IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waar Flebbie je graag zou verraden bij ome KLPD( assiociaalrijtopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-11-2009 17:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 16:55 schreef Vikingblood het volgende:
wat is het verschil dan tusse scheren en bellen achter het stuur??


Scheren is een stuk linker. Daarnaast slecht voor de baard dus als er IETS strafbaar moet zijn...
Een dropje in je harses stoppen is ook bloedlink, idem de radio bedienen tijdens het rijden. Cdtje wisselen gaan we het niet eens over hebben !

quote:
waarom houden ze die zones dan als allang is aangetoond dat ze juist meer uitstoot meten en dus slechter voor het milieu is??


Dat is een extreemrechts onderzoek.

quote:
Ach er zijn tig raportages hierover naar de Minister van verkeer en waterstaat gegaan.


Een beetje ministerie kijkt alleen naar onderzoeken die zij zelf opzetten. Uiteraard voorzien van de gewenste uitkomst bij opstart van het onderzoek. (lees ov chipknip)

quote:
het stuur moet halen ( op het schakelen dan na he)


Nee, gewoon een automaat anders een prent

quote:
waar staat die ergenis dat politieke mensen in een dikke mercedes met blauwe zwaailicht met een tyfusgang langs de files rijdt??


Dat doet hun chaffeur en die stemt PVV

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 09-11-2009 17:05]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2009 18:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 13:08 schreef Judge M. het volgende:
Dat heette in het vorige millennium toch al 3VN of hebben we het over iets anders

3VO. Maar het heet, al dan niet alweer, VVN. Maar goed, het heeft met "verkeer" te maken dus ik reken het je niet aan.

quote:
Directeur communicatie VVN treedt terug

AMERSFOORT - Joop Goos is per direct terug getreden als directeur externe betrekkingen van Veilig Verkeer Nederland. Dat heeft de organisatie maandag bekendgemaakt. Goos kwam vorige week negatief in het nieuws toen hij door het tv-programma van Peter R. de Vries was betrapt op te hard rijden in een woonwijk.

Goos heeft zijn vertrek maandagmiddag meegedeeld tijdens een medewerkersbijeenkomst van VVN in Amersfoort. (ANP)


Hoppa, opzouten hypocriete tyfuslul.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-11-2009 18:05]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-11-2009 18:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat heeft die De Vries weer goed gedaan.

Gelukkig was dit bewijs meer waterdicht dan de bewijsvoering tegen een zeker jongentje waarover geruchten gaan dat hij op Aruba een meisje onlief zou hebben behandeld.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-11-2009 18:27 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Die Joop Goos wil zich natuurlijk (ook) niet aan de snelheid houden en zo kan het gas er weer op zonder verwijten mbt een voorbeeldfunctie...


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2009 19:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 18:27 schreef Forever After het volgende:
Die Joop Goos wil zich natuurlijk (ook) niet aan de snelheid houden en zo kan het gas er weer op zonder verwijten mbt een voorbeeldfunctie...
Terecht. Waarom denk je dat mijn dakbord demontabel is..?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2009 19:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 november 2009 11:43 schreef Valorian het volgende:
Ja, die zijn ook lijp .. In de VS was er zelfs een klein piekje te zien in het aantal dodelijke slachtoffers van auto-ongelukken in de 2 jaar na de aanslagen op de WTC torens. In die twee jaar kwamen er 1.500 mensen 'extra' om in autoverkeer t.o.v. de vele jaren ervoor, als gevolg van veel meer mensen die niet meer in het vliegtuig durfden en ipv binnenlandse vluchten meer lange autoritten maakten. Na twee jaar was de angst wel weer een beetje gezakt, het vliegverkeer weer op het normale pijl en zo ook het dodental van verkeersongelukken daar


Hehe dat is wel waar, maar elke fobie natuurlijk.

Dat heb je toch uit dat boek Risk?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-11-2009 20:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 19:45 schreef ElitE het volgende:

Dat heb je toch uit dat boek Risk?


Ja! Gelezen? (of toevallig het boekentopic waar ik al eerder dit voorbeeld aanhaalde uit het boek)


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 09-11-2009 21:56 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 9 november 2009 17:04 schreef Argus het volgende:
idem de radio bedienen tijdens het rijden. Cdtje wisselen gaan we het niet eens over hebben !


Daar kan een oud collega van me helaas over meepraten. Die heeft een paar jaar terug een fietser die uit een oprijlaan vanachter een dikke boom kwam doodgereden terwijl hij aan zijn radio zat te morrelen.
Getraumatiseerd voor de rest van zijn leven.


[Ik weet, ik weet a-knop is kepoetig]

[Illusione: No worries, de rol van taalnazi neem ik graag op mij.]

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 09-11-2009 21:59]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-11-2009 23:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Vandaag niet verder dan 160 gekomen en een Suzuki Alto bijna van de weg gedrukt. De typhus, sue me. Omdat het kan.

Maar wel braaf de juiste snelheid rijden bij werkzaamheden ^_^


Je moeder.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 09-11-2009 23:21 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 9 november 2009 7:18 schreef Vikingblood het volgende:
Waar staat dat je niet ff een burnout mag doen.



Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Je kan gemulderd worden voor het 'onnodig geluid veroorzaken'. Is gewoon een RVV-artikeltje. En als je maar genoeg rook ontwikkelt solliciteer je openlijk naar artikeltje 5; "de veiligheid op de weg zodanig in gevaar brengen dat met onmiddellijke ingang de rijbevoegdheid dient te worden ontnomen"

quote:
Op 9 november 2009 7:18 schreef Vikingblood het volgende:
nou zou ik het niet erg vinden dat uitkeringen en financieringen gestopt zouden worden.



Ook hier blijkt maar weer eens dat je niet de slimste bent. Het opdoeken van het sociale zekerheidsstelsel leidt tot veel grotere verschillen tussen arm en rijk, ghettovorming, meer overlast van zwervers, meer criminaliteit, etc. Genoeg landen die dit reeds hebben aangetoond.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-11-2009 3:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dit is gewoon Roel zijn privé zeik topik. Niet echt levensvatbaar.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-11-2009 5:57 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Meer mensen reageren hier..
quote:
Op 9 november 2009 23:21 schreef flebbie het volgende:
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Je kan gemulderd worden voor het 'onnodig geluid veroorzaken'. Is gewoon een RVV-artikeltje. En als je maar genoeg rook ontwikkelt solliciteer je openlijk naar artikeltje 5; "de veiligheid op de weg zodanig in gevaar brengen dat met onmiddellijke ingang de rijbevoegdheid dient te worden ontnomen"







tuurlijk weet ik wat wel en niet mag Flebber.
Geef me maar aan jij superheld!!!!

alleen over de uitkeringen blijf ik wel bij mijn mening.
In Nederland is het veel te easy om een uitkering te krijgen.
ze moeten hem iig drastisch naar beneden halen, zodat het verleiderlijker is te gaan werken dan op hun luie reet te zitten.

Alsof die grens nu al niet zichbaar is.

En Tom... hou je muil

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 10-11-2009 5:59]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-11-2009 6:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Doen we.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 10-11-2009 6:11]


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-11-2009 6:10 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 november 2009 6:02 schreef Slechtheid het volgende:
Hier kan ik niet eens een serieuze reactie op verzinnen.


We zouden nog steeds eens gaan poolen in Rotterdam Tom.. geef em dan maar


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 10-11-2009 8:50 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 9 november 2009 23:21 schreef flebbie het volgende:
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Je kan gemulderd worden voor het 'onnodig geluid veroorzaken'. Is gewoon een RVV-artikeltje. En als je maar genoeg rook ontwikkelt solliciteer je openlijk naar artikeltje 5; "de veiligheid op de weg zodanig in gevaar brengen dat met onmiddellijke ingang de rijbevoegdheid dient te worden ontnomen"


Weet dan op zn minst waar je het over hebt:

Artikel 5: Het is eenieder verboden zich zodanig op de weg te gedragen dat gevaar wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

Toch, Grey?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-11-2009 9:01 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Hoe lang zou dit overbodige topic hebben bestaan als het niet door een mod was gestart?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2009 9:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2009 8:50 schreef Sjaakie het volgende:
Weet dan op zn minst waar je het over hebt:

Artikel 5: Het is eenieder verboden zich zodanig op de weg te gedragen dat gevaar wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

Toch, Grey?
Is een kapstok regel, erg breed en vaag, kunnen ze dus nagenoeg alles wat maar irritant is op de weg onder hangen. Zoals burnouts, strepen trekken doe je maar in je onderbroek.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 10-11-2009 9:13 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 10 november 2009 9:11 schreef Jenje het volgende:
Is een kapstok regel, erg breed en vaag, kunnen ze dus nagenoeg alles wat maar irritant is op de weg onder hangen. Zoals burnouts, strepen trekken doe je maar in je onderbroek.

Weet ik, maar het ging me meer om de uitleg van Flebbie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-11-2009 9:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2009 21:56 schreef Mottighaerd het volgende:
Daar kan een oud collega van me helaas over meepraten. Die heeft een paar jaar terug een fietser die uit een oprijlaan vanachter een dikke boom kwam doodgereden terwijl hij aan zijn radio zat te morrelen.
Getraumatiseerd voor de rest van zijn leven.


[Ik weet, ik weet a-knop is kepoetig]

[Illusione: No worries, de rol van taalnazi neem ik graag op mij.]

Is ook wel een heel gedoe als fietser, nog zo'n hele radio meeslepen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2009 9:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2009 9:16 schreef bastianus het volgende:
Is ook wel een heel gedoe als fietser, nog zo'n hele radio meeslepen.


Ja waarom niet gewoon een mp3 speler om de nek hangen, veel gemakkelijker.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-11-2009 10:05 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Had die 80-shizzle ook niet iets te maken met geluidsoverlast trouwens?


Waar ik me overigens enorm aan erger: de A4 tussen Delft en Burgerveen: je mag er 100, maar het zijn fucking 3 banen. In de spits staat het daar vast, maar daarbuiten kun je mákkelijk 120 rijden. Voor geluidsoverlast hoef je het niet te laten, want er staat langs het hele stuk niet één huis.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-11-2009 12:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2009 8:50 schreef Sjaakie het volgende:
Weet dan op zn minst waar je het over hebt:

Artikel 5: Het is eenieder verboden zich zodanig op de weg te gedragen dat gevaar wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

Toch, Grey?
Dat is m letterlijk ja.



Maar dan kan zo'n agent ook zeggen dat je je radio uit moet doen, je raampjes omhoog, weet ik het.

Voor niet-weggebruikers geldt deze regel trouwens ook; als de buurman zijn berg natte bladeren in de hens steekt naast de weg en het gaat flink roken...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-11-2009 13:29 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 10 november 2009 8:50 schreef Sjaakie het volgende:
Weet dan op zn minst waar je het over hebt:

Artikel 5: Het is eenieder verboden zich zodanig op de weg te gedragen dat gevaar wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

Toch, Grey?


Zo staat ie letterlijk in de wet ja. Komt op hetzelfde neer als wat ik schreef dacht ik zo. Zoals reeds aangegeven is het een kapstokartikel (ze gaan niet voor elke verkeershufterige gedraging een apart artikel maken) en het leidt altijd tot onmiddelijke in beslag name van het rijbewijs.

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 10-11-2009 13:32]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-11-2009 13:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Een burnout is hufterig?

Ok.

*weer aan het werk gaat en weer iets geleerd heeft*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-11-2009 14:05 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Goedzo.

En wel een beetje doorwerken he anders meld ik je even aan op www.doetheleanderedingentijdenswerktijd.nl


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen