IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nine Inch Nails Vorige pagina | Volgende pagina
Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 10-05-2005 18:04 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 22:41 schreef Sporty Voleg het volgende:
Je hebt uiteraard volkomen gelijk. Hoe ik nou bij the Cure kwam? Waarschijnlijk omdat zij ook een tof nummer op die soundtrack hebben gezet.
Inderdaad, Burn, een van de sterkste nummers van The Cure in mijn mening.
Zeer duistere atmosfeer die perfect bij de atmosfeer van de film past.

Ook enkele zeer goede Industrial bands zoals Machines Of Loving Grace en My Life With The Thrill Kill Kult staan erop.
Zeer goede soundtrack.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-05-2005 0:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 9 mei 2005 13:37 schreef ZelThoR het volgende:
Eeeeennnnnnn wie heeft de nieuwe (With Teeth) al gehoord? Ik heb hem nu een paar dagen op de HD staan, weet nog niet wat ik ervan vindt. Het klinkt allemaal goed, maar vooralsnog vind ik dat de nummers veel op elkaar lijken. Maar goed, dat wordt dus gewoon nog een paar keer luisteren

Vind hem in ieder geval beter dan die oersaaie Fragile


Zenial


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-05-2005 13:24 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik heb With Teeth alweer een poosje, de afgelopen wat vaker geluisterd, en ik vind het echt een heerlijk album!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-05-2005 18:07 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ga NIN zien op Rockin Park dat is de enigste band waar ik voor ga daar maar ja ga in goed gezeldschap dus vermaak me wel.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 19-05-2005 22:55 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 0:52 schreef Zenial het volgende:
Vind hem in ieder geval beter dan die oersaaie Fragile


Oersaai? Hij is wat langdradig maar er zit meer afwisseling dan in With Teeth dat vooral bij de middelste nummers vrij matig is... pas bij no.11 schrik je wakker en denk je: wtf..

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 19-05-2005 22:55]


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 20-05-2005 14:48 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hij heeft zich op 'With teeth' eerder op de demonen van buitenaf geconcentreerd, niet zozeer op zijn inwendige duivels


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 22-05-2005 2:45 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

ben benieuwd naar het nieuwe album. maar alle vorige albums zijn klassiekers, en Reznor stelt eigenlijk nooit teleur, dus dat komt wel goed.

helaas sla ik RockIn Park over.


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-10-2006 15:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heb een paar weken geleden een documentaire gezien over johnny Cash, waarbij ze ook zijn cover van Hurt lieten horen en de clip zien. Jezus wat een kippenvel. Geweldig echt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-10-2006 17:30 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ja coole cover.

Onlangs The Downward Spiral gekocht, erg lekker plaatje.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-12-2006 18:26 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik moet toch eens beter concertagenda's e.d. in de gaten houden:

Nine Inch Nails Vr. 16 maart, 2007
Aanvang: 20.00 013 Popcentrum
Tilburg, Nederland

Nine Inch Nails Wo. 21 maart, 2007
Aanvang: 19.30 Paradiso
Amsterdam, Nederland

Nine Inch Nails Do. 22 maart, 2007
Aanvang: 19.30 Paradiso
Amsterdam, Nederland

Die concerten in Paradiso blijken dus al uitverkocht te zijn...

Gelukkig waren er voor 013 nog wel kaarten!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-12-2006 19:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Had ik ook al inderdaad. Maar denk dat ik het toch niet ga doen voor 4 tientjes.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-12-2006 13:15 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik kwam er ook pas achter toen de Paradisoshows al uitverkocht waren, maar heb gelukkig wel een kaart voor 013. Zin in!

Bij een nin concert krijg je overigens zeker waar voor je geld. Die vier tientjes leg ik er graag voor neer.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 02-12-2006 13:16]


Touché, pussycat!


kinglei
Usericon van kinglei
Posted 02-12-2006 13:23 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

Paradiso was voor beide dagen binnen 7 minuten uitverkocht.
Maar toch nog kaartjes kunnen krijgen ( beide dagen )
Buiten paradiso heb ik nog kaartjes voor de shows in Lille, Brussel , Tilburg.
Dus dat word 5 maal deze reis


if you don't like the topic don't reply.. just let it die


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-12-2006 13:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2006 13:23 schreef kinglei het volgende:
Paradiso was voor beide dagen binnen 7 minuten uitverkocht.
Maar toch nog kaartjes kunnen krijgen ( beide dagen )
Buiten paradiso heb ik nog kaartjes voor de shows in Lille, Brussel , Tilburg.
Dus dat word 5 maal deze reis

Sociaal dan, dat je andere mensen ook de kans geeft er naar toe te gaan

013 is ondertussen ook uitverkocht.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-04-2007 10:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/7640/Nine-Inch-Nails-komt-met-nieuw-album-update.html

Het hele album Year Zero is nu te beluisteren op deze locatie: http://yearzero.nin-thespiral.com/FLJoi4gjw2f/player.html

Wel even je emailadres invullen, maar je wordt niet direct op een mailinglist gezet. Althans, ik kreeg een mailtje of de inschrijving wilde bevestigen.

En het klinkt weer als een gaaf NiN album zo op het eerste ooropslag


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-04-2007 10:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ben wel benieuwd ja. With Teeth was ook behoorlijk de moeite waard!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 06-04-2007 19:24 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
'Promotiestunt Nine Inch Nails is piraterij'
Uitgegeven: 6 april 2007 16:25

AMSTERDAM - De band Nine Inch Nails dacht met een speurtocht naar enkele mp3'tjes van zijn nieuwe album een succesvolle promotiecampagne te lanceren, maar de belangenvereniging van de Amerikaanse platenindustrie (RIAA) beschouwt de stunt als piraterij.

Fans van de band ontdekten dat bepaalde gemarkeerde letters op een tourshirt van de band een webadres vormden, waar een nummer van het nieuwe album Year Zero gedownload kon worden. En tijdens een concert in Lissabon vonden bezoekers een usb-stick met een mp3'tje op het toilet.



De bedoeling is dat fans van Nine Inch Nails de muziek zouden uitwisselen, om zo aandacht voor het nieuwe album te trekken, dat in april verschijnt.

Schadeclaims

Volgens The Inquirer kan de stunt echter niet de goedkeuring wegdragen van de RIAA, de belangenvereniging van de Amerikaanse muziekindustrie. Die stuurde verschillende fans e-mails om ze op te dragen de liedjes offline te halen. Ook werden de fans rechtszaken en schadeclaims in het vooruitzicht gesteld.

(c) NU.nl/Wieland van Dijk



Echt hoe belachelijk...


Inter faeces et urinam nascimur


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-08-2007 9:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

1 september staan ze in Duitsland: http://www.rock-am-see.de/



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-08-2007 9:12 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2007 9:30 schreef Judge M. het volgende:
1 september staan ze in Duitsland: http://www.rock-am-see.de/

+Dit weekend op Lowlands. Ben hier zelf niet echt kapot van....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-09-2007 22:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-09-2007 23:15 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 september 2007 22:59 schreef Chelman het volgende:
http://www.music2dot0.com/archives/36


Hmmmmm, interessant wat Trent hier allemaal verteld. Maar ik zou het jammer vinden als je de muziek alleen nog maar kan downloaden, maar ik neem aan dat je ook de gewone cd's in de toekomst online kan bestellen toch?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-09-2007 23:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja, daar geeft het artikel niet echt uitsluitsel over. Ik vermoed echter dat Reznor zijn muziek ook op fysieke dragers gat uitbrengen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-09-2007 11:46 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

With teeth? Ik kan het niet helpen steeds Witte TietUHH!!! te horen...


Dear dirty delightful old drunken old days


Babydoll
Usericon van Babydoll
Posted 18-09-2007 21:14 by Babydoll Wijzig reactieProfiel van BabydollQuote dit bericht

haha elke keer als ik Closer hoor schiet ik in de lach die tekst ook echt he


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2007 21:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 21:14 schreef Babydoll het volgende:
haha elke keer als ik Closer hoor schiet ik in de lach die tekst ook echt he


Wat is er grappig aan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen