IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 25-11-2010 9:48 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Clubkaart gaat eruit jongens, tenminste, dat wil de PVV. Bron: RTL nieuws.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 25-11-2010 18:05 by Murder Junkie Profiel van Murder Junkie

Om meer zieltjes te winnen zeker..laat het lekker zoals het is allemaal.


Zoveelste mentalkloon.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 0:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Real afgetroefd door Barça - 5-0



signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-11-2010 0:02 by Mark Profiel van Mark

Was inderdaad een enorme afstraffing


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-11-2010 0:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik zag t ook net, wat een krachtsverschil


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 0:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik ben benieuwd wat het balbezit was


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-11-2010 0:04 by Mark Profiel van Mark

Barca overklaste Real simpelweg totaal. Real nog wel 2 kansen gehad in de eerste helft, maar daarna was het helemaal afgelopen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-11-2010 0:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Veel overtredingen, las ik? Was dat een beetje gelijk aan beide kanten?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 0:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Real waren schurken

3-4 aanslagen op Messi, slechts 1 keer rood


Puyol deed ook weer zijn brute best


signature


valfar
Usericon van valfar
Posted 30-11-2010 0:16 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

11x geel, 1x rood. Maar wat een niveau van Barca!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-12-2010 12:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Titelverdediger Manchester United is uitgeschakeld in de kwartfinales van de League Cup. De koploper in de Premier League ging met liefst 4-0 onderuit bij West Ham United, dat laatste staat in de Engelse voetbalcompetitie




signature


valfar
Usericon van valfar
Posted 01-12-2010 12:15 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Man. speelde wel met het 2e elftal



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-12-2010 12:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

moesten ze maar niet doen


signature


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 02-12-2010 16:49 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

Nederland en België grijpen naast WK 2018

Uitgegeven: 2 december 2010 16:37
Laatst gewijzigd: 2 december 2010 16:39

AMSTERDAM - Nederland en België zijn er niet in geslaagd de organisatie van het WK 2018 binnen te halen.
© ANP

Het landentoernooi heeft over acht jaar plaats in Rusland, zo deelde FIFA-voorzitter Sepp Blatter donderdag mee.

Het is de eerste keer dat de mondiale eindronde wordt afgewerkt in Oost-Europa. Rusland organiseerde in 1980 wel de Olympische Zomerspelen (Moskou).

Naast Nederland/België waren ook Engeland en de tandem Spanje/Portugal kandidaat voor ‘2018’.


© NUsport

mooi, weer een zorg minder

[Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 02-12-2010 16:52]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-12-2010 17:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

WK 2022 naar Qatar. Beste bid of meeste oliedollars?
Lekker voetballen in 45 graden iig


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 02-12-2010 17:22 by Yirroth Profiel van Yirroth

Mooi, scheelt weer een hoop belasting- en omkoopcenten.
En niet te vergeten geen kosten van bezopen üntermenschen die hun lol beleven door stennis te schoppen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 02-12-2010 18:03 by ErikS Profiel van ErikS

Ach, de beste keuze (in de ogen van de FIFA) was idd een land met twijfelachtig regime (ie, Rusland), want daar zijn ze niet te beroerd om aan alle eisen te voldoen, en iedereen uit de weg te ruimen die tegen zou kunnen zijn.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2010 18:19 by Mark Profiel van Mark

Het is uiteraard een grote aanfluiting, Maffifa gaat voor het grote geld.

Maar ik moet wel zeggen dat de Qatar bid op zich wel interessante aspecten heeft. Ze willen namelijk blijkbaar 9 splinternieuwe stadions bouwen in een radius van zo'n 10-15 kilometer van elkaar, dus nauwelijks reisproblemen. En dan na het toernooi breken ze die stadions weer af en gebruiken de bouwmaterialen om in ontwikkelingslanden scholen e.d. te gaan bouwen. Toch wel apart.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 02-12-2010 18:26 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

dus Qatar gaat pas in 2023 zich met ontwikkeling bemoeien?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2010 18:29 by Mark Profiel van Mark

Tja, het viel mij al mee dat ze uberhaupt wisten dat er zoiets als ontwikkelingslanden bestonden. Het is en blijft uiteraard een absolute schande dat een totaal voetballoos land als Qatar een WK krijgt, die moeten straks in heel rap tempo een zwik Brazilianen gaan naturaliseren om een beetje een team bij elkaar te krijgen. Maar goed, gelukkig is het Nederland of Engeland niet want het gaat alleen maar handenvol geld kosten. Al hoefde Engeland in ieder geval geen nieuwe stadions te bouwen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-12-2010 18:29]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-12-2010 18:37 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

quote:
Op 2 december 2010 16:49 schreef F.E.S. het volgende:
Nederland en België grijpen naast WK 2018



Eeeeeen daar gaat dus ook het WK van 2018 aan de neus van België voorbij.


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 02-12-2010 18:39 by Bastet Profiel van Bastet

quote:
Op 2 december 2010 18:37 schreef ColdheartMinor het volgende:
Eeeeeen daar gaat dus ook het WK van 2018 aan de neus van België voorbij.


Tot grote vreugde van een hoop vriendinnen/vrouwen



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-12-2010 19:42 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 2 december 2010 17:19 schreef NecRobert het volgende:
WK 2022 naar Qatar. Beste bid of meeste oliedollars?



Ik zie het verschil niet?


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-12-2010 20:39 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Wel goed nieuws voor mij vandaag!

quote:
Ricksen terug bij Fortuna Sittard

AMSTERDAM - Fernando Ricksen keert definitief terug in het Nederlandse voetbal, bij Fortuna Sittard.

De 34-jarige middenvelder tekent een contract tot het einde van het seizoen met een optie voor nog een jaar. Hij vertrok een jaar geleden bij het Russische Zenit Sint-Petersburg en was sindsdien clubloos.

Ricksen trainde al geruime tijd mee bij de club waar hij in 1993 zijn carrière begon. "Ik voel hier alleen maar warmte om me heen", zei de twaalfvoudig international tegen zijn belangenbehartiger Sport-Promotion.

"Ik hoop dat ik ertoe kan bijdragen dat Fortuna behouden blijft voor de eerste divisie." Ricksen speelde eerder ook voor AZ en Glasgow Rangers.

''Eerst maar eens kijken of het beide partijen bevalt'', reageert de twaalfvoudig international. ''Voorlopig ben ik blij dat ik weer kan gaan voetballen.''

'Kiplekker'

Ricksen begon in 1993 zijn loopbaan bij Fortuna Sittard. Hij voetbalde daarna voor AZ, het Schotse Glasgow Rangers en het Russische Zenit St. Petersburg.

Zijn terugkeer naar de nummer laatst van de eerste divisie is opmerkelijk, maar Ricksen is vooral blij dat hij in Limburg welkom is. ''Fortuna gaf me de kans om weer met voetbal bezig te zijn en daar voelde ik me kiplekker bij."

"Het bood me ook de gelegenheid een vervelende periode in mijn leven af te sluiten. Iedereen weet dat ik in het verleden een drankprobleem heb gehad. Dat ligt nu definitief achter me. Op die positieve weg wil ik verder gaan'', verklaarde Ricksen.
© Novum/ANP


Laten we hopen dat dit de degradatie gaat voorkomen!



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-12-2010 11:02 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Gelijkspel thuis tegen NEK, als je denkt dat het niet slechter kan dan word je ook uit die droom geholpen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen