IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nine Inch Nails Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-12-2003 17:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 17:43 schreef Chelman het volgende:




Ik bedoelde: de remix-cd van Broken: Fixed.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-12-2003 17:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 17:42 schreef Sporty Voleg het volgende:
Voor Quake I volgens mij ook.

Er is ook een Ministry-topic. Had je dat al gezien?

Oei, welke? Ik heb alles behalve een paar zeer recente dingetjes en vage promo's, natuurlijk. Ik heb alleen officieel uitgebracht spul en een paar bootlegs.

Ja, die is goed. "Give me a dime, so I can call my mother" wordt "Give me a buck so I can buy a rubber."

Ken je trouwens 2000 Homo Dj's? Ministry en NiN die een cover doen van Black Sabbath (Supernaut). Erg gaaf.

Quake I weet ik zeker dat het Trent was, maar QII?


't is 1000 Homo DJ's

"[Trent] also sang on the Al Jourgensen-led 1000 Homo DJs cover of Black Sabbath's "Supernaut." (TVT ordered Reznor's vocals removed from the track, but Jourgensen actually just altered them slightly and said he'd re-recorded it.)"

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-12-2003 17:46]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 17:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 17:42 schreef Sporty Voleg het volgende:
Er is ook een Ministry-topic. Had je dat al gezien?


Nee, ga ik zo induiken

quote:

Oei, welke? Ik heb alles behalve een paar zeer recente dingetjes en vage promo's, natuurlijk. Ik heb alleen officieel uitgebracht spul en een paar bootlegs.


ik heb :
halo 1: down in it
halo 2: pretty hate machine
halo 3: head like a hole
halo 5: broken
halo 6: fixed
halo 7: march of the pigs (in twee stukken blauw en rood)
halo 8: the downward spiral
halo 9: closer
halo 10: further down the spiral
halo 14: the fragile
halo 16: things falling apart
halo 17: and all that could have been
quote:

Ken je trouwens 2000 Homo Dj's? Ministry en NiN die een cover doen van Black Sabbath (Supernaut). Erg gaaf.


Die ken ik maar ik heb nooit gehoord eigenlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 01-12-2003 17:47]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 17:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 17:44 schreef ZelThoR het volgende:


Ik bedoelde: de remix-cd van Broken: Fixed.


fixed is echt DE beste NIN remix plaat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-12-2003 17:53 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 17:30 schreef ZelThoR het volgende:
Nou ja bij het nieuws noemen ze een paar mensen: *bla*

Ok, dat zegt dus nog niet zoveel over de samenstelling van de live-band.
quote:
Ross van Tapeworm dus, daar zit Reznor ook bij, toch?

Ja, maar die hebben volgens mij nog steeds niets uitgebracht (grmbl).
quote:
Dillon was al langer drummer bij NIN.

Pas vanaf de laatste studioplaat.
quote:
Dus als dat de enige mensen zijn die hij heeft ingehuurd, dan mis ik van de band nog Clouser (keys), Finck (gitaar) en Lohner (gitaar).

Clouser werkte al heel lang mee in de studio. Hij zat echter ook pas sinds de laatste plaat bij de live-band. Misschien was het een one-off thing? Volgens mij heef Finck nog nooit een bijdrage geleverd aan een plaat (behalve de live plaat, uiteraard), maar daar kan ik me in vergissen. Danny Lohner zit er al heeel lang bij (was hij niet de veranger van Patrick?). Hij heeft op "The Fragile" overigens ook een flinke bijdrage geleverd (naar het schijnt). Ik kan me niet voorstellen dat Reznor eze man aan de kant heeft gezet. Lohner komt oorspronkelijk trouwens uit Skrew.
quote:
Nou mist Blabbermouth wel vaker informatie, of geven ze een paar willekeurige feiten, dan zal het wel daar aan liggen.

Tja, het kunnen ook gewoon wat nieuwe namen zijn.


Touché, pussycat!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-12-2003 18:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 17:53 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ok, dat zegt dus nog niet zoveel over de samenstelling van de live-band.

klopt

quote:
Ja, maar die hebben volgens mij nog steeds niets uitgebracht (grmbl).

klopt

quote:

Pas vanaf de laatste studioplaat.

Da's toch al 4 jaar geleden, ik noem dat langer

quote:

Clouser werkte al heel lang mee in de studio. Hij zat echter ook pas sinds de laatste plaat bij de live-band. Misschien was het een one-off thing? Volgens mij heef Finck nog nooit een bijdrage geleverd aan een plaat (behalve de live plaat, uiteraard), maar daar kan ik me in vergissen. Danny Lohner zit er al heeel lang bij (was hij niet de veranger van Patrick?). Hij heeft op "The Fragile" overigens ook een flinke bijdrage geleverd (naar het schijnt). Ik kan me niet voorstellen dat Reznor eze man aan de kant heeft gezet. Lohner komt oorspronkelijk trouwens uit Skrew.

Ja, dat klopt allemaal wel ongeveer met wat ik weet.

Pff, het is allemaal veel te ingewikkeld. Sowieso redelijk wat namen, maar er is ook geen touw aan vast te knopen wat ze nou precies in de liveband spelen; nou lees ik ook dat ze geregeld wissel(d)en op podium

Laten we het erop houden dat het raar (en jammer) zou zijn als Lohner er niet meer bij de liveband zit en Clouser geen studiowerk meer doet.

quote:
Tja, het kunnen ook gewoon wat nieuwe namen zijn.

Ja, inderdaad, het kan van alles zijn, zou toch fijn zijn als ze er bij zetten wat ze nou doen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-12-2003 18:05]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-12-2003 18:05 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 17:45 schreef ZelThoR het volgende:
't is 1000 Homo DJ's

Fuck me runnin'
quote:
Op 1 december 2003 17:47 schreef Chelman het volgende:
Die ken ik maar ik heb nooit gehoord eigenlijk.

Die staat op de tribute cd voor Black Sabbath. Die vind ik sowieso de moeite waard (ook al verschillen smaken, natuurlijk).
quote:
Op 1 december 2003 17:51 schreef Chelman het volgende:
fixed is echt DE beste NIN remix plaat.

Dat ding is inderdaad bruut! Die (ik geloof) laatste remix van "Wish"


Touché, pussycat!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-12-2003 18:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 17:51 schreef Chelman het volgende:
fixed is echt DE beste NIN remix plaat.

ik heb 'm op staan, was al even bezig met NIN luisteren vandaag


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 18:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 18:05 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dat ding is inderdaad bruut! Die (ik geloof) laatste remix van "Wish"



Wish is sowieso een heerschend nummer.

Screaming Slave is ook een prettige bak electroherrie


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-12-2003 19:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ziehier mijn NiN collectie:

halo 1: down in it
halo 2: pretty hate machine
halo 3: head like a hole (3-track)
halo 3: head like a hole (10-track)
halo 4: sin
halo 5: broken
halo 6: fixed
bootleg: demo's and remixes
halo 7: march of the pigs (2 in 1 doosje)
halo 8: the downward spiral
bootleg down in it (van de "spiral" tour, niet denderend)
halo 9: closer to god (aussie ed., 2 singles op 1 schijf)
halo 10: further down the spiral
halo 10: further down the spiral v.2
bootleg: live hate (van de "further" tour, samen met david bowie)
halo 11: the perfect drug (zeldzame ed. mét het origineel)
halo 13: the day the world went away
halo 14: the fragile
halo 15: we're in this together v.1
halo 15: we're in this together v.2
halo 15: we're in this together v.3
halo 16: things falling apart
halo 17: and all that could have been (cd, deluxe ed.)

en verder:

v.a.: NIB - tribute to Black Sabbath (1000 Homo Dj's)
v.a.: The Lost Highway (soundtrack geproduceerd door Reznor met bijdragen van NiN)

En deze moet ik nog:

halo 12: Closure (video)
game: Quake (de bootleg "soundquakes" is net zo duur maar bevat geen spel)
v.a.: The Crow (soundtrack, NiN met een Cover van The Cure)
v.a.: Natural Born Killers (soundtrack)
Two : Voyeurs (bandje van Halford, geproduceerd en opgeleukt door Reznor)


Touché, pussycat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 20:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 01-12-2003 21:16 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Pitch Shifter vind ik wel vet!


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 01-12-2003 23:47 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

NIN is best wel ok ja ,maar de laatste jaren vind ik het toch wat minder worden dus heb ik 2 cd's voor de liefhebber:the fragile(digi) en and all that could have been(digi) dus hebbie wat te ruilen hoor ik het wel


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-12-2003 17:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 20:35 schreef Chelman het volgende:


Singletjes en bootlegs zijn over het algemeen vrij goed verkrijgbaar op de platen en cd beurs in Utrecht.

Die bootleg met David Bowie is er trouwens onder verschillende titels.


Touché, pussycat!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-12-2003 16:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik heb "the Broken Movie" nu op m'n PC staan; 18 min lang fimpje dat bij de Broken EP hoort (niet alle nummers worden gebruikt); het bestaat uit martelscene's (waar een paar vrij brute dingen bij zitten), waarvan de geruchten gaan dat ze echt zijn, ze zien er iig overtuigend uit, afgewisseld met clips die bij de nummers horen, die meestal niet zo bruut zijn, maar waarbij weleens weer een martelscene voorbij komt.

redelijk slechte kwaliteit, maar dat is misschien maar goed ook...

als iemand hem wil hebben, hij is zo'n 340 MB en staat op soulseek, maar degenen die 'em hebben hebben vrij langzame verbindingen. ik zou 'em eventueel ergens kunnen oploaden, of 'm direcht versturen via icq/msn (als die daar zin in hebben )


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-12-2003 17:16 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 16:19 schreef ZelThoR het volgende:
Ik heb "the Broken Movie" nu op m'n PC staan;

Godver Homo! Geweldig dat je die hebt gevonden! Die moest ik ook nog. Ga direct kijken. Held!


Touché, pussycat!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-12-2003 17:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 17:16 schreef Sporty Voleg het volgende:
Godver Homo! Geweldig dat je die hebt gevonden! Die moest ik ook nog. Ga direct kijken. Held!

Uhm, bedankt? Behalve dat homo dan

Als het niet lukt of lui telkens disconnecten, lemme know.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 08-12-2003 19:59 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

maak 12 euri over en je hebt binnen 3 dgn the fragile(digipack)2cd + and all that could have been(live-digipack) in huis!!!
dennis.weessies@wanadoo.nl


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 26-03-2004 17:22 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ik heb nu eindelijk eens een cd van NIN, de live-cd "And all that could have been"... zeer indrukwekkend moet ik zeggen


no text supplied


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-05-2005 13:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Eeeeennnnnnn wie heeft de nieuwe (With Teeth) al gehoord? Ik heb hem nu een paar dagen op de HD staan, weet nog niet wat ik ervan vindt. Het klinkt allemaal goed, maar vooralsnog vind ik dat de nummers veel op elkaar lijken. Maar goed, dat wordt dus gewoon nog een paar keer luisteren


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-05-2005 13:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Mijn pc is druk bezig 'm te downloaden...ik moet dus nog ff geduld hebben.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2005 14:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 13:37 schreef ZelThoR het volgende:
Eeeeennnnnnn wie heeft de nieuwe (With Teeth) al gehoord? Ik heb hem nu een paar dagen op de HD staan, weet nog niet wat ik ervan vindt. Het klinkt allemaal goed, maar vooralsnog vind ik dat de nummers veel op elkaar lijken. Maar goed, dat wordt dus gewoon nog een paar keer luisteren


Met welke plaat moet ik het beste qua sfeer en zo vergelijken?

PHM
Spiral
Fragile?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-05-2005 15:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 14:17 schreef Chelman het volgende:
Met welke plaat moet ik het beste qua sfeer en zo vergelijken?

PHM
Spiral
Fragile?


Moeilijk te zeggen, dit is duidelijk een plaat met zowel een "nieuw" NiN geluid als de oude vertrouwde elementen. Er staan wel nummers op die vergelijkbaar zijn met nummers van alle andere albums, maar die zijn net een tikje anders, wat sferischer (al staan er weer geen pure sfeer-nummers op, zoals A Warm Place op TDS) en wat minder grote constrasten binnen het nummer.

Ik denk dat het al met al het dichtste bij the Fragile zit, omdat die samen met deze de meer ingetogen albums zijn.

edit: waarschijnlijk denk ik er volgende week al weer anders over, de subtiliteiten van dit album beginnen nu langzaam op me in te werken.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 09-05-2005 15:57]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 09-05-2005 18:51 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:

v.a.: The Crow (soundtrack, NiN met een Cover van The Cure)

Correctie: Joy Division cover, Dead Souls van Joy Division wordt namelijk gecoverd.

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 09-05-2005 18:52]


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-05-2005 22:41 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 18:51 schreef Iscariah het volgende:
Correctie: Joy Division cover, Dead Souls van Joy Division wordt namelijk gecoverd.

Je hebt uiteraard volkomen gelijk. Hoe ik nou bij the Cure kwam? Waarschijnlijk omdat zij ook een tof nummer op die soundtrack hebben gezet.


Touché, pussycat!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen