IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Films die je 100 keer kan kijken zonder verveling Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-10-2009 23:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als er één is die aardig in de richting komt van honderd keer gekeken is dat hier trouwens From Dusk Till Dawn.

Verder nog wat die niet snel vervelen:

- Natural Born Killers

- Kill Bill 1 + 2 (Eigenlijk bijna alles van Tarantino en / of Rodriguez. Alleen Grindhouse wil hier om één of andere reden nog niet zo aanslaan.)

- American History X

- Saw Collectie. Hoewel ik hier eerlijk bij moet zeggen dat ik Saw V wel een beetje een fantasieloos misbaksel vind. (Komop zeg: Als je je opdrachtje niet uitvoert gaan er bommen af. Dat kan echt veel beter )

Ik hoop dat die downward spiral zich niet gaat voortzetten in Saw 6 ( en de volgens de geruchten nog te verschijnen 7 - 10)


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-10-2009 23:26 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

The Crow
Airplane! 1 & 2
Top Secret
Naked Guns
Monty Python, alles
Bourne trilogie
LOTR trilogie
Stardust
Pan's Labyrinth
Bloody Sunday
Transporter 1
Die Hard 1
Leathal Weapon, allemaal, doch de vierde wat minder.
Braveheart
Crocodile Dundee 1
Hector
Indiana Jones
...


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


herrie
Usericon van herrie
Posted 18-10-2009 23:31 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

alles van john thompson....


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 19-10-2009 0:00 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

Star wars, waking life, control


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-10-2009 0:03 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Dan vergat ik Sleepy Hollow, Pirates of the Caribean 1 en Highlander 1 te vernoemen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2009 0:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

- Waterworld
- Wayne's World
- Biodome


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-10-2009 0:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik zie hier zoveel kutfilms langskomen dat ik vind dat het tijd wordt voor een experiment. Gewoon 10 ZM'ers opsluiten in een ruimte met een 46"plasmascherm en een stuk touw, 100 keer die brol vertonen en kijken hoeveel er aan het einde nog over zijn.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2009 0:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Geef ons die geweldige tips dan eens door je lijstje te posten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-10-2009 0:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Beslist niet, 100 keer, ik moet er niet aan denken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2009 0:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het gaat er natuurlijk eigenlijk stiekem om dat je hier gaat posten wat je favo films zijn.

Alleen de titel is wat verwarrend.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-10-2009 8:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

- Blues Brothers
- Back to the Future films
- Indiana Jones films
- Star Wars films
- Star Trek films
- Serenity

En vast nog wel een paar waar ik niet op kom. Bedenk me trouwens nu wel dat ik de films die ik echt als meesterwerk beschouw minder snel uit de kast pak, maar dat komt omdat ze niet per se vermakelijk zijn om te zien maar eerder erg lang duren en behoorlijk zwaarmoedig zijn en waarvoor je dus meer in de mood moet zijn.

@ XXL: Niet helemaal dus. Als je me vraagt naar mijn favoriete films kom ik toch met een ander lijstje, denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 19-10-2009 8:12]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-10-2009 8:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

De Film van Ome Willem.


spelfout weggehaald...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 19-10-2009 9:51 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Theo en Thea en de ontmaskering van het tenenkaasimperium

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 19-10-2009 9:51]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 19-10-2009 10:08 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Transformers The Animated Movie



El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 19-10-2009 10:51 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 8:11 schreef Ralph het volgende:
- Back to the Future films




Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-10-2009 11:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 10:08 schreef collision-tammi het volgende:
Transformers The Animated Movie


+1 uiteraard


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-10-2009 11:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Pulp Fiction
The Big Lebowski
Dumb & Dumber
Monty Python and the Holy Grail
Usual Suspects
Braindead
Jaws
Lost Highway
Fight Club
Con Air
South Park the Movie
The Exorcist
The Dark Knight
LOTR
Airplane!

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-10-2009 11:56]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 19-10-2009 12:03 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 19 oktober 2009 11:42 schreef Argus het volgende:
+1 uiteraard


en uiteraard alles mee kunnen praten... zin voor zin. heb hem minimaal 100x gezien ofzo?



invictis
Usericon van invictis
Posted 19-10-2009 12:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 0:10 schreef M. het volgende:
Ik zie hier zoveel kutfilms langskomen dat ik vind dat het tijd wordt voor een experiment. Gewoon 10 ZM'ers opsluiten in een ruimte met een 46"plasmascherm en een stuk touw, 100 keer die brol vertonen en kijken hoeveel er aan het einde nog over zijn.



TyfusNazi


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2009 12:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht





Jelle
Usericon van Jelle
Posted 19-10-2009 12:12 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 0:24 schreef XXL het volgende:
Het gaat er natuurlijk eigenlijk stiekem om dat je hier gaat posten wat je favo films zijn.

Alleen de titel is wat verwarrend.

Natuurlijk niet, de titel is wat ie is.
Er zijn genoeg CDs die ik honderden keren heb gedraaid zonder verveling en er is maar 1 film die serieus hier voor in aanmerking komt (zie p.1). Ik heb wel veel meer toffe films gezien hoor, maar als je die 3x hebt gezien besef je dat het niet veel meer dan een dom verhaaltje met een dun laagje chroom.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2009 12:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Sleepy Hollow
Edward Scissorhands
Lemony Snicket - A Series Of Unfortunate Events
The Shawshank Redemption
Pan's Labyrinth
Shrek
Ice Age
Dawn of the Dead
The shining
The Green Mile
The librarian
Natural Born Killers

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-10-2009 12:22]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2009 12:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

A Mighty Heart



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-10-2009 12:25]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-10-2009 16:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wow die is echt boring!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-10-2009 18:10 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 16:00 schreef NecRobert het volgende:
Wow die is echt boring!


ja uh vond ik niet, jij schijnbaar wel


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen