IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Reizen (algemeen reizen topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-11-2009 13:45 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-11-2009 13:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Mijn vriendin en ik gaan in januari/februari een maand naar Nieuw-Zeeland en op de terugweg een kleine week naar het Maleisische eiland Langkawi. Twee tot nu toe nog nooit bezochte werelddelen in één klap. Vette shit dus


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Northward
Usericon van Northward
Posted 13-11-2009 14:29 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Eind volgend jaar ben ik van plan een paar maanden te backpacken in Zuid-Oost Azie (Laos, Cambodja, Vietnam, etc).

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 13-11-2009 14:30]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-11-2009 14:49 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 13 november 2009 13:40 schreef Ralph het volgende:
Ik reis morgen van Amersfoort naar Den Haag. En terug.


Wauw, wat een goede grap. Hij's ook écht grappig hè?



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-11-2009 14:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ach, voor sommigen kan dat een wereldreis zijn...


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-11-2009 16:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 november 2009 14:49 schreef Metalhead22 het volgende:
Wauw, wat een goede grap. Hij's ook écht grappig hè?




Hij is anders dik ontopic


Boeiender


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 13-11-2009 16:07 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 13 november 2009 13:49 schreef NecRobert het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan in januari/februari een maand naar Nieuw-Zeeland en op de terugweg een kleine week naar het Maleisische eiland Langkawi. Twee tot nu toe nog nooit bezochte werelddelen in één klap. Vette shit dus

Langkawi is echt heel erg gaaf, en ook nog eens heel erg mooi.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2009 16:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 13:40 schreef Ralph het volgende:
Ik reis morgen van Amersfoort naar Den Haag. En terug.


Dat is zelfs voor een vrijdag niet grappig. Dacht dat jouw reisjes niet verder gingen dan Rhodos


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-11-2009 16:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 13:49 schreef NecRobert het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan in januari/februari een maand naar Nieuw-Zeeland en op de terugweg een kleine week naar het Maleisische eiland Langkawi. Twee tot nu toe nog nooit bezochte werelddelen in één klap. Vette shit dus


Wil wel foto's zien hoor!


Zinquin
Weird is good! :D
Usericon van Zinquin
Posted 20-11-2009 17:10 by Zinquin (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ZinquinQuote dit berichthttp://www.headbanger-heritage.com

quote:
Op 13 november 2009 13:40 schreef Ralph het volgende:
Ik reis morgen van Amersfoort naar Den Haag. En terug.


Hehe, waarom zou je nou weer helemaal daarheen reizen?


If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing....


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-11-2009 17:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat leuk. Een vriendinnetje.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-11-2009 17:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 17:11 schreef M. het volgende:
Wat leuk. Een vriendinnetje.


quote:
Metal of course :D Verder fotografie, reizen, schrijven, zwaardvechten, vuurspuwen (ja, dat wist Ralph nog niet ), lezen, fantasyshit Gamen! :D Sci-fi, concerten/festivals bezoeken, drummen en allerlei andere dingen die met muziek te maken hebben hehe


Leuk, zo'n Ralph fetish.


Zinquin
Weird is good! :D
Usericon van Zinquin
Posted 20-11-2009 17:35 by Zinquin (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ZinquinQuote dit berichthttp://www.headbanger-heritage.com

Nee hoor, geen fetish Hij is alleen de enige van dit forum die ik ken


If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing....


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-11-2009 17:38 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik ken je ook nog niet. Stel je eens voor. Hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3135903?hl=nieuwkomers


Zinquin
Weird is good! :D
Usericon van Zinquin
Posted 20-11-2009 17:41 by Zinquin (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ZinquinQuote dit berichthttp://www.headbanger-heritage.com

quote:
Op 20 november 2009 17:38 schreef bokaj het volgende:
Ik ken je ook nog niet. Stel je eens voor. Hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3135903?hl=nieuwkomers


Ah, die zocht ik al, maar kon hem niet vinden ^_^


If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing....


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-11-2009 20:55 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 2:09 schreef Nimbus het volgende:
Vroeg ik me af, je studeert iets auctarieels? Hoe lang duurt dat dan?

Als je bergen wilt: de Alpen, sinds afgelopen twee vakanties ben ik overtuigd.
Ook leuk: Andes, Patagonia, Karakoram, Rocky Mountains, Appelachen etc. Voor hoever daar te fietsen is.


He M.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-11-2009 21:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Morgen richting Athene


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-11-2009 22:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 20:55 schreef Nimbus het volgende:
He M.



Ja actuariaat he. Ik doe het nu al vijf jaar in deeltijd naast mijn werk. Ik hoop in te kunnen stromen in de laatste fase van de opleiding, herfst 2010. Moet mijn werkgever het wel goed vinden allemaal, die laatste fase kost nog eens 20.000 pleuro extra. Ik geloof dat het vanaf die laatste fase nog drie jaar duurt.

Alpen ben ik afgelopen zomer geweest, erg mooi. Vond het wel te druk en Frankrijk is luilekkerland, ik heb behoefte aan meer afgelegen gebieden en ook vond ik door dat luilekkerland-aspect het niet echt een bijzondere vakantie.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 20-11-2009 22:33]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-11-2009 22:34 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 22:32 schreef M. het volgende:


Ja actuariaat he. Ik doe het nu al vijf jaar in deeltijd naast mijn werk. Ik hoop in te kunnen stromen in de laatste fase van de opleiding, herfst 2010. Moet mijn werkgever het wel goed vinden allemaal, die laatste fase kost nog eens 20.000 pleuro extra. Ik geloof dat het vanaf die laatste fase nog drie jaar duurt.

Alpen ben ik afgelopen zomer geweest, erg mooi. Vond het wel te druk en Frankrijk is luilekkerland, ik heb behoefte aan meer afgelegen gebieden en ook vond ik door dat luilekkerland-aspect het niet echt een bijzondere vakantie.
Dicht bij huis... maaruhm... Luxemburg?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-11-2009 23:08 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 22:32 schreef M. het volgende:


Ja actuariaat he. Ik doe het nu al vijf jaar in deeltijd naast mijn werk. Ik hoop in te kunnen stromen in de laatste fase van de opleiding, herfst 2010. Moet mijn werkgever het wel goed vinden allemaal, die laatste fase kost nog eens 20.000 pleuro extra. Ik geloof dat het vanaf die laatste fase nog drie jaar duurt.


Aha, vroeg me al wat je nou precies deed.

quote:

Alpen ben ik afgelopen zomer geweest, erg mooi. Vond het wel te druk en Frankrijk is luilekkerland, ik heb behoefte aan meer afgelegen gebieden en ook vond ik door dat luilekkerland-aspect het niet echt een bijzondere vakantie.


Oostenrijk en Zwitserland dan? Geloof dat je grotendeels in Frankrijk bent geweest.

De gebieden die ik opsomde zijn dan denk ik wel iets dat je zoekt.
Voorlopig houdt ik het op de Alpen, voor alpien klimmen/tochten en skieën, wandelen/wandeltrektochten durf ik daar buiten nog wel aan. Als je naar die andere gebieden gaat wordt het toch wel erg hard opeens. Al zou ik nog wel graag naar Noord-Amerika gaan om te skieën.

Stiekeme plannen die ik voorlopig heb zijn vooral wandelen en met name in Engeland (lake/peakdistrict), Schotland, Ierland en geinspireerd door een mooie Top Gear aflevering; The Isle of Man.
Wat me ook erg tof lijkt is zeekajakken, trektochten over de zee met al je spul in een kajak, maar daar gaat de nodige tijd inzitten voordat je dat kunt, dus dat is nog wel heel ver weg.
Nog een wild plan; trektocht door Patagonia.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 26-11-2009 16:00 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2009 14:16 schreef MMayo het volgende:
Waar wil je dan heen en wat wil je daar zien/ervaren? Mij lijkt bijvoorbeeld IJsland echt supergaaf, met al dat natuurgeweld.


IJsland is ook echt supergaaf. Daar kan –als je het over weirde landschapjes hebt - bijna niks aan tippen. Je moet wel een beetje van een frisse neus houden, haha, tering wat kan het daar waaien. Eens kijken of ik nog een fotootje kan posten..


quote:
Op 12 november 2009 14:18 schreef Panzerke het volgende:
In waarschijnlijk april ga ik voor minimaal een half jaar naar Nepal. 5-6 maanden onderzoek doen, daarna nog een maandje reizen.


Heb je nog behoefte aan contactpersonen terplekke?


quote:
Op 12 november 2009 20:51 schreef Alterprince het volgende:
Natuur in Noorwegen is ook prachtig (bergen bij Jotunheimen zijn zeer de moeite waard), maar die mensen... allemaal net Nederlanders, maar dan met nog minder realiteitsbesef


Vind je? Ik vind die Noren wel relaxte lui eigenlijk, beetje rustig, maar wel (dreuge) humor


quote:
Op 12 november 2009 21:11 schreef Silence het volgende:
Reizen Wil het al jaren, maar het komt er niet van. Financieel niet sterk genoeg te gaan en emotioneel ook niet overigens. Niet om alleen te gaan tenminste.


Kom op zeg! Retourtje Zweden / Noorwegen heb je al voor 50 piek (inclusief ja) en als je je nu al door angsten laat leiden dan kun je het beste maar helemaal in bed blijven liggen. De leukste mensen, zijn meestal de mensen die je tegen komt op zo’n trip.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-11-2009 16:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

als je je niet door je angsten laat leiden blijf je ook al snel op je rug liggen hoor

Maar zeker waar, angsten moet je tegen vechten als ze niet reeel zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 26-11-2009 16:45 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 26 november 2009 16:00 schreef Brujo het volgende:
Heb je nog behoefte aan contactpersonen terplekke?


Niet echt, slaapplekken/informatiebronnen e.d. heb ik al voldoende, verder ben ik toch vooral met onderzoek bezig samen met locals dus ik vermoed dat ik het allemaal wel ga redden. Toch bedankt!



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 26-11-2009 16:51 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2009 16:07 schreef ElitE het volgende:
als je je niet door je angsten laat leiden blijf je ook al snel op je rug liggen hoor

Maar zeker waar, angsten moet je tegen vechten als ze niet reeel zijn.


Het schiet gewoon niet op.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 26-11-2009 16:53 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2009 16:45 schreef Panzerke het volgende:
Niet echt, slaapplekken/informatiebronnen e.d. heb ik al voldoende, verder ben ik toch vooral met onderzoek bezig samen met locals dus ik vermoed dat ik het allemaal wel ga redden. Toch bedankt!


Ok, succes dan. Zal vast gave tijd worden.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen