IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Formule 1 - seizoen 2010 Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2009 11:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De geruchten dat Jenson Button volgend jaar bij McLaren gaat rijden steken weer de kop op. De wereldkampioen en zijn manager hebben vrijdag een bezoek gebracht aan de McLaren-fabriek. Dit bezoek komt op het moment dat het minder en minder zeker wordt dat Button volgend jaar bij Brawn GP blijft.

Richard Goddard, manager van Jenson Button, zei na afloop van het bezoek: “Jenson wil met een auto rijden die volgend jaar kans heeft om wereldkampioen te worden. We zijn al maanden met Ross Brawn (teambaas Brawn GP) aan het spreken over een contract voor 2010. Jenson heeft al veel toegiften gedaan, maar wat wij vragen is niet onredelijk.”

Goddard vervolgde met: “Ik denk dat het belangrijk is dat Jenson zich goed voelt bij een team.”

Bij McLaren verklaarde een medewerker: “Jenson Button brengt een bezoek aan de fabriek om kennis te maken met de medewerkers.”

Raïkkönen heeft eerder deze week ook een bezoek gebracht aan de McLaren-fabriek.


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-11-2009 1:13 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Liever Kimi bij McLaren, om die Hamilton een beetje te pesten.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-11-2009 13:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

Wat is dat nou voor een racistische opmerking?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2009 13:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

het is maar een halve zwarte, dus t'is maar 50% racistisch
ik ben trouwens geen niet-fan omdat hij dikke lippen heeft en een platte neus, maar omdat hij een dikke nek heeft en plat op anderen rijd.




signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-11-2009 14:02 by Forever After Profiel van Forever After



 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-11-2009 1:14 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik had het al niet echt op Hamilton in zijn debuutseizoen en sinds 'Lie-gate' in Australië heeft hij het helemaal verkorven. En Kimi is een heerser, dus daarom hoop ik wel dat hij een plaatsje bij z'n oude team kan bemachtigen.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-11-2009 19:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De Duitse autobouwer Mercedes neemt een belang van 75,1 procent in de Britse Formule 1-renstal Brawn GP. Het team wordt omgedoopt tot Mercedes GP. Dat heeft de nieuwe eigenaar Dieter Zetsche vandaag aangekondigd. Mercedes heeft momenteel nog een belang van 40 procent in de renstal McLaren-Mercedes, maar die aandelen zullen binnen de twee jaar worden overgekocht door McLaren. De Duitse autobouwer leverde dit jaar al de motoren aan Brawn GP, dat zowel de wereldtitel bij de rijders (Jenson Button) als de constructeurs binnenhaalde.

Ross Brawn houdt bij de nieuwe renstal de sportieve touwtjes in handen. Wie de twee piloten van Mercedes GP worden, is nog niet duidelijk. Volgens sommige bronnen staat wereldkampioen Jenson Button op het punt om een contract te tekenen bij McLaren, waar hij teamgenoot zou worden van Lewis Hamilton. De Duitsers Nico Rosberg en Nick Heidfeld zouden in beeld zijn bij Mercedes GP


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-11-2009 0:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Jenson Button is akkoord gegaan met een contractvoorstel van McLaren. Button zou volgens The Guardian binnen enkele dagen een driejarig contract tekenen bij McLaren voor zes miljoen pond per jaar, omgerekend is dat jaarlijks zo'n zeven miljoen euro.

De Britse krant meldt dat de huidige wereldkampioen Brawn GP zal verlaten nadat de onderhandelingen vastgelopen waren. Door zijn deal bij McLaren zou Button zijn salaris overigens bijna verdubbelen.

Jenson Button en z'n management bezochten afgelopen vrijdag de McLaren-fabriek, en waren naar verluidt erg enthousiast. The Guardian slaagde er echter niet in om een bevestiging van het contract los te krijgen bij Buttons management of McLaren zelf. Een bron die dicht bij McLaren staat, zei wel: "Ik denk dat Jenson het leuk vond wat hij gezien heeft, en het personeel aanvaardde hem ook."

Het nieuws dat Jenson Button hoogstwaarschijnlijk naar McLaren verhuist, komt er nadat er eerder vandaag bekend gemaakt werd dat Mercedes het Brawn GP-team overneemt. Geruchten doen dan ook meteen de ronde dat Mercedes een volledig Duits team wil inzetten, met Nick Heidfeld en Nico Rosberg. McLaren zou op zijn beurt dan volledig Brits worden, met Hamilton en Button.

Binnen enkele dagen krijgen we ongetwijfeld meer nieuws hieromtrent via een officiële weg, al beweert het Britse dagblad betrouwbare bronnen te hebben aangewend.


ai ai ai


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-11-2009 1:32 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Zat eraan te komen dat Button naar McLaren zou willen. Mercedes is blijkbaar van plan een volledig Duitse line-up op te stellen met waarschijnlijk Rosberg-Heidfeld.


Faustian Spirit of the Earth


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-11-2009 10:30 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

haha, Button bij McLaren.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-11-2009 18:15 by Lionheart Profiel van Lionheart

Voor het eerst sinds jaren dat ik uitkijk naar een nieuw seizoen F1, dankzij het tankverbod.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-11-2009 18:30 by Forever After Profiel van Forever After

Alsof dat het spannender gaat maken...


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-11-2009 18:33 by Lionheart Profiel van Lionheart

Het is een stap in de goede richting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-11-2009 19:05 by Forever After Profiel van Forever After

Die mening deel ik (nog) niet.



 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2009 19:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

De komst van nieuwe teams lijkt me eerlijk gezegd interessanter. Maar goed, altijd eerst zien ..


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-11-2009 19:37 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 november 2009 19:05 schreef Forever After het volgende:
Die mening deel ik (nog) niet.


Waarom niet?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-11-2009 19:41 by Forever After Profiel van Forever After

Omdat het er volgens mij zonder tankstops alleen maar saaier op gaat worden.
Nog meer auto's met exact dezelfde strategie.


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2009 19:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

De pitsstops blijven toch nog wel?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-11-2009 19:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik vind het terugtrekken van Bridgestone dik ok,

laat ze maar standaard kutbanden gebruiken, nog meer actie


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-11-2009 20:22 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 november 2009 19:51 schreef Jenje het volgende:
De pitsstops blijven toch nog wel?

Jawel, maar er is weer een variabele minder waardoor imo de strategieen onderling nog dichter naar elkaar gaan komen.


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-11-2009 1:43 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Geen Kimi meer volgend jaar: http://www.autosport.com/news/report.php/id/80187

En Glock naar Manor dus, geen idee wat we van dat team kunnen verwachten eigenlijk.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-11-2009 18:21 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 november 2009 20:22 schreef Forever After het volgende:
Jawel, maar er is weer een variabele minder waardoor imo de strategieen onderling nog dichter naar elkaar gaan komen.


Nou en, door het tankverbod hebben de coureurs meer invloed op de strategie ipv dat het team alles bepaald en inhalen zullen ze echt op de baan moeten doen ipv lafjes via de pitlane.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-11-2009 20:08 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Jenson Button is ours!!


the only pleasure is pain


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-11-2009 20:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

klopt

2e rijder bij McLewis


signature


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-11-2009 22:49 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 18 november 2009 20:10 schreef Hypnos het volgende:
klopt

2e rijder bij McLewis


Helemaal goed!


the only pleasure is pain


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-11-2009 1:36 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Langs de ene kant zou het grappig zijn als Hamilton het moeilijk heeft met Button, maar langs de andere kant zou het ook wel komisch zijn als Hamilton Button compleet in de vernieling rijdt


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen