IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-12-2010 14:05 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 december 2010 20:30 schreef bokaj het volgende:
De FIFA organiseert deze verkiezing niet en het WK heeft er ook niks mee te maken.




Onzin, jij bent degene die niet goed geinformeerd is, sinds dit jaar zijn de Gouden Bal en de 'FIFA world player of the year' prijs samengegaan als een prijs en heet nu ook de 'FIFA ballon d'or'. De FIFA heeft hier nu dus wel degelijk medezeggenschap over.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-12-2010 14:07 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 december 2010 21:06 schreef Tool-fan het volgende:
dat weet ik wel, maar je kunt niet ontkennen dat barca het mooiste voetbal brengt
als je kijkt naar hoe dit komt ...
kom je volgens mij bij 3 oorzaken uit
deze 3 oorzaken zijn genomineerd


Wil jij zeggen dat de bijdrage van Iniesta bij Barca over het afgelopen -jaar- beter was dan de bijdrage van sneijder bij Inter? Iniesta is zowat meer geblesseerd geweest dan dat hij heeft gevoetbald. Messi heeft een paar leuke dingen laten zien maar viel op het WK volledig door de mand, terwijl Sneijder juist de aanjager van het Nederlands elftal was en mede topscorer vna het toernooi.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-12-2010 18:53 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 7 december 2010 14:07 schreef Mark het volgende:
Wil jij zeggen dat de bijdrage van Iniesta bij Barca over het afgelopen -jaar- beter was dan de bijdrage van sneijder bij Inter? Iniesta is zowat meer geblesseerd geweest dan dat hij heeft gevoetbald. Messi heeft een paar leuke dingen laten zien maar viel op het WK volledig door de mand, terwijl Sneijder juist de aanjager van het Nederlands elftal was en mede topscorer vna het toernooi.

"een paar leuke dingen"
nja, ik vind het niet onlogisch dat naast messi ook de genialiteit van xavi en iniesta erkend worden
waarmee ik geen afbreuk wil doen aan Sneijder


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-12-2010 19:06 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 7 december 2010 14:05 schreef Mark het volgende:
Onzin, jij bent degene die niet goed geinformeerd is, sinds dit jaar zijn de Gouden Bal en de 'FIFA world player of the year' prijs samengegaan als een prijs en heet nu ook de 'FIFA ballon d'or'. De FIFA heeft hier nu dus wel degelijk medezeggenschap over.
Dat wist ik inderdaad niet. Goed dat ze dat gedaan hebben. Ik vond het altijd maar een vage prijs. Is het dan ook nog steeds een journalistenprijs of zit er nu meer draagvlak achter de stemming?

Wel raar dat ze dan 3 spelers van een club nomineren. Dan hadden ze ook wel even naar Zuid-Amerikaanse competities kunnen kijken ipv alleen naar Europa.

Het lijkt mij logisch dat de prijs naar Messi gaat, ongeacht de verdere genomineerden, hij is een klasse apart.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-12-2010 0:11 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 december 2010 18:53 schreef Tool-fan het volgende:
"een paar leuke dingen"
nja, ik vind het niet onlogisch dat naast messi ook de genialiteit van xavi en iniesta erkend worden
waarmee ik geen afbreuk wil doen aan Sneijder


Het punt is niet dat ik het de drie huidig genomineerden niet gun en er is best iets voor hun nominaties te zeggen, alleen is er veel -meer- te zeggen voor een nominatie van Sneijder. Dit is gewoon een overdadig Barca-geilen bij de internationale sportpers dat hier d eoverhand heeft gekregen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 12-12-2010 16:18 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Hmm, ik had gehoopt dat Twente vandaag de koppositie zou overnemen, maar die zijn het spoor bijster geraakt in de slotfase van de wedstrijd...



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2010 16:27 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

"het spoor bijster geraakt"... mooie beschrijving voor zo'n uitslag.


Bruce Banner


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-12-2010 19:40 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Heerenveen! Begint lekker te lopen nu


spelfout weggehaald...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-12-2010 21:02 by Count Steel Profiel van Count Steel

Ajax spekkoper


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2010 21:49 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Vergeet Ajax. GRONINGEN!


Bruce Banner


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-12-2010 23:28 by Count Steel Profiel van Count Steel

Ik vergeet Groningen nooit, kom er vandaan


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-12-2010 0:22 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 december 2010 23:28 schreef Count Steel het volgende:
Ik vergeet Groningen nooit, kom er vandaan


Hele dikke plus 1.


Bruce Banner


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-12-2010 0:24 by Count Steel Profiel van Count Steel

Eigenlijk allebei iets slechts gedaan: jij Duitsland, ik Amsterdam.


Schande


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-12-2010 11:46 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Groningen speelt toch nooit een heel seizoen goed dus laat ze maar punten afsnoepen van de andere clubs.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 02-01-2011 17:37 by F.E.S. Profiel van F.E.S.



en nee, niet Groningen

[Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 02-01-2011 17:38]


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-01-2011 20:32 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Zwolle?



F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 11-01-2011 17:29 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

Ronald de Boer blij met vertrek Jol bij Ajax

Uitgegeven: 11 januari 2011 11:32
Laatst gewijzigd: 11 januari 2011 13:06

AMSTERDAM - Ronald de Boer was flink opgelucht toen Martin Jol begin december vertrok als hoofdtrainer van Ajax. Niet per se vanwege het feit dat Ronalds tweelingbroer Frank hem opvolgde, maar bovenal omdat de oud-topvoetballer Jol totaal niet bij Ajax vond passen.

De Boer zag Ajax vanuit Qatar regelmatig spelen, onder meer in Jols laatste wedstrijd tegen NEC.

"Dat duel was voor mij het summum'', vertelt de voormalige Oranje-international in het nieuwe nummer van het NUsport-magazine.

''Toen wist ik zeker dat het zo niet verder kon. Er zat helemaal geen lijn in het spel, het was een soort veredeld countervoetbal. Lange ballen naar voren en dan hopen op een bevlieging van Luis Suarez of Mounir El Hamdaoui. Dat voetbal hoort niet bij Ajax. Ik heb geen traan gelaten om het ontslag van Jol.''

Petje

''Begrijp me goed, Jol is best een goede trainer, maar niet voor Ajax. Toen ik hem voor het eerst langs het veld zag staan in trainingspak en met een petje op, was het voor mij al klaar. Dan ben je voor mij geen Ajax-coach. Die heeft namelijk stijl (). Maar in een andere omgeving zou hij best goed kunnen werken. Er zijn zat clubs die zijn filosofie wel volgen.''

De Boer zal normaal gesproken komend seizoen de rechterhand worden van trainer Fred Grim bij de A1 van Ajax. Aanvankelijk ging het gerucht dat hij broer Frank zou assisteren bij het eerste elftal.

''Dat was geen optie. Daar krijg je alleen maar scheve gezichten van. Dan krijg je het Cock Jol-effect, dat moet je niet willen. Ik wil het vak langzaam onder de knie krijgen en af en toe ook m'n handen vrij hebben om bijvoorbeeld naar Qatar te gaan.''

© NUsport/Edwin Struis




DIT is stijl:



[Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 11-01-2011 17:31]


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-01-2011 17:45 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

5 februari hier naartoe:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chula%E2%80%93Thammasat_Traditional_Football_Match

Mooi om zoiets eens mee te maken. Dat heb je niet in Nederland, rivaliteit tussen Universiteiten op dit niveau. Het shirt voor Thammasat heb ik al gratis gekregen van de Uni (alcohol vrije campus).
Die mensen geloven ook echt dat de komst van 'de Nederlanders' het team geluk zal brengen. Misschien moet ik ze maar niet vertellen dat ik Fortuna Sittard supporter ben



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-01-2011 19:23 by altx Profiel van altx

quote:
Op 11 januari 2011 17:29 schreef F.E.S. het volgende:
Ronald de Boer blij met vertrek Jol bij Ajax

Uitgegeven: 11 januari 2011 11:32
Laatst gewijzigd: 11 januari 2011 13:06

AMSTERDAM - Ronald de Boer was flink opgelucht toen Martin Jol begin december vertrok als hoofdtrainer van Ajax. Niet per se vanwege het feit dat Ronalds tweelingbroer Frank hem opvolgde, maar bovenal omdat de oud-topvoetballer Jol totaal niet bij Ajax vond passen.

De Boer zag Ajax vanuit Qatar regelmatig spelen, onder meer in Jols laatste wedstrijd tegen NEC.

"Dat duel was voor mij het summum'', vertelt de voormalige Oranje-international in het nieuwe nummer van het NUsport-magazine.

''Toen wist ik zeker dat het zo niet verder kon. Er zat helemaal geen lijn in het spel, het was een soort veredeld countervoetbal. Lange ballen naar voren en dan hopen op een bevlieging van Luis Suarez of Mounir El Hamdaoui. Dat voetbal hoort niet bij Ajax. Ik heb geen traan gelaten om het ontslag van Jol.''

Petje

''Begrijp me goed, Jol is best een goede trainer, maar niet voor Ajax. Toen ik hem voor het eerst langs het veld zag staan in trainingspak en met een petje op, was het voor mij al klaar. Dan ben je voor mij geen Ajax-coach. Die heeft namelijk stijl (). Maar in een andere omgeving zou hij best goed kunnen werken. Er zijn zat clubs die zijn filosofie wel volgen.''

De Boer zal normaal gesproken komend seizoen de rechterhand worden van trainer Fred Grim bij de A1 van Ajax. Aanvankelijk ging het gerucht dat hij broer Frank zou assisteren bij het eerste elftal.

''Dat was geen optie. Daar krijg je alleen maar scheve gezichten van. Dan krijg je het Cock Jol-effect, dat moet je niet willen. Ik wil het vak langzaam onder de knie krijgen en af en toe ook m'n handen vrij hebben om bijvoorbeeld naar Qatar te gaan.''

© NUsport/Edwin Struis




DIT is stijl:




Behalve die kansloze opmerking over stijl heeft hij verder wel gelijk.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2011 12:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-01-2011 0:12 by bokaj Profiel van bokaj

Heerenveen.

Triest gedoe van Dost en Ajax met die arbritagezaak ook.

Volgende week maar winnen van nek.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2011 0:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

euhm... psv MOEST winnen of zo?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-01-2011 0:17 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 31 januari 2011 0:13 schreef Hypnos het volgende:
euhm... psv MOEST winnen of zo?
Ja, dat ook. Aan de scheidsrechter zal het in ieder geval niet liggen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-01-2011 0:37 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 januari 2011 0:12 schreef bokaj het volgende:
Volgende week maar winnen van nek.


Dream on En het is enniesee


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-01-2011 0:48 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 31 januari 2011 0:37 schreef Mark het volgende:
Dream on En het is enniesee
Breuer wordt gewoon opgeofferd om Vleminx uit de wedstrijd te schoppen en dan kan NEC toch niet meer scoren. Puntje is ook goed.

Mooi om te zien dat Breuer eindelijk ook door het publiek wordt uitgekost, die gast is nog te slecht voor Cambuur.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen