IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Formule 1 - seizoen 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 01-08-2010 18:11 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Nou, inderdaad. Ik denk dat hij nog blij mag zijn met zo'n lichte straf voor die schandalige actie. En dan dat antwoord dat hij achteraf in een interview gaf

[Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 01-08-2010 18:12]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-08-2010 18:15 by Forever After Profiel van Forever After

Oh, en Hamilton kwam tot nu toe iedere keer wel weg met vergelijkbare acties. Oh ja, die heeft een ander kleurtje...

Het is gewoon te zot voor woorden. Oh, d'r gebeurt iets wat me niet aanstaat dus laat ik maar effe over de radio naar mijn team gaan janken. Kubica ook in Silverstone toen Alonso hem voorbij ging over het gras waar Kubica hem zelf opdrukte.

Het lijken tegenwoordig net voetballers.


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 01-08-2010 18:27 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Wat een onzin. Hamilton is een harde racer, maar hij weet wel waar de limiet is. Hij zou nooit iemands leven riskeren (je wilt niet weten wat er was gebeurd als Barrichello op volle snelheid die muur ingedrukt was). En dan nog voor 1 zo'n onnozel puntje.

Ontzettend sneu dat je hier nu weer huidskleur bij betrekt. Kots!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-08-2010 18:30 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 1 augustus 2010 18:27 schreef RudiEngel het volgende:
...maar hij weet wel waar de limiet is. Hij zou nooit iemands leven riskeren ...


:')


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-08-2010 18:31 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 1 augustus 2010 18:27 schreef RudiEngel het volgende:
Wat een onzin. Hamilton is een harde racer, maar hij weet wel waar de limiet is. Hij zou nooit iemands leven riskeren (je wilt niet weten wat er was gebeurd als Barrichello op volle snelheid die muur ingedrukt was). En dan nog voor 1 zo'n onnozel puntje.

Ontzettend sneu dat je hier nu weer huidskleur bij betrekt. Kots!


Klopt ja. Hamilton's acties waren ook vaak ongeoorloofd, dat is een feit. Maar dit was gewoon levensgevaarlijk wat Schumi deed. Er is een verschil tussen iemand op het gras duwen of tegen een betonnen muur he . Met deze straf komt hij idd nog erg goed weg.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 01-08-2010 18:32]


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-08-2010 18:37 by Forever After Profiel van Forever After

Rubens had zelf de keuze tussen het risico nemen of remmen. Hij koos voor risico. Niemand verplicht hem om in te halen.



 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-08-2010 19:01 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Haha, wat een bullshit seg


Faustian Spirit of the Earth


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 01-08-2010 19:02 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Hij koos niet voor risico. Hij koos ervoor om Schumacher op snelheid in te halen omdat die slecht uit de bocht kwam. Bij mensen die goed bij hun hoofd zijn is dat normaal gesproken geen probleem.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-08-2010 19:07 by Forever After Profiel van Forever After

Zitten jullie naast elkaar te typen ofzo?

Laat me kort zijn:
Als Hamilton dit had gedaan was er niks aan de hand geweest, maar nu was het de grote boze Schumacher en dan kan het natuurlijk niet.

Als je deze straf dan terecht en te mild vond realiseer je dan dat ie dit jaar al (meer) onbenullige straffen in de schoenen geschoven heeft gekregen.

Meer zeg ik er niet over. (Iets met onzinnig wellus-nietus)



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-08-2010 19:07]


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 01-08-2010 19:09 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Maar goed, ondanks dat smetje een mooie race. Veel positieve dingen gezien. Kampioenswaardige races van Webber (qua ongelooflijke rondetijden) en Alonso (ruim 30 ronden lang verdedigen tegen een véél snellere auto), veel spektakel, indrukwekkende races van Kobayashi en ook Petrov die zijn potentie begint waar te maken, alle drie nieuwe teams met beide auto's aan de finish, en natuurlijk dat onbetaalbare gezicht van Vettel toen hij zijn ieniemieniebekertje enigszins omhoog hield :D

Nu 4 weken afkicken...


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 01-08-2010 19:12 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 1 augustus 2010 19:07 schreef Forever After het volgende:
Als Hamilton dit had gedaan was er niks aan de hand geweest, maar nu was het de grote boze Schumacher en dan kan het natuurlijk niet.


Niemand anders dan de (voormalig) grote boze Schumacher had dit überhaupt in zijn achterlijke hoofd gehaald, dus ik begrijp niet waarom je Hamilton er steeds maar weer bij haalt.

Want inderdaad, een muur is iets anders dan een stuk gras.
*Knikt instemmend naar de persoon die naast hem zit te typen*

[Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 01-08-2010 19:13]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2010 19:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nu, Senna heeft ergere dingen uitgestoken en nooit erg voor gestraft geweest,

Schumacher vond ik hier ook erg ver gaan, dit was haast ziekelijk. Ook al is dat slechts een voetnootje in zijn carrière. Tis een bully idd

Bij Hamilton ben ik nog steeds niet over zijn valsspelen en onschuldig puppy spelen. My fukkin ass, tis een valse zak imo. En die kan ik nog minder af dan een Schumacher, een jankende Alonso, een saaie overberekende Prost, een arrogante Villeneuve of een zatzuipende Raikkonen.

Goede chauffeur en winner akkoord, maar qua stijl nog erger dan een Nelson Picquet.


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-08-2010 19:19 by Forever After Profiel van Forever After

Ach, Hamilton is waarschijnlijk Ruudjes held dus ik snap zijn reactie wel.


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-08-2010 19:24 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Laat het los, FA... je kan het best . Als Hamilton of eender wie anders dit had gedaan was het even vies geweest, laat dat duidelijk zijn.

Voor de rest, wat Hypnos zegt. Je moet dit toch apart kunnen bekijken van andere incidenten zeker. Anders kan je evengoed over het incident tussen pakweg Salazar en Piquet uit 1982 beginnen .


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2010 19:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Schumacher bleef echter heel rustig over het incident.

"Dit is nu eenmaal Formule 1." vertelde hij tegen de Italiaanse zender RAI. "De enigste fout die ik gemaakt heb, was dat ik hem teveel ruimte liet, want hij kon me nog altijd passeren."

Schumacher heet nog niet meer de regerende wereldkampioen is


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-08-2010 19:25 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 1 augustus 2010 19:24 schreef Hypnos het volgende:
Schumacher bleef echter heel rustig over het incident.

"Dit is nu eenmaal Formule 1." vertelde hij tegen de Italiaanse zender RAI. "De enigste fout die ik gemaakt heb, was dat ik hem teveel ruimte liet, want hij kon me nog altijd passeren."

Schumacher heet nog niet meer de regerende wereldkampioen is


Zo kennen we hem weer, tja


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2010 19:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 augustus 2010 19:24 schreef cataclysm child het volgende:
Laat het los, FA... je kan het best . Als Hamilton of eender wie anders dit had gedaan was het even vies geweest, laat dat duidelijk zijn.

Voor de rest, wat Hypnos zegt. Je moet dit toch apart kunnen bekijken van andere incidenten zeker. Anders kan je evengoed over het incident tussen pakweg Salazar en Piquet uit 1982 beginnen .


lol, die kende ik nog niet



Picquet was echt wel een vetzaksken zu


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-08-2010 19:27 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 1 augustus 2010 19:24 schreef cataclysm child het volgende:
Laat het los, FA... je kan het best . Als Hamilton of eender wie anders dit had gedaan was het even vies geweest, laat dat duidelijk zijn.

Voor de rest, wat Hypnos zegt. Je moet dit toch apart kunnen bekijken van andere incidenten zeker. Anders kan je evengoed over het incident tussen pakweg Salazar en Piquet uit 1982 beginnen .


Het gaat niet om het incident an sich het gaat om de straf die men de een geeft en de ander niet bij een dergelijk voorval.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2010 19:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ach, als Hamilton voor de derde keer wereldkampioen is geworden en er rijdt een Chinees mee vooraan zullen ze hem ook wel beginnen straffen


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-08-2010 20:03 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

nice one


Faustian Spirit of the Earth


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 01-08-2010 20:06 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Ho-Pin Tung kan z'n borst vast natmaken!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-08-2010 0:01 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Wel jammer dat ik nu in Spa voor een achterligger moet gaan supporteren... oh wacht, dat was Schumi anders ook al


Faustian Spirit of the Earth


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-08-2010 8:41 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Die straf voor Schumacher is niet meer dan terecht. Schandalige en bijzonder riskante actie. Beweren dat Rubens de keuze had om 'm niet in te halen en dat Schumacher niets fout heeft gedaan is dan ook de grootste onzin die ik in lange tijd heb gehoord. Dan zit je echt met oogkleppen op tegen beter weten in te lullen.

En ik weet nog steeds niet wat voor problemen FA (en Hypnos) met Hamilton hebben, maar het begint een beetje ziekelijke vormen aan te nemen met termen als 'faalaap' en het er kennelijk constant bij moeten betrekken van 's mans huidskleur.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2010 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 augustus 2010 17:19 schreef Hypnos het volgende:
een faalaap zou ik hem niet noemen,

eerder een positief gediscrimineerde


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2010 12:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




zo!


Bolide splijt in twee in Superleague Formula


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen