IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Witchcraft (doom ala black sabbath) Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 08-11-2009 22:02 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht





[Dit bericht is gewijzigd door R. op 09-11-2009 15:50]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-11-2009 22:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Volgens mij staat er op youtube nog een filmpje van hun, waarin Bobby Liebling bij ze meedoet op het podium. Gewoon op de bandnaam zoeken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


R.
Usericon van R.
Posted 08-11-2009 22:07 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:04 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij staat er op youtube nog een filmpje van hun, waarin Bobby Liebling bij ze meedoet op het podium. Gewoon op de bandnaam zoeken.


Deze Bobby Liebling?




Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-11-2009 22:08 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Klinkt vet, zeker eens wat van downloaden oid.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-11-2009 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:07 schreef R. het volgende:
Deze Bobby Liebling?




Patsert.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


R.
Usericon van R.
Posted 08-11-2009 22:11 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Dat mag ook wel he met die foto


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-11-2009 22:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2009 22:11 schreef R. het volgende:
Dat mag ook wel he met die foto

Zeker. Zeker.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-11-2009 22:21 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Briljante band, dat ze nog geen eigen topic hadden. Live klinken ze een stuk steviger dan op cd.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-11-2009 22:42 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Eerder dit jaar in Antwerpen gezien. Dik in orde



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-11-2009 22:45 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik kende het nog niet. Bedankt voor de tip in elk geval, want het klinkt erg vet!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-12-2009 1:35 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Mensen die Witchcraft leuk vinden zouden Horisont ook eens moeten proberen. Het rockt wat meer dan Witchcraft. Al zullen ze waarschijnlijk alles wel van vroeger gejat hebben, het doet me af en toe aan Deep Purple denken. Bluesinvloeden. http://www.myspace.com/horisont



R.
Usericon van R.
Posted 28-06-2010 18:54 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-09-2010 11:52 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ja, lekker bandje!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-09-2010 18:30 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Enorm lekker dit aan de hand van de linkjes! Heeft ook wel wat nwobhm (hoek van Pagan Altar, Witchfinder General) of niet?



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 12-09-2010 14:04 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hoor je er zeker in terug, ja.
Ik weet niet waar ik met mijn gedachten was toen ik Magnus Pelander oversloeg op Roadburn 'omdat ik het niet kende'. Uurtje later kwam het besef dat hij de man achter Witchcraft is, en vervolgens dat ik een geniaal optreden had gemist.


You have time. You are doing fine.


Demonomaniac
Usericon van Demonomaniac
Posted 12-09-2010 14:42 by Demonomaniac Wijzig reactieProfiel van DemonomaniacQuote dit berichthttp://ilovestarve.blogspot.com

Een aantal jaar terug in de Little Devil in Tilburg gezien tijdens Roadburn (was een losse show). Café zat stampvol en Witchcraft zette een geweldige show neer. Afgelopen jaar op het hoofdpodium van Roadburn vond ik het toch een stuk minder goed overkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Demonomaniac op 12-09-2010 14:43]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-09-2010 15:57 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Toch wel gaafste ontdekking van de laatste tijd!



Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 30-07-2012 20:41 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Track van het binnenkort te verschijnen album "Legend".

http://soundcloud.com/nuclearblastrecords/witchcraft-its-not-because-of

Ik weet het eerlijk gezegd nog niet. Klinkt een beetje te opgepoetst, te steriel. Dat is niet per sé een probleem, maar ik mis een beetje de 'warme', fuzzy jaren '70 sound.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-07-2012 2:04 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Valt wel mee met het steriel in mijn ogen, het is wel héél swingend, bijna vrolijk. Mainstream rock of zo.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-09-2012 4:39 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Dead End = Danzig

Leuke plaat wel. Na de eerste luisterbeurt. Vol geluid.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 25-09-2012 17:33 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Vinyl reissues van de eerste drie albums zijn om 16:00 vanmiddag in de verkoop gegaan bij ieders favoriete platenlabel Rise Above Records. Zoals verwacht, zijn de meest gelimiteerde exemplaartjes op clear vinyl van de debuutplaat binnen een uur uitverkocht en is het eerste exemplaar dáárvan alweer voor US$ 190,00 doorgeflipped op eBay. De andere twee platen op clear vinyl zullen ongetwijfeld spoedig volgen, minder gelimiteerde kleurtjes zullen nog wel wat langer verkrijgbaar zijn.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 07-02-2016 12:53 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Iemand de laatste plaat "Nucleus" gehoord?

Damn wat is Witchcraft afgegleden zeg, van het beste euforische heavy rock, naar Nucleus.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 07-02-2016 19:12 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik was al afgehaakt met hun 2e release die ik nog wel gekocht had.
Die magie (hekserij ) van hun debuut hoor ik op de 2e release niet meer terug.
k heb 1 nummer van de nieuwe gehoord en was plezierg verrast.
Ik zal hem binnenkort wel even beluisteren.


bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-02-2016 10:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik vond Legend toegankelijk, maar ijzersterk. Verschilt die nieuwe daar nogal mee? Zo niet, dan waag ik me er wel aan



hellhun
Usericon van hellhun
Posted 08-02-2016 17:46 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Het geluid is zwaarder, dat is ook enige betere, de songs zijn een stuk minder dan van de vorige platen.

Maar misschien ligt t aan mij, wou even de domper staven.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-02-2016 8:49 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb nu een nummer gehoord. Dikke gitaarsound, die niet lekker matcht met de zang (ik ben het dus eens met de review op de FP). Ik pas ook even. Het songmateriaal was op Legend wel dik in orde in ieder geval.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen