IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waar Flebbie je graag zou verraden bij ome KLPD( assiociaalrijtopic) Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-11-2009 19:31 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 08-11-2009 19:39 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Zie Flebbie anders niet posten daar? (goed niet iedere pagina bekeken)


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-11-2009 19:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2009 19:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Tot nu toe:

- Diverse parkeerbonnen per jaar
- Soms net door rood
- Diverse snelheidsboetes (de hoogste 119 km/h waar 80 mag)
- Niet handsfree bellen
- Overgevoelige adem-analyse apparaten resulterend in 2 boetes en een E.M.A. cursus

Edit:

Nooit gordels om.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-11-2009 19:52]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-11-2009 19:54 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ow shit ja.. die was ik nog vergeten.

Niet handsfree bellen.
grappige eigenlijk.

Scheren mag, masturberen mag, sjekkie draaien mag ipod bedienen mag, navigatie bedienen mag.

Maar een telefoon is uit den boze.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-11-2009 19:55 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

In mijn hele carriere als automobilist de volgende boetes:

1x gordel niet om
1x fout parkeren
3x te hoge snelheid
1x negeren aangegeven rijrichting.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2009 20:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 19:54 schreef Vikingblood het volgende:
grappige eigenlijk.

Scheren mag, masturberen mag, sjekkie draaien mag ipod bedienen mag, navigatie bedienen mag.



Dat heb ik me wel eens afgevraagd, ja. Mag dat echt allemaal? Ook navigatie bedienen bijvoorbeeld?

Het gaat echt alleen om het bellen (Bedienen van je mobiele telefoon eigenlijk) of om het mogelijke gevaar dat bezig zijn met andere zaken met zich mee zou kunnen brengen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-11-2009 20:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ik snap eigenlijk ook niet dat al die dvd shit voorin de auto gewoon mag.

O en ontopic, Fleppie: ik rij 130, sue me!


Je moeder.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-11-2009 21:21 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 8 november 2009 20:08 schreef XXL het volgende:
Dat heb ik me wel eens afgevraagd, ja. Mag dat echt allemaal? Ook navigatie bedienen bijvoorbeeld?

Het gaat echt alleen om het bellen (Bedienen van je mobiele telefoon eigenlijk) of om het mogelijke gevaar dat bezig zijn met andere zaken met zich mee zou kunnen brengen?


Ze zijn nu bezig om daar een wet voor te maken..
dus het mag nog steeds ja.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2009 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 20:08 schreef XXL het volgende:
Dat heb ik me wel eens afgevraagd, ja. Mag dat echt allemaal? Ook navigatie bedienen bijvoorbeeld?

Het gaat echt alleen om het bellen (Bedienen van je mobiele telefoon eigenlijk) of om het mogelijke gevaar dat bezig zijn met andere zaken met zich mee zou kunnen brengen?
Het staat niet beschreven geloof ik, mocht je echt vreemde capriolen uithalen maken ze er een artikeltje 5 van.

Ik rij over het algemeen vrij netjes vermoed ik. Ik rij goed door (mee rijden met het verkeer is imho beter dan krampachtig aan de max houden) en ik hou van ruimte om me heen. Bumperklevers probeer ik altijd zo lang mogelijk te treiteren, als ze achterlangs willen gaan ze maar naar de gaybar.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-11-2009 21:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Pfff...
*Zonder rijbewijs rijden.
*Met drank op rijden.
*Hard rijden.
*Door rood rijden.
*Het meest spectaculaire:
Met drank op de politie eruit rijden bij een achtervolging. Ben toen met de Focus van mijn pa over een wegversperring waar de klinkers eruit waren gebroken gesprongen. Kostte me toen een schokbreker, maar gelukkig niet mijn rijbewijs.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-11-2009 21:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

k ga altijd steeds zachter rijden als ik een bumperklever achter me heb zitten. Volgens mij worden ze daar gillend gek van, hehehe.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-11-2009 21:27]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-11-2009 21:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Haha @ bastianus. :')

Verder overtreed ik op verantwoorde manier zo nu en dan een verkeersregel. Niks spectaculairs eigenlijk.

Kwam laatst wel het meest vreemde stoplicht ooit tegen. Reed net buiten het centrum in Utrecht (30-zone), stond er ineens een stoplicht. Er was geen stoep of fietspad en geen kruisend stoplicht (of hoe dat ook heet - geen zebrapad dus ofzo). Het was gewoon een 30-weg waar je nog met 2 vrachtwagens naast elkaar kon rijden. Stoplicht was rood, maar ik zag werkelijk geen enkele reden om te stoppen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-11-2009 21:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 21:27 schreef De Tegenpartij het volgende:
k ga altijd steeds zachter rijden als ik een bumperklever achter me heb zitten. Volgens mij worden ze daar gillend gek van, hehehe.
En dan af en toe kijken naar die gezichten in de binnenspiegel, machtig is dat.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-11-2009 21:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 21:33 schreef WhiteRider het volgende:
Haha @ bastianus. :')


Ik heb een superbeschermengel gelukkig, blij dat er nooit iets gebeurd is. Is wel lang geleden allemaal. In het begin reed ik ook echt rampzalig, veel te voorzichtig en daardoor juist gevaarlijk. Ook één keer echt een stom ongeluk gemaakt, achteruit tegen een boom gereden omdat ik op het gas i.p.v. de rem trapte. (Was de eerste dag nadat ik jaren een Blazer-automaat had gereden dat ik met een auto met versnelling reed). Tegenwoordig rijd ik vrij goed, een stuk zekerder vooral.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-11-2009 21:46]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-11-2009 21:54 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 21:27 schreef De Tegenpartij het volgende:
k ga altijd steeds zachter rijden als ik een bumperklever achter me heb zitten. Volgens mij worden ze daar gillend gek van, hehehe.

Ik vraag me dan wel af welke snelheid jij had toen ze begonnen met kleven.


 


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-11-2009 21:57 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Trouwens Wim, zoveel trajectcontroles zijn er neit:

http://www.onzinboetes.nl/snelheidscontroles/trajectcontroles/


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-11-2009 21:57 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 21:33 schreef WhiteRider het volgende:
Kwam laatst wel het meest vreemde stoplicht ooit tegen. Reed net buiten het centrum in Utrecht (30-zone), stond er ineens een stoplicht. Er was geen stoep of fietspad en geen kruisend stoplicht (of hoe dat ook heet - geen zebrapad dus ofzo). Het was gewoon een 30-weg waar je nog met 2 vrachtwagens naast elkaar kon rijden. Stoplicht was rood, maar ik zag werkelijk geen enkele reden om te stoppen.

Maar jij reed vast sneller dan die 30km/h.

Het gebeurt wel vaker dat men een verkeerslicht als verkeersremmer gebruikt als men te hard rijdt.


 


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-11-2009 21:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 21:57 schreef Forever After het volgende:
Maar jij reed vast sneller dan die 30km/h.

Het gebeurt wel vaker dat men een verkeerslicht als verkeersremmer gebruikt als men te hard rijdt.



Oh, nog nooit gehoord.

Reed overigens wel de normale snelheid denk ik. 30 of woonwijk rij ik nooit te hard.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-11-2009 22:05 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 21:59 schreef WhiteRider het volgende:
Oh, nog nooit gehoord.

Reed overigens wel de normale snelheid denk ik. 30 of woonwijk rij ik nooit te hard.

Het enige wat ik er zeldzaam aan vind is dat het er zomaar stond en ook niet als verkeerslicht wordt gebruikt zoals men dat gewend is.


 


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-11-2009 22:08 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 21:57 schreef WhiteRider het volgende:
Trouwens Wim, zoveel trajectcontroles zijn er niet:

http://www.onzinboetes.nl/snelheidscontroles/trajectcontroles/


Die lijst met trajectcontroles is niet kompleet, volgens mij.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-11-2009 22:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

http://www.flitsers.nl/trajectcontrole

Daar ook een, maar dat is volgens mij dezelfde lijst.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-11-2009 22:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zonder gordel rijden vind ik echt onnozel, en niet een beetje ook.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-11-2009 22:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 november 2009 21:54 schreef Forever After het volgende:
Ik vraag me dan wel af welke snelheid jij had toen ze begonnen met kleven.


Gewoon, altijd net iets te hard, zo'n 5 km p/uur. Dan komen ze als een debiel aangestormd en dan 10 cm achter je blijven hangen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-11-2009 22:12 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nee, want de N381 stond niet op de eerste lijst. De trajectcontrole bij Veenhuizen was het eerste halfjaar ongeldig. Foutje bij de overheid.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-11-2009 22:12]


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen