IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VI Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-01-2010 15:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 januari 2010 15:07 schreef SQT het volgende:
Dat vind ik bij de meeste games wel het geval

Nee.

Alleen worden veel games tegenwoordig a priori voor de console gemaakt en is de PC versie een vertaling die logischerwijs op de PC minder tot zijn recht komt. Maar dit is meestal vooral een besturingsprobleem.

Gezien je een controller ook op een PC kan aansluiten , alles via HDMI kan en je dus makkelijk ook in de luie stoel voor de TV kan is er in principe ook geen verschil meer, hè Alleen is de PC dan nóg flexibeler

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-01-2010 15:18]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2010 15:18 by Schaep Profiel van Schaep

Waardoor ook meer problemen kunnen ontstaan.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-01-2010 15:18 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 januari 2010 15:18 schreef Schaep het volgende:
Waardoor ook meer problemen kunnen ontstaan.

Zeker, maar dat staat los van of spellen wel/niet tot hun recht komen op de PC.

edit: en consoles komen ook telkens dichter in de buurt van volwaardige PC's. Over een tijd is het allemaal weer hetzelfde

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-01-2010 15:19]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2010 15:23 by Schaep Profiel van Schaep

Dat denk ik ook wel, alleen de interface en online service vind ik op de consoles over het algemeen nog wat gebruiksvriendelijker (op bepaalde gebieden natuurlijk wel beperkter).

Steam laat wel zien wat de mogelijkheden zijn.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-01-2010 17:36 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 11 januari 2010 14:08 schreef Morridin het volgende:
Ben zelf al weer effe uit de loopgraven (en inderdaad, het is bets kut als je effe een endje loopt. Heb het 7 of 8 keer over moeten doen omdat ik steeds weer uit het niets voor me knar geschoten werd).

Gebruik nu nauwelijks de normale wapens, slechts de Darkness guns en de demon arm om het licht uit te doen

Also, over SH2&3, je kunt altijd (lokale) game shops checken. Die hebben ze vaak wel 2e hands. Nedgame is wel een chille shop; http://www.nedgame.nl/
M'n eigen jarenoude copies bewaar ik tot er slechts stof in de doosjes zit


Ik heb net via marktplaats sh2 besteld met een dvdtje erbij voor 7,20 incl. verzendkosten. Nu afwachten of het allemaal werkt.



SQT
Usericon van SQT
Posted 11-01-2010 17:49 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 11 januari 2010 15:17 schreef ZelThoR het volgende:
Nee.

Ja.
quote:
Alleen worden veel games tegenwoordig a priori voor de console gemaakt en is de PC versie een vertaling die logischerwijs op de PC minder tot zijn recht komt. Maar dit is meestal vooral een besturingsprobleem.

Gezien je een controller ook op een PC kan aansluiten , alles via HDMI kan en je dus makkelijk ook in de luie stoel voor de TV kan is er in principe ook geen verschil meer, hè Alleen is de PC dan nóg flexibeler
True, maar ik houd het graag gescheiden. Gamen op de pc heb ik toch wel gezien, voor bijna iedere game moet je pc geüpgrade worden, terwijl platforms jaren meegaan. Die dingen zijn primair gemaakt om te gamen, pc's zijn veel variabeler bedoeld. Daarbij is wat je nu zegt ook gewoon hartstikke omslachtig en dat weet je prima.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-01-2010 18:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 januari 2010 17:49 schreef SQT het volgende:
True, maar ik houd het graag gescheiden. Gamen op de pc heb ik toch wel gezien, voor bijna iedere game moet je pc geüpgrade worden, terwijl platforms jaren meegaan. Die dingen zijn primair gemaakt om te gamen, pc's zijn veel variabeler bedoeld.

Mijn vorige PC heb ik 5 jaar mee gedaan en ik kon vrijwel alles nog spelen. Dan moet je op een moment met minder beeldkwaliteit tevreden zijn of upgraden, maar dat moet je op een console evengoed alleen is er dan geen mogelijkheid tot upgraden.
quote:
Daarbij is wat je nu zegt ook gewoon hartstikke omslachtig en dat weet je prima.

Is dat zo? Ik tel evenveel aansluitingen op een PC als op een console. Dat jij je PC niet bij je TV in de buurt hebt / wil hebben, tsja

Daarbij wil ik niet zeggen dat een console sowieso stom is, alleen bovenstaande argumenten vind ik niet zo sterk. Gebruiksgemak en dergelijke vind ik dan het sterkste argument.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-01-2010 18:37 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 11 januari 2010 18:11 schreef ZelThoR het volgende:
Mijn vorige PC heb ik 5 jaar mee gedaan en ik kon vrijwel alles nog spelen. Dan moet je op een moment met minder beeldkwaliteit tevreden zijn of upgraden, maar dat moet je op een console evengoed alleen is er dan geen mogelijkheid tot upgraden.
Tja, ik vond het vervelend. Misschien ben ik ook wel een luie donder.

quote:
Is dat zo? Ik tel evenveel aansluitingen op een PC als op een console. Dat jij je PC niet bij je TV in de buurt hebt / wil hebben, tsja
Een meter of drie, maximaal. Er ligt ook gewoon een video out kabel tussen, hoor.

quote:
Daarbij wil ik niet zeggen dat een console sowieso stom is, alleen bovenstaande argumenten vind ik niet zo sterk. Gebruiksgemak en dergelijke vind ik dan het sterkste argument.
Begrijp ik, ik vind een platform inderdaad prettiger spelen. Ik zit meer in een game dan wanneer ik op de pc speel.


Cees
Usericon van Cees
Posted 12-01-2010 0:38 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 11 januari 2010 14:17 schreef Schaep het volgende:
MW2 is ook in de eerste plaats een multiplayer-game, en die zit erg goed in elkaar.


Ja, heb me erg vermaakt toen met MW1 Multiplayer. Alleen, heb geen zin om daar een XBOB Live account voor aan te schaffen. ( had toen van die Trial's ).


The trend is dead.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-01-2010 0:50 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 11 januari 2010 18:37 schreef SQT het volgende:
Ik zit meer in een game dan wanneer ik op de pc speel.


Waar slaat dat nu weer op?

Als ik verzonken ben in één van de spellen die ik graag speel, heb ik totaal niet door wat er om me heen gebeurt.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-01-2010 1:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Na Uncharted nu ook Uncharted 2 Among thieves uitgespeeld.

Enorm onder de indruk van dit spel, ondanks de ok bediening en hier en daar wat foutjes in de collision detection, is dit spel zondermeer briljant van begin tot eind.
Deze game komt imo het dichtste bij een speelfilm besturen, met absurd gedetailleerde graphics vol afwisseling, passende muziek en een prima plot, actie in de vorm van vuurgevechten en de Indiana Jones/Tomb Raider uithangen.
Zoals IGN al stelde: 'This game wants to be fun'. Dit spel is helemaal af. Ik kijk al uit naar deel 3.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-01-2010 2:39 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 12 januari 2010 0:38 schreef Cees het volgende:
Ja, heb me erg vermaakt toen met MW1 Multiplayer. Alleen, heb geen zin om daar een XBOB Live account voor aan te schaffen. ( had toen van die Trial's ).


Via Ebay heb je voor 30 euro een jaarabonnement, best de moeite waard.

Edit:

http://www.escapistmagazine.com/news/view/97391-Rockstar-Wives-Complain-About-Working-Conditions

Huilebalken.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-01-2010 5:18]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-01-2010 8:53 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 12 januari 2010 1:39 schreef Mutilator het volgende:
Na Uncharted nu ook Uncharted 2 Among thieves uitgespeeld.

Enorm onder de indruk van dit spel, ondanks de ok bediening en hier en daar wat foutjes in de collision detection, is dit spel zondermeer briljant van begin tot eind.
Deze game komt imo het dichtste bij een speelfilm besturen, met absurd gedetailleerde graphics vol afwisseling, passende muziek en een prima plot, actie in de vorm van vuurgevechten en de Indiana Jones/Tomb Raider uithangen.
Zoals IGN al stelde: 'This game wants to be fun'. Dit spel is helemaal af. Ik kijk al uit naar deel 3.


Uncharted 2 was inderdaad ongelooflijk geweldig. Eén van de meest indrukwekkende games van de afgelopen jaren wat mij betreft. Heb ook bewust geprobeerd niet meer dan één hoofdstuk uit te spelen zodat ik 'm niet binnen een week uitgespeeld zou hebben, maar dat is dus absoluut niet gelukt, hehe.

De online multiplayer is trouwens ook gigantisch leuk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-01-2010 9:01 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 12 januari 2010 0:50 schreef Metalhead22 het volgende:
Waar slaat dat nu weer op?

Als ik verzonken ben in één van de spellen die ik graag speel, heb ik totaal niet door wat er om me heen gebeurt.
Dat slaat erop dat dat bij mij zo is, ik heb het niet over jou.
Ik vind een pc minder prettig. Meer gezeik met niet alles uit een game kunnen halen i.v.m. pc van drie of vier jaar oud, kleiner beeldscherm, minder prettige besturing. Natuurlijk, daar kun je allemaal van alles aan doen, maar daar zijn de consoles nou eenmaal voor ontwikkeld. Het gebruikersgemak is vele malen groter, je hoeft nergens op te letten en kunt je volledig focussen op de game. En dus zit IK er dan meer in.


En kom nou, het is een mening, ik probeer jullie die dingen niet aan te smeren.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 12-01-2010 9:04]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-01-2010 10:33 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Nee klopt, het is ook puur persoonlijk, heb je gelijk in. Mijn excuses


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Cees
Usericon van Cees
Posted 13-01-2010 0:40 by Cees Profiel van Cees

Xboxen rare KUT dingen. Heb ik iets van een week geleden die vochtige handoek truc gedaan (GOOGLE MAAR). Wil ik net dus gamen, RING OF FUCKIN DEATH. Dus ik dat ding maar weer uit elkaar gesloopt. Nouja, ergens op de helft van het slopen had ik geen zin meer. Klikte ik hem weer in elkaar. Kijk is dus zo net, even of die het weer deed. Doet die het weer. Pauper dingen. Het is dat ik hem gratis heb gehad, anders had ik hem niet aangeschaft. En dan ook maar 3 jaar fuckin garantie.

Zo, is er ook weer uit


The trend is dead.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-01-2010 0:51 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Fuckin zeg.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-01-2010 1:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 januari 2010 14:17 schreef Schaep het volgende:
MW2 is ook in de eerste plaats een multiplayer-game, en die zit erg goed in elkaar.


MW1 was een stuk fijner in mijn beleving. Wie bedacht bij Activision dat unlimited nadelauncer-ammo een goed idee was? Om nog maar te zwijgen over die akimbo shotguns, godver wat een feest is het altijd met die dingen. Beetje goede perks kiezen en je zit alleen maar mensen af te knallen met killstreak rewards :').


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2010 4:14 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 januari 2010 1:06 schreef Gemene Lepel het volgende:
MW1 was een stuk fijner in mijn beleving. Wie bedacht bij Activision dat unlimited nadelauncer-ammo een goed idee was? Om nog maar te zwijgen over die akimbo shotguns, godver wat een feest is het altijd met die dingen. Beetje goede perks kiezen en je zit alleen maar mensen af te knallen met killstreak rewards :').


Doel je met unlimited ammo op de scavenger-perk?

De noobtubes en akimbo-shotguns zijn wel vervelend inderdaad, die killstreak-rewards jank ik wel naar beneden.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2010 4:15 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik wil een neue RPG die Oblivion topt [nee niet Dragon Age...].


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2010 4:16 by Schaep Profiel van Schaep

Mass Effect 2?
Final Fantasy XIII?


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-01-2010 4:18 by Argh Profiel van Argh

Ben op dit moment bezig met MDK2 , deel 1 was geniaal, maar jezus wat een klote levels als je moet spelen als die dokter... te ingewikkeld, teveel nasty jumping puzzles (veel beter uitgevoerd als geheel in o.a. Psychonauts) dit slaat werkelijk alles! Sluit ook nauwelijks (op de Kurt levels na dan) aan op deel 1. Ik mis ook het 'snowboarden' en bobslee achtige gedeelte in die 'tubes' tussen de verschillende levels, wat deel 1 ter afwisseling zo vet maakte. De 'tubes' zijn er wel, maar hier moet je gewoon doorheen lopen (saai)
Maar goed, oude laptop dus ik speel oude spellen. Ernaast wel vermakelijk weer hoor qua idioot grote ruimtes en muziek. Binnenkort toch maar weer eens oldschool deel 1 spelen.

EDIT: Ja misschien beter geplaatst in het oldschool games topic, maar kwam deze tegen dus de mazzel.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-01-2010 4:19]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2010 4:18 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Oblivion is anders. Oblivion is de enige rpg die ik gespeeld heb waarbij tijdens het gamen opeens de message komt; "your xxx has leveled to xxxx".
Moeilijk uit te leggen. Agility uplevelen door simpelweg uren achter elkaar te springen. Bij veel andere RPG's kan dat pas op het moment dat je char levelt.

Mass Effect 2 wordt wel grandioos als ik het zo lees trouwens.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2010 4:21 by Schaep Profiel van Schaep

Kan ik me wat bij voorstellen, Morrowind vond ik vet maar op Oblivion was ik snel uitgekeken.

Mass Effect 2 wordt vast erg gaaf, ja.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-01-2010 6:33 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 januari 2010 4:18 schreef Slechtheid het volgende:
Agility uplevelen door simpelweg uren achter elkaar te springen.


Of in een hoekje staan, een steen op je w-toets of pijl naar boven leggen, en naar de winkel/werk/wat dan ook. Kom je terug; char heeft rennen op 100.


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen