IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VI Vorige pagina | Volgende pagina
Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 10-02-2010 15:54 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 februari 2010 21:31 schreef SQT het volgende:
Ik weet ook niet precies waarom. Te vaak te snel zonder ammo, denk ik. Ik vond het wel leuk te zien hoe een vriend van me er mee bezig was, maar ik kon er zelf weinig mee.


In deeltje 2 heb ik weer juist vaak dat ik ammo moet laten liggen omdat ik al bomvol zit.
Gelukkig wordt dat weer flink geleegd wanneer je een Big Daddy of Sister tegen komt.



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-02-2010 19:30 by Dentz Profiel van Dentz

Seals can see into your soul, they must be wiped out!

Geniale game.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-02-2010 2:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 februari 2010 16:15 schreef Schaep het volgende:
Als co-op game erg geslaagd, maar verder waren de eerdere delen toch beter.


Ik vond dat Sheva idd vaak in de weg liep, de bitch . Kolere, wel 55 keer dood gegaan, maar nu eindelijk uitgespeeld

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-02-2010 2:40]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-02-2010 12:46 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 10 februari 2010 19:30 schreef Dentz het volgende:
Seals can see into your soul, they must be wiped out!

Geniale game.



Ik heb m kortgeleden aangeschaft. Heerlijke tussendoor game. Het is ontzettend vermakelijk allemaal.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-02-2010 20:33 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Even een vraagje. Ik ben erg geïntrigeerd door de spellen Darksiders en Dante's inferno. Zijn er toevallig al mensen die deze spellen hebben gespeeld?

Ik hou erg van hack and slash games. Het sfeertje en de setting van beide spellen spreken me ook erg aan. Ik heb alleen de schurft aan Quicktime events, langdradige puzzles en timing dingetjes. (Je weet wel, waar je precies op het goede moment precies het goede knopje moet indrukken).
Ik hou gewoon van bruut hakken.

Ik heb bijvoorbeeld God of war 1 en 2 redelijk veel gespeeld maar op de een of andere manier loop ik daar altijd vast op een of ander irritant puzzeltje. Het haalt de snelheid enorm uit de actie.

Zou iemand me kunnen zeggen of Darksiders of Dante's inferno mijn ding zou kunnen zijn?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 11-02-2010 20:51 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb beide games meteen aangeschaft en iig dikke pret gehad.

Ik kwat nog effe een berichtje over Dante's Inferno neer wat ik eerder al postte

quote:
Ik heb er zelf erg veel plezier mee gehad.
Ik heb kort door de GS review geskimmed, dus heb niet alles gelezen.

Een van de dingen die genoemd is zijn de cheap deaths.
Daar heb je er inderdaad wel een aantal van in zitten, maar het spel weet dat redelijk te balanceren door behoorlijk genereus te zijn met checkpoints.

Zelf vond ik het vechtsysteem vrij lekker in elkaar zitten doordat je zelf kunt kiezen of je meer face-to-face gaat met de zeis of dat je van een afstandje je cross gebruikt.
Qua sfeer en graphics zit het spel ook dik in elkaar.

GS heeft wel gelijk als ze zeggen dat sommige puzzels wel erg simpel zijn. Maar tja, hetzelfde geldt ook voor GoW en daar struikelen ze ook niet echt over.
Wat wel opvalt is dat de ideeën een beetje op zijn tegen het eind. Het laatste stuk voor de eindbaas zijn eigenlijk alleen maar challenges. Versla x vijanden, versla x vijanden zonder magie/block, etc.


Zou ik de game aanbevelen?
Als je de GoW games tof vond en het hele helse sfeertje lijkt je wel wat dan kun je deze redelijk gerust aanschaffen.
Bedenk echter wel dat de game redelijk kort is (kan me niet meer herinneren hoe dat met GoW 1&2 was, lang geleden), voor je er 55 eurootjes aan uit geeft.

Zelf vond ik het echter geen verspild geld vanwege de pret die ik met de game heb gehad, dat is wel eens anders geweest (Resident Evil 5 bijv.)



Edit; DI heeft echter wel een flinke berg aan Quick Time Events, waarschijnlijk een stuk meer dan GoW. Gelukkig is de checkpoint wel vaak zo ongesteld dat je meteen voor de QTE wordt neergeplonkt als het niet goed gaat.
Ook heb ik het idee dat er soms wat meer puzzeltjes in zitten en dat deze vaak ook wat pittiger zijn dan in de GoW games.

Darksiders is een behoorlijk andere game. Die tapt meer uit het vaatje van de 3d Legend of Zelda games.
Er is meer nadruk op puzzels en platforming dan in bijv DI en GoW.
De game is iig ook een heel stuk langer en bevat ook een stuk meer variatie mede door de Legend of Zelda invloed (boomerang-achtig wapen voor puzzels/gevechten, grappling hook om door de levels heen te zwiepen, paard om lekker op rond te karren).
De voice actors zijn ook erg sterk en ondanks de wat toony look is alles behoorlijk gedetailleerd.

Als je vooral wilt beuken zo min mogelijk wilt puzzelen, dan wel platformen dan kun je Darksiders beter achterwege laten.
Bij DI ligt de balans meer bij de gevechten, maar heb je dus ook wel her en der puzzels.
Je kunt proberen om de demo binnen te halen van XBLA of PSN en dan te kijken of het wat is.

[Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 11-02-2010 20:54]



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-02-2010 21:06 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hey! Bedankt voor deze uitleg.
Maar is Darksiders ook zo frustrerend? Het ding is namelijk, ik ben geen goede/doorgewinterde gamer. En GoW is op sommige punten gewoon domweg te moeilijk voor iemand als mij. Iemand die niet uren achter z'n playstation bivakkeert.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 11-02-2010 21:10 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Hmm, ik heb nooit echt frustraties gehad bij Darksiders (nog niet uitgespeeld though). Toch zitten er vaak genoeg situaties bij waarbij je je effe op je kop krabt hoe het nu weer moet.
Over het algemeen is het redelijk duidelijk, maar toch zitten er vaak wel kleine denkers is en dus behoorlijke pauzes tussen de gevechten in.



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 14-02-2010 23:29 by Helvete Profiel van Helvete

Ik heb net The Legend of Zelda: Twilight Princess uitgespeeld, inclusief alle sidequests.

Leuk spel, ik ben er meer dan 50 uur mee bezig geweest.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-02-2010 9:47 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
X10: Microsoft schrapt pc-versie Alan Wake

Alan Wake zal definitief niet op de pc verschijnen. Dat heeft Microsoft tijdens de X10 in San Francisco bekendgemaakt. De thriller-game wordt ontwikkeld door Remedy en zal op 21 mei exclusief voor de Xbox worden uitgebracht.

Op het X10-evenement, waar Microsoft zijn lineup voor 2010 aan de pers voorstelde en de games toelichtte, heeft een medewerker van het bedrijf uit Redmond bevestigd dat Alan Wake niet voor de pc zal verschijnen. De officiële verklaring is dat de game het best tot zijn recht komt op de console. De pc-versie was al langer in nevelen gehuld.

Alan Wake werd op de E3 van 2005 aangekondigd voor de pc en de Xbox 360, waarbij de pc-versie naar voren werd geschoven als revolutionair binnen het DirectX 10- en Vista-platform. In 2009 werd de pc-versie door Remedy en Microsoft al op een zijspoor gezet, maar er werd nooit bevestigd dat de pc-versie definitief was afgeblazen. Alan Wake verschijnt nu op 21 mei exclusief voor de Xbox 360.


HAAAATTTT!!!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-02-2010 9:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Mass Effect 2 uitgespeeld,


[LICHTELIJKE SPOILER] slechts één partymember legde het loodje en eigenlijk had ik dat zelfs kunnen voorkomen bij nader inzien. Ben benieuwd hoe al mijn keuzes ME3 gaan beïnvloeden. Je kan overigens als je heel erg je best doet je hele crew laten doodgaan waarna je zelf ook dood gaat. Hoe ze dat in ME3 verwerken ben ik wel benieuwd naar.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-02-2010 9:58 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 15 februari 2010 9:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
Mass Effect 2 uitgespeeld,


[LICHTELIJKE SPOILER] slechts één partymember legde het loodje en eigenlijk had ik dat zelfs kunnen voorkomen bij nader inzien. Ben benieuwd hoe al mijn keuzes ME3 gaan beïnvloeden. Je kan overigens als je heel erg je best doet je hele crew laten doodgaan waarna je zelf ook dood gaat. Hoe ze dat in ME3 verwerken ben ik wel benieuwd naar.


[SPOILER]

Hetzelfde hier, door de ruzie tussen Jack en Miranda. Hopelijk komt er DLC die speelbaar is voordat het spel is uitgespeeld, zodat ik genoeg Paragon-punten kan verzamelen om Jack's loyalty terug te krijgen en haar upgrade te kunnen bestellen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-02-2010 10:07 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jack moet gewoon dood, verknipt wijf . En godver, beter verzinnen ze wat beters om mineralen te minen in ME3, wat ontiegelijk saai was dat. Beetje willekeurig rondzweven met je muis, dolle pret.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-02-2010 10:11 by Schaep Profiel van Schaep

Haha, dat was behoorlijk suf ja. Verder waren de side-missions wel een stuf toffer dan in het eerste deel.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-02-2010 12:42 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 15 februari 2010 10:07 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jack moet gewoon dood,

Hé! Kalm aan maat.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-02-2010 13:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Helaas, ze overleefde het bij mij .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-02-2010 14:14 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 15 februari 2010 9:47 schreef Snaack het volgende:
HAAAATTTT!!!


terecht xbox360 ftw


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-02-2010 16:50 by Schaep Profiel van Schaep

Zeker.

quote:
Op 15 februari 2010 10:07 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jack moet gewoon dood, verknipt wijf . En godver, beter verzinnen ze wat beters om mineralen te minen in ME3, wat ontiegelijk saai was dat. Beetje willekeurig rondzweven met je muis, dolle pret.


[SPOILER]

Door in het laatste gevecht de tegenovergestelde van je personage met normal loyalty te kiezen (Miranda of Jack, Tali of Legion) overleeft iedereen het. Ik heb net het ultieme Paragon-einde gehaald!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-02-2010 18:42]


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-02-2010 19:00 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

quote:
Op 11 februari 2010 20:33 schreef XnegativeX het volgende:
Even een vraagje. Ik ben erg geïntrigeerd door de spellen Darksiders en Dante's inferno. Zijn er toevallig al mensen die deze spellen hebben gespeeld?

Ik hou erg van hack and slash games. Het sfeertje en de setting van beide spellen spreken me ook erg aan. Ik heb alleen de schurft aan Quicktime events, langdradige puzzles en timing dingetjes. (Je weet wel, waar je precies op het goede moment precies het goede knopje moet indrukken).
Ik hou gewoon van bruut hakken.

Ik heb bijvoorbeeld God of war 1 en 2 redelijk veel gespeeld maar op de een of andere manier loop ik daar altijd vast op een of ander irritant puzzeltje. Het haalt de snelheid enorm uit de actie.

Zou iemand me kunnen zeggen of Darksiders of Dante's inferno mijn ding zou kunnen zijn?


dante;s inferno is veel hack'n slash, maar ook veel puzzels, spring, klim dingen, en alle bazen moeten op een speciale manier gedood worden. denk dat je je gaat ergeren, deed ik ook namelijk. ik had liever meer slash gezien en minder klim onzin.



Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 15-02-2010 20:20 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Wellicht dat Bayonetta iets voor jullie beiden is?
Zit wel wat gespring her en der in, maar het is een lekker knokfest.

Wel erg pittig her en der though. Oh en erg 'Japans'.


Gistren nog effe Bioshock 2 uitgespeeld.
Erg goed vermaakt met de game. Waar de 1e game vooral spannend en intrigerend is moet deel 2 het vooral van heel veel fun hebben. Qua verhaal is het een stuk meer rechttoe, rechtaan, zelfde geldt voor de levels al valt er per level wel heel erg veel aan ruimte te exploren voor extra plasmids, ADAM etc.



SQT
Usericon van SQT
Posted 15-02-2010 20:27 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Zit jij de hele dag te gamen? Wat ram jij er een hoop games doorheen, zeg.

Ik heb net Assassins Creed II maar eens besteld, ik ben toch wel erg benieuwd. Eigenlijk moet ik Overlord II nog even af maken voor ik daaraan begin, maar ik ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-02-2010 21:21 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 februari 2010 20:20 schreef Morridin het volgende:



Gistren nog effe Bioshock 2 uitgespeeld.
Erg goed vermaakt met de game. Waar de 1e game vooral spannend en intrigerend is moet deel 2 het vooral van heel veel fun hebben. Qua verhaal is het een stuk meer rechttoe, rechtaan, zelfde geldt voor de levels al valt er per level wel heel erg veel aan ruimte te exploren voor extra plasmids, ADAM etc.


Gedowned of gekocht?

Ik heb 'em nu 2 x gedowned van verschillende rippers en ik krijg het niet voor elkaar om de boel aan de gang te krijgen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-02-2010 19:46 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 februari 2010 20:27 schreef SQT het volgende:
Zit jij de hele dag te gamen? Wat ram jij er een hoop games doorheen, zeg.



Mocht ik willen :p

Maar die laatste 3 games (Bayonetta, Dante&Bio2) zijn op Bayo na in minder dan 10 uur uit te spelen. Een beetje gamer doet dat wel in een week.
Als ik 'savonds tegen 7/8 uur thuis kom en er is niks boeiends op tv, dan wel niks boeiends te doen met vrienden dan game ik tot een uurtje of 10/11.

Zo sla je het er wel lekker doorheen

Edit @Tegenpartij: Gekauft voor de 360. Volgens mij werd eerder in het topic over een (verwijderd) linkje gerept.

[Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 16-02-2010 19:47]



SQT
Usericon van SQT
Posted 16-02-2010 20:35 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Je hebt niet toevallig een aantal games die je el cheapo wegdoet?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-02-2010 20:58 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 februari 2010 19:46 schreef Morridin het volgende:


Edit @Tegenpartij: Gekauft voor de 360. Volgens mij werd eerder in het topic over een (verwijderd) linkje gerept.


Het is een ander probleem, denk ik. Ik probeer nu net bioshock 1 op te starten en het zelfde euvel, spel start op, ik krijg een zwart scherm en m'n cursor is alleen in het midden te zien, als ik naar boven of beneden ga, dan verdwijnt m'n cursor. ctrl-alt-delete en dat scherm dan weg klikken en dan staat er bioshock werkt niet meer. Zowel voor deel 1 als deel 2. Weird.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen