IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Slayer, deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 26-05-2010 12:12 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2010 22:28 schreef MR. N het volgende:
Logisch, het is lastig LP's draaien op den fiets.

Ik ga nog eens een portable platenspeler bouwen. Voor op de fiets, in de auto en op de boot.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-05-2010 17:11 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2010 12:12 schreef flebbie het volgende:
Het grootste probleem met het nieuwe werk is dat de agressie niet meer oprecht overkomt. Ik ben dan ook na Diabolus In Musica afgehaakt.


Ik vond Diabolus en God Hates Us All beide wat minder, maar die laatste twee vind ik wel weer erg goed.


Bareuh...


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 26-05-2010 18:25 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ik vind Christ Illusion ook niet al te sterk. Vind de laatste beter.


BVT
Usericon van BVT
Posted 26-05-2010 20:24 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

God hates & Diab staan echt wel een aantal vette nummers op. ( vooral het laatste gedeeldte van beide ploaten._



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-05-2010 20:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 mei 2010 12:12 schreef Dentz het volgende:
Ik ga nog eens een portable platenspeler bouwen. Voor op de fiets, in de auto en op de boot.


Die zijn er al jaren en jaren. Geleden dan, ik heb ze nooit meer terug gezien.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-06-2010 4:01 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht




[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 26-06-2010 4:13]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2010 17:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Voor de mensen die de VHS rip nog niet hebben:

SLAYER's 'Live Intrusion' To Be Released On DVD - July 11, 2010

According to Slayerized.com, SLAYER's classic first home video, "Live Intrusion", which was first released in 1995 on VHS, will finally be issued on DVD this summer. "Live Intrusion" is currently scheduled to be released in the U.K. on Monday, August 16 and in Germany on Friday, August 27.

Filmed on SLAYER's "Divine Intervention" tour at the Mesa Amphitheater in Mesa, Arizona, on March 12, 1995, "Live Intrusion" features classic performances of "Raining Blood", "At Dawn They Sleep" and "Hell Awaits", as well as a cover version of the VENOM song "Witching Hour", performed by SLAYER with Chris Kontos and Robb Flynn of MACHINE HEAD.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-07-2010 19:24 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat niet die video waar onze Tom een stagediver onmundig de benen onder diens lijf weg trapt waardoor die gruwelijk hard tegen de dranghekken klapt.
En dan die satanische glimlag van Araya ..........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-07-2010 1:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mijn dementerende brein zou het niet weten, maar ik geloof je graag!

Overigens laatst de Japanse versie van Decade of agression gekocht en naast het standaardboekje en het mooie Japanse vertalingsboekje vol spelfouten staan er 2 extra nummers op, te weten Skeletons of society & At dawn they sleep, maar weet iemand toevallig waar die opgenomen zijn?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-07-2010 2:02 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Kun jij Japans?

En staat die info niet op slayerized.com? Anders zou ik het niet weten.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-07-2010 23:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2010 2:02 schreef bokaj het volgende:
Kun jij Japans?

Vermoedelijk beter dan jij Nederlands. Fries.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-07-2010 23:40 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

:')


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-07-2010 23:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2010 1:51 schreef Mutilator het volgende:
Skeletons of society & At dawn they sleep, maar weet iemand toevallig waar die opgenomen zijn?
Allebei in Los Angeles, in Hollywood zelfs. De studioversies althans. Heb net mijn cd's effe gecheckt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-08-2010 0:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 juli 2010 23:52 schreef bastianus het volgende:
Allebei in Los Angeles, in Hollywood zelfs. De studioversies althans. Heb net mijn cd's effe gecheckt.


Thanks voor de moeite maar dan heb je het niet over Decade of agression lijkt me. De cd's en lp's (t/m Seasons welteverstaan) liggen hier overigens gelukkig ook


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-08-2010 0:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2010 0:05 schreef Mutilator het volgende:
Thanks voor de moeite maar dan heb je het niet over Decade of agression lijkt me. De cd's en lp's (t/m Seasons welteverstaan) liggen hier overigens gelukkig ook
Nee klopt. Seasons vind ik misschien wel hun beste trouwens. Zwaar onderschat plaatje door al die ouwe knakkers die blijven zweren bij Hell awaits en Reign enzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-08-2010 0:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 augustus 2010 0:09 schreef bastianus het volgende:
Nee klopt. Seasons vind ik misschien wel hun beste trouwens. Zwaar onderschat plaatje door al die ouwe knakkers die blijven zweren bij Hell awaits en Reign enzo.


Seasons was voor dit jonkie de instapplaat en is inderdaad nog steeds enorm gaaf. Karakteristieke nummers staan erop. Ik hou bijvoorbeeld enorm van de groovende riff in Dead skin mask.
Ik dacht trouwens ergens opgevangen te hebben dat ze een Seasons' tour in de toekomstplanning hadden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-08-2010 0:28 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2010 0:21 schreef Mutilator het volgende:
Seasons was voor dit jonkie de instapplaat en is inderdaad nog steeds enorm gaaf. Karakteristieke nummers staan erop. Ik hou bijvoorbeeld enorm van de groovende riff in Dead skin mask.
Ik dacht trouwens ergens opgevangen te hebben dat ze een Seasons' tour in de toekomstplanning hadden.
Dat vang ik nu ook op.

Bij mij was Decade of agression de instapplaat en daarna seasons.

quote:
Op 31 juli 2010 23:38 schreef bastianus het volgende:
Vermoedelijk beter dan jij Nederlands. Fries.
:tútsje:


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-08-2010 2:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dan ben je zelf ook niet echt meer een jonkie toch?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-08-2010 2:07 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Divine Intervention was mijn eerste kennismaking met Slayer, vond k niks aan. Later ben ik pas meer Slayer gaan luisteren, toen was diabolus pas uit, maar toch begonnen met Decade gekopieerd van een bandje.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-08-2010 2:11 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Gast, niks aan?

Dito Head, wat een HEERSCH nummer

Seasons In The Abyss is voor mij trouwens De Slayer plaat. Hele nare sfeer vind ik.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-08-2010 6:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

haha ik vind diabolus eigenlijk wel een leuk album

Love to hate

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 01-08-2010 6:10]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 01-08-2010 11:36 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Mijn eerste kennismaking met Slayer was Raining Blood. Sindsdien ben ik er gek op.

De afgelopen shows hebben ze volgens mij wel een paar keer Seasons compleet gespeeld, dus wie weet morgen of dinsdag ook?
anyway, seasons vind ik echt een goed album, afwisselend, toch typisch Slayer en pakkende riffjes.


euu?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-08-2010 13:42 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 augustus 2010 0:09 schreef bastianus het volgende:
Nee klopt. Seasons vind ik misschien wel hun beste trouwens. Zwaar onderschat plaatje door al die ouwe knakkers die blijven zweren bij Hell awaits en Reign enzo.


4 jaar jonger. Hmmmm....


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-08-2010 14:57 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2010 0:09 schreef bastianus het volgende:
Nee klopt. Seasons vind ik misschien wel hun beste trouwens. Zwaar onderschat plaatje door al die ouwe knakkers die blijven zweren bij Hell awaits en Reign enzo.


Ik vind Seasons een heel aardige plaat, hoor. Maar haalt het voor mij niet bij z'n drie voorgangers. Maar onderschat? Nee, ik ken meer mensen die Seasons de beste vinden dan dat ik mensen ken die Hell Awaits de beste vinden.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-08-2010 11:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2010 14:57 schreef De Ulk het volgende:
Ik vind Seasons een heel aardige plaat, hoor. Maar haalt het voor mij niet bij z'n drie voorgangers. Maar onderschat? Nee, ik ken meer mensen die Seasons de beste vinden dan dat ik mensen ken die Hell Awaits de beste vinden.
Misschien moet je eens volwassen worden. I.p.v. altijd tussen die snotblagen te bivakkeren..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen