IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VI Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-12-2009 11:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 december 2009 8:33 schreef Snaack het volgende:
Ik ben pwn3d door de autosave, ga denk ik ook maar weer opnieuw beginnen en deze keer ongegeneerd de teringlul uithangen.

Da's ook vet leuk

["spoiler"]
Mijn vorige bastard had eerst Megaton uitgemoord en daarna nog de bom laten ontploffen daar, hehehe.
[/"spoiler"]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-12-2009 11:44 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 9 december 2009 8:33 schreef Snaack het volgende:
Ik ben pwn3d door de autosave,

Hoezo dat?
quote:

ga denk ik ook maar weer opnieuw beginnen en deze keer ongegeneerd de teringlul uithangen.

Koop een game guide en begin dan opnieuw. Op die manier haal je alles uit de game.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-12-2009 11:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 december 2009 11:44 schreef Dentz het volgende:
Koop een game guide en begin dan opnieuw. Op die manier haal je alles uit de game.

Of gewoon goed verkennen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-12-2009 12:53 by Dentz Profiel van Dentz

Met sommige bobbleheads heb je maar 1 kans om ze te pakken. En als je iemand afschiet kun je bepaalde quests niet meer doen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-12-2009 12:57 by Schaep Profiel van Schaep



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-12-2009 12:58 by Dentz Profiel van Dentz

Die heb ik ook veel geraadpleegd. Staat veel in maar sosm werkt een boek op schoot toch prettiger.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-12-2009 13:04 by Schaep Profiel van Schaep

Hehe, ik had het geprint!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-12-2009 13:04]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-12-2009 13:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 december 2009 12:53 schreef Dentz het volgende:
Met sommige bobbleheads heb je maar 1 kans om ze te pakken. En als je iemand afschiet kun je bepaalde quests niet meer doen.

Tsja, het is maar de vraag hoeveel dat uitmaakt natuurlijk Voor mij hoort het erbij dat je bepaalde dingen niet meer kan als je bepaalde andere dingen doet. Dan moet je de keer erna maar uitvogelen hoe het beter moet, dan haal je pas echt alles uit het spel

Zelf heb ik ook -na het eerst een keer uitgespeeld te hebben- wel wat dingen opgezocht online, hoor En dan proberen het te vinden vanuit vage beschrijving (NE tov dit en dit punt), dat is wel het leukste.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-12-2009 13:45 by Dentz Profiel van Dentz

Ik heb ook eerst alles gedaan zonder boek, maar als je achteraf leest wat je allemaal aan sidequests mist.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-12-2009 17:21 by Snaack Profiel van Snaack

Eerst maar eens op eigen kracht het spel uitspelen. Ik vermaak me nu nog prima met urenlang rondzwalken en sidequests doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-12-2009 17:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 december 2009 13:45 schreef Dentz het volgende:
Ik heb ook eerst alles gedaan zonder boek, maar als je achteraf leest wat je allemaal aan sidequests mist.

Vandaar ook dat ik achteraf wel eens wat dingen opgezocht heb Ik vind het echter ook heerlijk om gewoon te gaan kijken hoe een gebied eruit ziet. Die sidequests vind je dan wel een keer.

De echt bijzondere dingen heb ik -denk ik- wel grotendeels gehad. Moet alleen nog wat van de Vaults aflopen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 09-12-2009 18:17 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Ah, Fallout 3!



Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 09-12-2009 19:18 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Een beetje vent gaat natuurlijk voor keuze #3.

Nog steeds rustig aan het overwegen de GotY editie aan te schaffen zodat ik alle expansions er meteen bij heb. Alleen jammer dat ik middenin een nieuwe game zit waar ik voor evil ben gegaan. Aka goodbye Megaton!



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-12-2009 19:29 by Schaep Profiel van Schaep

Geef de kerk wat caps en je bent zo weer good.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-12-2009 21:51 by Dentz Profiel van Dentz

Gatver, ze heeft vieze sokken.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-12-2009 22:10 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En een mat om je voeten op te vegen.

Mag ik btw even opmerken dat ik lange niet alle mappen van mw2 even gaaf vind? Sommige speel ik zo snel mogelijk om er maar vanaf te zijn. Zo super halleluja vind ik de game eigenlijk niet. Hebben meer mensen dit?



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 09-12-2009 22:12 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Ik vind hem zwaar overrated. De campaign is te kort en de multiplayer is nou ook weer niet zo geweldig als men beweerd.


Wil je muilperen?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2009 7:47 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik had deze game ook al gehyped genoemd. Op IGN lees ik ook al dat gamers erop terugkomen. Positiefst vind ik dat de sfeer van de campaign levels zeer sterk is neergezet, met veel variatie. Waarschijnlijk ook de reden dat die zo kort duurt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-12-2009 13:29 by Schaep Profiel van Schaep

Beste FPS'er die ik ooit heb gespeeld.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2009 13:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Mijns inziens is MW2 een prima vervolg op MW. Alle tekortkomingen die nu genoemd worden (ik laat multiplayer even buiten beschouwing) golden voor MW ook al, dus 'dat had je kunnen weten'. Daarnaast is de sfeer en de epicness van de levels wat opgeschroefd. Immersie is ook sterker, zeker de laatste scène; zo fanatiek button bashen gebeurt me niet vaak

De game is zeker uitgebreid gemarket door de maker, maar ik zie niet in wat zij zouden hebben bijgedragen aan een eventuele hype.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-12-2009 20:58 by Dentz Profiel van Dentz

Iemand al deze game gespeeld of iets over gehoord?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 10-12-2009 21:24 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Kan beter, maar als je van stealth games houdt is hij wel vermakelijk!


Wil je muilperen?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-12-2009 21:37 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 december 2009 13:46 schreef ZelThoR het volgende:
Mijns inziens is MW2 een prima vervolg op MW. Alle tekortkomingen die nu genoemd worden (ik laat multiplayer even buiten beschouwing) golden voor MW ook al, dus 'dat had je kunnen weten'. Daarnaast is de sfeer en de epicness van de levels wat opgeschroefd. Immersie is ook sterker, zeker de laatste scène; zo fanatiek button bashen gebeurt me niet vaak

De game is zeker uitgebreid gemarket door de maker, maar ik zie niet in wat zij zouden hebben bijgedragen aan een eventuele hype.


Ik denk dat voor mij de "verrassing" eraf was. Ik speel nooit oorlogsfps'ers (naast mortyr en wolfenstein, maar dat is toch een ander slag games) en probeerde voor de gein mw1. Ik had niet verwacht dat ik dat spel zo leuk zou vinden, maar dus wel. Ik heb het zeer recentelijk gespeeld en dan is mw2 wel meer van hetzelfde. En ik had gewoon wat meer verwacht. Ik zeg niet dat het een slecht spel is, maar sommige missies vind ik gewoon wat minder, waarschijnlijk omdat ik ze zo ongeveer al gezien had.

Die missie in de sneeuw in dat kamp, die vond ik dan weer geweldig.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-12-2009 21:50 by Dentz Profiel van Dentz

Ik vermoed dat er voor MW2 nog enkele uitbreidingen komen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


SQT
Usericon van SQT
Posted 10-12-2009 21:56 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Die sneeuw-missies waren dan ook veruit het vetst.
Ik zit momenteel wel een beetje te zoeken naar iets waar ik aan kan beginnen en wat nog een tijdje leuk blijft. Iemand nog tips? Is Fable II bijvoorbeeld nog een beetje interessant voor iemand die RPG's in general wat minder vindt (met Mass Effect kon ik bijvoorbeeld he-le-maal niks)? Wat ik erover gelezen heb sprak me namelijk wel aan.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen