IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Formule 1 - seizoen 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-12-2009 20:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Mercedes GP, ex-Brawn GP, loopt waarschijnlijk 90 miljoen euro mis. Het Britse team dacht dat ze met Henkel een flinke sponsor hadden binnengehaald. Het Duitse bedrijf beweert echter niets van deze sponsordeal af te weten, de deal is namelijk afgesloten door een frauderende sponsormanager.

Brawn GP werd het in juni eens over een driejarig contract met de wasmiddelenproducent. De fraudezaak kwam aan het licht toen Mercedes navraag deed over het contract. De werknemer van Henkel is ondertussen aangeklaagd voor fraude en valsheid in geschrifte. Henkel weet niets af van de sponsordeal en ze hebben ook helemaal geen interesse in de Formule 1.

Het kan wel eens tot een rechtszaak komen tussen Henkel en Mercedes. Volgens het Duitse bedrijf is het contract niet geldig, omdat het ondertekend is door iemand die er niet voor bevoegd was. Mercedes zou echter wel het geld willen ontvangen. De man waarmee ze het contract tekende was in dienst bij Henkel als Head Corporate Affairs and Sponsoring. Hij zou om die reden wel degelijk gerechtigd zijn geweest om te tekenen.


WTF


signature


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 15-12-2009 16:12 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ai! Dat is een flinke strop.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2009 9:51 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Piquet maakt toekomstplannen 'zeer snel' bekend
22 december 2009

Nelson Piquet jr. zal naar eigen zeggen 'zeer binnenkort' zijn toekomstplannen bekend maken. De Braziliaan werd eerder dit jaar ontslagen bij Renault, waarna hij 'crashgate' aan het licht bracht.

Piquet ontliep een straf in het schandaal, door volledige medewerking aan de FIA te verlenen, maar viel bij een hoop collega's uit de gratie. Wat Piquet volgend jaar gaat doen is nog onbekend, maar op zijn Twitterpagina klinkt optimisme. "Godzijdank lijkt het erg goed te gaan voor volgend jaar", liet hij weten. "Ik zal zeer spoedig een besluit nemen."




Ik mag toch hopen dat die Amazone-aap geen F1 gaat rijden.
Laat hem dan maar Senna-crashes gaan oefenen.


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-12-2009 19:00 by Lionheart Profiel van Lionheart

Misselijkmakende opmerking.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2009 19:02 by Forever After Profiel van Forever After

Mjah, achteraf wel een belediging voor Senna ja... Sorry.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2009 12:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Michael Schumacher zal volgend jaar de tweede plaats bij Mercedes Grand Prix opvullen. Dat heeft het team vandaag tijdens een persconferentie bekendgemaakt. De zevenvoudig wereldkampioen krijgt een contract van één jaar. De afgelopen weken werd er volop gespeculeerd over de rentree van Schumacher. Het gerucht is dan nu eindelijk bevestigd.

Schumacher maakte zijn Formule 1 debuut in 1991 voor Jordan door middenin het seizoen in te vallen. Echter na één race kaapte Flavio Briatore en Tom Walkinshaw van Benetton hem weg. De Duitser reed van 1991 tot en met 1995 bij het team. Na het halen van zijn tweede wereldtitel in 1995 kreeg hij een kans bij Ferrari. Met dat team haalde hij vanaf 2000 tot en met 2004 alle wereldtitels binnen. De Duitser stapte eind 2006, na 15 jaar in de Formule 1 en zeven wereldtitels, uit de hoogste autosportklasse.

Eerder dit jaar was hij al dichtbij een rentree toen hij de geblesseerde Felipe Massa mocht vervangen. Echter bleek dat de nek van Schumacher nog steeds niet hersteld was na een val van de motor eerder dit jaar. Die problemen blijken nu achter de rug, waardoor de bijna 41-jarige Duitser in de Formule 1 kan racen.

De komst van Schumacher betekent dat Mercedes volgend jaar twee Duitsers achter het stuur heeft.



yesserdeyes




signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2009 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jammer ..


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-12-2009 12:40 by Forever After Profiel van Forever After

Ik vind het niet jammer dat ie terugkeert.
Wat wel jammer is is dat het bij Mercedes is.



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2009 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

+1


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2009 13:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De Duitser Michael Schumacher, die volgend seizoen zijn F1-comeback maakt bij de nieuwe renstal Mercedes Grand Prix, wil nog drie jaar piloot zijn. Op zijn website geeft hij uitleg bij zijn beslissing. "Het is voorzien dat ik drie jaar race", aldus Schumacher. "Om eerlijk te zijn ben ik superenthousiast met het vooruitzicht om weer in een F1-cockpit te zitten".

"Ik wil helemaal niet ontkennen dat het idee van een Duits F1-team me enorm verleidt. En natuurlijk speelt het een grote rol dat ik weer kan samenwerken met Ross (nvdr. Brawn). Boven alles is mijn oude honger naar het racen er echter weer", legt Schumi zijn beweegredenen uit.

Raadgever bij Ferrari
De Duitser was de afgelopen jaren raadgever bij Ferrari, dat hem toestemming gaf om andere oorden op te zoeken. "Ik ben erg blij dat de scheiding zo harmonieus gebeurt en dat we nog steeds vrienden zijn. Zo'n daden creëren een echte vriendschap. Ferrari en ik hebben 14 jaar samengewerkt. Het grootste deel van mijn F1-leven is 'rood', en er is een sterke solidariteit en trouw tegenover deze jongens die me vergezeld hebben en altijd grote wagens hebben gebouwd voor mij."

"Mercedes GP wordt een nieuwe en heel aantrekkelijke uitdaging voor mij. Ik twijfel er niet aan dat het team echt sterk zal zijn. Fysiek voel ik me absoluut fit. Mijn nek geeft me helemaal geen klachten meer. Ik kan nu dezelfde workout doen als toen ik nog racete. Deze zomer was dat nog niet mogelijk", aldus Schumacher.


voor drie jaar dus


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-12-2009 18:30 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 23 december 2009 12:40 schreef Forever After het volgende:
Ik vind het niet jammer dat ie terugkeert.
Wat wel jammer is is dat het bij Mercedes is.




Hoezo?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-12-2009 19:06 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 23 december 2009 18:30 schreef Lionheart het volgende:
Hoezo?

Laten we het er maar op houden dat ik niks noppes nada nul komma nul met Mercedes heb.

Edit:
En het feit dat Schumacher wat mij betreft bij Ferrari hoort. Sort of Schumacher = Ferrari. Al was het alleen al omdat ie ooit gezegd heeft zijn racecarriere bij Ferrari te beeindigen.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-12-2009 19:20]


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-12-2009 1:28 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Bwa, ondanks dat ik fan ben van de scuderia: Schumacher > Ferrari



[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 24-12-2009 1:28]


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-12-2009 18:01 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 23 december 2009 19:06 schreef Forever After het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik niks noppes nada nul komma nul met Mercedes heb.

Edit:
En het feit dat Schumacher wat mij betreft bij Ferrari hoort. Sort of Schumacher = Ferrari. Al was het alleen al omdat ie ooit gezegd heeft zijn racecarriere bij Ferrari te beeindigen.


Nu hij voor Mercedes gaat rijden is het cirkeltje weer rond.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 24-12-2009 23:36 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Lelijk dat die oude lul weer terugkeert in de F1. Had liever een nieuw talent gezien. Maar ja, is toch een mega commerciële stunt. Ik onderschat dhr Schumacher niet hoor. De kans dat hij weer kampioen wordt is wel aanwezig..


the only pleasure is pain


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-12-2009 10:58 by Forever After Profiel van Forever After

Noem eens nieuw talent dan wat het naar grote verwachting beter zou doen dan Schumacher?

Als je dit nou had gezegd over een Trulli of een Heidfeld, een Webber, zelfs een Barichello (de eeuwige 2e) dan had ik me hier in kunnen vinden.


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-12-2009 15:01 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ach, ze is een McLaren fanboy, dan krijg je dat.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 25-12-2009 22:29 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 25 december 2009 10:58 schreef Forever After het volgende:
Noem eens nieuw talent dan wat het naar grote verwachting beter zou doen dan Schumacher?

Als je dit nou had gezegd over een Trulli of een Heidfeld, een Webber, zelfs een Barichello (de eeuwige 2e) dan had ik me hier in kunnen vinden.


Hoe lees jij mijn bericht dan?? Zeg ik dat een nieuw talent het beter gaat doen dan Schumacher?? Ik heb liever een nieuw talent dan Schumacher.


the only pleasure is pain


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-12-2009 22:34 by Forever After Profiel van Forever After

Wat heb je een nieuw talent dat slechts baanvulling is?

Vanuit dat standpunt neem ik aan dat je van nieuw talent ook iets verwacht.

Btw ik verwacht dat Schumacher in de top 6 mee gaat draaien.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-12-2009 22:39]


 


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 25-12-2009 22:43 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 25 december 2009 22:34 schreef Forever After het volgende:
Wat heb je een nieuw talent dat slechts baanvulling is?

Vanuit dat standpunt neem ik aan dat je van nieuw talent ook iets verwacht.

Btw ik verwacht dat Schumacher in de top 6 mee gaat draaien.


Schumacher is gestopt en gaat nu weer beginnen, dat vind ik jammer. Dan had ik liever een talent gezien. Geef dat jonge spul ook eens een kans om zich te bewijzen. Kijk maar naar Hamilton, die heeft het toch best goed gedaan. Ook wel slippertjes, maar dat mag je van een onervaren coureur ook wel verwachten. Vettel ook bijvoorbeeld. Da's toch gaaf om naar te kijken hoe hij rijdt??
Schumacher gaat zeker hoog eindigen. Hoop ook dat het om een 1-jarige stunt gaat.


the only pleasure is pain


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-12-2009 22:50 by Forever After Profiel van Forever After

Hij heeft een contract van 3 jaar dus je geduld zal iets langer op de proef worden gesteld.
Dan zie ik dus liever anderen vertrekken. Zie een van mijn vorige posts.
Btw er zijn nieuwe teams bijgekomen dus er is ook meer plaats voor nieuw talent.

Of Hamilton nou zo'n supertalent is weet ik niet. Hij heeft gigantisch veel mazzel gehad dat ie bij een topteam in kon stappen.

Vettel daarentegen schat ik hoger in en het is niet zo'n braakbal als Hamilton. Ik hoop ook dat die weer mooie dingen gaat laten zien komend seizoen.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-12-2009 22:52]


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-12-2009 23:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

+1

Ik schat Alonso ook hoger in dan Hamilton. Qua talent en zelfs qua persoonlijkheid.

Natuurlijk is Hamilton met afstand een betere rijder dan bijvoorbeeld Webber, Button, Trulli, Heidfeld, ...


signature


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 25-12-2009 23:53 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Alonso en persoonlijkheid??


the only pleasure is pain


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-12-2009 23:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 25 december 2009 23:53 schreef Vampire_girl het volgende:
Alonso en persoonlijkheid??



ik weet het, maar "0" is beter dan "-3"


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-12-2009 0:49 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Haha klopt ja. Maar die Spanjool is de laatste jaren wel verbeterd. In zijn eerste Renault-tijdperk was de combinatie Alonso-Briatore echt hemeltergend irritant.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen