IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waar Flebbie je graag zou verraden bij ome KLPD( assiociaalrijtopic) Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-11-2009 22:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:10 schreef Spirit In Black het volgende:
zonder gordel rijden vind ik echt onnozel, en niet een beetje ook.


+1

Doe ik alleen als ik even moet inparkeren (na uitladen ofzo), maar dat is niet zo'n enorm probleem denk ik. :')


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-11-2009 22:19 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
Gewoon, altijd net iets te hard, zo'n 5 km p/uur. Dan komen ze als een debiel aangestormd en dan 10 cm achter je blijven hangen.

In dat geval



 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-11-2009 22:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:10 schreef Spirit In Black het volgende:
zonder gordel rijden vind ik echt onnozel, en niet een beetje ook.

Kweenie. Ik ken iemand die nog leeft doordat ze bij een auto-ongeluk geen gordel omhad. Dat doet ze nu dus nooit meer, de gordel om. Anders zou ze onthoofd zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-11-2009 22:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:21 schreef bastianus het volgende:
Kweenie. Ik ken iemand die nog leeft doordat ze bij een auto-ongeluk geen gordel omhad. Dat doet ze nu dus nooit meer, de gordel om. Anders zou ze onthoofd zijn.


, als we zo gaan beginnen


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-11-2009 22:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Reed laatst 190, achter me een kettingbotsing. Had ik middenin gezeten als ik 120 had gereden. Rij nu alleen nog maar 190, gaat stukken beter.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-11-2009 22:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-11-2009 22:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Johan Cruijf had ook een keer zo'n mooie qua drukte op de snelwegen. Gewoon 140 rijden, dan ben je weer sneller van de snelweg af.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-11-2009 22:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:26 schreef Spirit In Black het volgende:
, als we zo gaan beginnen

Dat verhaal is echt niet uniek hoor.

Maar ik vertrouw toch liever op de gordel.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-11-2009 22:30]


 


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-11-2009 22:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:29 schreef Forever After het volgende:
Dat verhaal is echt niet uniek hoor.

Maar ik vertrouw toch liever op de gordel.


mjah, er zijn wel veiligheidseisen die tot discussies kunnen leiden, airbags bijv. Je krijgt er stampende koppijn van.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-11-2009 23:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:21 schreef bastianus het volgende:
Kweenie. Ik ken iemand die nog leeft doordat ze bij een auto-ongeluk geen gordel omhad. Dat doet ze nu dus nooit meer, de gordel om. Anders zou ze onthoofd zijn.


Wat een prutser. Dus omdat ze één keer tegen alle statistieken in een keer mazzel gehad heeft dat ze juist door het niet dragen van een gordel nog leeft draagt ze nu nooit meer een gordel? Zo iemand hoort echt heel snel uit de genen-pool verwijdert te worden...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-11-2009 23:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 23:05 schreef Valorian het volgende:
Wat een prutser. Dus omdat ze één keer tegen alle statistieken in een keer mazzel gehad heeft dat ze juist door het niet dragen van een gordel nog leeft draagt ze nu nooit meer een gordel? Zo iemand hoort echt heel snel uit de genen-pool verwijdert te worden...

Zal wel lukken zo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-11-2009 23:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 23:06 schreef bastianus het volgende:
Zal wel lukken zo.




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-11-2009 23:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 november 2009 23:05 schreef Valorian het volgende:
Wat een prutser. Dus omdat ze één keer tegen alle statistieken in een keer mazzel gehad heeft dat ze juist door het niet dragen van een gordel nog leeft draagt ze nu nooit meer een gordel? Zo iemand hoort echt heel snel uit de genen-pool verwijdert te worden...


Er zitten ook nadelen aan gordels hoor...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-11-2009 23:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 23:31 schreef ElitE het volgende:
Er zitten ook nadelen aan gordels hoor...


er zitten gewoon nadelen aan auto's en er zitten vast ook wel wat nadelen aan jou.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-11-2009 23:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nadelen, voordelen, onderdelen, bedelen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-11-2009 23:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

En als je een ongeluk krijgt zonder gordel om, moet diegene 25% van de claim zelf betalen, dacht ik. Dus hopen dat je zonder gordel helemaal geen letsel oploopt dan.

Ah, bijna goed:

http://www.letsel-schade-letselschade.nl/page/letsel-letselschade-en-niet-dragen-autogordel.htm

quote:
Letselschade startpagina - Ons bedrijf - letsel & letselschade actueel - Letsel en letselschade actueel maart 2009 - letselschade en niet dragen autogordel: wie bewijs...
letselschade en niet dragen autogordel: wie bewijst?
Letselschade en niet dragen autogordel: wie bewijst wat ......?
Juridische gevolgen niet dragen autogordel bij letsel

letselschade en autogordelHet is een vaste regel dat de schadevergoedingsplicht van de aansprakelijke verzekeraar wordt verminderd, wanneer het slachtoffer met letselschade zijn of haar gordel op het moment van het ongeval niet droeg.

De rechter stelt in die gevallen vaak een percentage "eigen schuld" vast, dat al naar gelang de verschijningsvorm van het letsel, varieert tussen de 25% en 50%.

Is door een ongeval gebitsletsel opgetreden door een klap tegen het dashboard, dan is de kans op een eigen schuld van 50% groter, dan wanneer men whiplasletsel blijkt te hebben.
Financiële gevolgen "eigen schuld"

Het percentage "eigen schuld" wordt simpelweg op de omvang van de (totale) schade losgelaten. Krijgt men 25% eigen schuld toegerekend, dan hoeft de aansprakelijke partij van iedere €.1,00 vastgestelde schade, slechts €.0,75 uit te keren. Bij 50% "eigen schuld" kan men dus volstaan met het uitkeren van €.0,50 per €.1,00.

Ook financieel gezien is het dus wijzer om de autogordel te dragen!


[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-11-2009 23:55]


Je moeder.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-11-2009 23:53 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:27 schreef WhiteRider het volgende:
Reed laatst 190, achter me een kettingbotsing. Had ik middenin gezeten als ik 120 had gereden. Rij nu alleen nog maar 190, gaat stukken beter.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-11-2009 23:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

bij 190 gaan die omatjes zo hard je motorkap in dan je elke keer je luchtfilter moet schoonmaken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-11-2009 23:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

:')

Zo hard gaat die van mij niet eens.


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-11-2009 0:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

1 parkeerbon in 10 jaar tijd. Ik beschouw mezelf als een keurige bestuurder.

Wel in de eerste weken dat ik mijn rijbewijs had even geen idee gehad hoe hard de wagen van pa en ma nu eigenlijk ging omdat hij boven de 100 sowieso een flink kabaal maakte. Mijn toenmalige vriendinnetje wees me er toen op dat ik zonder er zelf erg in had al aan de 150 zat waar ik 120 mocht

Tegenwoordig rij ik wat er op de borden staat.



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 09-11-2009 0:04 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hehe dat haalt die van mij ook niet.

Edit: Maar ik vind van mezelf dat ik eigenlijk niet direct asociaal rij. Er zijn wel plaatsen waar ik de snelheid overschrijd(dit is meestal ook niet harder dan 20km/u), maar dat doe ik dan ook als de situatie het toelaat.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 09-11-2009 0:05]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2009 0:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

1 keer 180 waar je 80 mocht, maar dat was ook maar heel kort op een stukje bekende weg. Voor de rest rij ik behoorlijk rustig en als ik te hard rij is dat meestal niet meer als 20+ en meestal alleen op bekende wegen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-11-2009 6:47 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik jas em altijd knoeihard door tunnels heen.
Vooral m`n Firebird..
Geeft zo`n mooi geluid in tunnels.

kom er altijd met minimaal 180 doorheen en dat is dan ook tevens z`n max..lol

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 09-11-2009 7:10]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-11-2009 6:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ben het iig na het lezen van het topik met Flebbie eens, hoewel hij niet eens gepost heeft geloof ik.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-11-2009 7:09 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Foei Robin.. net je rijbewijs en nu al asociaal rijden.

Heb jij wel een rijbewijs Tom..? en dan bedoel ik geen Neukvaardigheidsbewijs..

Tuurlijk breng ik geen andere mensen in gevaar, maar om dan de audi rijdende landverrader uit te hangen..



hehehe Duitsche vehicle en landverader klopt dan weer wel.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen