IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Piet leg aan de verkeerde kant van het gras!" (meld de doden) Vorige pagina | Volgende pagina
Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 21-04-2011 10:56 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

quote:
Op 21 april 2011 10:38 schreef Ralph het volgende:
Mooi man, Manowar(-leden) blijven bashen tot na een overlijden aan toe. Stijlvol.

@ Staalman: http://www.bravewords.com/news/160511


Er zijn wel meer dode mensen waarop doorgebasht wordt.


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-04-2011 11:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 april 2011 10:56 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Er zijn wel meer dode mensen waarop doorgebasht wordt.

Die column in het NRC van Gerrit Komrij na de zelfmoord van schrijver Adriaan Venema blijft hilarisch.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 21-04-2011 20:49 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

Was heel Manowar maar dood.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-04-2011 21:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 april 2011 20:49 schreef Pit Beast het volgende:
Was heel Manowar maar dood.
Asteblief niet. Krijg je straks allemaal coverbands en festijnen van Manowar. En herdenkingsconcerten enzo. En doet ineens iedereen alsof het een gave band was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-04-2011 21:05 by nark Profiel van nark

The Manowar Diciple's
Met Tim TheRipper Owens op zang of zo iets


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-04-2011 21:06 by bokaj Profiel van bokaj

Even normaal doen tegen Manowar.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-04-2011 21:07 by nark Profiel van nark

Even Manowar doen tegen Normaal


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-04-2011 21:09 by bokaj Profiel van bokaj

Normaal mag nog niet eens de veters van de leren broeken en hemdjes van Manowar strikken.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-04-2011 21:11 by nark Profiel van nark

Gelukkig niet zeg, ik zie het al voor me......Bennie en Wimken in van die strak leren tanga's en zo........brrrrrrrrr.


[Dit bericht is gewijzigd door nark op 21-04-2011 21:12]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-04-2011 21:20 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 april 2011 21:09 schreef bokaj het volgende:
Normaal mag nog niet eens de veters van de leren broeken en hemdjes van Manowar strikken.


Ik denk ook niet dat ze dat zouden willen, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-04-2011 9:31 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 april 2011 10:34 schreef nark het volgende:

http://www.bravewords.com/news/160511

is dit je bron?

If one still cares...: http://www.jonoliva.net/index2.html


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-04-2011 9:33 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

En wéér gaat het over Criss. Ik kan toch niet de enige zijn die daar enorm moe van is, of wel?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 22-04-2011 11:12 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 22 april 2011 9:33 schreef Ralph het volgende:
En wéér gaat het over Criss. Ik kan toch niet de enige zijn die daar enorm moe van is, of wel?

Nee dat ben je niet. Maar waarom denk je dat Jon Oliva's Pain überhaupt is opgericht, die walgelijke papzak verdient geld met zijn eigen ellendige gevoelens.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 22-04-2011 11:15 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

quote:
Op 22 april 2011 11:12 schreef Naturens Galleri het volgende:
Nee dat ben je niet. Maar waarom denk je dat Jon Oliva's Pain überhaupt is opgericht, die walgelijke papzak verdient geld met zijn eigen ellendige gevoelens.
Wat een emo.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2011 11:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 april 2011 9:33 schreef Ralph het volgende:
En wéér gaat het over Criss. Ik kan toch niet de enige zijn die daar enorm moe van is, of wel?


Ik ben sowieso al heel wat jaren "Savatage-moe" sinds het aandeel slappe jankballades maar bleef stegen


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-04-2011 11:34 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Savatage-moe ben ik niet en word ik ook niet snel denk ik (en die ballads trek ik juist erg goed), maar dat ellendige gedweep met Criss is gewoon strontvervelend, hoe goed ik Jon's werk ook vind.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-04-2011 12:37 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 22 april 2011 11:12 schreef Naturens Galleri het volgende:
Nee dat ben je niet. Maar waarom denk je dat Jon Oliva's Pain überhaupt is opgericht, die walgelijke papzak verdient geld met zijn eigen ellendige gevoelens.
Los van het feit dat ik het Criss Oliva gedoe ook wel beu ben (lijkt wel op dat Dana-gedoe met Max Cavalera), is dit echt onzin.

Jon Oliva verdient geld met Transsiberian Orchestra, JOP is juist z'n muzikale uitlaatklep zonder hoge commerciele pretenties. Men trekt maar een fractie van het aantal Savatage-bezoekers bij concerten, idem met cd verkopen. Als ie een extra melkkoe wilde, blies ie Savatage wel opnieuw leven in.

Het enige waar je gelijk in hebt, is dat de bandnaam Jon Oliva's Pain inderdaad gerelateerd is aan het verlies van z'n broer. Om er z'n gewicht bij te betrekken, is goedkoop en voegt niks toe.

Daarbij, wat is er mis met je verdriet omzetten in muziek (of welke kunstvorm dan ook)? Eerder regel dan uitzondering in de kunsten. Aan ieder de keuze om het te kopen of niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 22-04-2011 12:38]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2011 12:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 april 2011 21:09 schreef bokaj het volgende:
Normaal mag nog niet eens de veters van de leren broeken en hemdjes van Manowar strikken.
Heb jij je coming-out al gehad eigenlijk? Oude appels- en perenvergelijkert? Nobody fucks with Bennie Jolink goddomme.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2011 12:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2011 12:37 schreef Daops het volgende:
Los van het feit dat ik het Criss Oliva gedoe ook wel beu ben (lijkt wel op dat Dana-gedoe met Max Cavalera), is dit echt onzin.

Jon Oliva verdient geld met Transsiberian Orchestra, JOP is juist z'n muzikale uitlaatklep zonder hoge commerciele pretenties. Men trekt maar een fractie van het aantal Savatage-bezoekers bij concerten, idem met cd verkopen. Als ie een extra melkkoe wilde, blies ie Savatage wel opnieuw leven in.

Het enige waar je gelijk in hebt, is dat de bandnaam Jon Oliva's Pain inderdaad gerelateerd is aan het verlies van z'n broer. Om er z'n gewicht bij te betrekken, is goedkoop en voegt niks toe.

Daarbij, wat is er mis met je verdriet omzetten in muziek (of welke kunstvorm dan ook)? Eerder regel dan uitzondering in de kunsten. Aan ieder de keuze om het te kopen of niet.
Misschien heeft Jon uit gemis er wel een broer bij gegeten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 22-04-2011 13:03 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 22 april 2011 12:37 schreef Daops het volgende:
Jon Oliva verdient geld met Transsiberian Orchestra, JOP is juist z'n muzikale uitlaatklep zonder hoge commerciele pretenties. Men trekt maar een fractie van het aantal Savatage-bezoekers bij concerten, idem met cd verkopen. Als ie een extra melkkoe wilde, blies ie Savatage wel opnieuw leven in.

Wat hij ermee verdient interesseert me helemaal niet, maar gezien het aantal advertenties en promo-praatjes waarmee je wordt doodgegooid wordt er toch voldoende in die 'muzikale uitlaatklep' geïnvesteerd.

quote:
Het enige waar je gelijk in hebt, is dat de bandnaam Jon Oliva's Pain inderdaad gerelateerd is aan het verlies van z'n broer. Om er z'n gewicht bij te betrekken, is goedkoop en voegt niks toe.

Ik vind de manier hoe hij met zijn verdriet omgaat goedkoop en met zijn corpulente gestalte dwingt hij nog minder respect af.

quote:
Daarbij, wat is er mis met je verdriet omzetten in muziek (of welke kunstvorm dan ook)? Eerder regel dan uitzondering in de kunsten. Aan ieder de keuze om het te kopen of niet.

Zeg ik dan dat dat niet mag?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-04-2011 13:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 april 2011 12:52 schreef bastianus het volgende:
Misschien heeft Jon uit gemis er wel een broer bij gegeten.


:')


Je moeder.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-04-2011 13:54 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-04-2011 18:49 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 22 april 2011 13:03 schreef Naturens Galleri het volgende:
Wat hij ermee verdient interesseert me helemaal niet, maar gezien het aantal advertenties en promo-praatjes waarmee je wordt doodgegooid wordt er toch voldoende in die 'muzikale uitlaatklep' geïnvesteerd.
Je hebt het hier over geld uitgeven, niet verdienen. Tja, hij heeft knaken zat.. waarom niet investeren in de hobby? Ik schat dat er meer geld ingaat dan uitkomt.

quote:

Ik vind de manier hoe hij met zijn verdriet omgaat goedkoop en met zijn corpulente gestalte dwingt hij nog minder respect af.
Tja, zoals gezegd heb ik het ook wel gehad met dat Criss Oliva-gezever. Maar goedkoop.. nee. De man doet het duidelijk voor z'n plezier en de oude fans te pleasen. Muziek maken, jointje en jagermeister erbij. Wederom, dat ie zo ongezond leeft/dik is, heeft er inhoudelijk (no pun intended ) niks mee te maken.

quote:

Zeg ik dan dat dat niet mag?

Als ik lees dat je je ergert aan een papzak die geld verdient met z'n verdriet, interpreteer ik dat als afkeuring ja.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-04-2011 18:59 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 22 april 2011 13:03 schreef Naturens Galleri het volgende:
en met zijn corpulente gestalte dwingt hij nog minder respect af.



Kortzichtig figuur ben jij.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 23-04-2011 3:07 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

quote:
Op 22 april 2011 18:59 schreef Onweerwolf het volgende:
Kortzichtig figuur ben jij.
Jij niet ?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen