IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Reizen (algemeen reizen topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-05-2011 12:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

al ingeënt?


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2011 12:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nee, komt allemaal nog. Een dezer dagen me maar aanmelden voor de vaccinaties. En visa regelen.


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-05-2011 13:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Woensdag naar Ierland!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 29-05-2011 14:18 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 11:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zo, reis naar Noord-India en Nepal geboekt

Wel georganiseerd, maar met veel vrijheid. Niet de tijd om daar op eigen houtje alles uit te gaan zoeken en daar voor echt lang te zijn, en zo kan ik mooi wel in 3 weken veel zien

Netjes, tof! Al een idee waar je allemaal naartoe gaat?


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2011 14:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



En dan enkele dagen / een dag per plek. Mogelijkheid tot excursies, maar in principe ben je dus vrij


I wish I was a butterfly


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-05-2011 14:36 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Wow! Via welke organistie ga je dan?

Er is er hier een heel jaloers!


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2011 14:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

http://shoestring.nl/ Geen singlereis


I wish I was a butterfly


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-05-2011 14:47 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja.


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2011 16:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Die vakantie is samen met 'een vriendin'


I wish I was a butterfly


valfar
Usericon van valfar
Posted 31-05-2011 15:50 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Veel plezier AG! Zoals je al kon lezen ben ik ook wel groot fan van de meeste plaatsen waar je heen gaat! Ik hoop voor je dat die fuckers in Nepal niet weer constant gaan staken
En ga voor Airtel in India! Data bundeltje (3G netwerk, 1,25 G voor een 10tje! Bellen is echt spotgoedkoop, dus haal niet te veel beltegoed. Voor andere adviezen kun je m'n vorige posts lezen!



Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 31-05-2011 15:55 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 29 mei 2011 16:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die vakantie is samen met 'een vriendin'


Wel even naar Karim's in Delhi, knul!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 17:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Jullie (ST, itv en valfar) adviezen/ervaringen had ik vantevoren ook zeker even doorgelezen, mede daardoor had ik er wel vertrouwen in dat het een mooie reis zou worden Alleen dat van die Nepalezen van valfar deed me enigszins zorgen baren

Moet maar een keer jullie tips even op een rijtje zetten


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-05-2011 22:36 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2011 16:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die vakantie is samen met 'een vriendin'


Ze is 8?


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 22:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:36 schreef Forever After het volgende:
Ze is 8?



Nee, ik ga niet eerst even langs Thailand


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-05-2011 22:50 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Oh ombouw. Kan ook natuurlijk. Ieder zijn meug.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-05-2011 22:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 22:50 schreef Forever After het volgende:
Oh ombouw. Kan ook natuurlijk. Ieder zijn meug.

Goddammit

Oh, nee! Zoals ik al zei: ik ga NIET eerst even langs Thailand


I wish I was a butterfly


Daops
Usericon van Daops
Posted 01-06-2011 15:21 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Uiteindelijk toch naar Japan in oktober. Tokyo en Fukuoka

Tussendoor wellicht nog naar Turkije.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 02-06-2011 16:09 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Dinsdag teruggekomen uit Sofia, Bulgarije. Een supervette typisch oostblok/slavische stad


I am the 1%.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-06-2011 18:32 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Nu vraag ik me toch af wat een typisch Slavische stad is. Een stop met Cyrillische verkeersborden?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


valfar
Usericon van valfar
Posted 03-06-2011 0:56 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Bij gebrek aan beter maar om mijn enorme drank om te reizen toch maar te bevredigen: 5 dagen Geneve geboekt, een vriendin daar opzoeken! Jammer dat het zo fokking duur moet zijn daar...



Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 22-06-2011 13:42 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

Ik ga in September met vrouwtjelief naar Sicilie, maken een rondreis(je) met haltes in Palermo, Catania en Siracusa. Nou heb ik behoorlijk rondgezocht over Sicilie, maar heb eigenlijk geen goeie documentatie gevonden waar je bv een leuk strand hebt (kun je beter aan de noordkant zoeken of toch echt aan de zuidkant). Iemand enig idee? Alles welkom.


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 22-06-2011 13:43 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 22 juni 2011 13:42 schreef Count Bobbula het volgende:
Ik ga in September met vrouwtjelief naar Sicilie, maken een rondreis(je) met haltes in Palermo, Catania en Siracusa. Nou heb ik behoorlijk rondgezocht over Sicilie, maar heb eigenlijk geen goeie documentatie gevonden waar je bv een leuk strand hebt (kun je beter aan de noordkant zoeken of toch echt aan de zuidkant). Iemand enig idee? Alles welkom.



Lees hier maar ff rond, soort reis-wikipedia, érg handig! Bij 'Other Destinations' staan een aantal stranden.

http://wikitravel.org/en/Sicily


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 22-06-2011 13:57 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 13:43 schreef Sonic Titan het volgende:
Lees hier maar ff rond, soort reis-wikipedia, érg handig! Bij 'Other Destinations' staan een aantal stranden.

http://wikitravel.org/en/Sicily


Thanks, is een heel nuttige tip! Waar dat wiki-gedoe allemaal niet goed voor is!


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-06-2011 18:25 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Vandaag de trip naar China geannuleerd. Half Peking staat onder water, hoop treinrails zijn verzakt, sommige plaatsen compleet weggevaagd, 175 doden en vermisten, en dat alles in de buurt van onze reisroute... Jammer. Krijgen in ieder geval alles vergoed.

Nu maar eens kijken wat we nu gaan doen. Vietnam, Indonesië.. In ieder geval Azië!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-06-2011 18:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen