IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-12-2009 15:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 20 december 2009 15:30 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik ben ook winterkampioen.

1 The Supersubs 391,9
2 Oud Eindhoven 371,5
3 Innerlogic FC357,1
4 FC Ulkamania 319
5 The Judges 302,2
6 ownage040 262,9
7 Pegasus 195,8
Netjes heur


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 20-12-2009 16:45 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 6 december 2009 17:31 schreef Burzum het volgende:
Oja en hulde aan diegene die aan het eind van de wedstrijd een vuurpijl richting uitvak schoot


Moge zo'n figuur een lelijk vuurwerkongeluk krijgen met oud en nieuw


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-12-2009 17:53 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 december 2009 15:29 schreef Lionheart het volgende:
Succes-supporter.


Zegt de nep-PSV'er

Wel balen dat de derby vandag was afgelast, zeker nu Vleminckx mogelijk tijdens de inhaalwedstrijd geschorst is. Maar goed, dit soort weer heb je niet in de hand. Tenminste volgende keer Sibum er weer bij


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-12-2009 20:33 by Lionheart Profiel van Lionheart

Tuurlijk, nu het slecht gaat met NEC zie ik je nog amper posten in het voetbal topic.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-12-2009 13:56 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Vanavond naar Fey-Az



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-12-2009 14:12 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 december 2009 20:33 schreef Lionheart het volgende:
Tuurlijk, nu het slecht gaat met NEC zie ik je nog amper posten in het voetbal topic.


Post dezer dagen uberhaupt weinig op ZM, en dus ook in het voetbaltopic. Ben de laatste maanden veel bezig met columns en nieuws schrijven voor een NEC-fansite, daar raak ik mijn frustraties over dit kutseizoen voor NEC beter kwijt dan hier. Veel teletekst-supporters hier, maar weinig echte fans of interessante voetbal-discussies, zeker nu Mental weg is.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-01-2010 20:55 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

De tering, seizoen van Heerenveen is best belabberd zo. 0-1 achter tegen Willem 2


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-01-2010 21:43 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

En dan toch nog 4-2 winnen hehe..


spelfout weggehaald...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-01-2010 15:30 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ajax - AZ was een leuke wedstrijd! Ik snap alleen niet dat Dick Advocaat zo uit z'n stekker ging over die zeven gele kaarten, want ze waren m.i. allemaal zeer terecht. AZ kwam overal net eventjes te laat en uiteindelijk heeft Ajax daarvan kunnen profiteren.

VVV Venlo - Feyenoord is tot nu toe ontzettend saai. Hopelijk wordt de tweede helft wat interessanter.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-01-2010 19:05 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

PSV.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-01-2010 22:43 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Feyenoord.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-01-2010 22:45 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

En Ajax. Vrij duidelijk dat die van Liesveld een ajacied is, wat een mislukte conducteur


spelfout weggehaald...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-01-2010 0:03 by Count Steel Profiel van Count Steel

Geile loting


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2010 0:31 by Mark Profiel van Mark

Ajax was wellicht beter, maar we hebben niet eens de kans gekregen om er een wedstrijd van te maken. Een absolute schande.

Maak er verder geen woorden aan vuil. We zijn belazerd en bedonderd. Ik heb even helemaal genoeg van die kut-maffia in Zeist.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-01-2010 0:50 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Lampen in eigen huis vernederd



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-01-2010 0:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

K heb hety wel gehad met dat voetbal, tijd voor handkubus


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 28-01-2010 12:06 by blackstar666 Profiel van blackstar666

quote:
Op 28 januari 2010 0:31 schreef Mark het volgende:
Ajax was wellicht beter, maar we hebben niet eens de kans gekregen om er een wedstrijd van te maken. Een absolute schande.

Maak er verder geen woorden aan vuil. We zijn belazerd en bedonderd. Ik heb even helemaal genoeg van die kut-maffia in Zeist.



Die rode kaart voor Heubach was onterecht (1e geel sloeg nergens op), maar wat heb je verder te zeiken dan? NEC kon geen drie keer overspelen of ze waren de bal al weer kwijt. Even 2 lucky goaltjes en dan nog boos zijn ook? Wees blij dat ajax niet wat scherper in de afronding was, want rommedahl (3x) eriksen, de zeeuw, pantelic hadden allemaal makkelijk kunnen scoren. Babos keepte uitstekend trouwens



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2010 12:20 by Mark Profiel van Mark

Dat is het punt niet, ik zei al dat Ajax in principe de betere ploeg was. Maar Liesveld floot geheel inconsequent, en dat werd alleen maar erger toen we in de verlenging 1-2 voor kwamen.

Kijk het nog maar eens terug, Liesveld heeft in zijn eentje totaal nieuwe richtlijnen ontwikkeld voor dingen als de snelheid waarmee vrije trappen en ingooien genomen dienen te worden. Een fractie te snel en je krijgt geel (Heubach, Pothuizen) of een paar tellen te laat en je kan de inworp aan de tegenstander laten (Zomer) of komt er ook met geel vanaf (Babos). En blijkbaar zijn ook de regels voor hands anders dan ik en waarschijnlijk ook de spelers van NEC gedacht hadden. Raak je bal met slechts één hand, dan staat daar in principe geen sanctie op (Ajax spelers) tenzij je al een gele kaart had, dan mag je gelijk vertrekken (Heubach). Hands met beide handen, het ouderwetse vangen dus, is overigens geen probleem. Gewoon bal neerleggen en weglopen (Emanuelson).

Dat soort dingen, en dat de hele wedstrijd door. Alsof het al niet lastig genoeg is voor ons in de Arena. Gewoon in en in triest. Verder niks ten nadele van Ajax, die kunnen daar ook niks aan doen, maar stuitend is het wel.

En zeg nou niet dat dat gekleurd kijken is, want het is echt geen toeval dat Advocaat een paar dagen geleden nog exact hetzelfde constateerde. Ajax heeft gewoon een streepje voor in Zeist, zal wel door al dat lobbyen daar komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-01-2010 12:22]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-01-2010 18:43 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 28 januari 2010 0:50 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Lampen in eigen huis vernederd


Prachtig ja!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-01-2010 18:51 by Lionheart Profiel van Lionheart

Beschamende nederlaag van PSV, maar dat krijg je als een Whiterider pas gaat posten als PSV op de eerste plaats van de ranglijst staat, dan vraag je ook erom.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 30-01-2010 0:21 by blackstar666 Profiel van blackstar666

quote:
Op 28 januari 2010 12:20 schreef Mark het volgende:
Dat is het punt niet, ik zei al dat Ajax in principe de betere ploeg was. Maar Liesveld floot geheel inconsequent, en dat werd alleen maar erger toen we in de verlenging 1-2 voor kwamen.

Kijk het nog maar eens terug, Liesveld heeft in zijn eentje totaal nieuwe richtlijnen ontwikkeld voor dingen als de snelheid waarmee vrije trappen en ingooien genomen dienen te worden. Een fractie te snel en je krijgt geel (Heubach, Pothuizen) of een paar tellen te laat en je kan de inworp aan de tegenstander laten (Zomer) of komt er ook met geel vanaf (Babos). En blijkbaar zijn ook de regels voor hands anders dan ik en waarschijnlijk ook de spelers van NEC gedacht hadden. Raak je bal met slechts één hand, dan staat daar in principe geen sanctie op (Ajax spelers) tenzij je al een gele kaart had, dan mag je gelijk vertrekken (Heubach). Hands met beide handen, het ouderwetse vangen dus, is overigens geen probleem. Gewoon bal neerleggen en weglopen (Emanuelson).

Dat soort dingen, en dat de hele wedstrijd door. Alsof het al niet lastig genoeg is voor ons in de Arena. Gewoon in en in triest. Verder niks ten nadele van Ajax, die kunnen daar ook niks aan doen, maar stuitend is het wel.

En zeg nou niet dat dat gekleurd kijken is, want het is echt geen toeval dat Advocaat een paar dagen geleden nog exact hetzelfde constateerde. Ajax heeft gewoon een streepje voor in Zeist, zal wel door al dat lobbyen daar komen.


Kom je met een serieus verhaal waar je wel redelijk punten hebt, met name die handsballen is natuurlijk wanstaltig slecht gescheidst, maar dan sluit je weer af met een gigantische dooddoener. Wat nou Ajax heeft een streepje voor, dat is toch je reinste gelul. Ajax heeft na elke Europese wedstrijd een zware uitwedstrijd op het programma staan, in tegenstelling tot Twente en PSV. Kan gebeuren denk ik dan. Het ligt gewoon aan de scheids die incapabel is, dat heeft niets met de positie van de club te maken. Ik erger me doorgaans ook groen en geel aan scheidsrechters die 'tegen' Ajax fluiten, maar je weet wel dat ze dit niet expres doen, anders hoeven ze echt niet meer op te komen dagen.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2010 0:24 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 30 januari 2010 0:21 schreef blackstar666 het volgende:
Het ligt gewoon aan de scheids die incapabel is, dat heeft niets met de positie van de club te maken. Ik erger me doorgaans ook groen en geel aan scheidsrechters die 'tegen' Ajax fluiten, maar je weet wel dat ze dit niet expres doen, anders hoeven ze echt niet meer op te komen dagen.


Nou zeg je het gewoon zelf ook


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2010 0:27 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 januari 2010 0:21 schreef blackstar666 het volgende:
Wat nou Ajax heeft een streepje voor, dat is toch je reinste gelul.


Misschien moet je het eens wat beter volgen allemaal want het is wel overduidelijk dat die neuzen een streepje voor hebben bij de KNVB en de meeste scheidsrechters.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-01-2010 0:27]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-01-2010 0:29 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Oeh, de calimero's komen weer boven.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2010 0:31 by Mark Profiel van Mark

Op de voet gevolgd door de teletekst-supporters


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen