebben.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen