IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal [PSV wint de Europa League en Ajax is GAY] Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-04-2010 0:29 by M. Profiel van M.

Ik ben het beslist niet met je eens... En ik hoop voor het eerst dat een Duitse club de Champions League wint


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-04-2010 0:34 by Mark Profiel van Mark

Ik niet, ik heb nog altijd een diepgewortelde antipathie tegen Bayern. Lothar Mattheus Dat er nou toevallig twee Nederlandse spelers en een coach rondlopen doet daar niks aan af, al vind ik het uiteraard wel leuk voor het Nederlands voetbal in zijn algemeen.

Het zal mij eerlijk gezegd een beetje lood om oud ijzer zijn. Barca had ik dan wel mooi gevonden maar die liggen er nu eenmaal (terecht) uit. Ik denk dat Inter de betere ploeg is van de twee en dus wel de CL zal winnen. Ik ben wel erg benieuwd naar het tactische gevecht tussen Van Gaal en Mourhino, de twee grootste ego's in de trainerswereld.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-04-2010 0:35]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-04-2010 0:37 by bokaj Profiel van bokaj

Bayern mag van mij de finale winnen, altijd wel trouwens. Mooie club.

Inter ging echt zover als dat de scheidsrechter toeliet. Ze speelden als de tegenstanders van Ajax toen dat nog een goed team was in de jaren '90. Niet leuk om naar te kijken, maar dat zal ze worst wezen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-04-2010 8:23 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Mourinho, geweldig


Faustian Spirit of the Earth


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-04-2010 8:32 by altx Profiel van altx

Hoeveel spijt zouden ze bij Real Madrid hebben dat ze Robben en Sneijder hebben laten gaan?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 29-04-2010 18:11 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 29 april 2010 0:25 schreef Mark het volgende:
...Voor een Italiaanse ploeg speelt Inter juist opvallend aanvallend en dominerend, ...
Er deden dan ook precies 0 Italianen mee



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-04-2010 19:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 april 2010 8:32 schreef altx het volgende:
Hoeveel spijt zouden ze bij Real Madrid hebben dat ze Robben en Sneijder hebben laten gaan?


signature


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-04-2010 11:40 by MetalJan Profiel van MetalJan

Finale Europa League word:

Fulham - Atletico Madrid


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-04-2010 11:51 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 29 april 2010 0:20 schreef M. het volgende:
Ik vind de spelopvatting van Inter zo negatief. Vanaf de eerste minuut is het tijdrekken, irriteren, ontregelen etc.
Wel goede ploeg hoor, je zal mij niet horen zeggen dat ze niet kunnen voetballen. Verdediging staat als een huis, Cambiasso, Sneijder, mensen als Pandev, Eto'o etc. maar wat een negatieve voetbal-mentaliteit.

Het straalt ook totaal geen spelvreugde uit, ik vind ze altijd een bijzonder grimmige en verbeten uitstraling hebben. Alsof het altijd direct een opstootje kan worden. Waar is de lol van een bal aannemen, een actie maken?
Blessures faken, pesterig lang wachten met het nemen van een doeltrap/vrije trap, eindeloos jengelen om kaarten, meh. Niet dat Barça het verdiende, die hebben het vooral uit goed laten liggen. Maar wat een afgrijselijke ploeg dat Inter...

Het is inderdaad meer een puur voor prestaties werkend bedrijf dan een groep mensen die zijn gaan doen wat ze leuk vinden. Wat mij betreft mag een dergelijke manier van spelen veel harder bestraft worden, het haalt de hele lol van het voetbal kijken weg. Ook in Nederland, nare kerels als Suarez gewoon rood geven na een tweede schwalbe. Toedeledokie, ga maar leren wat sportiviteit betekent.


JFK
The 35th president of the US of A
Usericon van JFK
Posted 30-04-2010 13:41 by JFK Profiel van JFK

sja


Ich bin ein Berliner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-04-2010 13:43 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 30 april 2010 11:51 schreef SQT het volgende:
Het is inderdaad meer een puur voor prestaties werkend bedrijf dan een groep mensen die zijn gaan doen wat ze leuk vinden. Wat mij betreft mag een dergelijke manier van spelen veel harder bestraft worden, het haalt de hele lol van het voetbal kijken weg. Ook in Nederland, nare kerels als Suarez gewoon rood geven na een tweede schwalbe. Toedeledokie, ga maar leren wat sportiviteit betekent.


Lees nou je eigen stukje eens door, denk terug aan Busquets en probeer dan eens te bedenken hoe zwaar je jezelf hier tegenspreekt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-04-2010 14:03 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 april 2010 13:43 schreef Mark het volgende:
Lees nou je eigen stukje eens door, denk terug aan Busquets en probeer dan eens te bedenken hoe zwaar je jezelf hier tegenspreekt.
Ik spreek mezelf helemaal nergens tegen, ik maak namelijk helemaal geen opmerking over hem of over Barcelona in het algemeen. Lees het zelf maar even terug en reageer dan nog een keer.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2010 19:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

CHELSEA!!!

kampioen worden met 8-0 !


signature


valfar
Usericon van valfar
Posted 15-05-2010 20:44 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nou, als Robben ze zo erin schiet met het WK is Nederland eindelijk eens van het penalty complex af!
Wat speelt Bayern geniaal , ze missen alleen veel te veel grote kansen



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-05-2010 21:02 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 15 mei 2010 20:44 schreef valfar het volgende:
Nou, als Robben ze zo erin schiet met het WK is Nederland eindelijk eens van het penalty complex af!
Wat speelt Bayern geniaal , ze missen alleen veel te veel grote kansen


Waar is dat op, ik zie op teletekst ook helemaal niks staan wat is de stand?


Against God and Government


valfar
Usericon van valfar
Posted 16-05-2010 3:35 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 15 mei 2010 21:02 schreef Rotzak het volgende:
Waar is dat op, ik zie op teletekst ook helemaal niks staan wat is de stand?


Beter laat dan nooit: www.rojadirecta.com voor de wedstrijden die je hier niet kunt zien. En het is uiteindelijk 0-4 geworden. Zoals Van Binsbergen het zo mooi zegt:
We worden WERELDkampioen, we worden WERELDkampioen!



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-05-2010 3:37 by bokaj Profiel van bokaj

Bayern wint dus de beker, begrijp ik.

edit: de duitse

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-05-2010 3:37]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-05-2010 11:12 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

4-0, indrukwekkend. Werder was veeeeeel te slap.

EDIT: Werder Bremen ging heel rustig in het melkpak.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-05-2010 11:12]


Bruce Banner


Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 18-05-2010 22:35 by Bierrrrr Profiel van Bierrrrr


AJAX IS GAY.

GAYJAX.

AND PAY TO THE-PEE-JAX.

OLD SCHOOL Zwarte Post


Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-05-2010 23:10 by Count Steel Profiel van Count Steel

held :')


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-05-2010 9:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Hugo Borst noemt kakkerlak 'de jood onder de insecten'
De spraakmakende Nederlandse columnist Hugo Borst zal zich moeten verantwoorden voor een column die hij in januari vorig jaar schreef voor de Nederlandse krant AD. Er is een klacht tegen hem ingediend wegens 'belediging en discriminatie van joden'. Dat bevestigt zijn advocaat Herman Loonstein.

Kakkerlak is indrukwekkend
In de column waarvoor Borst onder vuur ligt, noemt de schrijver de kakkerlak 'de jood onder de insecten', omdat het dier onuitroeibaar is. Borst maakte de vergelijking om aan te tonen dat de kakkerlak een indrukwekkend diertje is, maar zo heeft de indiener van de klacht - een Nederlandse agent - het duidelijk niet begrepen.

Compliment
Loonstein begrijpt de heisa niet. "Ten eerste vind ik het vreemd dat de agent de aangifte heeft gedaan in zijn eigen clubhuis, mogelijk onder diensttijd", zegt hij op de website AD.nl. "Ten tweede is het duidelijk als je de column leest dat de opmerking als een compliment is bedoeld, en zeker niet als een belediging. Hij benadrukt de goede eigenschappen van joden."

De Amsterdamse politie bevestigt dat er een klacht werd ingediend tegen de columnist, maar geeft geen verder commentaar over de zaak.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-05-2010 9:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-05-2010 20:33 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Zodadelijk de aftrap, jongens.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-05-2010 20:34 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Zeg het maar.

Ik tip op Bayern, dan kan Van Gaal meteen op zoek naar een andere club.


Bruce Banner


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 22-05-2010 20:36 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Forza Inter!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen