IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VI Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-12-2009 22:55 by Dentz Profiel van Dentz

Ja, tenzij je een HD tv hebt staan en ook Blu-ray wilt kijken, dan moet je een PS3 kopen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 10-12-2009 23:14 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

HD tv zou kunnen dat we dat kunnen kijken, ligt aan het pakket dat we hebben, maar Blu Ray hebben we niet.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-12-2009 23:15 by Dentz Profiel van Dentz

Die zit dus in een PS3.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 10-12-2009 23:24 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ah, doh. Inderdaad. Maar goed, veel films kopen we al jaren niet. Dus ik denk dat de 360 dan goed te doen is?

Ben zelf echt een n00b wat dit soort zooi betreft hehe.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-12-2009 23:25 by Dentz Profiel van Dentz

In dat geval wel.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 10-12-2009 23:30 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Zal het aan hem laten lezen als hij terug is van zijn werk


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-12-2009 8:51 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Wat Dentz zegt inderdaad. Bij de PS3 zijn de graphics (wanneer gecombineerd met een goede tv) beter dan bij de Xbox 360, maar de Xbox 360 is qua echte console wat prettiger. Daarbij ook een stuk goedkoper (€150,- Mediamarkt incl. 3 games, moet je hem wel deze week halen, gok ik). Het lijkt ook alsof er voor de 360 meer games uitkomen dan voor de PS3, maar dat kan ook mijn perceptie zijn.
Aan de andere kant boeit het geen hol. Het zijn beide goede consoles en welke je ook kiest, je zult toch niet snel denken 'Had ik maar die ander genomen.' Als je maar bij de Wii uit de buurt blijft. Check anders even een vergelijkingssite.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-12-2009 10:28 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Aanbod games is grotendeels hetzelfde, qua graphics en zo verschilt het doorgaans minder en minder van elkaar. Echt grote verschil is er vooralsnog als het gaat om het netwerk, ik persoonlijk vind de X360 online beter en prettiger werken dan de PS3, maar dat is persoonlijk en ligt er ook aan dat je er bij Microsoft voor betaalt.

Waar je voornamelijk naar moet kijken denk ik:

- Aanschafprijs
- Wil je blu-ray of niet
- Wat voor games wil je spelen?

De games die je noemt zijn voor beide consoles uitgekomen en je hoeft eigenlijk alleen echt een keuze te maken als je een specifieke game of reeks echt wilt gaan spelen (bijvoorbeeld Uncharted op PS3 of Halo op X360).


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2009 10:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 december 2009 21:37 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik denk dat voor mij de "verrassing" eraf was. Ik speel nooit oorlogsfps'ers (naast mortyr en wolfenstein, maar dat is toch een ander slag games) en probeerde voor de gein mw1. Ik had niet verwacht dat ik dat spel zo leuk zou vinden, maar dus wel. Ik heb het zeer recentelijk gespeeld en dan is mw2 wel meer van hetzelfde. En ik had gewoon wat meer verwacht. Ik zeg niet dat het een slecht spel is, maar sommige missies vind ik gewoon wat minder, waarschijnlijk omdat ik ze zo ongeveer al gezien had.

Die missie in de sneeuw in dat kamp, die vond ik dan weer geweldig.

Het is ook meer van hetzelfde, maar er is nooit anders gesuggereerd Dat minpunt met verder wel wat kleine verbeteringen, net wat toffere levels en immersie maakt hem netto minstens even goed als MW1. Dus, in die zin kan ik niet echt spreken van een hype.

En mindere levels zaten ook in MW1 natuurlijk!
quote:
Op 10 december 2009 22:11 schreef Dentz het volgende:
Ik heb in reviews gelezen dat Fallout 3 al grafisch achterhaald is gezien deze op dezelfde engine draait als Oblivion. ...

Zelfde engine, waarschijnlijk wel andere versie Die engine werd namelijk in 2001 ook al gebruikt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-12-2009 11:19 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

MW2 sp was leuk, maar dat verhaal? 10 oneliners van een generaal tussen de levels door noem ik geen plot :'). Er wordt echt 0 uitgelegd maar er gebeuren echt enorm vage dingen. Desondanks waren de levels leuk, multiplayer is ok, maar naar verwachting suckt IWnet apenballen. Meer lag, meer cheaters, lastiger om vrienden te joinen, geen mods (voor clanwars vind ik dit vooral jammer) lastiger om uberhaupt een game te vinden. Volgende cod zal ik maar laten liggen vrees ik.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2009 11:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 december 2009 11:19 schreef Gemene Lepel het volgende:
MW2 sp was leuk, maar dat verhaal? 10 oneliners van een generaal tussen de levels door noem ik geen plot :'). Er wordt echt 0 uitgelegd maar er gebeuren echt enorm vage dingen.

Precies hetzelfde als MW1 dus
quote:
Desondanks waren de levels leuk, multiplayer is ok, maar naar verwachting suckt IWnet apenballen. Meer lag, meer cheaters, lastiger om vrienden te joinen, geen mods (voor clanwars vind ik dit vooral jammer) lastiger om uberhaupt een game te vinden. Volgende cod zal ik maar laten liggen vrees ik.

Hier heb ik geen ervaring mee. Een huisgenoot wel en die lukte het geloof ik wel aardig.

Ik vond vrienden joinen over internet in oude COD's ook al irritant.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-12-2009 11:29]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 11-12-2009 15:08 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 december 2009 8:51 schreef SQT het volgende:
Wat Dentz zegt inderdaad. Bij de PS3 zijn de graphics (wanneer gecombineerd met een goede tv) beter dan bij de Xbox 360, maar de Xbox 360 is qua echte console wat prettiger. Daarbij ook een stuk goedkoper (€150,- Mediamarkt incl. 3 games, moet je hem wel deze week halen, gok ik).


Dat is de Arcade versie. Nutteloos apparaat als je echt wilt gamen. Dan moet je alsnog enkele tientjes neerleggen voor een harde schijf (jeeft de Arcade namelijk niet, je krijgt er een kleine memory card bij)



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-12-2009 15:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 december 2009 11:29 schreef ZelThoR het volgende:
Precies hetzelfde als MW1 dus

Hier heb ik geen ervaring mee. Een huisgenoot wel en die lukte het geloof ik wel aardig.

Ik vond vrienden joinen over internet in oude COD's ook al irritant.


Met Xfire ging alles prima . Nu zijn er allerlei problemen met IWnet die gaat zeiken over routers e.d. waardoor ik de helft mijn vrienden niet kan joinen (zit zelf niet achter een router) via het parysystem. Een game direct joinen is vaak moeilijk omdat IWnet de servers vol probeert te houden en zelfs wanneer er slots vrij zijn krijg je vaak foutmeldingen, waarschijnlijk omdat IWnet zelf al zoekt naar nieuwe mensen voor de lege plaatsen op de server. In de oude CoD's drukte je gewoon op join game in Xfire, of oldschool ip voorlezen en in de console intypen (hebben ze ook verwijderd :/).

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-12-2009 15:41]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-12-2009 15:19 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 11 december 2009 15:08 schreef Morridin het volgende:
Dat is de Arcade versie. Nutteloos apparaat als je echt wilt gamen. Dan moet je alsnog enkele tientjes neerleggen voor een harde schijf (jeeft de Arcade namelijk niet, je krijgt er een kleine memory card bij)
Ja, dat scheelt alsnog aanzienlijk met de PS3.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 11-12-2009 16:19 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Klopt, maar ik bedoel dat je dan beter een 'gewone' 360 kunt kopen ipv die arcade



SQT
Usericon van SQT
Posted 11-12-2009 16:37 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Dat ben ik niet met je eens. De goedkoopste Elite optie is al snel €100,- duurder. Dan kun je beter hiervoor gaan en er een HD bij kopen. Afijn, dat moeten ze zelf maar uitzoeken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2009 16:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 december 2009 15:15 schreef Gemene Lepel het volgende:
Met Xfire ging alles prima . Nu zijn er allerlei problemen met IWnet die gaat zeiken over routers e.d. waardoor ik de helft mijn vrienden niet kan joinen (zit zelf niet achter een router) via het parysystem. Een game direct joinen is vaak moeilijk omdat IWnet de servers vol probeert te houden en zelfs wanneer er slots vrij zijn krijg je vaak foutmeldingen, waarschijnlijk omdat IWnet zelf al zoekt naar nieuwe mensen voor de lege plaatsen op de server. In de oude CoD's drukte je gewoon op join game in Xfire, of oldschool ip voorlezen en in de console intypen (hebben ze ook verwijderd :/).

Ik moet geen XFire Ik vind dat dat soort ondersteuning in het spel zelf hoort te zitten. Nooit begrepen waarom ze daar nooit wat mee deden (in CoD1 was het even kut als in CoD4...).

Het kan dat ik mijn huisgenoot verkeerd begrepen had en dat hij alleen de co-op online goed vond werken. Ik zal nog eens vragen

Van dat IWnet geloof ik inderdaad wel dat het concept an sich al niet zo geweldig is. Maar dat er dan ook zulke implementatieproblemen zijn is wel heel stom.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-12-2009 17:03 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Beetje laat, maar iemand vroeg om vette games van voor 2004:

System shock 2 (geniaaaaal, in essentie misschien wel beter dan bioshock, hoewel die ook ontzettend vet was).
Deus ex (vooral deel 1) Vergelijkbaar met system shock 2 kwa combinatie: Geweldig verhaal, RPG en shooterelementen die naadloos samenvloeien, en ontzettend lang.
Als je pc t aankan, S.T.A.L.K.E.R. Beetje hetzelfde idee als hierboven alleen een heel andere setting, echt een van de meest vette games ooit. Kwa idee moet je denken aan Fallout 3, alleen een stuk grimmiger nog, en meer een letterlijke shooter hoewel de RPG elementen niet mis zijn.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2009 17:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 december 2009 17:03 schreef Dirge for november het volgende:
Beetje laat, maar iemand vroeg om vette games van voor 2004:

...

Als je pc t aankan, S.T.A.L.K.E.R. Beetje hetzelfde idee als hierboven alleen een heel andere setting, echt een van de meest vette games ooit. Kwa idee moet je denken aan Fallout 3, alleen een stuk grimmiger nog, en meer een letterlijke shooter hoewel de RPG elementen niet mis zijn.

2007


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-12-2009 17:54 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 11 december 2009 16:19 schreef Morridin het volgende:
Klopt, maar ik bedoel dat je dan beter een 'gewone' 360 kunt kopen ipv die arcade

Mijn 360 pro was 250,- met 2 controllers en 4 games. Volgens mijn loopt die actie nog steeds bij de Bart Smit.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-12-2009 11:49 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 11 december 2009 17:04 schreef ZelThoR het volgende:
2007


Sja, hoe dan ook een lijstje vette games! :D Wat mij betreft ook tijdloos.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-12-2009 16:44 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Net even killzone 2 gekocht. Ik kwam er achter dat hij nu platinum was, en ik had nog entertainment cards liggen.

Na een paar weken Metal Gear online is het mikken op de een of andere manier lastig. Het is absoluut niet makkelijk in MGO, integendeel zelfs, maar ik ben die controls nu helemaal gewend. Ik moet daar overigens nog wel even over melden dat ik het tot nu toe de meest gebalanceerde shooter controls op console vind zonder lock on.

Killzone 2 is tot nu toe in ieder geval lekker intens!



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-12-2009 12:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik zat gister nog met ene Rotzak in een MW2 server.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-12-2009 15:24 by Schaep Profiel van Schaep

Gisteren Shadow Complex uitgespeeld, leuk!


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 14-12-2009 19:14 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Gister Modern warfare 2 gekregen, en hij valt me absoluut niet tegen.

Ben nu in het level met die Favela's, en dat is toch nog wel moeilijk, hehe, en dat lever mat die sneeuwscooter, supervet gemaakt.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen