|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ben je weer boos? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Geen Lotus meer volgend jaar op de grid signature |
|
Nigel Stepney, de voormalige Ferrari-ingenieur die in 2007 betrokken was bij het grote spygate-schandaal, heeft vandaag zijn straf mogen aanhoren in de Italiaanse rechtbank. Stepney speelde een sleutelrol in wat de dag van vandaag het spygate-schandaal wordt genoemd. In 2007 had de Brit 700 pagina's met technische specificaties van de F2007 doorgespeeld naar McLaren, en had ook iets gedaan in de brandstoftank van Kimi Raikkonen tijdens de Grand Prix van Monaco. Stepney lijkt nu een rekening te moeten betalen voor zijn onprofessioneel gedrag, al is deze straf aan de milde kant. De Brit krijgt een voorwaardelijke celstraf van twintig maanden, een straf die hij kreeg na een mondeling akkoord met de openbare aanklager. "We zijn de aanklager zeer dankbaar dat we tot dergelijk akkoord konden komen. Initeel zou de straf veel zwaarder geweest zijn." zei Stepney's advocate Sonia Bartolini na de hoorzitting in Sassuolo. Stepney, die ook aanwezig was, moet wel nog een bijkomende boete betalen. lowlife signature |
|
quote: En jij overtreft Jordan weer met twee universums voorsprong met je gezever. |
|
quote: Huh? Wat was dat dan? Dat is helemaal aan me voorbij gegaan destijds. Aan het resultaat van Kimi te zien waren het bakstenen die hij in zijn brandstoftank deed? |
|
quote: Kom ik dan al op gelijke hoogte met jou? |
|
quote: Komt ie inderdaad goed mee weg. En iedereen die een beetje serieus F1 volgt weet van de "poeder-in-de-tank" actie/geruchten/affaire. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-09-2010 17:09] |
|
quote: Goed, gooien we het op een akkoordje: gedeelde eerste plaats |
|
Kimi Räikkönen heeft vandaag bekend gemaakt dat hij geen F1-comeback zal maken bij Renault volgend jaar, niettegenstaande hij al enkele weken met het team gelinkt werd. De Fin had enkele malen contact met de Franse wagenfabrikant na de Belgische GP in augustus, en de Renault-bazen waren een contract aan het opstellen voor Räikkönen indien de Fin hen zou kunnen bewijzen dat hij voldoende gemotiveerd is voor een comeback. Räikkönen heeft nu echter duidelijk gemaakt, nog voor de gesprekken tussen beide partijen serieus werden, dat hij niet geïnteresseerd is in hetgene dat Renault hem kan aanbieden. Hij heeft daarenboven nog zijn ontevredenheid geuit over het feit dat het team meermaals de link die er was belangrijker deed overkomen dan die in de realiteit was. "Ik ben erg teleurgesteld over de manier waarop ze mijn naam gebruikt hebben voor hun eigen marketing," vertelde Räikkönen in de Finse krant Turun Sanomat. "Ik heb nooit serieus overwogen om voor Renault te rijden, en ik kan jullie garanderen dat ik honderd procent zeker ben dat ik volgend seizoen niet voor Renault zal rijden." Eerder deze week vertelde Renault-teambaas Eric Boullier nog dat hij gevleid werd door het feit dat de voormalige F1-wereldkampioen interesse toonde in Renault: "Het toont aan dat het werk dat we dit seizoen verricht hebben, opgemerkt wordt en dat we in de toekomst terug voor het kampioenschap kunnen strijden." Doordat Räikkönen zeker niet naar Renault zal verhuizen volgend seizoen, is het bijna zeker dat de huidige Russische rijder Vitaly Petrov ook volgend jaar voor de Franse constructeur zal mogen rijden signature |
|
mietjes signature |
|
haha, zalige boot bij Red Bull signature |
|
Ben benieuwd wat er waar is van de geruchten dat een ongelukkige Felipe Baby samen met een ongelukkige Smedley over wil stappen naar een ander team. Zal vast wel weer een dom gerucht zijn, maar ik blijf hopen dat het waar is. |
|
Lekker nieuw schema trouwens voor vannacht: 2.30 eruit voor de kwalificatie, 4.00 weer even slapen en dan vanaf 7.15 de race. Pffff |
|
quote: Als ie dan alles en iedereen waar jij fan van bent het stront voor de ogen rijdt heeft ie mijn zegen. De enige grote fout die hij dit jaar gemaakt heeft is die spaanse huilezwaaierd er voorbij laten in Duitsland. Het uiteindelijke gevolg is toch hetzelfde. |
|
is het niet om 3u vbanmiddag quali signature |
|
Nee, 5 uur voor aanvang van de race. |
|
Hamilton moet 5 plaatsen achteruit op de grid trouwens, wegens het wisselen van z'n versnellingsbak. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: mooi! nu maar hopen dat het vannacht niet opnieuw erg hevig regent ginder |
|
quote: Geven ze niet aan. Ze verwachten opdrogende baan, dus laat maar komen! |
|
signature |
|
De kwalificatie van de Japanse Grand Prix is voor het eerst sinds 2004 verplaatst naar zondag wegens de hevige regenval. Als het morgen om 10 uur lokale tijd, 3 uur Belgische tijd, stortregent of er om een andere reden geen ronde kan gereden worden zal de FIA zelf een startgrid samenstellen. De internationale autosportbond zal dit doen aan de hand van regel 36.2. De rijder die instaat is om als eerste een snelle ronde te rijden zal volgens het reglement dan de pole pakken. Als dit niet lukt zal het diegene zijn die het eerste een snelle ronde start of een out lap rijdt. Moest er door omstandigheden niemand instaat zijn om één van bovenstaande dingen te verwezenlijken zal de startgrid bepaald worden de startnummers. Dit zou betekenen dat de eerste startrij wordt bezet door Jenson Button en teammaat Lewis Hamilton. Eventuele straffen worden wel toegepast. signature |
|
quote: vreemde regels imo waarom niet gewoon race verlaten? maarja, zal dus blijkbaar niet nodig zijn (laat ons hopen!) |
|
Kijk, dat zijn de starts die we willen zien! Dag dag Massa, veel plezier in het middenveld volgend seizoen. |
|
Faalaap moest eer onder de tafel om een extra straf te vermijden... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |