IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Formule 1 - seizoen 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2010 11:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

1.3 voor op intermediates vr Webber


als het morgen iets regent is Vettel gescheten, net als Kubica en co


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-04-2010 11:30 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Kijk een filmpje van that 70's show met fez erin, en luister dan met je ogen dicht naar het gepraat van massa.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-04-2010 11:38 by Forever After Profiel van Forever After

Ik had meer verwacht van den heer M. Schumacher in deze kwalificatie...


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2010 11:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 3 April 2010 11:30 schreef Slechtheid het volgende:
Kijk een filmpje van that 70's show met fez erin, en luister dan met je ogen dicht naar het gepraat van massa.


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-04-2010 1:56 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 3 April 2010 11:38 schreef Forever After het volgende:
Ik had meer verwacht van den heer M. Schumacher in deze kwalificatie...


Hij was anders best mooi op dreef in Q2, jammer genoeg kwam het er niet uit op het moment van de waarheid


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-04-2010 12:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

logische uitslag

alleen moest Hamilton weer es tonen hoe sportief hij is door 4 keer te zigzaggen op het rechte eind...


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-04-2010 12:47 by Forever After Profiel van Forever After

Hij zal wel last van rukwinden van opzij gehad hebben...

Hulde aan Petrov btw dat ie een paar ronden eerder gewoon een dikke middelvinger trok naar Hamilton door hem meteen weer terug te pakken.

Ik ben geen Alonso fan, maar vond het wel jammer dat zijn motor plofte. D'r had nog wel een inhaalpoging ingezeten.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-04-2010 15:17 by Forever After Profiel van Forever After

En Vettel had deze keer dus wel het geluk aan zijn zijde:

quote:

Vettel ontsnapt aan straf na inhalen onder geel
04 april 2010

Sebastian Vettel is ontsnapt aan een straf wegens inhalen onder geel. De Duitser zette met nog twee ronden te gaan de Lotus van Jarno Trulli op een ronde, op de plek waar op dat moment geel hing, vanwege de gestrande Fernando Alonso.

Vettel werd na afloop op het matje geroepen, maar na bestudering van de beelden bleek dat de Duitser genoeg had afgeremd en dat Trulli duidelijk een probleem had met zijn auto. Hierdoor is besloten geen straf te geven.


(GP Update)



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-04-2010 16:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Fernando Alonso heeft de race van vandaag in Maleisië de lastigste race van zijn leven genoemd. De Spanjaard kreeg de hele Grand Prix af te rekenen met problemen met zijn versnellingsbak.

Nog voor de start van de race werkte de koppeling van de wagen niet goed. Daarom moest Alonso in de bochten op het gaspedaal duwen om de versnellingen werkende te doen krijgen.

Uiteindelijk liet de motor het afweten met nog twee ronden voor de boeg.

"Al vanaf de start ging het verkeerd," zei Alonso. "In de formatieronde brak mijn versnellingsbak en ik had geen koppeling tijdens de race, dus ik moest raar remmen. Ik moest eerst neerschakelen en dan hard op het gaspedaal duwen zodat de versnelling erin schoot voor die bocht."

"Het was waarschijnlijk de lastigste race van mijn leven wat rijden betreft, omdat ik moest improviseren voor elke bocht. Maar toch konden we punten scoren, wat uiteindelijk teniet werd gedaan door de motor."



ik dacht al dat hij vreemd reed


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-04-2010 1:00 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Dan heeft hij best nog knap gepresteerd eigenlijk. En ja, onbegrijpelijk dat Hamilton niet bestraft werd, wat een lul toch


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-04-2010 13:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zigge zagge zigge zagge huy huy huy


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-04-2010 18:25 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Ecclestone wil F1-show snel verbeteren

Bernie Ecclestone dringt er nog steeds op aan om veranderingen door te voeren om het spektakel in de Formule 1 te verhogen, ondanks twee spannende races in Australië en Maleisië.

De seizoensopener in Bahrein werd het slachtoffer van grote kritiek, maar omwille van de wisselvallige weersomstandigheden behoorden de twee daaropvolgende races in een hogere categorie.

Alvorens de race in Sepang van start ging, zat de F1-baas samen met enkele teambazen.

"Wees niet in de maling genomen," zei Ecclestone aan The Telegraph. "We hebben geluk gehad met de regen. We moeten iets ondernemen."

"Voor de eerste keer zien de teams in dat er iets moet gebeuren. We hebben geen omgekeerde grids nodig, we hebben gewoon meer inhaalsacties nodig. Maak de voorvleugel kleiner en doe die dubbele diffuser weg."


Dat van die voorvleugel vind ik wel kloppen. Al vanaf het eerste moment dat die achterlijk brede voorvleugels er zijn ziet het er niet uit. Die mag minstens 10 cm smaller.


 


Hex.xor
Usericon van Hex.xor
Posted 12-04-2010 16:29 by Hex.xor Profiel van Hex.xorhttp://www.myspace.com/500222501

Ik was in het begin vrij negatief over het feit dat er niet meer getankt mag worden. Toch heb ik op dit moment het idee dat de wat kleinere teams toch ook meer kans maken. Ik vond het in Maleisië bijvoorbeeld een knappe prestatie van Sutil op de vijfde plaats.

Verder hoop ik dat Vettel zondag weer wint. Eigenlijk had hij al op 75 punten moeten staan inmiddels. Hij is toch zeker mijn favoriet voor het kampioenschap dit jaar.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-04-2010 16:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Vettel ftw!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2010 19:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Rubens Barrichello en Robert Kubica hebben kritisch uitgehaald naar Lewis Hamilton omwille van diens rijgedrag tijdens de Grand Prix van Maleisië. Hamilton kreeg na afloop van die race een waarschuwing van de stewards omdat hij zigzagde over het rechte stuk toen Vitaly Petrov trachtte hem in te halen.

"Ik denk niet dat het iets is dat je mag doen," vertelde Barrichello vandaag in China. "Toen ik het zag op TV was ik er redelijk kritisch voor. Als hij zo langs mij zo rijden, zou ik het hem serieus duidelijk gemaakt hebben dat dit niet hoorde."

Barrichello zegt dat Hamilton ongetwijfeld uitvluchten zou zoeken om zijn rijgedrag goed te spreken.

Hij zei: "Je kan zeggen dat het onder acceleratie was, niet in de remzone. Er zijn zoveel dingen die hij naar voren kan brengen, maar de rijders hebben een akkoord, een soort akkoord - natuurlijk verbaal - niets dat is getekend, dat je enkel één keer van lijn mag veranderen om jouw lijn te verdedigen."

"Wat Hamilton deed hoort thuis in de Formule Ford. Niet hier om eerlijk te zijn."

Ook Renault-piloot Robert Kubica vindt dat Hamilton een straf moest gekregen hebben in Sepang.

"Als ik de regels lees, is het duidelijk," zei Kubica. "Als ik naar Maleisië kijk, is het niet zo duidelijk. Maar ik denk niet dat hij de enige was die meer dan één beweging maakte. Het is belangrijk dat je niet van lijn verandert wanneer je zij aan zij rijdt."


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-04-2010 1:26 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Pfffff Schumi


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2010 10:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wat een ongelofelijke fukking klootzak is die Hamiltongool

eerst Vettel afsnijden in de pitstraat,

dan zelf nog eens de bocht afsnijden van de pitstraat omdat Button niet binnen was,

dan Webber VOOR de start van de herstart van de baan duwen


en dan doen ze gewoon niets é bij de wedstrijdleiding


mooi van Button


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-04-2010 11:00 by Forever After Profiel van Forever After

Het incident in de pits wordt na de race onderzocht.

Mag hopen dat die faalaap nu eindelijk wel eens een serieuze straf krijgt.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2010 11:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wedden van niet...


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2010 11:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

BBC is alles weer aan het bagatelliseren...


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-04-2010 11:19 by Forever After Profiel van Forever After

Volgens mij is is te snel 'losgelaten' en bleef ie willens en wetens op de blauwe strook rijden die een soort van veiligheidsscheiding tussen de pitlane en de pitboxen is waardoor ie onnodig monteurs van andere teams in gevaar bracht.


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-04-2010 11:41 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Knap van Button hoor, Hamilton al twee keer op z'n plaats gezet


Faustian Spirit of the Earth


Bijlie
Woods of Ypres
Usericon van Bijlie
Posted 18-04-2010 12:28 by Bijlie Profiel van Bijliehttp://www.last.fm/user/Bijlie

Persoonlijk vond ik wel dat Vettel Hamiton veel zat te drukken, aan de ander kant, Hamilton had ook zijn gas kunnen laten!



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-04-2010 12:43 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Hoe Hamilton Vettel voorbijschoot bij het ingaan van de pitstraat was ook ronduit gevaarlijk en daarvoor had hij ook al eens de weg naar de pitstraat afgesneden... om van die herstart, waarbij hij Webber helemaal het gras in duwt, nog maar te zwijgen...


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-04-2010 13:03 by Forever After Profiel van Forever After

Het eerste "nieuws"

quote:
Vettel en Hamilton komen weg met reprimande
18 april 2010

Sebastian Vettel en Lewis Hamilton hebben allebei een officiële waarschuwing gekregen voor de gevaarlijke manier waarop zij door de pitstraat reden tijdens de Grand Prix van China. Het tweetal reed naast elkaar door de pits.

Na beide coureurs gehoord te hebben en de videobeelden bestudeerd te hebben, kwam de wedstrijdleiding in Shanghai tot de conclusie dat zowel Vettel als Hamilton gevaarlijk had gereden en dat beide coureurs een reprimande moesten krijgen.

Hamilton behoudt dus zijn tweede plaats en Vettel blijft zesde


GP Update





[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 18-04-2010 13:05]


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen