IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Formule 1 - seizoen 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-10-2010 18:53 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 25 oktober 2010 18:41 schreef Ralph het volgende:
Dat noem ik inderdaad cadeautjes krijgen. Het zijn inderdaad foutloze races, maar helemaal op eigen kracht het veld aanvoeren is er ook niet bij. En na dat gejank dat 'ie in der Heimat (bedankt FA) niet langs Massa kon en de overwinning daarna maar via teamorders moest pakken ben ik helemaal klaar met die gast.


Ja hoor, krijgen we dat weer. Wat gebeurde er tijdens de vorige race op Hockenheim (2008) dan? En in Turkije dit jaar?

Maar goed, dat onderwerp is allang uitgekauwd. Al die kritiek op Alonso komt puur voort uit frustratie omdat hij simpelweg beter is dan wie dan ook.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-10-2010 18:57 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 25 oktober 2010 18:41 schreef Ralph het volgende:
maar helemaal op eigen kracht het veld aanvoeren is er ook niet bij.


Zoals in Bahrein, Italië en Singapore? Nee, dat is er inderdaad niet bij. Heb je een punt. Uhuh.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 19:04 by Forever After Profiel van Forever After

Volgens mij reed Vettel aan de leiding in Bahrein en kreeg die later in de race problemen.


 


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-10-2010 19:04 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 oktober 2010 18:53 schreef RudiEngel het volgende:
Maar goed, dat onderwerp is allang uitgekauwd. Al die kritiek op Alonso komt puur voort uit frustratie omdat hij simpelweg beter is dan wie dan ook.


Als die kritiek ergens bij mij niet uit voortkomt is dat het wel.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 19:06 by Forever After Profiel van Forever After

En in Turkije was er de botsing tussen de 2 Red Bulls waardoor ie aan de leiding kwam.


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-10-2010 19:15 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Dat was Hamilton...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 19:20 by Forever After Profiel van Forever After

Zat een paar posts te hoog te kijken.


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-10-2010 19:33 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Ach, ik vind het gewoon frustrerend dat die Red Bulls oh zo zielig zijn dit jaar. Bij het ontwikkelen van een auto ga je voor de perfecte combinatie van betrouwbaarheid en snelheid. Als je dan al je pijlen op de snelheid richt moet je niet janken als je uitvalt.

Vooral bij Vettel is dat het enige trucje wat hij kan: snel rijden. Maar als hij niet aan de leiding ligt crasht hij zichzelf er uit frustratie uit. Net als Hamilton dit jaar.

Nee, als het Alonso niet wordt hoop ik van harte op Webber. Degelijke, stabiele coureur, hooguit wat kleurloos.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-10-2010 19:34 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

+1


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 19:36 by Forever After Profiel van Forever After

Nee, niet Hark Kletter.



 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-10-2010 19:37 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Zeker en vast ja. Vettel is dit jaar toch wat in m'n achting gedaald. Zowel door z'n acties op de baan (remember hoe hij Button uit de race knalde in Spa of Webber aantikte in Turkije), maar ook ernaast en dan vooral zijn bijna vijandige houding tegenover z'n teamgenoot.


Faustian Spirit of the Earth


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-10-2010 19:39 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Ik ben bang dat Vettel ook gewoon te snel gepiekt heeft. Sensationeel en briljant die overwinning op Monza in de Toro Rosso, absoluut, maar sindsdien denkt hij dat hij Schumacher is.

Maar dat is hij niet. Hij is een onervaren broekie die domme fouten maakt op cruciale momenten.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-10-2010 19:40 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 oktober 2010 19:36 schreef Forever After het volgende:
Nee, niet Hark Kletter.




Waarom niet en waarom in godesnaam die bijnaam toch weer? Kerel rijdt over het algemeen inderdaad gewoon stabiel. Ja, maakt hier en daar misschien eens een foutje of een wat minder handige actie maar dat doen ze allemaal. Ook Alonso, die eveneens, zoals gezegd, gewoon een prima coureur is.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-10-2010 19:47 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Over de RB's gesproken: http://www.autosport.com/news/report.php/id/87739

Wat zou dat prachtig zijn als Vettel Webbers knechtje moet gaan spelen En uiteindelijk ook goed voor hem. Misschien dat hij het seizoen dan eens in perspectief gaat zien.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 19:49 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 25 oktober 2010 19:40 schreef Ralph het volgende:
Waarom niet en waarom in godesnaam die bijnaam toch weer? Kerel rijdt over het algemeen inderdaad gewoon stabiel. Ja, maakt hier en daar misschien eens een foutje of een wat minder handige actie maar dat doen ze allemaal. Ook Alonso, die eveneens, zoals gezegd, gewoon een prima coureur is.


Zie oa de laatste race, zijn salto en ook Turkije waar hij wat mij betreft minstens zoveel schuld als Vettel had. En als ik me goed herinner had ie nog zo'n vergelijkbaar voorval als in Turkije in een andere race met een andere coureur.

Alonso is wel degelijk een betere coureur dan Webber.

Beide vind ik het braakballen.

Wat Vettel in Spa betreft vond ik niet minder schokkend dan de butspartij van Barichello aan het eind van ronde 1. Vettel verloor de auto door gebrek aan downforce omdat ie te dicht op zijn voorganger zat. Rubens dacht vanuit Stavelot iemand bij Luik uit te remmen op een nat wegdek.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 19:50 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 25 oktober 2010 19:47 schreef RudiEngel het volgende:
Over de RB's gesproken: http://www.autosport.com/news/report.php/id/87739

Wat zou dat prachtig zijn als Vettel Webbers knechtje moet gaan spelen En uiteindelijk ook goed voor hem. Misschien dat hij het seizoen dan eens in perspectief gaat zien.


quote:
Horner: "Vettel geen tweede rijder in laatste races"
25 oktober 2010
Mark Webber heeft met nog twee races te gaan een achterstand van elf punten op Fernando Alonso, terwijl teamgenoot Sebastian Vettel 25 punten goed moet maken. Een strategie voor Red Bull zou zijn om alle pijlen op Webber te richten, maar daar wil teambaas Christian Horner niets van weten. Wat hem betreft blijft ook Vettel tot het einde van het seizoen strijden voor zijn kansen.

“Onze strategie is niet veranderd. We blijven alles geven tot het einde. Dit kampioenschap is pas voorbij, wanneer de laatste ronde in Abu Dhabi is voltooid”, vertelde Horner aan de BBC. “We weten hoe snel de zaken kunnen veranderen. In Korea hadden we op verschillende momenten in de race telkens een andere leider in het kampioenschap. Helaas hadden wij geen geweldige dag, en gaven we een cadeau weg aan Fernando.”


GP update



 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-10-2010 19:51 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Dat onderste bericht is n.a.v. interview met Horner tijdens de race. Bovenste bericht is van vandaag.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-10-2010 19:51 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Tja... niet al te slim als je het mij vraagt. Maar langs de andere kant geloof ik nooit dat Vettel Webber effectief zou helpen, ook al zou ie moeten.


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 19:53 by Forever After Profiel van Forever After

Ik zie er anders nergens een tijdstip van het interview bij staan.

quote:

Vettel hoeft niet in dienst van Webber te rijden25-10-2010 | 10:28 | door: Kevin Van Nunen

Sebastian Vettel hoeft in Brazilië niet in dienst van teamgenoot Mark Webber te rijden, zegt Red Bull. Webber heeft van de twee nog steeds de grootste kansen op de titel. Halverwege de race in Zuid-Korea leek Vettel de nieuwe leider in het WK te worden, maar zijn motor plofte en daarmee gingen misschien ook wel zijn titelkansen in rook op. Hij heeft een achterstand van 25 punten op leider Fernando Alonso.

Webber staat er – ondanks zijn crash – in de titelstrijd eveneens beter voor dan de Duitse coureur: het onderlinge verschil is veertien punten. Teambaas Christian Horner vindt het nog geen tijd dat Vettel zijn eigen kansen opgeeft en in dienst van het team gaat racen.

“Alleen deze race hebben we al gezien hoe snel de situatie kan veranderen: dan lag de ene coureur op kop, dan weer de andere. Om over de gevolgen voor het WK nog maar te zwijgen”, vertelt Horner in gesprek met de BBC. “We hebben Alonso een cadeau gegeven, maar kunnen nog terugslaan.”

“Het zou verkeerd zijn om van Vettel te verlangen dat hij niet meer voor eigen kansen gaat. Geen van ons heeft een kristallen bol om in de toekomst te kijken en wie weet wat er nog gebeurt. In Zuid-Korea zag het er voor ons ook lange tijd goed uit. Het kampioenschap is nog niet over.”

Horner verwijt zijn coureurs in ieder geval niets. “Autosport kan soms wreed zijn en zondag was zo'n dag voor ons. Sebastian deed werkelijk alles goed en Mark heeft dit seizoen niet veel fouten gemaakt, maar die ene is meteen een heel dure. Voor Sebastian is het vooral spijtig dat het niet de eerste keer is dat een kapotte auto hem punten kost.”


Formule1.nl





 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-10-2010 19:54 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Ik heb dat interview live gezien op de BBC. Daar zei Horner die woorden.

Hetzelfde bericht stond gisteren ook al op GPupdate.net. Rechtstreeks gekopieerd door die andere site.

[Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 25-10-2010 19:55]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 19:58 by Forever After Profiel van Forever After

Ja, en dat bericht wat jij aanhaalt komt van een engelse site.
Als ze ergens op sensatie uit zijn dan is het daar.


Edit:
Gewoon geen Webber. Klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-10-2010 20:02]


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-10-2010 20:03 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Autosport is een betrouwbare bron hoor. In tegenstelling tot al die Engelsen niet zo sensatiebelust. Juist heel gedegen en feitelijk.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 20:08 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 25 oktober 2010 19:58 schreef Forever After het volgende:
Edit:
Gewoon geen Webber. Klaar.


 


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 25-10-2010 20:10 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Alonso. Deal. ;-)


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-10-2010 20:17 by Forever After Profiel van Forever After

Gewoon de laatse 2 races de volgende uitslag:

1. Vettel
2. Hamilton
3. Webber



 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen